To redeem from zula casino i need a bank statement but the account i have is brand new and no statement is available yet i submitted the account and routing numbers along with a picture of it saying theres no available statemnt and a picture of a voided check containing the same information will that be sufficent? if not does anyone know what to do in this situation? i submitted everything else without and problems (utility bill and id and all pertinent banking information) just lacking a bank statement i will try to contact zula customer support with same question but i know they are very slow to respond so if anyone has been in this situation or has any advice i would love to hear it Thanks
exigences relatives aux relevés bancaires du casino Zula
- 1,285
- vues
- 5
- réponses
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween .
Meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2025
Bonjour à tous, Bienvenue sur le fil de discussion The Money Factory ! Je suis Danielle, responsable du service client chez TMF, et je serai ici sur ce forum pour répondre à vos questions, répondre à...
Fil de discussion sur le support et les plaintes de The Money Factory
Bonjour les joueurs de Zula ! Bienvenue sur le fil d'assistance officiel de Zula Casino .
Fil de discussion sur le support et les réclamations de Zula Casino, Fortune Coins, Sportzino et Yay Casino