FERMÉ : Bonus exclusif sans dépôt du Casino Tanger

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MelissaN
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    3.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Czech Republic is restricted.

    La République tchèque est restreinte.

  • Original Anglais Traduction Français
    Ondrus wrote:

    Czech Republic is restricted.

    That's right! I've updated the list. Thank you. smiley

    Ondrus a écrit :

    La République tchèque est restreinte.

    C'est exact! J'ai mis à jour la liste. Merci. smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    Got the 77 free chips without problem. The problem is how to know my playthrough progress !!

    J'ai obtenu les 77 jetons gratuits sans problème. Le problème est de savoir comment connaître ma progression dans le jeu !!

  • Original Anglais Traduction Français
    sun17 wrote:

    Got the 77 free chips without problem. The problem is how to know my playthrough progress !!

    Chat with their support they'll help you.  

    sun17 a écrit :

    J'ai obtenu les 77 jetons gratuits sans problème. Le problème est de savoir comment connaître ma progression dans le jeu !!

    Discutez avec leur soutien, ils vous aideront.

  • Original Anglais Traduction Français

    Got the 77€ free chips and the free spins that I played, but now I have the 77€ as bonus and cannot play anything, do I need to make a deposit and play? i'm asking the support but still no answers.

    J'ai reçu les 77 € de jetons gratuits et les tours gratuits auxquels j'ai joué, mais maintenant j'ai les 77 € en bonus et je ne peux rien jouer, dois-je effectuer un dépôt et jouer ? je demande au support mais toujours pas de réponses.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hm! That's strange. Please see the list of allowed games: All Pragmatic Play, Octopus Gaming and Betsoft slots.Have you tried on any of these? 

    Hum ! C'est étrange. Veuillez consulter la liste des jeux autorisés : toutes les machines à sous Pragmatic Play, Octopus Gaming et Betsoft. Avez-vous essayé l'un d'entre eux ?

  • Original Anglais Traduction Français

    every single is grey, when I had first the free spins there were the bonus games playable but then all wen grey!

    tout est gris, quand j'ai eu les premiers tours gratuits, il y avait les jeux bonus jouables mais ensuite tout est devenu gris !

  • Original Anglais Traduction Français
    ilpez wrote:

    every single is grey, when I had first the free spins there were the bonus games playable but then all wen grey!

    Hm. That's strange because when I tested the promo I played the bonus first and it worked well for me. Please PM me your casino username we'll get in touch with the casino rep and ask to look into the matter. 

    ilpez a écrit :

    tout est gris, quand j'ai eu les premiers tours gratuits, il y avait les jeux bonus jouables mais ensuite tout est devenu gris !

    Hum. C'est étrange car lorsque j'ai testé la promo, j'ai d'abord joué au bonus et cela a bien fonctionné pour moi. S'il vous plaît, envoyez-moi par MP votre nom d'utilisateur du casino, nous prendrons contact avec le représentant du casino et lui demanderons d'examiner la question.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    Please note that we looked into it and the bonus is active on your account, as well as no games are restricted.

    Please try to log in and go in the left hand side of the page, where you will find the "My bonus games" section. After you click on that, you should be able to see all the games that you can play listed, and in colors. 

    Should you have any issues, please let me know what game you tried to play and cannot and if possible provide us with a screenshot. We will check it out again and make sure that you can access the games. 

    Have a great rest of the day,

    Gwen

    Bonjour,

    Veuillez noter que nous l'avons examiné et que le bonus est actif sur votre compte, et qu'aucun jeu n'est restreint.

    Veuillez essayer de vous connecter et allez dans la partie gauche de la page, où vous trouverez la section "Mes jeux bonus". Après avoir cliqué dessus, vous devriez pouvoir voir tous les jeux auxquels vous pouvez jouer répertoriés et en couleurs.

    Si vous rencontrez des problèmes, veuillez me faire savoir à quel jeu vous avez essayé de jouer et que vous n'y parvenez pas et, si possible, fournissez-nous une capture d'écran. Nous allons le vérifier à nouveau et nous assurer que vous pouvez accéder aux jeux.

