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Dernier message fait il y a environ 3 ans par MelissaN
CWC-Martyn
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  • CWC-Martyn
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  • Original Anglais Traduction Français

    Why not take a picture instead? I have never scanned a document. I always take pictures and sent them with the mail.

    Pourquoi ne pas plutôt prendre une photo ? Je n'ai jamais numérisé un document. Je prends toujours des photos et je les envoie par courrier.

  • Original Anglais Traduction Français

    Ive spent lots of money on CW and i have asked Meany times for a comp/free chip and i get the Same BS.I don't Qualify for a Bonus,but i can get 75% on my next Dep! Why would i do that when they have a Promotion going for 100%? I just played like 10 min ago and didn't last worth a crap.I feel I'm wasting my money again on this Site.Way to tight

    J'ai dépensé beaucoup d'argent sur CW et j'ai demandé à plusieurs reprises un jeton gratuit et j'obtiens le même BS. Je ne me qualifie pas pour un bonus, mais je peux obtenir 75 % sur mon prochain Dep ! Pourquoi devrais-je faire cela alors qu’ils ont une promotion à 100 % ? Je viens de jouer il y a 10 minutes et ça n'a pas duré la peine. J'ai l'impression de gaspiller encore mon argent sur ce site. Bien trop serré

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Martyn my birthday is the 11th. Even though its been quite awhile since I've deposited at Aladdins, would it be possible to receive a free birthday chip?  username:betica

    Salut Martyn, mon anniversaire est le 11. Même si cela fait un bon moment que je n'ai pas déposé sur Aladdins, serait-il possible de recevoir un jeton d'anniversaire gratuit ? nom d'utilisateur : betica

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi! I have a problem!

    I used your coupon code and played it 40x. I checked with the support if everything was ok and asked if I would be able to cashout. They said it was ok, the only thing I needed to do is to do the minimum deposit.

    I did the deposit and they asked me to send the documents. I sent the documents, but there is a problem with my proof of address, because all the utility bills here are on my mother's name and I have closed my bank account at the beginning of the year, because I have spent 5 months in Europe so there was no point in keeping my bank account.

    So, every bill I have here is on my mother's name and they require me to send them something on my name with a maximum of 3 months "old". Unfortunatelly, I don't have it and I tried to tell them this, but they don't seem to really care.

    Can anyone help me with this? If they really don't accept the documents on my mother's name, is it possible that they at least give me back my deposit?

    Salut! J'ai un problème!

    J'ai utilisé votre code promo et j'y ai joué 40x. J'ai vérifié auprès du support si tout allait bien et j'ai demandé si je pouvais effectuer un retrait. Ils ont dit que tout allait bien, la seule chose que je devais faire était de faire le dépôt minimum.

    J'ai fait le dépôt et ils m'ont demandé d'envoyer les documents. J'ai envoyé les documents, mais il y a un problème avec mon justificatif de domicile, car toutes les factures de services publics ici sont au nom de ma mère et j'ai fermé mon compte bancaire en début d'année, car j'ai passé 5 mois en Europe donc ça ne servait à rien de garder mon compte bancaire.

    Donc, chaque facture que j'ai ici est au nom de ma mère et ils m'obligent à leur envoyer quelque chose à mon nom avec un maximum de 3 mois "vieux". Malheureusement, je ne l'ai pas et j'ai essayé de le leur dire, mais ils ne semblent pas vraiment s'en soucier.

    Est-ce que quelqu'un peut m'aider avec ça? S'ils n'acceptent vraiment pas les documents au nom de ma mère, est-il possible qu'ils me restituent au moins ma caution ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bruno,

    your post was moved to here. Ill notify Martyn about your issue.

    cheers
    Zuga

    Bonjour Bruno,

    votre message a été déplacé ici. Je vais informer Martyn de votre problème.

    acclamations
    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Zuga =) I am open to suggestions that can help me solving this issue. Their support is friendly, but it really doesn't seem that they want to try to solve this problem as hard as I do.

    I have sent them new "possible" proofs of address, the problem is that they are more than 3 months old.

    They made a call to verify some information and I decided to send them the bill of that mobile number. It is also on my mother's name, but I think it makes sense to assume that as proof of address, since they have called to that number, I talked to them and now I am sending the mobile bill (it has the number of the mobile in it).

    I am not that confident though =/

    Merci Zuga =) Je suis ouvert aux suggestions qui peuvent m'aider à résoudre ce problème. Leur soutien est amical, mais il ne semble pas vraiment qu’ils veuillent essayer de résoudre ce problème aussi durement que moi.

    Je leur ai envoyé de nouveaux justificatifs de domicile "éventuels", le problème c'est qu'ils datent de plus de 3 mois.

    Ils ont appelé pour vérifier certaines informations et j'ai décidé de leur envoyer la facture de ce numéro de portable. C'est aussi au nom de ma mère, mais je pense qu'il est logique de supposer que comme preuve d'adresse, puisqu'ils ont appelé ce numéro, je leur ai parlé et maintenant j'envoie la facture de mobile (elle porte le numéro du portable dedans).

    Mais je ne suis pas si confiant =/

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Bruno,

    I was informed that you have been paid.

    cheers
    Zuga

    Bonjour Bruno,

    J'ai été informé que vous aviez été payé.

    acclamations
    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes!

    I would like to thank you and Martyn for the help.

    As I had said, I sent my mobile's bill to the casino. Maybe they approved it because this bill has the number of my mobile, the one that they had used some time ago to call me and check some information. But I wasn't really expecting that they would approve it because this bill is also on my mother's name. My hope was that they could just accept it taking a look at the mobile number on the phone bill, which was the one they called to talk to me.

    Maybe sending a lot of documents also helped in getting my residence proof approved.

    I will probably open a new bank account (on my name!) next month, so I think that this problem will never happen again. But I think I will wait until there to make deposits in casinos again, I don't want to pass through this kind of situation again.

    But the important is that they really pay and Manhattan Slots seems to be a reliable casino. I understand their point of view by denying my residence proof and demanding me to prove it clearly, because I also know that there are players that are not honest and that try to fraud. The only problem in my case is that I was being 100% honest but I really didn't have a recent bill on my name! But I would accept any suggestions of the casino and also of the members of the forum in order to prove my address. Fortunatelly, it worked =)

    Thanks Zuga, Martyn, Manhattan Slots casino and LATESTCASINOBONUSES.COM!

    Oui!

    Je voudrais vous remercier, vous et Martyn, pour votre aide.

    Comme je l'ai dit, j'ai envoyé la facture de mon portable au casino. Peut-être qu'ils l'ont approuvé parce que cette facture contient le numéro de mon portable, celui qu'ils avaient utilisé il y a quelque temps pour m'appeler et vérifier certaines informations. Mais je ne m'attendais pas vraiment à ce qu'ils l'approuvent, car ce projet de loi porte également le nom de ma mère. J'espérais qu'ils pourraient simplement l'accepter en jetant un coup d'œil au numéro de portable figurant sur la facture de téléphone, qui était celui qu'ils avaient appelé pour me parler.

    Peut-être que l'envoi de nombreux documents a également aidé à faire approuver mon justificatif de résidence.

    J'ouvrirai probablement un nouveau compte bancaire (à mon nom !) le mois prochain, donc je pense que ce problème ne se reproduira plus jamais. Mais je pense que je vais attendre là-bas pour effectuer à nouveau des dépôts dans les casinos, je ne veux plus revivre ce genre de situation.

    Mais l’important est qu’ils paient vraiment et Manhattan Slots semble être un casino fiable. Je comprends leur point de vue en refusant mon justificatif de domicile et en exigeant que je le prouve clairement, car je sais aussi qu'il y a des joueurs qui ne sont pas honnêtes et qui tentent de frauder. Le seul problème dans mon cas c'est que j'étais honnête à 100% mais je n'avais vraiment pas de facture récente à mon nom ! Mais j'accepterais toutes suggestions du casino et aussi des membres du forum afin de prouver mon adresse. Heureusement, ça a marché =)

    Merci à Zuga, Martyn, au casino Manhattan Slots et à LATESTCASINOBONUSES.COM !

  • Original Anglais Traduction Français

    If I get in trouble from LCB for posting this, if just one person is able to read this & see the horrible experience I have had with MANHATTAN SLOTS AND A MEASLY $600 WIN....THEN IS WAS WORTH IT TO ME!!!!    This casino has been so dis-organized, unprofessional and today find our from Moneyline Wallet, also deceiving? or can I just use the word...they "LIED" to me, as I called an spoke to a casino Rep yesterday and he told me the withdrawel request to moneyline showed...alot to read, but if you are even thinking about depositing at I would say "ANY" Clubworld Sister Casino read this

    THIS IS THE CHAT SESSION I JUST HAD 10 MINUTES AGO (12/24) WITH CUSTOMER SERVICE AT MONEY LINE:
    Jenn:
    Hello, My name is Jenn. How may I help you?
    Client:
    I requested a $600 win withdrawel from Manhattan Slots on 12/22 to Moneyline, but I see nothing on my money line acct, showing this, I was the one that had to talk to one of your reps yesterday to even find out what verification docs you guys needed, just seems very odd I get no emails, nothing from your company
    Jenn:
    Let me check your account, one moment
    My supervisor is checking on it for you. I apologize for the delay.
    Client:
    well it started with the Manhattan Slots run around, won the $600 on 6th of Dec and all this time JUST until this week did they tell me because I had made winning deposit thru ur moneyline that I also had to make withdrawel request that way not thru the ach bank account withdrawel method i org. chose which they DID decline on 12/7 but didnt care to send me anytype of email that I had to re-request my withdrawel thru Moneyline, I only found that out this week by ME calling them asking what is taking soo long!!!  Had they told me that OVER two weeks ago I would not be setting here crying thinking they have done me sooo wrong
    Client:
    Im sorry just bad day, with holidays and all an this site claiming how fast they are with their payouts i feel they just did me wrong
    Jenn:
    It's ok, i understand your frustration. My supervisor had looked into it for you and we haven't recieved any information from the casino regarding a withdrawal for you.
    Client:
    I am going to copy this information and I am going to call them now as well as post all info I have on this casino and the stuff I have been thru on Latest Casino Bonuses.com they are the only place I can seem to have any problems with casinos made right...thank you for your information though I know its not moneylines fault
    Jenn:
    You're welcome. Let us know is you need anything else.

