It's been resolved.....however this next one is the same as my previous issue. It's a new cashout request.
Jan 30 2025 is when I made a cashout request on Skrill. I receive a rejection email despite my deposit being Skrill:
Unfortunately, it is not possible to withdraw funds to the specified payment method (Skrill). Please use your bank account or alternative payment method to withdrawal your funds.
We remind you that withdrawal of funds via an alternative payment method is possible only after a minimum deposit without 3x wagering.
We apologise for the inconvenience caused and we thank you for understanding!
Regards, Finance Department!
Then today I received the following after making a minimum deposit yesterday:
We would like to inform you, that your withdrawal request of the amount of 201 CAD has been canceled.
Unfortunately, your request has expired. Please, repeat your withdrawal request via Interac - the payout will pass successfully.
We apologize for the inconvenience.
Regards, Financial Department.
It takes a deposit to play at the casino and another deposit to cashout even if the same method was used previously?
I sent the KYC an email to include my minimum deposit with the cashout request as there were no 3x wagering minimum for it. This is deja vu all over again!
Cela a été résolu... cependant, le prochain problème est le même que le précédent. Il s'agit d'une nouvelle demande de retrait.
Le 30 janvier 2025, j'ai fait une demande de retrait sur Skrill. J'ai reçu un e-mail de rejet malgré le fait que mon dépôt soit effectué sur Skrill :
Malheureusement, il n'est pas possible de retirer des fonds via le moyen de paiement spécifié (Skrill). Veuillez utiliser votre compte bancaire ou un autre moyen de paiement pour retirer vos fonds.
Nous vous rappelons que le retrait de fonds via un moyen de paiement alternatif n'est possible qu'après un dépôt minimum sans mise de 3x.
Nous nous excusons pour la gêne occasionnée et vous remercions de votre compréhension !
Cordialement, Service des Finances !
Puis aujourd'hui, j'ai reçu ce qui suit après avoir effectué un dépôt minimum hier :
Nous tenons à vous informer que votre demande de retrait d'un montant de 201 CAD a été annulée.
Malheureusement, votre demande a expiré. Veuillez répéter votre demande de retrait via Interac - le paiement sera effectué avec succès.
Nous nous excusons pour la gêne occasionnée.
Cordialement, Service Financier.
Il faut un dépôt pour jouer au casino et un autre dépôt pour retirer même si la même méthode a été utilisée auparavant ?
J'ai envoyé un e-mail au KYC pour inclure mon dépôt minimum avec la demande de retrait car il n'y avait pas de mise minimum de 3x pour cela. C'est du déjà-vu !