    Ayez une bonne fin de journée,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    That's what I've done. I was able to play the free spins with the "my bonus games", after the free spins I played the winnings that I lost, now I have the 77€ in balance as you said, but all kind of games are grey and I cannot play anything and when I point the mouse over them it is written "insufficient funds".

    C'est ce que j'ai fait. J'ai pu jouer aux tours gratuits avec "mes jeux bonus", après les tours gratuits j'ai joué les gains que j'ai perdu, maintenant j'ai les 77€ en solde comme tu l'as dit, mais tous les types de jeux sont gris et je ne peux pas jouer à n'importe quoi et quand je passe la souris dessus, il est écrit "fonds insuffisants".

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    I claimed the 77 euro ndb, I wagered it then I send my documents (passport+utilitybill) about two days ago. Uploaded to them documentum verification section and I sent to them e-mail address too. I saw they respond within 24 hours but not to me. Tried to contact with the live support 3 times but never joined a support even I waited half an hour. My username is kozgaz

    Thank you

    Bonjour

    J'ai réclamé les 77 euros ndb, je l'ai misé puis j'envoie mes documents (passeport+facture) il y a environ deux jours. Je leur ai téléchargé la section de vérification du documentum et je leur ai également envoyé une adresse e-mail. J'ai vu qu'ils répondaient dans les 24 heures mais pas à moi. J'ai essayé de contacter le support en direct 3 fois mais je n'ai jamais rejoint un support même si j'ai attendu une demi-heure. Mon nom d'utilisateur est kozgaz

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino rep has been notified. She'll reply here shortly. 

    Le représentant du casino a été informé. Elle répondra ici sous peu.

  • Original Anglais Traduction Français
    ilpez wrote:

    That's what I've done. I was able to play the free spins with the "my bonus games", after the free spins I played the winnings that I lost, now I have the 77€ in balance as you said, but all kind of games are grey and I cannot play anything and when I point the mouse over them it is written "insufficient funds".

    Hello,

    We tried giving you a call to try to help you on the spot, but unfortunately weren't able to reach you. Could you please tell me which games gave you the "insufficient funds" error? State the names of the games here please so we can look into it. A screenshot would help us a lot, you can attach it here or send it to us via email to support [@] tangierscasino.com [typed together]. 

    Looking forward to hearing from you,

    Gwen

    ilpez a écrit :

    C'est ce que j'ai fait. J'ai pu jouer aux tours gratuits avec "mes jeux bonus", après les tours gratuits j'ai joué les gains que j'ai perdu, maintenant j'ai les 77€ en solde comme tu l'as dit, mais tous les types de jeux sont gris et je ne peux pas jouer à n'importe quoi et quand je passe la souris dessus, il est écrit "fonds insuffisants".

    Bonjour,

    Nous avons essayé de vous appeler pour tenter de vous aider sur place, mais nous n'avons malheureusement pas réussi à vous joindre. Pourriez-vous s'il vous plaît me dire quels jeux vous ont donné l'erreur « fonds insuffisants » ? Veuillez indiquer les noms des jeux ici afin que nous puissions les examiner. Une capture d'écran nous aiderait beaucoup, vous pouvez la joindre ici ou nous l'envoyer par email au support [@] tangierscasino.com [tapé ensemble].

    Hâte d'avoir de vos nouvelles,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français
    bahamaman wrote:

    Hello

    I claimed the 77 euro ndb, I wagered it then I send my documents (passport+utilitybill) about two days ago. Uploaded to them documentum verification section and I sent to them e-mail address too. I saw they respond within 24 hours but not to me. Tried to contact with the live support 3 times but never joined a support even I waited half an hour. My username is kozgaz

    Thank you

     

    Hello,

    Please note that the documents that you sent have been approved by the security team and as soon as you make a first deposit you will also be able to place a payout request for the winnings. 

    Looking forward to seeing you online,

    Gwen

     

    bahamaman a écrit :

    Bonjour

    J'ai réclamé les 77 euros ndb, je l'ai misé puis j'envoie mes documents (passeport+facture) il y a environ deux jours. Je leur ai téléchargé la section de vérification du documentum et je leur ai également envoyé une adresse e-mail. J'ai vu qu'ils répondaient dans les 24 heures mais pas à moi. J'ai essayé de contacter le support en direct 3 fois mais je n'ai jamais rejoint un support même si j'ai attendu une demi-heure. Mon nom d'utilisateur est kozgaz

    Merci

    Bonjour,

    Veuillez noter que les documents que vous avez envoyés ont été approuvés par l'équipe de sécurité et dès que vous effectuerez un premier dépôt, vous pourrez également faire une demande de paiement des gains.