    OK....so this is the emails I received from Manhattan Slots from the beginning of this horrible ordeal!  NEVER ONCE DID THEY TELL ME...OOPS YOU NEED TO WITHDRAWEL THRU MONEYLINE.....ALL THEY KEPT CLAIMING OVER AND OVER WAS THEY COULD NOT READ MY VERIFICATION DOCUMENTS???

    1ST EMAIL: fromManhattan Slots Cashier dateMon, Dec 6, 2010 at 7:36 PM      subjectACH Withdrawal Requested
    Dear MY NAME,
    Your ACH withdrawal request for the amount of $600.00 has been received and the funds are now in your pending withdrawals.
    Normally we process all withdrawals by the next working day.
    In the mean time you can manage the status of your pending withdrawal or make further deposits from the Deposits Tab in the casino cashier.
    If you have any questions at all please do not hesitate to get in touch.
    Cashier Team
    ManhattanSlots.com

    2ND EMAIL: fromcashier@manhattanslots.com      dateThu, Dec 9, 2010 at 7:59 AM
    subjectRE: Account Verification
    Dear MY NAME
    Thank you for sending us the documents.
    We also require a copy of the front and signed back of the card ending 0454.
    If you have any further questions please do not hesitate to contact us,
    Regards,
    Daniel    Cashier          (WHY WAS THIS CC SUCH IMPORTANCE IF I DID NOT EVEN USE IT FOR THE DEPOSIT????)

    3rd EMAIL:    fromcashier@manhattanslots.com      dateFri, Dec 10, 2010 at 9:38 AM
    subjectRE: Account Verification
    Dear MY NAME
    Thank you for the fax.
    Unfortunately copies were too dark.
    Please can you try to send us lighter copies or alternatively please scan documents and forward them to cashier@clubworldcasinos.com

    4th EMAIL from: Manhattan Slots Cashier dateFri, Dec 10, 2010 at 2:51 PM
    subjectRE: Account Verification
    Dear MY NAME      Thank you for the email. The one we received was too dark. If possible please try to scan it or make digital picture and send via email.
    Regards, Iveta
    Cashier

    5th EMAIL:    from: ME
    toManhattan Slots Cashier   dateWed, Dec 15, 2010 at 9:45 PM
    subjectRe: Account Verification
    Hello - I did "RE-FAX" the information you requested and was made as light as I could.  I have not received confirmation it was received?  Can you please let me know the status of my winnings?  Thank you for your time.

    6th FROM ME:
    Date: Fri, Dec 17, 2010 at 6:30 PM
    Subject: Re: Account Verification
    To: Manhattan Slots Cashier
    Hello once again I am sending in via email this time a copy of my credit card so I can receive my winnings, from over a week ago now.  I hope you can now see it, this is the 3rd time I have sent it.  Please let me know once my winnings are processed ($600)

    7th Email:    From Manhattan Slots Cashier to me  Dec 19 (4 days ago)
    Hi MY NAME
    Thanks for sending the documentation requested.  We have received and approved all documents.
    I hope you keep enjoying with us. Have a great day and please do not hesitate to contact me if you need anything.
    Regards,
    Iveta    Cashier


    8th Email:  Wed, Dec 22, 2010 at 1:42 AM, Manhattan Slots Cashier wrote:
    Dear MY NAME,
    I am writing you regard the withdrawal. To remind you we need sharper copy of the card ending with 0545.
    Regards, Iveta
    Cashier


    9th Email:  FROM ME    toManhattan Slots Cashier
    dateThu, Dec 23, 2010 at 10:03 AM
    subjectRe: withdrawal
    OK THIS IS GETTING RIDICULUS!!! IF YOU READ THE EMAILS I HAVE COPIED BELOW YOU WILL SEE THAT "YOU-ivetta" DID GET A LEGIBLE COPY OF THIS CARD VIA EMAIL as well as any other documents - received and approved on DECEMBER 19th PER YOUR EMAIL DATE!!!!! NOW YOU SEND ME AN EMAIL ON 12/22 THAT YOU NEED ANOTHER CC OF CC CARD!!!!!!!!  I  CALLED A CUSTOMER SERVICE REP YESTERDAY CHECKING ON MY WITHDRAWEL TO FIND THAT ITS NOT EVEN GOING TO GO INTO MY CHECKING ACCOUNT OR ON MY DEBIT CARD THAT YOU GUYS KEEP SAYING YOU CANT READ!!!!!!  BECAUSE I MADE THE DEPOSIT THRU MONEYLINE....SHE INFORMED ME MY WITHDRAWEL ALSO HAD TO BE REQUESTED THAT WAY...so I went into manhatten slots yesterday and re-requested it that way which they state can take up to 30 days to get this is soooo not right!!!! SO FOR ONE WHY DOES IT MATTER IF YOU CAN SEE MY CC CARD OR NOT IF WASNT USED FOR DEPOSIT ANYWAYS?
    WHY IS YOUR CASINO MAKING THIS SOOOO DIFFICULT???  I AM POSTING ALL THE EMAILS, TROUBLES, INFO I HAVE ABOUT YOUR CASINO AND MY $600 WIN TO:    Latest Casino Bonuses.com, Casinomeister, anywhere that I can alert possible players as to the complete run around troubles and confusion that you all have done to me over a $600 winnings, so they may think twice before depositing!!!!!!!

    Had I know from the get go that I had to make my withdrawel thru the same way I made my deposit and won way back on Dec 9th when Daniel (see email below) sent me the email needing copy of my credit card, maybe I would have my money by now....I would of thought that with all the emails from you guys back and forth someone would of stopped asking me for copies of my credit card they cant read and told me that I had to re request my withdrawel thru MONEYLINE????? 

    THIS IS VERY SAD YOU KNOW WITH ALL THE COPIES OF MY DEBIT CARD INFO/CHECKING ACCOUNT INFO U WOULD THINK YOU GUYS COULD JUST ACH IT TO MY CHECKING ACCOUNT AND MAKE THIS WHOLE SITUATION RIGHT AND DONE AND OVER WITH exclamation!!!!


    fromManhattan Slots Cashier
    TO: Me      dateFri, Dec 24, 2010 at 1:18 AM
    subjectRE: withdrawal
    Dear My Name,
    Thank you for the email. Just to let your know, all accounts in all of our casinos has been updated. Should not be any problems anymore.

    Regards, Iveta
    Cashier

    (WELL THAT WAS NOT THE TRUTH AGAIN NOW WAS IT BEING THAT TODAY DEC 24 MONEYLINE HAS NO RECORD OF MY REUQESTED WITHDRAWEL????  NOW WHAT DO I DO?

    Si j'ai des ennuis de la part de LCB pour avoir publié ceci, si une seule personne est capable de lire ceci et de voir l'horrible expérience que j'ai eue avec les machines à sous MANHATTAN et un maigre gain de 600 $.... ALORS ÇA VAUT LE ÇA POUR MOI !!! ! Ce casino a été tellement désorganisé, peu professionnel et trouve aujourd'hui notre portefeuille Moneyline, également trompeur ? ou puis-je simplement utiliser le mot... ils m'ont "menti", alors que j'ai appelé un représentant du casino hier et il m'a dit que la demande de retrait sur Moneyline montrait... beaucoup à lire, mais si vous y réfléchissez encore à propos du dépôt sur, je dirais "TOUT" Clubworld Sister Casino, lisez ceci

    VOICI LA SÉANCE DE CHAT QUE JE VAIS AVOIR IL Y A 10 MINUTES (24/12) AVEC LE SERVICE CLIENT DE MONEY LINE :
    Jenn :
    Bonjour, je m'appelle Jenn. Comment puis-je vous aider?
    Client:
    J'ai demandé un retrait de 600 $ de Manhattan Slots le 22/12 vers Moneyline, mais je ne vois rien sur mon compte Money Line, montrant ceci, c'est moi qui ai dû parler à l'un de vos représentants hier pour même savoir quels documents de vérification vous aviez besoin de vous, cela semble très étrange. Je ne reçois aucun e-mail, rien de votre entreprise.
    Jenn :
    Laisse-moi vérifier ton compte, un instant
    Mon superviseur vérifie cela pour vous. Je vous prie de m'excuser pour le retard.
    Client:
    eh bien, cela a commencé avec la course aux machines à sous de Manhattan, j'ai gagné 600 $ le 6 décembre et pendant tout ce temps JUSTE jusqu'à cette semaine, ils m'ont dit parce que j'avais effectué un dépôt gagnant via votre moneyline que je devais également faire une demande de retrait de cette façon, pas via la méthode de retrait de chaque compte bancaire dans l'org. ils ont choisi ce qu'ils ont refusé le 12/7 mais n'ont pas voulu m'envoyer un quelconque type d'e-mail pour demander à nouveau mon retrait via Moneyline, je ne l'ai découvert que cette semaine en les appelant pour leur demander ce qui prend si longtemps !!! S'ils m'avaient dit cela il y a PLUS de deux semaines, je ne serais pas assis ici à pleurer en pensant qu'ils m'ont fait tellement de mal.
    Client:
    Je suis désolé, c'est juste une mauvaise journée, avec les vacances et tout ce site prétendant à quelle vitesse ils effectuent leurs paiements, j'ai l'impression qu'ils m'ont fait du mal
    Jenn :
    C'est bon, je comprends ta frustration. Mon superviseur s'est penché sur la question pour vous et nous n'avons reçu aucune information du casino concernant un retrait pour vous.
    Client:
    Je vais copier ces informations et je vais les appeler maintenant et publier toutes les informations que j'ai sur ce casino et tout ce que j'ai vécu sur Latest Casino Bonuses.com, c'est le seul endroit où je peux en avoir. problèmes avec les casinos résolus... merci pour vos informations même si je sais que ce n'est pas la faute de Moneylines
    Jenn :
    Vous êtes les bienvenus. Faites-nous savoir si vous avez besoin d'autre chose.

