Hello Marckain71,
Thank you for the update.
Please note that, in most casinos, withdrawals are processed only on business days.
Based on the screenshot you provided, there doesn’t seem to be any specific issue with your withdrawal, considering that they informed you that your withdrawal is approved and your funds will get to you as soon as possible.
In this case, it may be best to wait a little longer. If there are no changes or updates, feel free to let us know and we’ll check with the casino to see what’s going on.
Thank you.
Bonjour Marckain71 ,
Merci pour la mise à jour.
Veuillez noter que, dans la plupart des casinos, les retraits ne sont traités que les jours ouvrables.
D'après la capture d'écran que vous avez fournie, il ne semble pas y avoir de problème spécifique avec votre retrait, étant donné qu'ils vous ont informé que votre retrait est approuvé et que vos fonds vous parviendront dès que possible.
Dans ce cas, il est préférable d'attendre un peu plus longtemps. Si aucun changement ni mise à jour n'est constaté, n'hésitez pas à nous le signaler et nous vérifierons la situation auprès du casino.
Merci.