    Au plaisir de vous voir en ligne,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français
    Tangiers Rep wrote:

    bahamaman wrote:

    Hello

    I claimed the 77 euro ndb, I wagered it then I send my documents (passport+utilitybill) about two days ago. Uploaded to them documentum verification section and I sent to them e-mail address too. I saw they respond within 24 hours but not to me. Tried to contact with the live support 3 times but never joined a support even I waited half an hour. My username is kozgaz

    Thank you

    Hello,

    Please note that the documents that you sent have been approved by the security team and as soon as you make a first deposit you will also be able to place a payout request for the winnings.

    Looking forward to seeing you online,

    Gwen

    Thank you, I will deposit today.

    Tanger Rep a écrit :

    bahamaman a écrit :

    Bonjour

    J'ai réclamé les 77 euros ndb, je l'ai misé puis j'envoie mes documents (passeport+facture) il y a environ deux jours. Je leur ai téléchargé la section de vérification du documentum et je leur ai également envoyé une adresse e-mail. J'ai vu qu'ils répondaient dans les 24 heures mais pas à moi. J'ai essayé de contacter le support en direct 3 fois mais je n'ai jamais rejoint un support même si j'ai attendu une demi-heure. Mon nom d'utilisateur est kozgaz

    Merci

    Bonjour,

    Veuillez noter que les documents que vous avez envoyés ont été approuvés par l'équipe de sécurité et dès que vous effectuerez un premier dépôt, vous pourrez également faire une demande de paiement des gains.

    Au plaisir de vous voir en ligne,

    Gwen

    Merci, je vais déposer aujourd'hui.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello

    I just made my deposit via my Skrill but to my 10 € deposit I got 20 € bonus what I didn't want to claim. So please remove that bonus from my account because now I can't able to start the withdrawal. "You have active bonuses, please cancel them to submit your request. Contact support for more information." Also I don't find the page where I can cancel the bonus myself.

    Thank you

    username: kozgaz

    The live support help me out, now I'm wait to my withdrawal

    Bonjour

    Je viens d'effectuer mon dépôt via mon Skrill mais à mon dépôt de 10€ j'ai eu 20€ de bonus ce que je ne voulais pas réclamer. Veuillez donc supprimer ce bonus de mon compte car je ne peux plus commencer le retrait. "Vous disposez de bonus actifs, veuillez les annuler pour soumettre votre demande. Contactez le support pour plus d'informations." De plus, je ne trouve pas la page où je peux annuler moi-même le bonus.

    Merci

    nom d'utilisateur: kozgaz

    Le support en direct m'aide, maintenant j'attends mon retrait

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello, sorry I didn't hear the call!! anyway, ALL the games are not available coloured in grey and ALL of them have written "insufficient funds", here the screenshot:

    Do I need to make a deposit in order to play the 77€ bonus? Thank you for the support.

    Bonjour, désolé, je n'ai pas entendu l'appel !! de toute façon, TOUS les jeux ne sont pas disponibles en couleur grise et TOUS ont écrit "fonds insuffisants", voici la capture d'écran :

    Dois-je effectuer un dépôt pour pouvoir jouer au bonus de 77€ ? Merci pour votre soutien.

  • Original Anglais Traduction Français

    Usually how much time the withdrawal to Skrill?

    Thank you

    Habituellement, combien de temps dure le retrait vers Skrill ?

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I played the free spins but it's impossible with the 77 free. All slots are grey and i tried also different slots but nothing to do.

    J'ai joué aux tours gratuits mais c'est impossible avec les 77 gratuits. Tous les emplacements sont gris et j'ai également essayé différents emplacements mais rien à faire.

  • Original Anglais Traduction Français
    leistat28 wrote:

    I played the free spins but it's impossible with the 77 free. All slots are grey and i tried also different slots but nothing to do.

    Same for me, I think a deposit is needed but they don't specify it and support doesn't confirm.

