2+ weeks is a bit long. There are too many warning signs when dealing with this group. Do they pay? Yes but in small amounts and over long periods of time. These servers issues whether by upgrades or DOS Attacks has been problematic with this group of casinos. If people would form a real union and stick to it. Online gambling would be much better. The people could regulate them without the need for government. If my bank stayed closed for 2 weeks without notice. I wouldn't dare keep any money in it again after it has reopened. Especially after this has happened more then once. There are decent RTG / Nuworks casinos out there that pays without too much problems. Like Inetbet, Mainstreet, Jackpot Capital, Sloto Cash, and CWC. The problem with most inexperinced gamblers. They tend to run towards bonuses. When casinos offer too good to be true bonuses. Usually they are traps to get you to deposit. And then you are at their mercy to be paid. Or even getting your deposit back. Stick to good casinos. With proven track records. Not some fly by night joint. That lured you in with a bait and switch tatic. Also opening too many account sfor bonus hunting. Isn't good anymore. It used to be when wager requirements was 5x - 10x, but not anymore. As long as you continue to feed these joints. And allowing them to pay you $500 every 10 days or so. By using this method. The average person will most likely lose it back. Or reverse enough. That when they do cashout. It's barely enough to cover all those passed lost deposits. This shows that casino doesn't have its customers in the best of interested. And you will continued to be fed with a long handle spoon. Sure the accredited casinos may not offer the bonuses that you like. That's because they aren't trying to steal your money. Remember bonuses are traps. You tie $50 in with their $50. But they expect you to wager it 25X on certain games. And afterward they take their $50 back. This in itself isn't good. You come out better just taken ND bonuses. Or take cashable bonuses with decent terms. Stick to good casinos. Not ones that stay down 2 weeks and pay you little by little. These are signs of struggling and borderline rogued casinos.
casino promis
- Créé par
- POKEGIGGLES
- Sr. Member 491
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Les lecteurs de ce sujet ont également lu :
-
Casino Nextbet – Tournois quotidiens Promo valable : 26 août 2024 - 30 septembre 2024. Montant total du prix : 16 000 000 MYR Jeux éligibles : Tous les jeux Pragmatic Play Comment participer :...
LuTournois du casino Nextbet
1 305il y a environ 2 mois -
Concours de captures d'écran du groupe Bragg - Gagnez une part de 750 EUR Fin du concours : 09 septembre 2024. Savourez une journée ensoleillée et une ambiance paisible et rustique dans l'ancienne...
LuFERMÉ : Concours de captures d'écran du ...
39 2.5 Kil y a environ 2 mois -
Avis sur Lekkerbets Casino Bonus d'inscription : 100 % jusqu'à 100 € + 40 tours Bonus d'inscription - Afrique du Sud : 100 % jusqu'à 2 000 R + 40 tours L'offre expire : veuillez contacter le...
LuBonus et promotions du casino Lekkerbets
1 308il y a environ 2 mois
Veuillez se connecter ou s'inscrire pour poster ou commenter.