    OK... voici donc les e-mails que j'ai reçus de Manhattan Slots depuis le début de cette horrible épreuve ! NE M'ONT JAMAIS DIT UNE FOIS... OUPS QUE VOUS DEVEZ VOUS RETRAIT VIA MONEYLINE..... TOUT CE QU'ILS RÉCLAMENT ENCORE ET PLUS, C'EST QU'ILS NE POUVENT PAS LIRE MES DOCUMENTS DE VÉRIFICATION ???

    1ER EMAIL : du caissier des machines à sous de Manhattan dateLun, 6 décembre 2010 à 19h36 sujetRetrait ACH demandé
    Cher MON NOM,
    Votre demande de retrait ACH d'un montant de 600,00 $ a été reçue et les fonds se trouvent maintenant dans vos retraits en attente.
    Normalement, nous traitons tous les retraits le jour ouvrable suivant.
    En attendant, vous pouvez gérer le statut de votre retrait en attente ou effectuer d'autres dépôts à partir de l'onglet Dépôts de la caisse du casino.
    Si vous avez des questions, n'hésitez pas à nous contacter.
    Équipe de caissier
    ManhattanSlots.com

    2ÈME EMAIL : fromcashier@manhattanslots.com dateJeudi 9 décembre 2010 à 7h59
    subjectRE : Vérification du compte
    Cher MON NOM
    Merci de nous envoyer les documents.
    Nous avons également besoin d'une copie du recto et du verso signé de la carte se terminant par 0454.
    Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter,
    Salutations,
    Daniel Cashier (POURQUOI CE CC ÉTAIT-IL UNE TELLE IMPORTANCE SI JE NE L'UTILISE MÊME PAS POUR LE DÉPÔT ????)

    3ème EMAIL : fromcashier@manhattanslots.com dateVendredi 10 décembre 2010 à 9h38
    subjectRE : Vérification du compte
    Cher MON NOM
    Merci pour le fax.
    Malheureusement les copies étaient trop sombres.
    Pouvez-vous essayer de nous envoyer des copies plus légères ou bien numériser les documents et les envoyer à cashier@clubworldcasinos.com

    4ème EMAIL de : Caissier des machines à sous de Manhattan dateVen. 10 décembre 2010 à 14:51
    subjectRE : Vérification du compte
    Cher MY NAME Merci pour l'e-mail. Celui que nous avons reçu était trop sombre. Si possible, essayez de le numériser ou de prendre une photo numérique et de l'envoyer par e-mail.
    Cordialement, Iveta
    La caissière

    5ème EMAIL : de : MOI
    àManhattan Slots Cashier datemercredi 15 décembre 2010 à 21:45
    subjectRe : Vérification du compte
    Bonjour - J'ai fait "RE-FAX" les informations que vous avez demandées et j'ai été aussi léger que possible. Je n'ai pas reçu de confirmation de réception ? Pouvez-vous s'il vous plaît me faire savoir l'état de mes gains ? Merci pour votre temps.

    6ème DE MOI :
    Date : vendredi 17 décembre 2010 à 18h30
    Objet : Re : Vérification du compte
    À : Caissier des machines à sous de Manhattan
    Bonjour encore une fois, j'envoie par email cette fois une copie de ma carte de crédit afin de pouvoir recevoir mes gains, d'il y a plus d'une semaine maintenant. J'espère que vous pouvez le voir maintenant, c'est la 3ème fois que je l'envoie. S'il vous plaît laissez-moi savoir une fois que mes gains seront traités (600 $)

    7e e-mail : du caissier des machines à sous de Manhattan à moi le 19 décembre (il y a 4 jours)
    Salut mon nom
    Merci d'avoir envoyé la documentation demandée. Nous avons reçu et approuvé tous les documents.
    J'espère que vous continuerez à profiter de nous. Passez une bonne journée et n'hésitez pas à me contacter si vous avez besoin de quoi que ce soit.
    Salutations,
    Iveta caissière


    8e e-mail : mercredi 22 décembre 2010 à 01h42, Caisse des machines à sous de Manhattan a écrit:
    Cher MON NOM,
    Je vous écris concernant le retrait. Pour vous rappeler, nous avons besoin d'une copie plus nette de la carte se terminant par 0545.
    Cordialement, Iveta
    La caissière


    9ème e-mail : DE MOI au caissier des machines à sous de Manhattan
    dateJeu 23 décembre 2010 à 10:03
    subjectRe : retrait
    OK, CELA DEVIENT RIDICULE !!! SI VOUS LISEZ LES EMAILS QUE J'AI COPIÉS CI-DESSOUS, VOUS VERREZ QUE "VOUS-ivetta" AVEZ REÇU UNE COPIE LISIBLE DE CETTE CARTE PAR EMAIL ainsi que tout autre document - reçu et approuvé le 19 DÉCEMBRE À LA DATE DE VOTRE EMAIL !!!!! MAINTENANT VOUS M'ENVOYEZ UN EMAIL LE 22/12 QUE VOUS AVEZ BESOIN D'UNE AUTRE CC DE CARTE CC !!!!!!!! J'AI APPELÉ UN REPRÉSENTANT DU SERVICE CLIENTÈLE HIER POUR VÉRIFIER MON RETRAIT POUR CONSTATER QUE CELA NE VA MÊME PAS ALLER DANS MON COMPTE CHÈQUE OU SUR MA CARTE DE DÉBIT QUE VOUS GARDEZ DITES QUE VOUS NE POUVEZ PAS LIRE !!!!!! PARCE QUE J'AI FAIT LE DÉPÔT VIA MONEYLINE... ELLE M'A INFORMÉ QUE MON RETRAIT DOIT AUSSI ÊTRE DEMANDÉ DE CETTE MANIÈRE... alors je suis allé dans les machines à sous de Manhattan hier et je l'ai redemandé de cette façon, ce qui, selon eux, peut prendre jusqu'à 30 jours pour comprenez que ce n'est vraiment pas bien !!!! ALORS POURQUOI EST-CE IMPORTANT SI VOUS POUVEZ VOIR MA CARTE CC OU NON SI N'A PAS ÉTÉ UTILISÉE POUR UN DÉPÔT ?
    POURQUOI VOTRE CASINO REND CELA TELLEMENT DIFFICILE ??? JE PUBLIE TOUS LES E-MAILS, PROBLEMES, INFOS QUE J'AI SUR VOTRE CASINO ET MON GAGNANT DE 600 $ À : Latest Casino Bonuses.com, Casinomeister, partout où je peux alerter les joueurs potentiels de l'ensemble des problèmes et de la confusion que vous avez tous causés. pour moi, plus de 600 $ de gains, alors ils pourraient réfléchir à deux fois avant de déposer !!!!!!!

    Si j'avais su dès le départ que je devais effectuer mon retrait de la même manière que j'ai effectué mon dépôt et que j'ai gagné le 9 décembre lorsque Daniel (voir e-mail ci-dessous) m'a envoyé l'e-mail nécessitant une copie de ma carte de crédit, peut-être que je le ferais. avoir mon money à présent... J'aurais pensé qu'avec tous les e-mails de votre part, quelqu'un aurait arrêté de me demander des copies de ma carte de crédit qu'ils ne peuvent pas lire et m'aurait dit que je devais redemander mon retrait via MONEYLINE ? ????

    C'EST TRÈS TRISTE QUE VOUS SAVEZ AVEC TOUTES LES COPIES DES INFORMATIONS DE MA CARTE DE DÉBIT/INFORMATIONS DE COMPTE CHÈQUE, VOUS PENSEZ QUE VOUS POUVEZ JUSTE L'ACHETER À MON COMPTE CHÈQUE ET RENDRE TOUTE CETTE SITUATION CORRECTEMENT FAIT ET FINI AVEC exclamation !!!!


    deCaissier des machines à sous de Manhattan
    À : Moi datevendredi 24 décembre 2010 à 01:18
    sujetRE : retrait
    Cher mon nom,
    Merci pour le courriel. Juste pour vous le faire savoir, tous les comptes de tous nos casinos ont été mis à jour. Il ne devrait plus y avoir de problèmes.

    Cordialement, Iveta
    La caissière

    (BIEN CE N'ÉTAIT PAS ENCORE LA VÉRITÉ MAINTENANT, EST-CE QUE AUJOURD'HUI LE 24 DÉCEMBRE MONEYLINE N'A AUCUNE ENREGISTREMENT DE MON RETRAIT REQUÊTÉ ???? MAINTENANT, QUE DOIS-JE FAIRE ?

  • Original Anglais Traduction Français

    So so very sorry you are going through this especially during the holidays! I hope Tom the rep can help you get this straightened out and expedited to your acct asap!

    Happy Holidays to you! Hang in there!

    Alors vraiment désolé que vous traversiez ça surtout pendant les vacances ! J'espère que Tom, le représentant, pourra vous aider à régler ce problème et à l'envoyer rapidement vers votre compte !

    Bonnes fêtes à vous ! Accrochez-vous !

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi,Dixie...

    I am sorry to see you re in the situation that can be so frustrated and hassled...

    I really hope things will get all sorted out soon.

    Here is  the link -Clubworld Casino support for the thread on Club world casino group support and the rep is Martyn.

    From what I have seen/read, he has been wonderful and very helpful.

    My fingers are crossed!!!

    BTW, Merry Christmas to you and your family!

    Love,Nan

    Salut Dixie...

    Je suis désolé de voir que vous vous trouvez dans une situation qui peut être si frustrante et si embêtante...

    J'espère vraiment que les choses s'arrangeront bientôt.

    Voici le lien - Support Clubworld Casino pour le fil de discussion sur le support du groupe Club World Casino et le représentant est Martyn.

    D'après ce que j'ai vu/lu, il a été formidable et très utile.

    Je croise les doigts !!!

    Au fait, Joyeux Noël à vous et à votre famille !

    Amour, Nan

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dixiesace,

    your post has been merged with the correct thread.

    Ill notify CWC Rep about your issue. Please allow few days for the reply being that its a holiday season.

    cheers
    Zuga

    Salut Dixiesace,

    votre message a été fusionné avec le bon fil de discussion.

