Dear Slicksallin197925,
We have received a following response from the casino rep:
Hi Joseph,
We hope you're doing well!
First off, a HUGE congratulations on your recent win with us! We’re thrilled for you! We also want to apologize for any delays during the withdrawal process and truly appreciate your understanding.
On a positive note, we’re happy to let you know that your withdrawal has been made processed by our finance department, and you should receive your funds by the end of the day tomorrow at the latest.
Enjoy the rest of your day and once again, congratulations!
Warm regards,
The SpinoVerse Team
Please update us once you receive your winnings.
Thank you.
Cher Slicksallin197925 ,
Nous avons reçu la réponse suivante du représentant du casino :
Salut Joseph,
Nous espérons que vous allez bien !
Tout d'abord, félicitations pour votre récente victoire avec nous ! Nous sommes ravis pour vous ! Nous tenons également à nous excuser pour tout retard dans le processus de retrait et apprécions sincèrement votre compréhension.
Sur une note positive, nous sommes heureux de vous informer que votre retrait a été traité par notre service financier et que vous devriez recevoir vos fonds au plus tard demain en fin de journée.
Profitez du reste de votre journée et encore une fois, félicitations !
Cordialement,
L'équipe SpinoVerse
Veuillez nous tenir au courant dès que vous aurez reçu vos gains.
Merci.