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Nov 29, 12, 03:36:48 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Original Traduction traduit par2+ semaines, c'est un peu long. Il y a trop de signes avant-coureurs lorsqu’il s’agit de ce groupe. Est-ce qu'ils paient ? Oui, mais en petites quantités et sur de longues périodes. Ces problèmes de serveurs, que ce soit dus à des mises à niveau ou à des attaques DOS, ont posé problème à ce groupe de casinos. Si les gens formaient un véritable syndicat et s’y tenaient. Le jeu en ligne serait bien meilleur. Le peuple pourrait les réglementer sans avoir recours au gouvernement. Si ma banque restait fermée 2 semaines sans préavis. Je n'oserais plus y garder d'argent après sa réouverture. Surtout après que cela se soit produit plus d'une fois. Il existe des casinos RTG/Nuworks décents qui paient sans trop de problèmes. Comme Inetbet, Mainstreet, Jackpot Capital, Sloto Cash et CWC. Le problème de la plupart des joueurs inexpérimentés. Ils ont tendance à courir vers les bonus. Quand les casinos proposent des bonus trop beaux pour être vrais. Ce sont généralement des pièges pour vous inciter à déposer. Et puis vous êtes à leur merci pour être payé. Ou même récupérer votre caution. Restez fidèle aux bons casinos. Avec des antécédents éprouvés. Il n'y a pas de joint qui vole la nuit. Cela vous a attiré avec un appât et une tactique de commutation. Ouvrir également trop de comptes pour la chasse aux bonus. Ce n'est plus bon. C'était autrefois le cas lorsque les conditions de mise étaient de 5x à 10x, mais plus maintenant. Tant que vous continuez à nourrir ces articulations. Et leur permettre de vous payer 500 $ tous les 10 jours environ. En utilisant cette méthode. La personne moyenne le perdra très probablement. Ou assez inverser. C'est quand ils effectuent un retrait. C’est à peine suffisant pour couvrir tous ces dépôts perdus. Cela montre que le casino n'a pas ses clients les mieux intéressés. Et vous continuerez à être nourri avec une cuillère à long manche. Bien sûr, les casinos accrédités peuvent ne pas offrir les bonus que vous aimez. C'est parce qu'ils n'essaient pas de voler votre argent. N'oubliez pas que les bonus sont des pièges. Vous associez 50 $ à leurs 50 $. Mais ils s’attendent à ce que vous pariez 25X sur certains jeux. Et ensuite, ils récupèrent leurs 50 $. Ce n’est pas bon en soi. Vous en sortez mieux juste en prenant les bonus ND. Ou prenez des bonus encaissables à des conditions décentes. Restez fidèle aux bons casinos. Pas ceux qui restent 2 semaines et vous paient petit à petit. Ce sont des signes de casinos en difficulté et à la limite de la malhonnêteté.
3.5/ 5
3.5/ 5
-
- Répondu par
- austy2012
- à Nov 30, 12, 12:57:01 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
Daniel will post an update tomorrow morning
im still waiting
OH ITS BEEN 15 DAYS NOW WHAT A JOKEDaniel publiera une mise à jour demain matin
J'attends encore
OH, CELA FAIT 15 JOURS MAINTENANT, QUELLE BLAGUE -
- Répondu par
- daniel.affactive
- à Nov 30, 12, 10:12:21 AM
- Super Hero 1199
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi,
Yes, it indeed takes to long, but the reason is that it's not IT damage but actual damage to the server and that's why it takes longer.
Unlike someone stated, this is the first time that any of our brands, and we have 4 others besides Begado have server issues in 4 years of operations.
I know it's a pain and it is a pain for us, but hope all will be solved soon.
I don't have exact our that it's going to be up- i do have expectations but not something that i can guarantee 100%. In any case, everybody will be paid when the brand is up.
Thank you for your patience,
DanielSalut,
Oui, cela prend effectivement trop de temps, mais la raison est qu'il ne s'agit pas de dommages informatiques mais de dommages réels au serveur et c'est pourquoi cela prend plus de temps.
Contrairement à quelqu'un qui l'a déclaré, c'est la première fois qu'une de nos marques, et nous en avons 4 autres en plus de Begado, rencontre des problèmes de serveur en 4 ans d'activité.
Je sais que c'est pénible et c'est pénible pour nous, mais j'espère que tout sera bientôt résolu.
Je ne sais pas exactement si cela va augmenter - j'ai des attentes mais pas quelque chose que je peux garantir à 100 %. De toute façon, tout le monde sera payé lorsque la marque sera en place.
Merci pour votre patience,
Daniel -
- Répondu par
- austy2012
- à Nov 30, 12, 11:48:05 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
ok accepted.
But please answer three questions TRUTHFULLY :
1. can you guarantee 100 % that Begado Casino will not close.The last time "technical issues" saw a site down for this long was at Purple Lounge, and we later found out what the "technical issue" really was- a compete shut down of the site.
2.i want you to tell us what you think the time will be you said you had a pretty good idea,look just tell us what you think- WE AS PLAYERS DESERVE IT.
3.Can you guarantee me that when or if the casino get s back up , that you will compensate me for the TIME I HAVE WAITED.All i ask for is TWO payouts of equal value of what is owed to me that's all I DO NOT THINK I SHOULD WAIT FOR MONTHS TO GET ALL MY WINNINGS- that's fair isn't it ?ok accepté.