    Je vais informer le représentant CWC de votre problème. Veuillez prévoir quelques jours pour la réponse étant que c'est une période de vacances.

    acclamations
    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    I can certainly empathize with your frustration, but I want to add a couple of thoughts for you here.  (By the way, I had a very easy & quick cashout with Manhattan Slots during this same period)

    1.  Every online casino that I've ever seen always requires you to cashout the same way you deposited, unless there's no way they can do that, i.e., credit cards.  Then they allow you a 2nd option.  It's in most of their T&C's.

    2.  If you ever used a credit card at their casino, they will all request a copy of the front & back of the card.  If you never used one at this casino, don't list it on the Faxback form.

    3.  The 30 days to cashout at Moneyline sounds like a Moneyline issue.  I haven't looked at Moneyline, so I don't know this for sure, but is Moneyline pulling money out of your checking account via eCheck?  If so, there's a "clearing" time for echecks, usually 21-30 days. 

    Hope this helped explain a few things.  Merry Christmas, and hopefully you'll get your money ASAP.

    Je peux certainement comprendre votre frustration, mais je souhaite ajouter ici quelques réflexions pour vous. (D'ailleurs, j'ai eu un retrait très simple et rapide avec Manhattan Slots pendant cette même période)

    1. Tous les casinos en ligne que j'ai jamais vus exigent toujours que vous encaissiez de la même manière que vous avez déposé , à moins qu'ils ne puissent le faire en aucun cas, c'est-à-dire avec une carte de crédit. Ensuite, ils vous autorisent une 2ème option. C'est dans la plupart de leurs conditions générales.

    2. Si vous avez déjà utilisé une carte de crédit dans leur casino, ils demanderont tous une copie du recto et du verso de la carte. Si vous n'en avez jamais utilisé dans ce casino, ne l'indiquez pas sur le formulaire Faxback.

    3. Les 30 jours pour effectuer un retrait sur Moneyline ressemblent à un problème Moneyline. Je n'ai pas regardé Moneyline, donc je n'en suis pas sûr, mais Moneyline retire-t-il de l'argent de votre compte courant via eCheck ? Si tel est le cas, il existe un délai de « compensation » pour les chèques électroniques, généralement de 21 à 30 jours.

    J'espère que cela a aidé à expliquer certaines choses. Joyeux Noël et j'espère que vous recevrez votre argent dès que possible.

  • Original Anglais Traduction Français

    I can certainly empathize with your frustration, but I want to add a couple of thoughts for you here.  (By the way, I had a very easy & quick cashout with Manhattan Slots during this same period)

    1.  Every online casino that I've ever seen always requires you to cashout the same way you deposited, unless there's no way they can do that, i.e., credit cards.  Then they allow you a 2nd option.  It's in most of their T&C's.

    I DO FEEL SILLY ON THIS PART OF IT BECAUSE I NOW SEE AFTER FURTHER READING THIS IS "STANDARD" FOR CASINOS, STILL I JUST WISH ONE OF THEIR REPS COULD OF TOLD ME THAT FROM THE BEGINNING, BUT I DO NOW KNOW THIS FOR FURTHER CASINO PLAYS

    2.  If you ever used a credit card at their casino, they will all request a copy of the front & back of the card.  If you never used one at this casino, don't list it on the Faxback form.

    YES, I BELIEVE I DID USE MY CC ON THEIR SITES AT ONE TIME OR ANOTHER SO I DO UNDERSTAND NOW WHY THIS WAS NEEDED
    3.  The 30 days to cashout at Moneyline sounds like a Moneyline issue.  I haven't looked at Moneyline, so I don't know this for sure, but is Moneyline pulling money out of your checking account via eCheck?  If so, there's a "clearing" time for echecks, usually 21-30 days. 
    AND JUST ANOTHER WAITING GAME DUE TO RULES OF MONEYLINE, I JUST STILL WAITING AND HOPING THAT I GET SOME KIND COMFIRMATION THAT MY WITHDRAWEL IS EVEN NOW IN MONEYLINES "HANDS"

    Hope this helped explain a few things.  Merry Christmas, and hopefully you'll get your money ASAP.


    AND JUST A HEARTFELT THANK YOU TO ALL WHO TOOK THE TIME TO READ MY VERRRYYY LONG POST AND JUST MAKING ME NOT FEEL SOO ALONE IN THIS MESS....YOU ALL AT LCB ARE MORE APPRECIATED TO SOME OF US OUT HERE THAN YOU REALIZE!!  THANK YOU AGAIN AND HAPPY HOLIDAYS!! I WILL UPDATE BOARD AS SOON AS I HEAR ANYTHING!

    Je peux certainement comprendre votre frustration, mais je souhaite ajouter ici quelques réflexions pour vous. (D'ailleurs, j'ai eu un retrait très simple et rapide avec Manhattan Slots pendant cette même période)

    1. Tous les casinos en ligne que j'ai jamais vus exigent toujours que vous encaissiez de la même manière que vous avez déposé , à moins qu'ils ne puissent le faire en aucun cas, c'est-à-dire avec une carte de crédit. Ensuite, ils vous autorisent une 2ème option. C'est dans la plupart de leurs conditions générales.

    Je me sens idiot sur cette partie parce que je vois maintenant, après avoir lu davantage, que c'est "standard" pour les casinos, mais j'aimerais juste qu'un de leurs représentants puisse me dire cela depuis le début, mais je le sais maintenant pour d'autres casinos. PIÈCES

    2. Si vous avez déjà utilisé une carte de crédit dans leur casino, ils demanderont tous une copie du recto et du verso de la carte. Si vous n'en avez jamais utilisé dans ce casino, ne l'indiquez pas sur le formulaire Faxback.

    OUI, JE CROIS QUE J'AI UTILISÉ MON CC SUR LEURS SITES À UN MOMENT OU À UN AUTRE, DONC JE COMPRENDS MAINTENANT POURQUOI CELA ÉTAIT NÉCESSAIRE
    3. Les 30 jours pour effectuer un retrait sur Moneyline ressemblent à un problème Moneyline. Je n'ai pas regardé Moneyline, donc je n'en suis pas sûr, mais Moneyline retire-t-il de l'argent de votre compte courant via eCheck ? Si tel est le cas, il existe un délai de « compensation » pour les chèques électroniques, généralement de 21 à 30 jours.
    ET JUSTE UN AUTRE JEU D'ATTENTE EN RAISON DES RÈGLES DE MONEYLINE, J'ATTENDS TOUJOURS ET ESPÉRANT OBTENIR UNE GENRE CONFIRMATION QUE MON RETRAIT EST MÊME MAINTENANT EN "MAINS" DE MONEYLINES

    J'espère que cela a aidé à expliquer certaines choses. Joyeux Noël et j'espère que vous recevrez votre argent dès que possible.


    ET JUSTE UN MERCI Sincère À TOUS QUI ONT PRIS LE TEMPS DE LIRE MON TRÈS LONG POST ET DE ME FAIRE NE PAS SENTIR TROP SEUL DANS CE MESSAGE.... VOUS TOUS CHEZ LCB ÊTES PLUS APPRÉCIÉS PAR CERTAINS D'ENTRE NOUS ICI QUE VOUS NE LE RÉALISEZ ! ! MERCI ENCORE ET BONNES VACANCES !! Je mettrai à jour le tableau dès que j'entendrai quelque chose !
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dixiesace,

    I heard back from Martyn. As suspected he is on the holiday til Wednesday. Im positive he will resolve the issue as soon as he is back in the office.
    So we need to be patient for few more days.

    cheers
    Zuga

    Salut Dixiesace,

    J'ai eu une réponse de Martyn. Comme on le soupçonnait, il est en vacances jusqu'à mercredi. Je suis sûr qu'il résoudra le problème dès son retour au bureau.
    Il faudra donc patienter encore quelques jours.

    acclamations
    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    I understand and appreciate any help/advise as of nothing yet from either MoneyLine nor Manhattan via my email.    Thanks again and I will wait for his return.

    Je comprends et apprécie toute aide/conseil de la part de MoneyLine ou de Manhattan via mon e-mail pour l'instant. Merci encore et j'attendrai son retour.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi everyone I have a question.  I won off a chip at Lucky World a couple days ago and I'm trying to get docs verified.  I have deposited in the past but never cashed out.  First off I must say support is very nice and patient with me in explaining that my ID is blurry.  I've sent it in 3 different ways.  First I scanned it and sent it in (this is the same scan I've used at many many casinos for doc verification with no issue). Then support said it is blurry and to use a camera to take a picture so I did (this is no where near as clear as the scan).  Support still says it is too blurry and to scan it at 300ppi (which is for scanning a document not a picture) which I did and now I sent that in and hopefully that will fix it.  

    Any other suggestions or maybe someone could explain to me how the scan could look so clear on my computer but not theirs just so I have an understanding for future reference.

    Once again I would just like to mention again that even though this is a bit frustrating to me support has been very polite and patient in trying to help me.

    Thanks

    Salut à tous, j'ai une question. J'ai gagné un jeton à Lucky World il y a quelques jours et j'essaie de faire vérifier les documents. J'ai déjà déposé des fonds mais je n'ai jamais encaissé. Tout d’abord, je dois dire que le support est très gentil et patient avec moi en m’expliquant que ma carte d’identité est floue. Je l'ai envoyé de 3 manières différentes. Je l'ai d'abord scanné et envoyé (c'est le même scan que j'ai utilisé dans de nombreux casinos pour la vérification des documents sans problème). Ensuite, le support a dit que c'était flou et qu'il fallait utiliser un appareil photo pour prendre une photo, ce que j'ai fait (ce n'est pas aussi clair que le scan). Le support dit toujours qu'il est trop flou et qu'il faut le numériser à 300 ppi (ce qui permet de numériser un document et non une image), ce que j'ai fait et maintenant je l'ai envoyé et j'espère que cela résoudra le problème.

    D'autres suggestions ou peut-être que quelqu'un pourrait m'expliquer comment l'analyse pourrait paraître si claire sur mon ordinateur mais pas sur le leur, juste pour que j'aie une compréhension pour référence future.

