I have played on Game Vault through Slots of Fun on Facebook for almost 2 years and I have never had an issue until last Saturday. I sent 4 different deposits (through Cash App) and on the last deposit I won $100. I have been trying to collect my winnings since Saturday to no avail. They did finally refund one of my deposits on Tuesday for $12 but keep saying that they are having issues with payments yet they admitted to paying others. I am devastated. If anyone would ask the one casino that I could refer, it would have been them until this incident. I have had one check to bounce and I missed work on Sunday because I was relying on them to pay me like they have always paid in the past. Is there anything I can do in the situation?
Slots of Fun
https://www.facebook.com/profile.php?id=100087552454680&mibextid=LQQJ4d
Je joue sur Game Vault via Slots of Fun sur Facebook depuis presque 2 ans et je n'ai jamais eu de problème jusqu'à samedi dernier. J'ai envoyé 4 dépôts différents (via Cash App) et sur le dernier dépôt, j'ai gagné 100 $. J'essaie de récupérer mes gains depuis samedi, en vain. Ils ont finalement remboursé l'un de mes dépôts mardi pour 12 $, mais ils continuent à dire qu'ils ont des problèmes de paiement, alors qu'ils ont admis en avoir payé d'autres. Je suis dévasté. Si quelqu'un demandait à quel casino je pouvais m'adresser, ce serait eux jusqu'à cet incident. J'ai eu un chèque sans provision et j'ai manqué le travail dimanche parce que je comptais sur eux pour me payer comme ils l'ont toujours fait par le passé. Y a-t-il quelque chose que je puisse faire dans cette situation ?
Machines à sous amusantes
https://www.facebook.com/profile.php?id=100087552454680&mibextid=LQQJ4d