They missed the third payment. Their casino client isn't working for me and they won't do anything about it. I email in and they say "try again" after waiting 72 hours for that. Or "contact us for help" And their help is like this: "tough, it's working as designed if it's late its your fault, and there is nothing we will do so deal with it."
I can only hope and or assume I'll get it tomorrow. But I just want my money and it's gonna be a fight for every cent I see. As long as the money shows tomorrow I think I'm ok. Just updating you that they messed it up YET AGAIN. So sad how far this casino has fallen.
Ils ont raté le troisième paiement. Leur logiciel de casino ne fonctionne pas et ils ne veulent rien faire. J'envoie un e-mail et ils me disent de réessayer après 72 heures d'attente. Ou bien de nous contacter pour obtenir de l'aide. Leur réponse est la suivante : « Tant pis, ça marche comme prévu, si c'est en retard, c'est de ta faute, on ne peut rien faire, alors occupe-toi de ça. »
J'espère seulement, ou plutôt je suppose, que je l'aurai demain. Mais je veux juste mon argent, et ce sera une bataille acharnée pour chaque centime. Tant que l'argent arrive demain, je pense que ça va aller. Je vous informe juste qu'ils ont encore tout gâché. C'est vraiment triste de voir à quel point ce casino est tombé bas.