Hi kats_nfcaffiliates,
Unless I'm misunderstanding, the October 9th email you're referencing had no request for verification documents, only for a confirmation of my BTC wallet address and phone number, which I responded to that day. What's more, I thought I already completed the KYC process, so what further verification documents are needed? Here is a copy of the email:
Dear Marc XXX,
We hope this email finds you well. We are writing to inform you that your recent withdrawal request has been approved for $2400, the KYC (know your customer) for your [casino name] is up-to-date.
We're thrilled to let you know that your withdrawal request has been approved & is being processed for $2400, considering that you can receive your winnings in your Bitcoin(BTC) wallet, quickly, securely & anonymously.
To claim your Bitcoin(BTC) payout, simply send an email to our Manager at officemanager@totalgaming.biz with the following details, in text format:
Bitcoin(BTC) wallet address:
Username: XXX
Email: XXX
Casino: New Fun Club
Phone number:
Please note that we use a third-party processor for all our payouts. And, they a charge a fee of $30, for payouts between $100 & $2000, which is deducted from your final approved amount. Additionally, it may take about 7-10 business days to complete the final verification process and transfer your winnings to your wallet.
In case you need assistance in setting up a Bitcoin (BTC) wallet, our 24 X 7 support team will be happy to guide you.
Thank you for choosing our New Fun Club, and we hope you enjoy your winnings!
Best regards,
Withdrawal Department.
Bonjour kats_nfcaffiliates,
Sauf erreur de ma part, l'e-mail du 9 octobre auquel vous faites référence ne demandait pas de documents de vérification, mais uniquement une confirmation de l'adresse de mon portefeuille BTC et de mon numéro de téléphone, auxquels j'ai répondu ce jour-là. De plus, je pensais avoir déjà terminé le processus KYC, alors quels autres documents de vérification sont nécessaires ? Voici une copie de l'e-mail :
Cher Marc XXX,
Nous espérons que vous allez bien. Nous vous écrivons pour vous informer que votre récente demande de retrait a été approuvée pour 2 400 $, le KYC (Know Your Customer) pour votre [nom du casino] est à jour.
Nous sommes ravis de vous informer que votre demande de retrait a été approuvée et est en cours de traitement pour 2 400 $, étant donné que vous pouvez recevoir vos gains dans votre portefeuille Bitcoin (BTC), rapidement, en toute sécurité et de manière anonyme.
Pour réclamer votre paiement en Bitcoin (BTC), envoyez simplement un e-mail à notre responsable à officemanager@totalgaming.biz avec les détails suivants, au format texte :
Adresse du portefeuille Bitcoin (BTC) :
Nom d'utilisateur: XXX
Courriel : XXX
Casino : Nouveau Fun Club
Numéro de téléphone:
Veuillez noter que nous utilisons un processeur tiers pour tous nos paiements. Et ils facturent des frais de 30 $ pour les paiements compris entre 100 $ et 2 000 $, qui sont déduits de votre montant final approuvé. De plus, il peut falloir environ 7 à 10 jours ouvrables pour terminer le processus de vérification final et transférer vos gains sur votre portefeuille.
Si vous avez besoin d'aide pour configurer un portefeuille Bitcoin (BTC), notre équipe d'assistance 24h/24 et 7j/7 se fera un plaisir de vous guider.
Merci d'avoir choisi notre New Fun Club et nous espérons que vous apprécierez vos gains !
Cordialement,
Service de retrait.