@ Admin : I can t find the Jefe Support thread with the Search function so i create one but i m sure there must be allready one anywhere pls move thx
The Problem:
Hello ,
i dep. at Jefe foday 1 hour after midnight because of this Offer (it was allready the 12.05) and they dont want credit me the spins what should i do ??? :(((
email:
As the email says this promotion is valid on 12.05. starting from 11:00 CET. You have made your deposit at 00.35 so unfortunately there is no free spins available on your player account.
Best regards,
Sam
CasinoJEFE Support
My Statement about the Situation or how i see/feel about it pls read too !!!!:
What would you do if you were in my Situation ? I mean 25€ minimum Deposit is not lilke a little to me and without getting any Offer that you deposit for if it were 2 3 or 5€ i would say f** off get rich JEFE with that but 25€ hits me a bit more in my financial site....The thing is if the Terms really say only available at 11:00 and they keep the Terms Hard without taking care of their Players/Customers they are right but I think it makes not realy much Sense if its the same day few hours ago AND I DIDN T KNOW THE POINT THAT ITS ONLY AVAILABLE from 11:00 i got the INFORMATION from LCB FORUM --->
CasinoJEFE
Thursday, 12th May
Make any deposit t and get 20 Free Spins Bounty on a Netent newest Scruffy Duck slot!
You can find in this Thread:
https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casino-whoring/casinojefe-and-casinojefe-promotions#msg365768
Support answers my first Email (which was 2:00 or 3 at night 12.03.2017) that the Offer doesnt Exist -.- (i think they say that because the Emails wasnt sended out that night i recieved this email in the Morning at 12.05 but i know about that before because Im a LCB Member ;) 4Life
So it would be very nice if the Jefe Rep can help me out with that Situation and that we can find any Suggestion because i was really angry and feeling anything far away from get cared about that Support Emails i got and wanted never play there again...
thx in advance
@ Admin : Je ne trouve pas le fil de discussion de support Jefe avec la fonction de recherche, donc j'en crée un mais je suis sûr qu'il doit déjà y en avoir un n'importe où, merci de le déplacer.
Le problème:
Bonjour ,
je dep. chez Jefe aujourd'hui 1 heure après minuit à cause de cette offre (c'était déjà le 12h05) et ils ne veulent pas me créditer les tours, que dois-je faire ??? :(((
e-mail:
Comme l'indique l'e-mail, cette promotion est valable le 12.05. à partir de 11h00 CET. Vous avez effectué votre dépôt à 00h35 donc malheureusement aucun tour gratuit n'est disponible sur votre compte joueur.
Cordialement,
Sam
Assistance CasinoJEFE
Ma déclaration sur la situation ou sur ce que je vois/ressens à ce sujet, veuillez la lire également !!!! :
Que feriez-vous si vous étiez dans ma situation ? Je veux dire, un dépôt minimum de 25 € n'est pas un peu pour moi et sans recevoir aucune offre pour laquelle vous déposez si c'était 2 3 ou 5€ je dirais f**t deviens riche JEFE avec ça mais 25 € me frappe un peu plus sur mon site financier... Le problème est que si les conditions disent vraiment disponible uniquement à 11h00 et qu'ils maintiennent les conditions difficiles sans prendre soin de leurs joueurs/clients, ils ont raison mais je pense cela n'a pas vraiment de sens si c'est le même jour il y a quelques heures ET JE NE SAVAIS PAS QUE C'EST UNIQUEMENT DISPONIBLE à partir de 11h00. J'ai reçu les INFORMATIONS du FORUM LCB --->
CasinoJEFE
jeudi 12 mai
Effectuez n'importe quel dépôt et obtenez 20 tours gratuits sur une nouvelle machine à sous Scruffy Duck de Netent !
Vous pouvez trouver dans ce fil :
whoring
Le support répond à mon premier e-mail (qui était à 14h00 ou 15h00 le 12/03/2017) indiquant que l'offre n'existe pas -.- (je pense qu'ils disent que parce que les e-mails n'ont pas été envoyés ce soir-là, j'ai reçu cet e-mail le matin à 12h05. mais je le sais déjà parce que je suis membre du LCB ;) 4Life
Ce serait donc très bien si le représentant Jefe pouvait m'aider dans cette situation et que nous puissions trouver n'importe quelle suggestion parce que j'étais vraiment en colère et je me sentais loin de me soucier des e-mails d'assistance que j'avais reçus et que je voulais ne plus jamais y jouer. ..
merci d'avance