    Stessa cosa per me, penso ci sia bisogno di fare un deposito, ma non lo specificano e il supporto non dà conferma.

    leistat28 a écrit :

    J'ai joué aux tours gratuits mais c'est impossible avec les 77 gratuits. Tous les emplacements sont gris et j'ai également essayé différents emplacements mais rien à faire.

    Pareil pour moi, je pense qu'un dépôt est nécessaire mais ils ne le précisent pas et le support ne confirme pas.

    C'est pour moi que je pense que je veux faire un dépôt, mais je ne le précise pas et le soutien n'est pas accordé.

  • Original Anglais Traduction Français

    I think as you. I tried to ask in chat about this bonus and the operator told me to refresh the page. However the problem is always the same.

    Je pense comme toi. J'ai essayé de poser des questions dans le chat sur ce bonus et l'opérateur m'a dit d'actualiser la page. Mais le problème est toujours le même.

  • Original Anglais Traduction Français

    I opened the casino with Chrome and Firefox and the games are grey and not playable and it is written "insufficient funds", with IE is the same but games are coloured.

    J'ai ouvert le casino avec Chrome et Firefox et les jeux sont gris et non jouables et il est écrit "fonds insuffisants", avec IE c'est pareil mais les jeux sont colorés.

  • Original Anglais Traduction Français

    I tried with different browsers, i cleared also cache and cookies as the operator told me but nothing. After the operator told me to try again and finally i can play :)

    J'ai essayé avec différents navigateurs, j'ai également vidé le cache et les cookies comme l'opérateur me l'a dit mais rien. Après que l'opérateur m'a dit de réessayer et je peux enfin jouer :)

  • Original Anglais Traduction Français

    Hm! There's probably an issue with at the casino. We'll check it with them. 

    Thanks for letting us know. Sorry for the inconvnience. 

    Hum ! Il y a probablement un problème au casino. Nous allons vérifier avec eux.

    Merci de nous en informer. Désolé pour le désagrément.

  • Original Anglais Traduction Français

    After four days of pending period they canceled my withdrawal without any notice. Now I try to find out what 

    The live chat didn't explained me why cancel my withdrawal.

    kozgaz hello
    kozgaz Can you check me why my withdrawal been canceled after 4 days?
    kozgazI  withdraw my 10€ deposit + 100€ wich is the maximum withdrawal from my no deposit bonus
    kozgaz Thank you
    Isaac let me check
    kozgaz okay
    Isaac in order to withdraw using skrill you need to send us your skrill email to accounting@tangierscasino.com
    kozgaz you have my skrill e-mail, I already deposited with it
    Isaac you need to personally send it to the accounting
    kozgaz why? in the withdrawal menu was a skrill option, i made a withdrawal why its been canceled?
    Isaac because you didn't send us that email
    Isaac jsut send it to accounting
    Isaac and then all will be in order

    I don't understand why I have to send my skrill e-mail after 4 days of pending period.

    Another chat:

    Isaacd id you send the skrill emial to accounting?
    kozgaz yes
    kozgaz I sent it
    Isaac alright
    Isaac now, it takes up to 3 days for it to be verified
    kozgaz my payment?
    Isaac after that the withdrawal will be enabled on the
    Isaac no, the account you sent
    kozgaz I can start the withdrawal with skrill my account verified

     

    Après quatre jours d'attente, ils ont annulé mon retrait sans préavis. Maintenant, j'essaie de découvrir quoi

    Le chat en direct ne m'a pas expliqué pourquoi annuler mon retrait.

    kozgaz bonjour
    kozgaz Pouvez-vous me vérifier pourquoi mon retrait a été annulé au bout de 4 jours ?
    kozgazJe retire mon dépôt de 10€ + 100€ qui est le retrait maximum de mon bonus sans dépôt
    Kozgaz Merci
    Isaac, laisse-moi vérifier
    kozgaz ok
    Isaac afin de retirer en utilisant Skrill, vous devez nous envoyer votre e-mail Skrill à comptabilité@tangierscasino.com
    kozgaz tu as mon e-mail Skrill, j'ai déjà déposé avec
    Isaac, tu dois l'envoyer personnellement à la comptabilité
    kozgaz pourquoi ? dans le menu de retrait, il y avait une option Skrill, j'ai effectué un retrait, pourquoi a-t-il été annulé ?
    Isaac parce que tu ne nous as pas envoyé cet email
    Isaac vient de l'envoyer à la comptabilité
    Isaac et alors tout rentrera dans l'ordre

    Je ne comprends pas pourquoi je dois envoyer mon e-mail Skrill après 4 jours de période d'attente.