Mais s’il vous plaît, répondez VRAIMENT à trois questions :
1. pouvez-vous garantir à 100 % que Begado Casino ne fermera pas. La dernière fois que des "problèmes techniques" ont vu un site indisponible aussi longtemps, c'était au Purple Lounge, et nous avons découvert plus tard quel était réellement le "problème technique" : une fermeture complète bas du site.
2. Je veux que vous nous disiez ce que vous pensez du moment où vous avez dit que vous aviez une assez bonne idée, écoutez, dites-nous simplement ce que vous en pensez - NOUS, EN TANT QUE JOUEURS, LE MÉRITONS.
3.Pouvez-vous me garantir que lorsque ou si le casino redémarre, vous m'indemniserez pour le TEMPS QUE J'AI ATTENDÉ. Tout ce que je demande, c'est DEUX paiements de valeur égale de ce qui m'est dû, c'est tout ce que je NE FAIS PAS. Je pense que je devrais attendre des mois pour récupérer tous mes gains – c'est juste, n'est-ce pas ?1.4/ 5
-
- Répondu par
- daniel.affactive
- à Dec 01, 12, 08:18:08 AM
- Super Hero 1199
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi,
1. Yes, begado will not close.
2. I can say but it will be not relevant, since this is not something that i can 100% assure.
3. You will need to contact the finance of Begado after the casino is back up, since I do not know what you are owed, what is your deposit method, withdrawal method, etc. I will assist you with that as much as i can.
Best regards,
DanielSalut,
1. Oui, begado ne fermera pas.
2. Je peux le dire, mais ce ne sera pas pertinent, car ce n'est pas quelque chose que je peux garantir à 100 %.
3. Vous devrez contacter les finances de Begado une fois le casino rétabli, car je ne sais pas ce qui vous est dû, quelle est votre méthode de dépôt, votre méthode de retrait, etc. Je vous aiderai autant que possible. .
Cordialement,
Daniel -
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 02, 12, 12:45:16 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
Please can you just tell us what you think as in relation to when it will be open again-
What do you mean by "will assist you with that as much as i can".
If Begado do close i am not going to be impressedS'il vous plaît, pouvez-vous simplement nous dire ce que vous pensez de la date à laquelle il sera à nouveau ouvert ?
Qu'entendez-vous par "je vous aiderai autant que possible".
Si Begado ferme, je ne serai pas impressionné -
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 02, 12, 11:33:24 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
Just been informed by a fellow player at BEGADO that his check from them bounced- this is getting seriously out of hand
Je viens d'être informé par un autre joueur de BEGADO que son chèque a été sans provision - cela devient sérieusement incontrôlable.
-
- Répondu par
- Key2020567
- à Dec 02, 12, 01:05:32 PM
- Sr. Newbie 24
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
Why am I downloading WinPalace when I hit download now on Begados site? No warning that Begado software is unavailable, just simply downloads winpalace casino instead. It obvious somone in your IT department could figure out how to do that change, but they cant put a simple message on the site explaining why you are downloading winpalace and not begado? Shady operation
Pourquoi est-ce que je télécharge WinPalace lorsque je clique sur Télécharger maintenant sur le site Begados ? Aucun avertissement indiquant que le logiciel Begado n'est pas disponible, il suffit de télécharger le casino Winpalace à la place. Il est évident que quelqu'un dans votre service informatique pourrait comprendre comment effectuer ce changement, mais il ne peut pas mettre un message simple sur le site expliquant pourquoi vous téléchargez Winpalace et ne le faites pas ? Opération louche
-
- Répondu par
- daniel.affactive
- à Dec 02, 12, 03:30:06 PM
- Super Hero 1199
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
The redirect was placed obviously on purpose. The casinos are sister casinos. I don't see anything shady in that.
La redirection a été placée délibérément. Les casinos sont des casinos frères. Je ne vois rien de louche là-dedans.
-
- Répondu par
- Key2020567
- à Dec 02, 12, 05:43:42 PM
- Sr. Newbie 24
- actif la dernière fois il y a environ 4 heures
You see nothing shady about going to a site for Begado and downloading winpalace? No warning, no explanation, no oops we are having problems? Just click here and download whatever link we decide to throw up there because we decide what you download and not you! You are doing a great job spinning the obvious, but your perception of what is shady is a little different than the reality of what the depositors would consider shady.