    Encore une fois, je voudrais simplement mentionner à nouveau que même si cela est un peu frustrant pour moi, le support a été très poli et patient en essayant de m'aider.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/get-your-documents-accepted-at-clubworld/



    Hi everyone I have a question.  I won off a chip at Lucky World a couple days ago and I'm trying to get docs verified.  I have deposited in the past but never cashed out.  First off I must say support is very nice and patient with me in explaining that my ID is blurry.  I've sent it in 3 different ways.  First I scanned it and sent it in (this is the same scan I've used at many many casinos for doc verification with no issue). Then support said it is blurry and to use a camera to take a picture so I did (this is no where near as clear as the scan).  Support still says it is too blurry and to scan it at 300ppi (which is for scanning a document not a picture) which I did and now I sent that in and hopefully that will fix it. 

    Any other suggestions or maybe someone could explain to me how the scan could look so clear on my computer but not theirs just so I have an understanding for future reference.

    Once again I would just like to mention again that even though this is a bit frustrating to me support has been very polite and patient in trying to help me.

    Thanks
    https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/casinos/get-your-documents-accepted-at-clubworld/



    Salut à tous, j'ai une question. J'ai gagné un jeton à Lucky World il y a quelques jours et j'essaie de faire vérifier les documents. J'ai déjà déposé des fonds mais je n'ai jamais encaissé. Tout d’abord, je dois dire que le support est très gentil et patient avec moi en m’expliquant que ma carte d’identité est floue. Je l'ai envoyé de 3 manières différentes. Je l'ai d'abord scanné et envoyé (c'est le même scan que j'ai utilisé dans de nombreux casinos pour la vérification des documents sans problème). Ensuite, le support a dit que c'était flou et qu'il fallait utiliser un appareil photo pour prendre une photo, ce que j'ai fait (ce n'est pas aussi clair que le scan). Le support dit toujours qu'il est trop flou et qu'il faut le numériser à 300 ppi (ce qui permet de numériser un document et non une image), ce que j'ai fait et maintenant je l'ai envoyé et j'espère que cela résoudra le problème.

    D'autres suggestions ou peut-être que quelqu'un pourrait m'expliquer comment l'analyse pourrait paraître si claire sur mon ordinateur mais pas sur le leur, juste pour que j'aie une compréhension pour référence future.

    Encore une fois, je voudrais simplement mentionner à nouveau que même si cela est un peu frustrant pour moi, le support a été très poli et patient en essayant de m'aider.

    Merci
  • Original Anglais Traduction Français

    Hi dixiesace,

    I was told Martyn got in touch with you.

    cheers
    Zuga

    Salut Dixiesace,

    On m'a dit que Martyn vous avait contacté.

    acclamations
    Zouga

  • Original Anglais Traduction Français

    Payment was already confirmed and sent on the 28th before I got to apply some muscle to the cashiers. This will take a few days to clear through to the chosen payment method, probably a little longer with the New Year upon us.

    I have informed the player so all should be cleared up shortly.

    Any further issues with this one should be directed at CS/Cashier.

    Happy NY all!

    Le paiement a déjà été confirmé et envoyé le 28 avant que je puisse exercer mes forces auprès des caissiers. Cela prendra quelques jours pour parvenir au mode de paiement choisi, probablement un peu plus longtemps à l'approche de la nouvelle année.

    J'en ai informé le joueur, tout devrait donc être réglé sous peu.

    Tout autre problème avec celui-ci doit être adressé à CS/Cashier.

    Joyeux New York à tous !

  • Original Anglais Traduction Français

    Just an update.  Yesterday casino said my docs were verified but please send in docs for my fiance as he had an account tied to mine.  I sent in docs and logged back in later to that night to find my withdrawal cancelled.  Contacted support and they said it was a system error and to resubmit my withdrawal.  I also asked them to close the other account as my fiance never played on it and forgot he opened one.

    Checked this morning and withdrawal is still pending.  Today is day 5 so hopefully something will go through soon.  Guess I'll hold off on depositing here until it does.

    Juste une mise à jour. Hier, le casino a déclaré que mes documents avaient été vérifiés, mais veuillez envoyer des documents pour mon fiancé car il avait un compte lié au mien. J'ai envoyé des documents et me suis reconnecté plus tard dans la nuit pour constater que mon retrait était annulé. J'ai contacté le support et ils m'ont dit qu'il s'agissait d'une erreur système et qu'il fallait soumettre à nouveau mon retrait. Je leur ai également demandé de fermer l'autre compte car mon fiancé n'y avait jamais joué et avait oublié qu'il en avait ouvert un.

    Vérifié ce matin et le retrait est toujours en attente. Aujourd'hui, c'est le cinquième jour, alors j'espère que quelque chose se passera bientôt. Je suppose que je vais attendre de déposer ici jusqu'à ce que ce soit le cas.

  • Original Anglais Traduction Français

    I made the withdrawal at High Noon casino on 12/19 and its been 11 days already,I still have not received my winning yet.

    username is riceman

    thanks

    J'ai effectué le retrait au casino High Noon le 19/12 et cela fait déjà 11 jours, je n'ai toujours pas reçu mon gain.

    le nom d'utilisateur est Riceman

    merci

    évalué :

    4/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Update:

    Iveta sent me an email saying the money should be in my QT account.  I'll let you know when it gets there.  If it does arrive today not bad for a 5 day withdrawal which includes verifying docs.

    Mise à jour:

    Iveta m'a envoyé un e-mail disant que l'argent devrait être sur mon compte QT. Je vous ferai savoir quand il arrivera. S'il arrive aujourd'hui, ce n'est pas mal pour un retrait de 5 jours qui comprend la vérification des documents.

  • Original Anglais Traduction Français

    Update Lucky Red paid me two days ago.  Thing is max cashout was 125 and when I tried to withdraw 150 to include the bonus if it wasn't cashable it wouldn't let me.  It would only allow me to cashout $125 and then I was only paid $100.

    Kind of shifty in my opinion which even though it was free it makes me not want to deposit with them.

    Mise à jour Lucky Red m'a payé il y a deux jours. Le problème, c'est que le retrait maximum était de 125 et lorsque j'ai essayé d'en retirer 150 pour inclure le bonus s'il n'était pas encaissable, cela ne me l'a pas permis. Cela me permettrait d'encaisser seulement 125 $ et je n'étais alors payé que 100 $.

    Un peu sournois à mon avis et même si c'était gratuit, cela ne me donne pas envie de déposer chez eux.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello All I wanted to upate an let you know I received my winnings from Moneyline Wallet from Manhattan Slots Win yesterday afternoon via moneyorder. (just an fyi if you use moneyline for withdrawel, if win is over $1000 can be put into your checking acct, other....BUT, if under they will send you a money order and they do charge $10 for that, also states can take 31 days for them to process, but thank gosh mine was maybe a week if that long) just glad to have the $  =) Martyn as I stated in email I sent to you...THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR ASSISTANCE/SUPPORT on the LCB Board, your much appreciated  an THANK YOU LCB I've had a few issues/concerns w/few casinos in the past and each time I come here for advise/help...Im always done "right" by the casino....so thanks for this site and all you who are so willing to help us out here!!!

    Bonjour à tous, je voulais vous informer que j'ai reçu mes gains de Moneyline Wallet de Manhattan Slots Win hier après-midi par mandat. (juste pour information, si vous utilisez Moneyline pour le retrait, si le gain est supérieur à 1 000 $, vous pouvez le mettre sur votre compte chèque, autre... MAIS, s'ils vous enverront un mandat et qu'ils factureront 10 $ pour cela, indique également le traitement peut prendre 31 jours, mais Dieu merci, le mien était peut-être une semaine si c'était aussi long) juste content d'avoir les $ =) Martyn comme je l'ai dit dans l'e-mail que je vous ai envoyé... MERCI BEAUCOUP POUR VOTRE AIDE/ SOUTIEN au conseil d'administration de LCB, votre très apprécié et MERCI LCB J'ai eu quelques problèmes/préoccupations avec quelques casinos dans le passé et chaque fois que je viens ici pour obtenir des conseils/de l'aide... Je suis toujours bien fait par le casino....donc merci pour ce site et à vous tous qui êtes si disposés à nous aider ici !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    Update Lucky Red paid me two days ago.  Thing is max cashout was 125 and when I tried to withdraw 150 to include the bonus if it wasn't cashable it wouldn't let me.  It would only allow me to cashout $125 and then I was only paid $100.

    Kind of shifty in my opinion which even though it was free it makes me not want to deposit with them.


    So you won off a free chip but you still don't think you can deposit at our casino even though we paid you out from the free chip?

    Who do you trust?
    Was the $25 deductions fee's applied by Quicktender? Please clear that up and provide me with your username to locate your account.

    As I see it you have cleared the security checks now so you should have no issues with playing and cashing out. Should you take a bonus and you stick to the terms and conditions of that bonus there will be no issue.

    Mise à jour Lucky Red m'a payé il y a deux jours. Le problème, c'est que le retrait maximum était de 125 et lorsque j'ai essayé d'en retirer 150 pour inclure le bonus s'il n'était pas encaissable, cela ne me l'a pas permis. Cela me permettrait d'encaisser seulement 125 $ et je n'étais alors payé que 100 $.

    Un peu sournois à mon avis et même si c'était gratuit, cela ne me donne pas envie de déposer chez eux.


    Vous avez donc gagné un jeton gratuit, mais vous ne pensez toujours pas pouvoir effectuer un dépôt dans notre casino même si nous vous avons payé avec le jeton gratuit ?

    À qui faites-vous confiance ?
    Les frais de déduction de 25 $ ont-ils été appliqués par Quicktender ? Veuillez clarifier cela et me fournir votre nom d'utilisateur pour localiser votre compte.

    D'après ce que je vois, vous avez maintenant passé les contrôles de sécurité, vous ne devriez donc avoir aucun problème pour jouer et encaisser. Si vous acceptez un bonus et que vous respectez les termes et conditions de ce bonus, il n'y aura aucun problème.
  • Original Anglais Traduction Français

    Hey Martyn thank's for replying to this.  The reason I said I don't think I will deposit is because so many times with different casinos there are always little hidden issues with promos or bonuses.  Not only have I won off a free chip with Lucky Red, I have deposited in the past, not to mention every RTG in the group.  Therefore I have put in more than I have cashed out, by no means do I  just play freebies.

    I looked in the Cashier and the withdrawal to UMW had been declined and then a manual withdrawal for $100 was put through and then done.

    allgood2010 is casino account name.