    Une autre discussion :

    Isaacd, as-tu envoyé l'émial Skrill à la comptabilité ?
    kozgaz oui
    kozgaz je l'ai envoyé
    Isaac, ça va
    Isaac maintenant, ça prend jusqu'à 3 jours pour que ça soit vérifié
    kozgaz mon paiement ?
    Isaac après cela, le retrait sera activé sur le
    Isaac non, le compte que tu as envoyé
    kozgaz je peux commencer le retrait avec skrill mon compte vérifié

  • Original Anglais Traduction Français

    When the casino support told me here my acc verified he told me I have to deposit an can make the withdrawal. I did it but now they told me I have to wait another 3 day to check the e-mail address what I have to sent then plus wait another 3 day to get my money. 

    Lorsque le support du casino m'a dit ici que mon compte avait été vérifié, il m'a dit que je devais déposer et que je pouvais effectuer le retrait. Je l'ai fait mais maintenant ils m'ont dit que je devais attendre encore 3 jours pour vérifier l'adresse e-mail que je devais envoyer, puis attendre encore 3 jours pour recevoir mon argent.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hm! We've informed them already about your case. Hope they'll get back to us shortly. 

    Hum ! Nous les avons déjà informés de votre cas. J'espère qu'ils nous répondront sous peu.

  • Original Anglais Traduction Français

    I got an e-mail from them they updated my account, now I have to wait for the pay out.

    Thank you the help.

    J'ai reçu un e-mail de leur part, ils ont mis à jour mon compte, je dois maintenant attendre le paiement.

    Merci l'aide.

  • Original Anglais Traduction Français
    bahamaman wrote:

    I got an e-mail from them they updated my account, now I have to wait for the pay out.

    Thank you the help.

    Awesome. That's great news. Welcome. :) 

    bahamaman a écrit :

    J'ai reçu un e-mail de leur part, ils ont mis à jour mon compte, je dois maintenant attendre le paiement.

    Merci l'aide.

    Génial. Ce sont de bonnes nouvelles. Accueillir. :)

  • Original Anglais Traduction Français
    ilpez wrote:

    pened the casino with Chrome and Firefox and the games are grey and not playable and it is written "insufficient funds", with IE is the same but games are coloured.

    Hello,

    We noticed that you managed to play the balance that you had available on your account. Please note that for the hassle we also added another chip to your account so that you can give the games another  go.

    Thank you very much for all the details you provided us with, we are currently making sure that it will not happen again, to any of our members. 

    Should you need help with anything else, we rest at your full disposal. 

    Looking forward to seeing you online,

    Gwen

    ilpez a écrit :

    J'ai ouvert le casino avec Chrome et Firefox et les jeux sont gris et non jouables et il est écrit "fonds insuffisants", avec IE c'est pareil mais les jeux sont colorés.

    Bonjour,

    Nous avons remarqué que vous avez réussi à utiliser le solde disponible sur votre compte. Veuillez noter que pour éviter les tracas, nous avons également ajouté une autre puce à votre compte afin que vous puissiez réessayer les jeux.

    Merci beaucoup pour tous les détails que vous nous avez fournis, nous veillons actuellement à ce que cela n'arrive plus à aucun de nos membres.

    Si vous avez besoin d'aide pour autre chose, nous sommes à votre entière disposition.

    Au plaisir de vous voir en ligne,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear Tangiers Rep, could you check when my Skrill withdrawal will be processed? The 72 hour pending period is passed

    Thank you

    Cher représentant de Tanger, pourriez-vous vérifier quand mon retrait Skrill sera traité ? Le délai d'attente de 72 heures est dépassé

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    I recieved my withdrawal now, but only 100€, in my tarnsactions at the casino is shows 110€ approved. I know the max cashout was 100 but the extra ten is my deposit. Please credit back to my account if it possible, because if I knew I can't withdraw it I would play down.