Vous ne voyez rien de louche à aller sur un site pour Begado et à télécharger Winpalace ? Aucun avertissement, aucune explication, non oups, nous rencontrons des problèmes ? Cliquez simplement ici et téléchargez le lien que nous décidons d'y publier, car nous décidons de ce que vous téléchargez et pas vous ! Vous faites un excellent travail en faisant passer l’évidence, mais votre perception de ce qui est louche est un peu différente de la réalité de ce que les déposants considéreraient comme louche.
-
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 02, 12, 10:54:18 PM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
notice how "daniel" never answers anything detailed or with conviction.Im with you - it is shady its now 17 days since the "casino " closed.
Patience is very very very thin we need as a group to d something about this i am not letting them get away with theft!remarquez comment "daniel" ne répond jamais à rien de détaillé ou avec conviction. Je suis avec vous - c'est louche, cela fait maintenant 17 jours que le "casino" est fermé.
La patience est très très très mince, nous avons besoin en tant que groupe de faire quelque chose à ce sujet, je ne les laisse pas s'en tirer avec un vol ! -
- Répondu par
- 4Grace
- à Dec 03, 12, 02:41:41 AM
- Jr. Member 61
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Wow....i've been reading the updates about this "situation" with Begado and all I can say is...WOW...I really feel for you Austy and all the other people who are dealing with this casino. I'm no computer genius but shouldn't this casino or any casino for that matter have some kind of system in place forseeing these break downs....and also have a backup of somekind for accounting...like a completely seperate software, this way they would have access to info needed for payouts...because after all it's suppose to be about keeping there players happy...happy players would be consistant players and those are the one's who keep the business running....Wow... j'ai lu les mises à jour sur cette "situation" avec Begado et tout ce que je peux dire c'est... WOW... Je ressens vraiment pour toi Austy et toutes les autres personnes qui s'occupent de ce casino. Je ne suis pas un génie en informatique, mais ce casino ou n'importe quel casino d'ailleurs ne devrait-il pas avoir une sorte de système en place pour prévoir ces pannes... et également avoir une sauvegarde pour la comptabilité... comme un logiciel complètement séparé. , de cette façon, ils auraient accès aux informations nécessaires aux paiements... parce qu'après tout, il s'agit de garder les joueurs heureux... les joueurs heureux seraient des joueurs constants et ce sont eux qui font fonctionner l'entreprise.... -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 03, 12, 10:02:02 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
^^^ I think they lost all their players profile and data. I think this was a complete melt down. And they are trying to cover their asses. Players from the USA. Should no NOT to leave any money over night. At any casinos or ewallets. Past experiences from varies ewallets and casinos should be a warning sign and now this. If/when this outfit comes back online. I suggest ALL USA players to a make a complete withdrawal. And be smarter with their monies. Sometimes you just get what you pay for. Poor withdrawal limits = Poor Service.
^^^ Je pense qu'ils ont perdu tous leurs profils et données de joueurs. Je pense que c'était un effondrement complet. Et ils essaient de se couvrir le cul. Joueurs des États-Unis. Il ne faut PAS laisser d’argent pendant la nuit. Dans tous les casinos ou portefeuilles électroniques. Les expériences passées de divers portefeuilles électroniques et casinos devraient être un signe d’avertissement et maintenant ceci. Si/quand cette tenue reviendra en ligne. Je suggère à TOUS les joueurs américains d'effectuer un retrait complet. Et soyez plus intelligent avec leur argent. Parfois, vous en avez pour votre argent. Mauvaises limites de retrait = Mauvais service.
-
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 03, 12, 11:56:19 PM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
wheres "daniel" now ?
18 days this is a joke.
His advice is again misleading, no intenion of telling us the THE REAL TRUTH- just constantly leading us on with excuse after excuse.
Lets band together and fight this one tooth and nail - the more that get involved the more chance we actually have to succeed.où est "daniel" maintenant ?
18 jours, c'est une blague.
