Hier noch der Chat-Verlauf mit Metalcasino
Mona
12:29 pm
Hi Michael Nanko. Welcome to MetalCasino!
Michael Nanko
Please closed my Account
,
Mona
Thank you for your request
Could you please confirm your home address and date of birth?
Michael Nanko
I'm very dissatisfied with you so I do not want to play and deposit here anymore
Mona
Thank you, one moment please
Thank you for your patience
I am sorry to hear that you are not satisfied with us. Is this the reason for why you wish to close your account?
Michael Nanko
I haved payed in shop 3000 metacoins for 20 Freespins with a Stake 0.30 , but hes was a Stake 0,15 after the 20 Freespins have coins 580 but the money- Balance was 5,80€ when the Stake 0,30 is than i have money-balance 11,60€
Mona
Would you like me to check if we have any goodwill bonus to offer you.
Michael Nanko
Unfortunately this was not so I did not get the money back for 20 spins with a stake of 0.30 but there were only 15 spins again with a stake of 0.15 which is not correct, I had paid 3000 metcoins in the shop , so closed my account
Mona
Please wait and I can close your account as you requested
Michael Nanko
it does not change anything since 1 week I argue with the support about it, I do not want more because it does not come to a correct agreement
I will not recommend you , i so angry i haved deposit here for what for this
Mona
Thank you for your patience
I have now closed your account as you requested
Michael Nanko
This Casino is so Bad
at latestcasinobonuses I will report on what is going on here, that it is not the same with others as mine and that there was no agreement
Mona
I am sorry for the inconvenience this has caused you.
Is there anything I can do to help you?
SEND
Powered by
Hier soir, le Chat-Verlauf mit Metalcasino
Mona
12h29
Bonjour Michael Nanko. Bienvenue sur MetalCasino !
Michael Nanko
Veuillez fermer mon compte
,
Mona
Merci pour votre requête
Pourriez-vous s'il vous plaît confirmer votre adresse personnelle et votre date de naissance ?
Michael Nanko
Je suis très mécontent de vous donc je ne veux plus jouer et déposer ici
Mona
Merci. Un moment s'il vous plait
Merci pour votre patience
Je suis désolé d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de nous. Est-ce la raison pour laquelle vous souhaitez fermer votre compte ?
Michael Nanko
J'avais payé en magasin 3000 métacoins pour 20 tours gratuits avec une mise de 0,30, mais il avait une mise de 0,15 après que les 20 tours gratuits aient des pièces de 580 mais l'argent - Le solde était de 5,80 € lorsque la mise de 0,30 est celle que j'ai solde monétaire 11,60€
Mona
Souhaitez-vous que je vérifie si nous avons un bonus de bonne volonté à vous offrir.
Michael Nanko
Malheureusement, ce n'était pas le cas, donc je n'ai pas récupéré l'argent pour 20 tours avec une mise de 0,30 mais il n'y a eu que 15 tours avec une mise de 0,15, ce qui n'est pas correct, j'avais payé 3000 metcoins dans la boutique, j'ai donc fermé mon compte.
Mona
Veuillez patienter et je peux fermer votre compte comme vous l'avez demandé
Michael Nanko
ça ne change rien depuis 1 semaine j'en discute avec le support, je n'en veux pas plus car ça n'arrive pas à un accord correct
Je ne vous recommanderai pas, je suis tellement en colère que j'ai dû déposer ici pour quoi faire
Mona
Merci pour votre patience
J'ai maintenant fermé votre compte comme vous l'avez demandé
Michael Nanko
Ce casino est tellement mauvais
au dernier bonus de casino, je ferai rapport sur ce qui se passe ici, que ce n'est pas la même chose avec d'autres que le mien et qu'il n'y a pas eu d'accord
Mona
Je suis désolé pour les désagréments que cela vous a causé.
Puis-je faire quelque chose pour vous aider ?
ENVOYER
Alimenté par
Hier noch der Chat-Verlauf mit Metalcasino
Mona
12:29 pm
Hi Michael Nanko. Welcome to MetalCasino!
Michael Nanko
Please closed my Account
,
Mona
Thank you for your request
Could you please confirm your home address and date of birth?
Michael Nanko
I'm very dissatisfied with you so I do not want to play and deposit here anymore
Mona
Thank you, one moment please
Thank you for your patience
I am sorry to hear that you are not satisfied with us. Is this the reason for why you wish to close your account?
Michael Nanko
I haved payed in shop 3000 metacoins for 20 Freespins with a Stake 0.30 , but hes was a Stake 0,15 after the 20 Freespins have coins 580 but the money- Balance was 5,80€ when the Stake 0,30 is than i have money-balance 11,60€
Mona
Would you like me to check if we have any goodwill bonus to offer you.
Michael Nanko
Unfortunately this was not so I did not get the money back for 20 spins with a stake of 0.30 but there were only 15 spins again with a stake of 0.15 which is not correct, I had paid 3000 metcoins in the shop , so closed my account
Mona
Please wait and I can close your account as you requested
Michael Nanko
it does not change anything since 1 week I argue with the support about it, I do not want more because it does not come to a correct agreement
I will not recommend you , i so angry i haved deposit here for what for this
Mona
Thank you for your patience
I have now closed your account as you requested
Michael Nanko
This Casino is so Bad
at latestcasinobonuses I will report on what is going on here, that it is not the same with others as mine and that there was no agreement
Mona
I am sorry for the inconvenience this has caused you.
Is there anything I can do to help you?
SEND
Powered by