    Thank you

    J'ai reçu mon retrait maintenant, mais seulement 100 €, dans mes tarnsactions au casino, il apparaît 110 € approuvés. Je sais que le retrait maximum était de 100, mais les dix supplémentaires constituent mon dépôt. Veuillez recréditer mon compte si cela est possible, car si je savais que je ne peux pas le retirer, je minimiserais.

    Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    bahamaman wrote:

    I recieved my withdrawal now, but only 100€, in my tarnsactions at the casino is shows 110€ approved. I know the max cashout was 100 but the extra ten is my deposit. Please credit back to my account if it possible, because if I knew I can't withdraw it I would play down.

    Thank you

    Hello,

    Yes, indeed, your withdrawal request has been approved for the amount of $100, as per our Terms and Conditions. 

    Please note that the maximum amount that you can cash out from a sign up bonus is 100 and the deposit is made in order to enable the withdrawal option for you, not to be cashed out, not to be played. This is the reason why the $10 have been deducted upon approving your cash out. 

    We hope you will enjoy the winnings and we sure hope that many more will follow.

    And in order to give your balance a boost, we also credited a little something to your account, to get you started. 

    Have a great rest of the day,

    Gwen

    bahamaman a écrit :

    J'ai reçu mon retrait maintenant, mais seulement 100 €, dans mes tarnsactions au casino, il apparaît 110 € approuvés. Je sais que le retrait maximum était de 100, mais les dix supplémentaires constituent mon dépôt. Veuillez recréditer mon compte si cela est possible, car si je savais que je ne peux pas le retirer, je minimiserais.

    Merci

    Bonjour,

    Oui, en effet, votre demande de retrait a été approuvée pour un montant de 100 $, conformément à nos Conditions générales.

    Veuillez noter que le montant maximum que vous pouvez retirer d'un bonus d'inscription est de 100 et que le dépôt est effectué afin de permettre l'option de retrait pour vous, de ne pas être encaissé, de ne pas être joué. C'est la raison pour laquelle les 10 $ ont été déduits lors de l'approbation de votre retrait.

    Nous espérons que vous apprécierez les gains et nous espérons bien que beaucoup d'autres suivront.

    Et afin de booster votre solde, nous avons également crédité un petit quelque chose sur votre compte, pour vous aider à démarrer.

    Ayez une bonne fin de journée,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    Thank you very much the help

    Merci beaucoup pour l'aide

  • Original Anglais Traduction Français
    bahamaman wrote:

    Thank you very much the help

    All my pleasure!

    Enjoy the games and let us know whatever you need, we are on chat 24/7. 

    Looking forward to seeing you online,

    Gwen

    bahamaman a écrit :

    Merci beaucoup pour l'aide

    Tout mon plaisir !

    Profitez des jeux et dites-nous tout ce dont vous avez besoin, nous sommes en discussion 24h/24 et 7j/7.

    Au plaisir de vous voir en ligne,

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français
    Tangiers Rep wrote:

    bahamaman wrote:

    I recieved my withdrawal now, but only 100€, in my tarnsactions at the casino is shows 110€ approved. I know the max cashout was 100 but the extra ten is my deposit. Please credit back to my account if it possible, because if I knew I can't withdraw it I would play down.

    Thank you

    Hello,

    Yes, indeed, your withdrawal request has been approved for the amount of $100, as per our Terms and Conditions.

    Please note that the maximum amount that you can cash out from a sign up bonus is 100 and the deposit is made in order to enable the withdrawal option for you, not to be cashed out, not to be played. This is the reason why the $10 have been deducted upon approving your cash out.

    We hope you will enjoy the winnings and we sure hope that many more will follow.

    And in order to give your balance a boost, we also credited a little something to your account, to get you started.

    Have a great rest of the day,

    Gwen

    Thats very generous ... adding something extra while there was a withdraw ... very nice !!!

    Sad Dutch players arent allowed here

    Tanger Rep a écrit :

    bahamaman a écrit :

    J'ai reçu mon retrait maintenant, mais seulement 100 €, dans mes tarnsactions au casino, il apparaît 110 € approuvés. Je sais que le retrait maximum était de 100, mais les dix supplémentaires constituent mon dépôt. Veuillez recréditer mon compte si cela est possible, car si je savais que je ne peux pas le retirer, je minimiserais.