    Not just with Lucky Red but with others even some MG casinos there seems to be always some catch to something and I just like to know exactly what I'm working with and know what to expect on a cashout just as I would a deposit.



    Update Lucky Red paid me two days ago.  Thing is max cashout was 125 and when I tried to withdraw 150 to include the bonus if it wasn't cashable it wouldn't let me.  It would only allow me to cashout $125 and then I was only paid $100.

    Kind of shifty in my opinion which even though it was free it makes me not want to deposit with them.


    So you won off a free chip but you still don't think you can deposit at our casino even though we paid you out from the free chip?

    Who do you trust?
    Was the $25 deductions fee's applied by Quicktender? Please clear that up and provide me with your username to locate your account.

    As I see it you have cleared the security checks now so you should have no issues with playing and cashing out. Should you take a bonus and you stick to the terms and conditions of that bonus there will be no issue.

    Salut Martyn, merci d'avoir répondu à ceci. La raison pour laquelle j'ai dit que je ne pensais pas déposer est parce que très souvent, avec différents casinos, il y a toujours de petits problèmes cachés avec les promotions ou les bonus. Non seulement j'ai gagné un jeton gratuit avec Lucky Red, mais j'ai également effectué des dépôts dans le passé, sans parler de tous les RTG du groupe. Par conséquent, j’ai investi plus que ce que j’ai encaissé, et je ne me contente en aucun cas de jouer aux cadeaux.

    J'ai regardé dans la caisse et le retrait vers l'UMW avait été refusé, puis un retrait manuel de 100 $ a été effectué puis effectué.

    allgood2010 est le nom du compte du casino.

    Pas seulement avec Lucky Red, mais avec d'autres, même avec certains casinos MG, il semble toujours y avoir un problème et j'aime juste savoir exactement avec quoi je travaille et savoir à quoi m'attendre lors d'un retrait, tout comme je le ferais avec un dépôt.



    Mise à jour Lucky Red m'a payé il y a deux jours. Le problème, c'est que le retrait maximum était de 125 et lorsque j'ai essayé d'en retirer 150 pour inclure le bonus s'il n'était pas encaissable, cela ne me l'a pas permis. Cela me permettrait d'encaisser seulement 125 $ et je n'étais alors payé que 100 $.

    Un peu sournois à mon avis et même si c'était gratuit, cela ne me donne pas envie de déposer chez eux.


    Vous avez donc gagné un jeton gratuit, mais vous ne pensez toujours pas pouvoir effectuer un dépôt dans notre casino même si nous vous avons payé avec le jeton gratuit ?

    À qui faites-vous confiance ?
    Les frais de déduction de 25 $ ont-ils été appliqués par Quicktender ? Veuillez clarifier cela et me fournir votre nom d'utilisateur pour localiser votre compte.

    D'après ce que je vois, vous avez maintenant passé les contrôles de sécurité, vous ne devriez donc avoir aucun problème pour jouer et encaisser. Si vous acceptez un bonus et que vous respectez les termes et conditions de ce bonus, il n'y aura aucun problème.
  • Original Anglais Traduction Français

    I received my winning from High Noon today.

    thank you.

    J'ai reçu mon gain de High Noon aujourd'hui.

    merci.

  • Original Anglais Traduction Français

    i just wanted to know if theres a time limit to playmoney?i deposited at club world last week and manhatten slots this week.I like to play keno so i logged in to practice and write down some numbers that hit good so the next time i deposit i can try them out.well after about 15 min a msg came up saying you can win real money.i clicked no and after 2min i was logged out by an administrator.when i logged back in i was on the real money side (weird).this has never happened to me before.I havent used a freebie since i opened my account.your casino seems like a good place to play i just had that question thank you wink

    Je voulais juste savoir s'il y a une limite de temps pour jouer de l'argent ? J'ai déposé sur Club World la semaine dernière et sur les machines à sous de Manhattan cette semaine. J'aime jouer au keno, alors je me suis connecté pour m'entraîner et écrire quelques chiffres qui ont bien frappé, donc la prochaine fois que je dépôt, je peux les essayer. Eh bien, après environ 15 minutes, un message est apparu disant que vous pouvez gagner de l'argent réel. J'ai cliqué sur non et après 2 minutes, j'ai été déconnecté par un administrateur. Lorsque je me suis reconnecté, j'étais du côté de l'argent réel ( bizarre). Cela ne m'est jamais arrivé auparavant. Je n'ai pas utilisé de cadeau depuis que j'ai ouvert mon compte. Votre casino semble être un bon endroit pour jouer, je viens de me poser cette question, merci wink

  • Original Anglais Traduction Français

    Not sure why club world nor lucky Red can honer thier promotions.I dep and played on both thies casinos over the weekend. They had a 10% cash back bonus if you didn't win. It stated on both if you win thats good,but if you don't you will receive 10% bonus based on your dep. Well after loseing I went into live chat and was told (where did you see the 10% back at)I said it was in the promotions area,but was not thier anymore.So what can i do about it? Seems nobody heard about it,gee it was in plain sight and said 10% cash back.Also when i was playing on Club World i got an error message (progrisive jackpot balance error )Game cannot be played at this time.So i had to log out then back in to play.This is the 2nd time on this site i have received this message.I know for a fact i had won the random jackpot and this was the error message.Why do i think this? I have won other random jackpots elsewhere and got this same message after i hit it and the money showed up in my balance. I did some research on this error and i have heard it alot.The 1st time i got it,was on green light and jackpot was over 12,000 and this last time was on goldbeard at just under 3,000.I don't know how meny others have seen this error,but i do think its a Screw job to not pay out on a big win.They allways say thier was a problem with the site at that time. Right!!! Was i born yesterday?I don't think so.

    Je ne sais pas pourquoi le monde des clubs ni Lucky Red peuvent honorer leurs promotions. J'ai joué et joué sur ces deux casinos pendant le week-end. Ils avaient un bonus de remise en argent de 10 % si vous ne gagniez pas. Il est indiqué sur les deux que si vous gagnez, c'est bien, mais si vous ne le faites pas, vous recevrez un bonus de 10 % en fonction de votre dépôt. Eh bien, après avoir perdu, je suis allé dans le chat en direct et on m'a dit (où avez-vous vu les 10 % de retour) J'ai dit que c'était dans la zone des promotions, mais ce n'était plus le cas. Alors, que puis-je faire à ce sujet ? Il semble que personne n'en ait entendu parler, eh bien, c'était bien en vue et il disait 10 % de remise en argent. De plus, lorsque je jouais sur Club World, j'ai reçu un message d'erreur (erreur de solde de jackpot progressif). Le jeu ne peut pas être joué pour le moment. J'ai donc dû déconnectez-vous puis reconnectez-vous pour jouer. C'est la 2ème fois sur ce site que je reçois ce message. Je sais pertinemment que j'avais gagné le jackpot aléatoire et c'était le message d'erreur. Pourquoi est-ce que je pense cela ? J'ai gagné d'autres jackpots aléatoires ailleurs et j'ai reçu le même message après l'avoir touché et l'argent est apparu sur mon solde. J'ai fait quelques recherches sur cette erreur et je l'ai beaucoup entendu. La première fois que je l'ai eu, c'était au feu vert et le jackpot était supérieur à 12 000 et cette dernière fois, c'était sur Goldbeard à un peu moins de 3 000. Je ne sais pas combien d'autres J'ai vu cette erreur, mais je pense que c'est un travail de Screw de ne pas payer pour une grosse victoire. Ils disent toujours qu'il y avait un problème avec le site à ce moment-là. Droite!!! Suis-je né hier ? Je ne pense pas.

  • Original Anglais Traduction Français

    I've been logged off by system admin alot.I have stopped playing on the sites that do this.They control who wins etc. Its starting to suck playing online games,sites are tighter then my Arse


    Not sure why club world nor lucky Red can honer thier promotions.I dep and played on both thies casinos over the weekend. They had a 10% cash back bonus if you didn't win. It stated on both if you win thats good,but if you don't you will receive 10% bonus based on your dep. Well after loseing I went into live chat and was told (where did you see the 10% back at)I said it was in the promotions area,but was not thier anymore.So what can i do about it? Seems nobody heard about it,gee it was in plain sight and said 10% cash back.Also when i was playing on Club World i got an error message (progrisive jackpot balance error )Game cannot be played at this time.So i had to log out then back in to play.This is the 2nd time on this site i have received this message.I know for a fact i had won the random jackpot and this was the error message.Why do i think this? I have won other random jackpots elsewhere and got this same message after i hit it and the money showed up in my balance. I did some research on this error and i have heard it alot.The 1st time i got it,was on green light and jackpot was over 12,000 and this last time was on goldbeard at just under 3,000.I don't know how meny others have seen this error,but i do think its a Screw job to not pay out on a big win.They allways say thier was a problem with the site at that time. Right!!! Was i born yesterday?I don't think so.

    J'ai été souvent déconnecté par l'administrateur système. J'ai arrêté de jouer sur les sites qui font cela. Ils contrôlent qui gagne, etc. Ça commence à être nul de jouer à des jeux en ligne, les sites sont plus serrés que mon cul


    Je ne sais pas pourquoi le monde des clubs ni Lucky Red peuvent honorer leurs promotions. J'ai joué et joué sur ces deux casinos pendant le week-end. Ils avaient un bonus de remise en argent de 10 % si vous ne gagniez pas. Il est indiqué sur les deux que si vous gagnez, c'est bien, mais si vous ne le faites pas, vous recevrez un bonus de 10 % en fonction de votre dépôt. Eh bien, après avoir perdu, je suis allé dans le chat en direct et on m'a dit (où avez-vous vu les 10 % de retour) J'ai dit que c'était dans la zone des promotions, mais ce n'était plus le cas. Alors, que puis-je faire à ce sujet ? Il semble que personne n'en ait entendu parler, eh bien, c'était bien en vue et il disait 10 % de remise en argent. De plus, lorsque je jouais sur Club World, j'ai reçu un message d'erreur (erreur de solde de jackpot progressif). Le jeu ne peut pas être joué pour le moment. J'ai donc dû déconnectez-vous puis reconnectez-vous pour jouer. C'est la 2ème fois sur ce site que je reçois ce message. Je sais pertinemment que j'avais gagné le jackpot aléatoire et c'était le message d'erreur. Pourquoi est-ce que je pense cela ? J'ai gagné d'autres jackpots aléatoires ailleurs et j'ai reçu le même message après l'avoir touché et l'argent est apparu sur mon solde. J'ai fait quelques recherches sur cette erreur et je l'ai beaucoup entendu. La première fois que je l'ai eu, c'était au feu vert et le jackpot était supérieur à 12 000 et cette dernière fois, c'était sur Goldbeard à un peu moins de 3 000. Je ne sais pas combien d'autres J'ai vu cette erreur, mais je pense que c'est un travail de Screw de ne pas payer pour une grosse victoire. Ils disent toujours qu'il y avait un problème avec le site à ce moment-là. Droite!!! Suis-je né hier ? Je ne pense pas.
  • Original Anglais Traduction Français

    cobra,

    you need to email, promotions@clubworldcasinos.com to claim your cash back.

    cool

    cobra,

    vous devez envoyer un e-mail à promotions@clubworldcasinos.com pour réclamer votre remise en argent.

    cool

  • Original Anglais Traduction Français

    Martyn,

    Did you have a chance to look into the issue yet?

