Hello LCB!
I'm a relatively new member and I just wanted to share my experience with this special bonus. My username on Diceland is the same as it is here. Diceland was the first TopGame casino that I successfully "beat" in terms of wagering requirements on the bonus.
I ended up with $150+ in my account so I should be getting the maximum amount. Basically, the way it works is that there is a maximum withdrawal amount of $100 for a bonus and then a $50 fee to withdraw money.
I also had to deposit $25 (which was lost quickly) so I actually only won $75. After requesting a withdrawal, I sent in all of my necessary documentation as requested. It took 12 days for their finance department to "receive" my documentation and add it to my file which was very difficult to believe. I am, however, happy that they have finally gotten all of my documents so that they can process my withdrawal.
Although I am displeased with the ridiculously slow processing, their 24-7 live chat support is very very nice because the chat support persons are quite helpful and informed, especially Barry. Anyway, even though they are clearly using some slow processing tricks to delay the withdrawal, the casino still seems pretty legit and I am overall happy (can't complain about the $75 win.)
Let's just hope they actually send me my money.
Bonjour LCB !
Je suis un membre relativement nouveau et je voulais juste partager mon expérience avec ce bonus spécial. Mon nom d’utilisateur sur Diceland est le même qu’ici. Diceland a été le premier casino TopGame que j'ai « battu » avec succès en termes de conditions de mise sur le bonus.
Je me suis retrouvé avec plus de 150 $ sur mon compte, je devrais donc recevoir le montant maximum. Fondamentalement, la façon dont cela fonctionne est qu'il y a un montant maximum de retrait de 100 $ pour un bonus, puis des frais de 50 $ pour retirer de l'argent.
J'ai également dû déposer 25 $ (qui ont été rapidement perdus), donc je n'ai en fait gagné que 75 $. Après avoir demandé un retrait, j'ai envoyé tous mes documents nécessaires comme demandé. Il a fallu 12 jours à leur service financier pour « recevoir » ma documentation et l'ajouter à mon dossier, ce qui était très difficile à croire. Je suis cependant heureux qu'ils aient enfin obtenu tous mes documents afin de pouvoir traiter mon retrait.
Bien que je sois mécontent du traitement ridiculement lent, leur assistance par chat en direct 24h/24 et 7j/7 est très très agréable car les personnes d'assistance par chat sont très utiles et informées, en particulier Barry. Quoi qu'il en soit, même s'ils utilisent clairement des astuces de traitement lentes pour retarder le retrait, le casino semble toujours assez légitime et je suis globalement heureux (je ne peux pas me plaindre du gain de 75 $.)
Espérons juste qu'ils m'envoient réellement mon argent.