Ses conseils sont encore une fois trompeurs, aucune intention de nous dire LA VRAIE VÉRITÉ – il nous conduit simplement constamment avec excuse après excuse.
Unissons-nous et luttons contre ce problème bec et ongles - plus nous nous impliquons, plus nous avons de chances de réussir. -
- Répondu par
- 4Grace
- à Dec 04, 12, 12:10:17 AM
- Jr. Member 61
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I so agree with you on points made, but it's sad for the people involved...I hope after all this they don't give them anymore grief about there withdrawals...and no bad checks...I would be foaming at the mouth mad if it was me...O and bye the Chocolateman..Yum:)
^^^ I think they lost all their players profile and data. I think this was a complete melt down. And they are trying to cover their asses. Players from the USA. Should no NOT to leave any money over night. At any casinos or ewallets. Past experiences from varies ewallets and casinos should be a warning sign and now this. If/when this outfit comes back online. I suggest ALL USA players to a make a complete withdrawal. And be smarter with their monies. Sometimes you just get what you pay for. Poor withdrawal limits = Poor Service.
Je suis tellement d'accord avec toi sur les points soulevés, mais c'est triste pour les personnes impliquées... J'espère qu'après tout ça, ils ne leur feront plus de chagrin à propos de leurs retraits... et pas de chèques sans provision... J'écumerais à la bouche serait folle si c'était moi... O et au revoir le Chocolateman... Miam :)
^^^ Je pense qu'ils ont perdu tous leurs profils et données de joueurs. Je pense que c'était un effondrement complet. Et ils essaient de se couvrir le cul. Joueurs des États-Unis. Il ne faut PAS laisser d’argent pendant la nuit. Dans tous les casinos ou portefeuilles électroniques. Les expériences passées de divers portefeuilles électroniques et casinos devraient être un signe d’avertissement et maintenant ceci. Si/quand cette tenue reviendra en ligne. Je suggère à TOUS les joueurs américains d'effectuer un retrait complet. Et soyez plus intelligent avec leur argent. Parfois, vous en avez pour votre argent. Mauvaises limites de retrait = Mauvais service. -
- Répondu par
- BMWSTACK
- à Dec 04, 12, 09:27:36 AM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Austy2012 be careful, getting yourself so worked up can cause a heart attack or blood vessel to pop. It sucks whats happening but it obviously doesnt look good. The casino has been down for a very long time without deposits, how are they ever going to get people paid? Their other brands do a good job suckering in people to deposit and they still dont pay people on time, good amounts, or ever.
You should have known when you played there that there was a possibility of not getting paid. It really doesnt take much to find information that they were linked to problem casinos.Austy2012, soyez prudent, si vous vous énervez peut provoquer une crise cardiaque ou l'éclatement d'un vaisseau sanguin. C'est nul ce qui se passe mais ça n'a évidemment pas l'air bien. Le casino est en panne depuis très longtemps sans dépôt, comment vont-ils un jour faire payer les gens ? Leurs autres marques font du bon travail en incitant les gens à déposer et elles ne paient toujours pas les gens à temps, pour de bons montants ou jamais.
Vous auriez dû savoir, lorsque vous jouiez là-bas, qu'il y avait une possibilité de ne pas être payé. Il n’en faut pas beaucoup pour trouver des informations indiquant qu’ils étaient liés à des casinos à problèmes. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 04, 12, 11:09:38 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Austy2012 be careful, getting yourself so worked up can cause a heart attack or blood vessel to pop. It sucks whats happening but it obviously doesnt look good. The casino has been down for a very long time without deposits, how are they ever going to get people paid? Their other brands do a good job suckering in people to deposit and they still dont pay people on time, good amounts, or ever.
You should have known when you played there that there was a possibility of not getting paid. It really doesnt take much to find information that they were linked to problem casinos.
WELL SAID!!! The biggest mistake newbies make is. They don't research casinos before depositing (I been online gaming since 1998). Look for casinos that has a LOOOOOOOOONG history. Not some fly by night joint. Good Bonuses or Not. Some places are just to be AVOIDED PERIOD!! If you do decide to play at a new casino. Do so with min. deposit amount. See how they treat you and others.