    Merci

    Bonjour,

    Oui, en effet, votre demande de retrait a été approuvée pour un montant de 100 $, conformément à nos Conditions générales.

    Veuillez noter que le montant maximum que vous pouvez retirer d'un bonus d'inscription est de 100 et que le dépôt est effectué afin de vous permettre l'option de retrait, de ne pas être encaissé, de ne pas jouer. C'est la raison pour laquelle les 10 $ ont été déduits lors de l'approbation de votre retrait.

    Nous espérons que vous apprécierez les gains et nous espérons bien que beaucoup d'autres suivront.

    Et afin de booster votre solde, nous avons également crédité un petit quelque chose sur votre compte, pour vous aider à démarrer.

    Ayez une bonne fin de journée,

    Gwen

    C'est très généreux... ajouter quelque chose en plus pendant qu'il y avait un retrait... très sympa !!!

    Les tristes joueurs néerlandais ne sont pas autorisés ici

  • Original Anglais Traduction Français

    Good morning!

    I need some help with the casino i won from the no deposit I send my documents 2 days ago but nothing happened. The live chat never respond to me.(my username is kenyerliszt) Please help me to solve this. Thanks

    Bonjour!

    J'ai besoin d'aide avec le casino que j'ai gagné grâce au sans dépôt. J'ai envoyé mes documents il y a 2 jours mais rien ne s'est passé. Le chat en direct ne me répond jamais. (mon nom d'utilisateur est kenyerliszt ) S'il vous plaît, aidez-moi à résoudre ce problème. Merci

  • Original Anglais Traduction Français
    kenyerliszt wrote:

    Good morning!

    I need some help with the casino i won from the no deposit I send my documents 2 days ago but nothing happened. The live chat never respond to me.(my username is kenyerliszt) Please help me to solve this. Thanks

    The casino has been informed. Keep you updated. 

    kenyerliszt a écrit :

    Bonjour!

    J'ai besoin d'aide avec le casino que j'ai gagné grâce au sans dépôt. J'ai envoyé mes documents il y a 2 jours mais rien ne s'est passé. Le chat en direct ne me répond jamais. (mon nom d'utilisateur est kenyerliszt ) S'il vous plaît, aidez-moi à résoudre ce problème. Merci

    Le casino a été informé. Te tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    Thank you for getting in touch with us and congrats on your winnings. 

    Please note that our Security Department was unable to review the documents since your profile information is not filled in. Please come online and fill in all info and request for your documents to be reviewed again. You can do so on chat.

    Also, please note that before being able to make the payout request from the SIgn Up bonus, you will also need to make a deposit in order to enable the withdrawal feature. Should you make a deposit using a credit card, please do not forget to provide us with a front copy of the credit card used, as well as with the credit card voucher tha you can download and fill in (by hand) from here: https://www.tangierscasino.com/assets/themes/tng/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf 

    Have a great day and anything you need, please let us know. 

    Gwen

    Bonjour,

    Merci de nous avoir contactés et félicitations pour vos gains.

    Veuillez noter que notre service de sécurité n'a pas pu examiner les documents car les informations de votre profil ne sont pas renseignées. Veuillez vous connecter en ligne et remplir toutes les informations et demander que vos documents soient à nouveau examinés. Vous pouvez le faire sur le chat.

    Veuillez également noter qu'avant de pouvoir effectuer la demande de paiement à partir du bonus SIgn Up, vous devrez également effectuer un dépôt afin d'activer la fonction de retrait. Si vous effectuez un dépôt par carte de crédit, n'oubliez pas de nous fournir une copie recto de la carte de crédit utilisée, ainsi que le bon de carte de crédit que vous pouvez télécharger et remplir (à la main) ici : https https://www.tangierscasino.com/assets/themes/tng/web/i18n/en/docs/CCvoucher.pdf

    Passez une bonne journée et si vous avez besoin, faites-le-nous savoir.

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    Good morning!

    My profile was filled but now I filled it again, uploaded my documents again. I wish to use skrill to make my deposit/withdrawal.

    I see in the forum I need to send my Skrill details to your accounting team? Thanks

    Bonjour!