    Thanks

    Martyne,

    Avez-vous déjà eu l'occasion d'examiner le problème ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I've been logged off by system admin alot.I have stopped playing on the sites that do this.They control who wins etc. Its starting to suck playing online games,sites are tighter then my Arse


    Not sure why club world nor lucky Red can honer thier promotions.I dep and played on both thies casinos over the weekend. They had a 10% cash back bonus if you didn't win. It stated on both if you win thats good,but if you don't you will receive 10% bonus based on your dep. Well after loseing I went into live chat and was told (where did you see the 10% back at)I said it was in the promotions area,but was not thier anymore.So what can i do about it? Seems nobody heard about it,gee it was in plain sight and said 10% cash back.Also when i was playing on Club World i got an error message (progrisive jackpot balance error )Game cannot be played at this time.So i had to log out then back in to play.This is the 2nd time on this site i have received this message.I know for a fact i had won the random jackpot and this was the error message.Why do i think this? I have won other random jackpots elsewhere and got this same message after i hit it and the money showed up in my balance. I did some research on this error and i have heard it alot.The 1st time i got it,was on green light and jackpot was over 12,000 and this last time was on goldbeard at just under 3,000.I don't know how meny others have seen this error,but i do think its a Screw job to not pay out on a big win.They allways say thier was a problem with the site at that time. Right!!! Was i born yesterday?I don't think so.          thanks soooooo much for letting me know this.I have been waiting for a reply and i was reluctant to deposit their again until i had 1.I was really worried about the same thing your saying happened to u,happening to me.I really hope things work out for u.


    J'ai été souvent déconnecté par l'administrateur système. J'ai arrêté de jouer sur les sites qui font cela. Ils contrôlent qui gagne, etc. Ça commence à être nul de jouer à des jeux en ligne, les sites sont plus serrés que mon cul


    Je ne sais pas pourquoi le monde des clubs ni Lucky Red peuvent honorer leurs promotions. J'ai joué et joué sur ces deux casinos pendant le week-end. Ils avaient un bonus de remise en argent de 10 % si vous ne gagniez pas. Il est indiqué sur les deux que si vous gagnez, c'est bien, mais si vous ne le faites pas, vous recevrez un bonus de 10 % en fonction de votre dépôt. Eh bien, après avoir perdu, je suis allé dans le chat en direct et on m'a dit (où avez-vous vu les 10 % de retour) J'ai dit que c'était dans la zone des promotions, mais ce n'était plus le cas. Alors, que puis-je faire à ce sujet ? Il semble que personne n'en ait entendu parler, eh bien, c'était bien en vue et il disait 10 % de remise en argent. De plus, lorsque je jouais sur Club World, j'ai reçu un message d'erreur (erreur de solde de jackpot progressif). Le jeu ne peut pas être joué pour le moment. J'ai donc dû déconnectez-vous puis reconnectez-vous pour jouer. C'est la 2ème fois sur ce site que je reçois ce message. Je sais pertinemment que j'avais gagné le jackpot aléatoire et c'était le message d'erreur. Pourquoi est-ce que je pense cela ? J'ai gagné d'autres jackpots aléatoires ailleurs et j'ai reçu le même message après l'avoir touché et l'argent est apparu sur mon solde. J'ai fait quelques recherches sur cette erreur et je l'ai beaucoup entendu. La première fois que je l'ai eu, c'était au feu vert et le jackpot était supérieur à 12 000 et cette dernière fois, c'était sur Goldbeard à un peu moins de 3 000. Je ne sais pas combien d'autres J'ai vu cette erreur, mais je pense que c'est un travail de Screw de ne pas payer pour une grosse victoire. Ils disent toujours qu'il y avait un problème avec le site à ce moment-là. Droite!!! Suis-je né hier ? Je ne pense pas. merci beaucoup de m'avoir fait savoir cela. J'attendais une réponse et j'étais réticent à la déposer à nouveau jusqu'à ce que j'en ai 1. J'étais vraiment inquiet de la même chose que ce que vous disiez vous est arrivée, qui m'arrive. J'espère vraiment les choses s'arrangent pour toi.

  • Original Anglais Traduction Français

    Oh well, guess there will eventually be an outcome to this issue.  I will hold off on depositing until it is resolved though.

    Eh bien, je suppose qu’il y aura éventuellement une issue à ce problème. Cependant, je vais attendre de procéder au dépôt jusqu'à ce que le problème soit résolu.

  • Original Anglais Traduction Français

    i wish club world would have some freerolls once n a while just a thought sad

    J'aimerais que le monde des clubs ait des freerolls une fois, juste une pensée sad

  • Original Anglais Traduction Français
    wink kiss :'X i saw the freerolls thanks club world
    winkkiss :'X j'ai vu les freerolls grâce au monde des clubs
  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks rena...I reinstalled them when I saw your post laugh_out_loud!!!

    Merci Rena... Je les ai réinstallés quand j'ai vu ton message laugh_out_loud !!!

  • Original Anglais Traduction Français

    There are still open spots on club world for their freeroll.It is running.

    Il y a encore des places ouvertes sur le monde des clubs pour leur freeroll. Il est en cours.

  • Original Anglais Traduction Français

    Martyn,

    My Lucky Red user ID is patrickcrain

    I Joined Lucky Red, after doing research and reading positive reviews on withdrawls. I am also registered with several other online casinos, and not a newbie to the process.

    Mostly due to winning a "random jackpot" of 2,000.00, I made my first withdrawl request two weeks ago. Naturally they delayed and rejected the request several times, asking for more additional documentation. For instance, color high resolution copies of previously approved documents. Which is obsurd since I choose to deposit with MyPayLinq. They then requested I make at least one Credit Card deposit of 21.00 or more, to approve the ACH withdrawl. Of course this delayed my withdrawl, due to additional forms requests, and color copies of that CC.

    Last Friday, after a week of submitting forms, my withdrawl was approved, and Iveta sent me a confirmation of approval. The website states ACHs are sent in 2 days, yet her Email stated within 3 days.

    Well, after no funds arrived 4 days later, and I emailed Iveta who says ACHs are taking longer now, keep waiting. And I asked for tracking or receipt of the transfer, which she replied they do not provide such information.

    For the record, your site also states that I should be re-assured of fair gaming and good business practices since you are a member of the IGGBA. That group currently has no website and does not exist as far as I can tell.

    The reputation of Club World Group and Lucky Red is easily tarnished by such terrible customer service.

    Having reasonable expectations and a good attitude, I have received relatively harsh and negative treatment from the phone staff when inquiring.

    The amount after deducting bonuses etc, was to be $2,100.00  which was approved on 5/13/2011

    Exactly when should I expect my funds to arrive?

    PatrickCrain

    Martyne,

    Mon identifiant Lucky Red est Patrickcrain.

    J'ai rejoint Lucky Red après avoir fait des recherches et lu des critiques positives sur les retraits. Je suis également inscrit sur plusieurs autres casinos en ligne et je ne suis pas novice dans le processus.

    Principalement grâce au gain d'un « jackpot aléatoire » de 2 000,00, j'ai fait ma première demande de retrait il y a deux semaines. Naturellement, ils ont retardé et rejeté la demande à plusieurs reprises, exigeant des documents supplémentaires. Par exemple, des copies couleur haute résolution de documents précédemment approuvés. Ce qui est obscur puisque j'ai choisi de déposer avec MyPayLinq. Ils m'ont ensuite demandé d'effectuer au moins un dépôt par carte de crédit de 21,00 ou plus, pour approuver le retrait ACH. Bien sûr, cela a retardé mon retrait, en raison de demandes de formulaires supplémentaires et de copies couleur de ce CC.

    Vendredi dernier, après une semaine de soumission des formulaires, mon retrait a été approuvé et Iveta m'a envoyé une confirmation d'approbation. Le site Web indique que les ACH sont envoyés dans un délai de 2 jours, alors que son e-mail indique un délai de 3 jours.

    Eh bien, après qu'aucun fonds n'est arrivé 4 jours plus tard, j'ai envoyé un e-mail à Iveta qui me dit que les ACH prennent plus de temps maintenant, continuez d'attendre. Et j'ai demandé le suivi ou la réception du virement, ce à quoi elle a répondu qu'ils ne fournissaient pas de telles informations.

    Pour mémoire, votre site indique également que je dois être rassuré sur l'équité du jeu et les bonnes pratiques commerciales puisque vous êtes membre de l'IGGBA. Ce groupe n'a actuellement pas de site Web et n'existe pas, à ma connaissance.

    La réputation de Club World Group et de Lucky Red est facilement ternie par un service client aussi épouvantable.

    Ayant des attentes raisonnables et une bonne attitude, j'ai reçu un traitement relativement dur et négatif de la part du personnel téléphonique lors de mes demandes.

    Le montant après déduction des bonus, etc., devait être de 2 100,00 $, ce qui a été approuvé le 13/05/2011.

    Quand dois-je m'attendre exactement à ce que mes fonds arrivent ?

