Hello Jovana,
i sent you 2 messages concerning my case and i did not have a reply from you, or at least i did not receive them. Here are these messages:
Hello again Jovana,
I received a mail from them which is here:
This e-mail is to advise you that your pending withdrawal for US$125 via Bitcoin Transfer has been declined and the funds returned to your account balance.
A total of US$25 has been confiscated from your account due to the following reason:
* The maximum cashout on a non-deposit bonus received is US$100.
Rules and Regulations: Payouts from winnings generated from any non-deposit bonus are limited to five (5) times (X) the original bonus amount, or the minimum payable amount based on the chosen withdrawal method, whichever is the higher amount
Winnings are from US$15 bonus coupon on 22nd December, 2024 at 5:34pm.
As a result of the above and in keeping with our rules and regulations, winnings of US$100 have been confiscated / deducted from your account.
Please feel free to resubmit your withdrawal request for US$100 via Bitcoin Transfer or any other available method in the cashier.
Should you have any questions, please do not hesitate to contact us.
Best Regards,
As you can read, they confiscated my deposit of 25 dollars i made to be able to withdraw and it is absolutely not right, they are thieves.
If maximum withdrawal from a bonus is 100 dollars and i deposit 25, i should either be able to withdraw 125 or play with the 25 dollars after payment of 100. They cannot just confiscate my deposit like that.
And the next one after since you did not reply:
Hello Jovana,
since you did not reply to my 2 mails, this one is to inform you that i still have not been paid by the Lincold casino you actually rate as very good. For this reason, i opened a complaint on casino guru. It is not normal to wait since 22nd of December to be paid out 100 dollars. I do not undertand why this casino has such high rating by you, it is clearly awful. Their payment team makes so many mistakes that it gets irritating.
And to answer to the person before, lincoln casino asked me to make a deposit of 25 dollars and to wager it 1x as verification to be able to withdraw my winnings of 100 dollars, which i did. So it is not always wager free, mostly it is just a trick so you continue playing and lose, why would they need a deposit verification to send money through bitcoin? lol. Not to mention that my verification documents were approved before that... for what? So that later they close my account saying i did not pass security check... and when i ask to get refund of my deposit at least to not feel stolen, they told me they cannot refund it since i wager it... isn't it ironic?
I submitted a complaint already on casino guru and they are waiting answer from the casino, i want to make it public so everyone sees their practical methods and of course to put their mark down because they are overrated when i see how many problems i faced, it took about a month to know in th end that my account was closed. They made so many mistakes that it was ridiculous.
I have denounced the casino and its sister casinos to the swiss gambling commission which will soon block their site on our territory.
Bonjour Jovana,
je vous ai envoyé 2 messages concernant mon cas et je n'ai pas eu de réponse de votre part, ou du moins je ne les ai pas reçus. Voici ces messages :
Bonjour à nouveau Jovana,
J'ai reçu un mail de leur part qui est ici :
Cet e-mail est pour vous informer que votre retrait en attente de 125 USD via Bitcoin Transfer a été refusé et les fonds ont été reversés sur le solde de votre compte.
Un total de 25 USD a été confisqué sur votre compte pour la raison suivante :
* Le retrait maximum sur un bonus sans dépôt reçu est de 100 USD.
Règles et règlements : Les paiements provenant des gains générés par tout bonus sans dépôt sont limités à cinq (5) fois (X) le montant du bonus initial, ou au montant minimum payable en fonction de la méthode de retrait choisie, selon le montant le plus élevé.
Les gains proviennent du coupon bonus de 15 $ US le 22 décembre 2024 à 17h34.
En raison de ce qui précède et conformément à nos règles et règlements, des gains de 100 USD ont été confisqués/déduits de votre compte.
N'hésitez pas à soumettre à nouveau votre demande de retrait de 100 USD via Bitcoin Transfer ou toute autre méthode disponible à la caisse.
Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter.
Cordialement,
Comme vous pouvez le lire, ils ont confisqué mon dépôt de 25 dollars que j'ai fait pour pouvoir retirer et ce n'est absolument pas correct, ce sont des voleurs.
Si le retrait maximum d'un bonus est de 100 dollars et que j'en dépose 25, je devrais pouvoir retirer 125 ou jouer avec les 25 dollars après avoir payé 100. Ils ne peuvent pas simplement confisquer mon dépôt comme ça.
Et le suivant après puisque tu n'as pas répondu :
Bonjour Jovana,
puisque vous n'avez pas répondu à mes 2 mails, celui-ci est pour vous informer que je n'ai toujours pas été payé par le casino Lincold que vous qualifiez de très bon. Pour cette raison, j'ai ouvert une réclamation sur casino guru. Ce n'est pas normal d'attendre depuis le 22 décembre pour être payé 100 dollars. Je ne comprends pas pourquoi ce casino a une si bonne note chez vous, c'est clairement affreux. Leur équipe de paiement fait tellement d'erreurs que c'en est irritant.
Et pour répondre à la personne avant, le casino Lincoln m'a demandé de faire un dépôt de 25 dollars et de le miser 1x en guise de vérification pour pouvoir retirer mes gains de 100 dollars, ce que j'ai fait. Donc ce n'est pas toujours sans mise, la plupart du temps c'est juste un truc pour que tu continues à jouer et que tu perdes, pourquoi auraient-ils besoin d'une vérification de dépôt pour envoyer de l'argent via Bitcoin ? mdr. Sans compter que mes documents de vérification ont été approuvés avant ça... pour quoi ? Pour que plus tard ils ferment mon compte en disant que je n'ai pas passé le contrôle de sécurité... et quand je demande le remboursement de mon dépôt au moins pour ne pas me sentir volé, ils m'ont dit qu'ils ne peuvent pas le rembourser puisque je l'ai misé... n'est-ce pas ironique ?
J'ai déjà déposé une plainte sur Casino Guru et ils attendent une réponse du casino, je veux la rendre publique pour que tout le monde voie leurs méthodes pratiques et bien sûr pour laisser leur marque car ils sont surfaits quand je vois combien de problèmes j'ai rencontré, il a fallu environ un mois pour savoir à la fin que mon compte était fermé. Ils ont fait tellement d'erreurs que c'était ridicule.
J'ai dénoncé le casino et ses casinos frères à la commission suisse des jeux de hasard qui bloquera bientôt leur site sur notre territoire.