    Mon profil a été rempli mais maintenant je l'ai rempli à nouveau, j'ai à nouveau téléchargé mes documents. Je souhaite utiliser Skrill pour effectuer mon dépôt/retrait.

    Je vois sur le forum que je dois envoyer mes coordonnées Skrill à votre équipe comptable ? Merci

  • Original Anglais Traduction Français

    Yes, you are correct. You need to send your Skrill details to accounting [@] tangierscasino.com [typed together].

    Please note that your documents have been approved and the withdrawal option enabled. 

    Best of luck and looking forward to seeing you online. 

    Gwen

    Oui tu as raison. Vous devez envoyer vos coordonnées Skrill à la comptabilité [@] tangierscasino.com [tapé ensemble].

    Veuillez noter que vos documents ont été approuvés et l'option de retrait activée.

    Bonne chance et au plaisir de vous voir en ligne.

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    Dear members,

    Tangiers has extended the offer: $77 no deposit bonus + 25 free spins on Betsoft slots until 31st Dec 2017.

    Enjoy! smiley

    Chers membres,

    Tanger a étendu l'offre : 77 $ de bonus sans dépôt + 25 tours gratuits sur les machines à sous Betsoft jusqu'au 31 décembre 2017 .

    Apprécier! smiley

  • Original Anglais Traduction Français

    russian players accepted?

    les joueurs russes sont acceptés ?

  • Original Anglais Traduction Français
    Kerob Casinoforum wrote:

    russian players accepted?

    Yes, they are accepted. 

    Good luck!

    Kerob Casinoforum a écrit :

    les joueurs russes sont acceptés ?

    Oui, ils sont acceptés.

    Bonne chance!

  • Original Anglais Traduction Français
    MelissaN wrote:

    Kerob Casinoforum wrote:

    russian players accepted?

    Yes, they are accepted. 

    Good luck!

    Are unable to go to the website

    MelissaN a écrit :

    Kerob Casinoforum a écrit :

    les joueurs russes sont acceptés ?

    Oui, ils sont acceptés.

    Bonne chance!

    Vous ne parvenez pas à accéder au site Web

  • Original Anglais Traduction Français

    We already contacted the casino and let them know about the error you get. Maybe they added Russia as a restricted country. As soon as we get the info from them we'll let you know and update the list of restricted countries for this casino. 

    Nous avons déjà contacté le casino et lui avons fait part de l'erreur que vous obtenez. Peut-être ont-ils ajouté la Russie comme pays soumis à des restrictions. Dès que nous aurons reçu des informations de leur part, nous vous en informerons et mettrons à jour la liste des pays restreints pour ce casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello,

    We do accept members from Russia and there are no restrictions in this respect, so you should be able to access the site. We noticed that you are trying to access it through a proxy. Please try to access the site from your regular Russia IP so we can determine if the proxy was the issue and we will take it from there. 

    Have a great day and anything you need, please let me know.

    Gwen

    Bonjour,

    Nous acceptons les membres de Russie et il n’y a aucune restriction à cet égard, vous devriez donc pouvoir accéder au site. Nous avons remarqué que vous essayez d'y accéder via un proxy. Veuillez essayer d'accéder au site à partir de votre adresse IP russe habituelle afin que nous puissions déterminer si le proxy était le problème et nous le prendrons à partir de là.

    Passez une bonne journée et tout ce dont vous avez besoin, faites-le-moi savoir.

    Gwen

  • Original Anglais Traduction Français

    And players from Ukraine can play in your casino? And do they deduce to the Ukrainian bank cards?

    Et les joueurs ukrainiens peuvent jouer dans votre casino ? Et en déduisent-ils les cartes bancaires ukrainiennes ?

  • Original Anglais Traduction Français
    oledz11 wrote:

    And players from Ukraine can play in your casino? And do they deduce to the Ukrainian bank cards?

    Ukrainian players aren't allowed to register and play at the casino.

    Cheers

    oledz11 a écrit :

    Et les joueurs ukrainiens peuvent jouer dans votre casino ? Et en déduisent-ils les cartes bancaires ukrainiennes ?

    Les joueurs ukrainiens ne sont pas autorisés à s'inscrire et à jouer au casino.

    Acclamations

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