Hi ChaodKid,
I am contacting you about your problems whilst trying to fund at Vegas Crest Casino.
I would like to apologise for any misunderstanding that there may have been between yourself and our Customer Support Representative. Having reviewed the issue, I see that our Customer Support Representative Joel has misunderstood your initial question and therefore incorrectly informed you that our processors were down at that time. This was not the case.
On August 17th there was a chargeback made against your account for a deposit made to Vegas Crest Casino. We tried to contact you to resolve this issue, but no reply was received by ourselves. This issue meant that we were then limited with which funding option were available to you for funding your Vegas Crest Casino account until such time as it was resolved. Bitcoin was the only funding option available to you at that time due to the chargeback on your credit card.
I would like to assist you in resolving this issue so that you can continue to enjoy playing at Vegas Crest Casino. Please contact our risk management team at riskmanagement@vegascrestcasino.ag at your earliest convenience and they will be able to help you further.
Regards
VGA Team
Salut ChaodKid,
Je vous contacte au sujet de vos problèmes lorsque vous essayez de financer au Vegas Crest Casino.
Je tiens à m'excuser pour tout malentendu qu'il aurait pu y avoir entre vous et notre représentant du service client. Après avoir examiné le problème, je constate que notre représentant du support client, Joel, a mal compris votre question initiale et vous a donc informé à tort que nos processeurs étaient en panne à ce moment-là. Ce n'était pas le cas.
Le 17 août, une rétrofacturation a été effectuée sur votre compte pour un dépôt effectué sur Vegas Crest Casino. Nous avons essayé de vous contacter pour résoudre ce problème, mais nous n'avons reçu aucune réponse. Ce problème signifiait que nous étions alors limités quant aux options de financement disponibles pour approvisionner votre compte Vegas Crest Casino jusqu'à ce qu'il soit résolu. Bitcoin était la seule option de financement disponible à ce moment-là en raison de la rétrofacturation sur votre carte de crédit.
J'aimerais vous aider à résoudre ce problème afin que vous puissiez continuer à jouer au Vegas Crest Casino. Veuillez contacter notre équipe de gestion des risques à Riskmanagement@vegascrestcasino.ag dans les meilleurs délais et elle sera en mesure de vous aider davantage.
Salutations
L'équipe VGA