Drakecasino.eu - Support
2:08 PM (9 minutes ago)
to me
Dear Kelly,
We do value you as a good customer at Drake Casino.
As to follow up on what Kyle discussed with you I went ahead and added $100(40x rollover) in your account
in order to settle the issue with you pending since September 2016. Unfortunately we can not grant you the $300 as you requested.
With this being said we consider this matter closed. Thank you for your patience and understanding.
I wish you a nice weekend.
Kind regards,
Franklyn - Supervisor
Drake Casino Customer Service
www.drakecasino.eu
Toll free: 1-800-613-8090
support@drakecasino.eu
Ticket Details
Ticket ID: PIV-627-99830
Department: Drake - Support
Type: Issue
Status: Closed
Priority: Normal
First, I would like to apologize to Franklyn. He is not the customer support supervisor I was referring to as being disrespectful and any previous statement I made that would imply this is retracted. He is, however, the supervisor that comp'd me the initial $50 "this matter is closed" comp.
Secondly, why would anyone think that a $50 (3000 rollover) comp along with this $100 comp (4000 rollover) is justifiable when I am clearly within my rights to be paid for the $300 ($240) W/D that I originally requested?
GESUS H! AT THE VERY LEAST--REMOVE THE GAWD FORSAKEN ROLLOVER! AHHHHHHHHHHHHH!
Drakecasino.eu - Assistance
14:08 (il y a 9 minutes)
tome
Chère Kelly,
Nous vous considérons comme un bon client chez Drake Casino.
Pour donner suite à ce dont Kyle a discuté avec vous, j'ai ajouté 100 $ (renouvellement 40 x) sur votre compte.
afin de régler avec vous le problème en suspens depuis septembre 2016. Malheureusement nous ne pouvons pas vous accorder les 300$ comme vous l'avez demandé.
Ceci étant dit, nous considérons cette affaire close. Merci pour votre patience et votre compréhension.
Je vous souhaite un bon week-end.
Cordialement,
Franklyn - Superviseur
Service client du casino Drake
www.drakecasino.eu
Sans frais : 1-800-613-8090
support@drakecasino.eu
Détails du billet
Numéro d’identification du billet : PIV-627-99830
Département: Drake - Support
Type : Problème
Statut : Fermé
Priorité : Normale
Tout d'abord, je voudrais m'excuser auprès de Franklyn. Il n'est pas le superviseur du support client auquel je faisais référence en le qualifiant d'irrespectueux et toute déclaration précédente que j'ai faite qui laisserait entendre qu'elle est rétractée. Il est cependant le superviseur qui m'a offert la compensation initiale de 50 $ "cette affaire est close".
Deuxièmement, pourquoi quelqu'un penserait-il qu'une compensation de 50 $ (3 000 rollovers) ainsi que cette compensation de 100 $ (4 000 rollovers) sont justifiables alors que j'ai clairement le droit d'être payé pour les 300 $ (240 $) W/D que j'ai initialement demandé ?
GÉSUS H! AU MOINS, SUPPRIMEZ LE ROLLOVER ABANDONNÉ DE GAWD ! AHHHHHHHHHHHHH !