To clarify, the chain of events were as follows:
Final spin on cash chaser earlier that day resulting in a nonwinnning spin--- this first thing. That, dont be confused, I'm *only* referencing what I saw on my end. The outcome was, indeed, a winning spin. I am *not* contesting that. I'm only saying that's what the game showed me. Sooooo
Nonwinning spin> exit game, log out> log in some hours later> try a couple codes (recent deposit present, yes. Reached 5 coupons yet, no)> contact support, request free spins> free spins added, proceeded to open game> message upon loading, redirected to pending game> pending game resumes in the middle of the second chance bonus respin on cash chasers. That spin resulted in a win and final balance of $1.5 while I had those 30 free spins on twister wilds activated.
Now, that initial nonwinning spin WITH the second chance respin ALSO NOT resulting in a win was incorrect. And I have no idea why the game would show me that. All i know is that when I was redirected hours later, that spin was unresolved for some reason. And it picked up right where it would've concluded the second chance respin to see if you won the bonus feature. But this time, it resulted in a a 3rd bonus symbol, thusly triggering the bonus feature. Which is not the same result it showed me hours earlier.
In short, to my knowledge, I had a balance of less than $1 when making my free spin request eith absolutely zero possibilities of it being greater than $1 at the time of requesting the spins. Considering that, I know that if I started the free spins, or tried wagering on anything at all, it would create a big ol mess for everyone down the road. But support straight b**ch slapped me, gave me a hug saying sorry, and then locked the door before I even knew they closed it lmao. And I sincerely do not know how to proceed other than "DO NOT wager anything on anything until this is resolved...
Pour clarifier, la chaîne des événements était la suivante :
Dernier tour sur Cash Chaser plus tôt dans la journée, qui s'est soldé par un tour non gagnant – la première chose. Attention, je ne fais *que* référence à ce que j'ai vu de mon côté. Le résultat était bel et bien un tour gagnant. Je ne le conteste pas. Je dis simplement que c'est ce que le jeu m'a montré.
Tour non gagnant > Quitter le jeu, se déconnecter > Se reconnecter quelques heures plus tard > Essayer quelques codes (dépôt récent, oui. J'ai atteint 5 coupons, non) > Contacter le support, demander des tours gratuits > Tours gratuits ajoutés, ouverture du jeu > Message au chargement, redirigé vers le jeu en attente > Le jeu en attente reprend au milieu du tour bonus de la deuxième chance sur les chasseurs de cash. Ce tour a donné lieu à un gain et un solde final de 1,5 $ alors que j'avais activé ces 30 tours gratuits sur les jokers Twister.
Ce premier tour non gagnant, avec la deuxième chance de relancer, n'a pas non plus abouti à un gain. Et je ne comprends pas pourquoi le jeu m'a affiché ça. Tout ce que je sais, c'est que lorsque j'ai été redirigé quelques heures plus tard, ce tour n'a pas été résolu pour une raison inconnue. Il a repris exactement là où il aurait dû conclure la deuxième chance de relancer pour voir si vous aviez gagné le bonus. Mais cette fois, il a généré un troisième symbole bonus, déclenchant ainsi le bonus. Ce n'est pas le même résultat que celui affiché quelques heures plus tôt.
En bref, à ma connaissance, mon solde était inférieur à 1 $ lors de ma demande de tours gratuits, et il était absolument impossible qu'il soit supérieur à 1 $. Sachant cela, je sais que si je déclenchais les tours gratuits ou que je tentais de miser quoi que ce soit, cela créerait un sacré bazar pour tout le monde par la suite. Mais cette garce du support m'a giflé, m'a serré dans ses bras en s'excusant, puis a verrouillé la porte avant même que je m'en aperçoive. Et sincèrement, je ne sais pas quoi faire, à part « NE Misez RIEN tant que ce n'est pas résolu… »