    PatrickCrain

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there, sorry you are not happy with the service that you have received. If you can provide me examples of of the harsh and negative treatment by our phone staff I can get that looked into as calls are recorded to help with our customer service training and also should any intances like this occur.

    If you can provide me any dates or times and possibly who you spoke to we can find out much easier. We can then review the call and bring up any negatives with the staff members involved.

    Regards to your cashout. Looking at your account I see that you won on a Friday afternoon UK time. This is going from the time and date of the withdrawal request. As you probably know, our cashier department does not work weekends, so your withdrawal, although approved on the 13th would not have been processed until the Monday 16th. All ACH withdrawals are sent in a batch and not individually, so you most likely missed Friday's batch due to the time.

    The site does state 2 days, but we have a new ACH processor (a recent addition) that we are using that allows us to process greater volumes but the drawback is that it is a little slower than the previous one. Unfortunately by living in the US you need to be a little more patient when it comes cashing out. That being said you should see your funds any time now.

    Please confirm when you see it.

    Bonjour, désolé vous n'êtes pas satisfait du service que vous avez reçu. Si vous pouvez me fournir des exemples de traitements durs et négatifs de la part de notre personnel téléphonique, je peux obtenir que cela soit examiné car les appels sont enregistrés pour nous aider à former notre service client et également si des cas comme celui-ci se produisent.

    Si vous pouvez me fournir des dates ou des heures et éventuellement à qui vous avez parlé, nous pourrons le découvrir beaucoup plus facilement. Nous pouvons ensuite examiner l'appel et soulever tout élément négatif avec les membres du personnel concernés.

    Cordialement pour votre retrait. En regardant votre compte, je vois que vous avez gagné un vendredi après-midi, heure du Royaume-Uni. Cela va de l’heure et de la date de la demande de retrait. Comme vous le savez probablement, notre service caisse ne travaille pas le week-end, votre retrait, bien qu'approuvé le 13, n'aura donc été traité que le lundi 16. Tous les retraits ACH sont envoyés par lots et non individuellement, vous avez donc probablement manqué le lot de vendredi en raison de l'heure.

    Le site indique bien 2 jours, mais nous utilisons un nouveau processeur ACH (ajout récent) qui nous permet de traiter des volumes plus importants mais l'inconvénient est qu'il est un peu plus lent que le précédent. Malheureusement, en vivant aux États-Unis, vous devez être un peu plus patient lorsqu'il s'agit d'encaisser. Cela étant dit, vous devriez voir vos fonds à tout moment maintenant.

    Veuillez confirmer lorsque vous le verrez.

  • Original Anglais Traduction Français

    Martyn,

    I appreciate the sincere thoughts and information, which would go a long way in training phone staff. They likely deal with so many unhappy customers and complaints they have a different attitude than you do. I just want accurate honest information when I ask for assistance. Iveta has also been professional and courteous in every email for the record.

    I actually first won on Thursday May 5th, and I then had a balance of 3,500.00
    On Friday May 6th I requested a withdrawl of 3,000.00

    Cashiers asked me to make a minimum $21.00 Visa deposit to allow the ACH, Since my deposits had always been through MyPayLinq. Seemed like an odd request, but I did it anyways. Which only protracted the issue, since now they needed high resolution color images of the CC used, and new forms signed which included the CC info I used.

    After cancelling my first 4 initial ACH withdrawl requests, they approved the $2,500.00 ACH you referred to on May 13th, and yes I was informed it would process on Monday May 16th.

    I understand the requirements, and the security to protect both parties.

    I am sure that it should arrive soon, but today is marking two weeks since my first withdrawl request, and tomorrow it will be one week since my ACH withdrawl was actually approved.

    When it arrives I will be sure to confirm it

    Thanks for any help expediting

    Patrick

    Martyne,

    J'apprécie les pensées et les informations sincères, qui contribueraient grandement à la formation du personnel téléphonique. Ils traitent probablement tellement de clients mécontents et de plaintes qu’ils ont une attitude différente de la vôtre. Je veux juste des informations précises et honnêtes lorsque je demande de l’aide. Iveta a également été professionnelle et courtoise dans chaque courrier électronique.

    En fait, j'ai gagné pour la première fois le jeudi 5 mai, et j'avais alors un solde de 3 500,00.
    Le vendredi 6 mai j'ai demandé un retrait de 3 000,00

    Les caissiers m'ont demandé d'effectuer un dépôt Visa minimum de 21,00 $ pour permettre l'ACH, puisque mes dépôts avaient toujours été effectués via MyPayLinq. Cela semblait être une demande étrange, mais je l'ai quand même fait. Ce qui n'a fait que prolonger le problème, car ils avaient désormais besoin d'images couleur haute résolution du CC utilisé et de nouveaux formulaires signés contenant les informations CC que j'avais utilisées.

    Après avoir annulé mes 4 premières demandes de retrait ACH initiales, ils ont approuvé le ACH de 2 500,00 $ auquel vous avez fait référence le 13 mai, et oui, j'ai été informé qu'il serait traité le lundi 16 mai.

    Je comprends les exigences et la sécurité pour protéger les deux parties.

    Je suis sûr qu'il devrait arriver bientôt, mais aujourd'hui cela fait deux semaines depuis ma première demande de retrait, et demain cela fera une semaine depuis que mon retrait ACH a été effectivement approuvé.

    Quand il arrivera, je ne manquerai pas de le confirmer

    Merci pour toute aide pour accélérer

    Patrick

  • Original Anglais Traduction Français

    Happy to report the ACH deposit to my account was successful

    Looking forward to playing and winning at Club World Casinos many more times.....  Thanks Martyn and Iveta

    Heureux de signaler que le dépôt ACH sur mon compte a réussi

    Au plaisir de jouer et de gagner encore plusieurs fois sur Club World Casinos... Merci Martyn et Iveta

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Martyn,
    My user name for club world casino is judi99. I made a withdrawl thru your ACH system 2 weeks ago and have still not received it. I have tried to use chat and haven't gotten any anwsers to what is going on. Could you please look into this for me. I have played with Club World for several years and have always used quicktender, but that is not availble as your well aware. Thanks
    Judi McMullen

    Salut Martyn,
    Mon nom d’utilisateur pour Club World Casino est judi99. J'ai effectué un retrait via votre système ACH il y a 2 semaines et je ne l'ai toujours pas reçu. J'ai essayé d'utiliser le chat et je n'ai reçu aucune réponse sur ce qui se passe. Pourriez-vous s'il vous plaît examiner cela pour moi. Je joue avec Club World depuis plusieurs années et j'ai toujours utilisé quicktender, mais comme vous le savez, ce n'est pas disponible. Merci
    Judi McMullen

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Judi,

    The players that switch from Quicktender to ACH will need to adjust to a longer processing time between the ACH being sent and the ACH being received. The standard is approximately 10 working days.

    Once we send the instruction to our processor it usually gets actioned within 24 hours.

    You should be seeing the funds anytime now.


    Hi Martyn,
    My user name for club world casino is judi99. I made a withdrawl thru your ACH system 2 weeks ago and have still not received it. I have tried to use chat and haven't gotten any anwsers to what is going on. Could you please look into this for me. I have played with Club World for several years and have always used quicktender, but that is not availble as your well aware. Thanks
    Judi McMullen

    Salut Judi,

    Les joueurs qui passent de Quicktender à ACH devront s'adapter à un temps de traitement plus long entre l'ACH envoyé et l'ACH reçu. La norme est d'environ 10 jours ouvrables.

    Une fois que nous envoyons l'instruction à notre processeur, elle est généralement exécutée dans les 24 heures.

    Vous devriez voir les fonds à tout moment maintenant.


    Salut Martyn,
    Mon nom d’utilisateur pour Club World Casino est judi99. J'ai effectué un retrait via votre système ACH il y a 2 semaines et je ne l'ai toujours pas reçu. J'ai essayé d'utiliser le chat et je n'ai reçu aucune réponse sur ce qui se passe. Pourriez-vous s'il vous plaît examiner cela pour moi. Je joue avec Club World depuis plusieurs années et j'ai toujours utilisé quicktender, mais comme vous le savez, ce n'est pas disponible. Merci
    Judi McMullen
  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Martyn for the explanation i knew you would pull through!

    Merci Martyn pour l'explication, je savais que tu t'en sortirais !

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank You for anwsering. My request for the withdrawal was on the 26th of May so I think I'am past the 10 working day explanation how long should I wait before contacting you if I don't receive it in the next few days.
    Judi

    Merci d'avoir répondu. Ma demande de retrait date du 26 mai, je pense donc avoir dépassé le délai de 10 jours ouvrables pour expliquer combien de temps dois-je attendre avant de vous contacter si je ne la reçois pas dans les prochains jours.
    Judi

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    I won 1000.00 at Club World Casino and I still haven't received my ACH withdrawal.  I got an email on May 27, saying congratulations ETC. and that my withdrawal should reach my bank in 3 days of course it didn't then they gave me several other lies and I still don't have my money.  Question is this casino known for giving depositors the run around?  Also do you think that I will actually get my money?

    >:(Please Help.

    Bonjour,

    J'ai gagné 1000,00 au Club World Casino et je n'ai toujours pas reçu mon retrait ACH. J'ai reçu un e-mail le 27 mai me félicitant ETC. et que mon retrait devrait parvenir à ma banque dans 3 jours, bien sûr, ce n'est pas le cas, puis ils m'ont donné plusieurs autres mensonges et je n'ai toujours pas mon argent. Question : ce casino est-il connu pour donner du fil à retordre aux déposants ? Pensez-vous également que je vais réellement récupérer mon argent ?

    >:(S'il vous plaît, aidez.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thanks Martyn and Judi I guess I should have read a little further to see my question was answered I guess my request was a day after Judi's the 27Th so hopefully I'll get my money.

    Merci Martyn et Judi. Je suppose que j'aurais dû lire un peu plus loin pour voir si ma question avait reçu une réponse. Je suppose que ma demande était un jour après le 27 de Judi, alors j'espère que j'obtiendrai mon argent.

  • Original Anglais Traduction Français

    martin you are casino rep for highnoon casino?

    Martin, vous êtes le représentant du casino Highnoon Casino ?

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MelissaN Serbia il y a environ 1 mois
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