Austy2012, soyez prudent, si vous vous énervez peut provoquer une crise cardiaque ou l'éclatement d'un vaisseau sanguin. C'est nul ce qui se passe mais ça n'a évidemment pas l'air bien. Le casino est en panne depuis très longtemps sans dépôt, comment vont-ils un jour faire payer les gens ? Leurs autres marques font du bon travail en incitant les gens à déposer et elles ne paient toujours pas les gens à temps, pour de bons montants ou jamais.
Vous auriez dû savoir, lorsque vous jouiez là-bas, qu'il y avait une possibilité de ne pas être payé. Il n’en faut pas beaucoup pour trouver des informations indiquant qu’ils étaient liés à des casinos à problèmes.
BIEN DIT!!! La plus grosse erreur que commettent les débutants est. Ils ne recherchent pas les casinos avant de déposer (je joue en ligne depuis 1998). Recherchez les casinos qui ont une histoire LOOOOOOOOONG. Il n'y a pas de joint qui vole la nuit. Bons bonus ou pas. Certains endroits sont juste à ÉVITER PÉRIODE !! Si vous décidez de jouer dans un nouveau casino. Faites-le avec min. montant du dépôt. Voyez comment ils vous traitent, vous et les autres. -
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 05, 12, 08:24:18 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
oh what so now its all our fault - um not !
oh et alors maintenant c'est entièrement de notre faute - euh pas !
-
- Répondu par
- BMWSTACK
- à Dec 05, 12, 10:53:12 AM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
oh what so now its all our fault - um not !
Well I was talking to you because your the one that keeps going off in here. And I guess I would say yes it is partially your fault for playing there. Again a little research would have shown you that they could potentially be a problem, preventing you from depositing. I dont want any player to lose their money so I hope it works out someday.
oh et alors maintenant c'est entièrement de notre faute - euh pas !
Eh bien, je te parlais parce que c'est toi qui continue de sonner ici. Et je suppose que je dirais oui, c'est en partie de votre faute si vous jouez là-bas. Encore une fois, une petite recherche vous aurait montré qu'ils pourraient potentiellement constituer un problème, vous empêchant de déposer. Je ne veux pas qu’un joueur perde son argent, alors j’espère que ça marchera un jour. -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 05, 12, 04:09:45 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
-
- Répondu par
- austy2012
- à Dec 06, 12, 09:59:36 AM
- Sr. Newbie 31
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
im entitled to my opinion - and im entitled to my money I WILL GET IT ONE WAY OR THE OTHER I PROMISE
J'ai droit à mon opinion - et j'ai droit à mon argent. Je l'obtiendrai d'une manière ou d'une autre, je le promets.
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 06, 12, 01:29:37 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I think they are waiting to after 12/21. To see if they should come back online and start paying people. All jokes aside. Go after RTG. Tell them to pay up the debt Begado owes. If not you will go after them for wire fraud. Believe it or Not. There are still some RTG agents secretly working right here in the USA.
Je pense qu'ils attendent après le 21/12. Pour voir s’ils devraient revenir en ligne et commencer à payer les gens. Toutes blagues mises à part. Poursuivez RTG. Dites-leur de payer la dette de Begado. Sinon, vous les poursuivrez pour fraude électronique. Croyez-le ou non. Il y a encore des agents RTG qui travaillent secrètement ici même aux États-Unis.
-
- Répondu par
- gabby
- à Dec 06, 12, 01:43:50 PM
- Mighty Member 3326
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I agree yelling at Daniel won't get anywhere but his quote....The things is: whether you form a parade or wait patiently has no influence on when you get paid- You will be paid when the casino goes up.
in bold...no less.. sounded trite and sarcastic which would not make a paying customer owed money feeling confident.
The replies I have read are vague. I have never heard of a 'big company' being 'down' for so long. I have a small company and I would be all over my IT people to get me back and running within 48 hours....tops.
I am glad I have read the exchanges here. It has kept me from deposting at Begado and the sister sites.Je suis d'accord que crier après Daniel n'aboutira à rien, sauf sa citation... Le fait est que le fait que vous formiez un défilé ou que vous attendiez patiemment n'a aucune influence sur le moment où vous serez payé. Vous serez payé lorsque le casino montera.
en gras... rien de moins... cela semblait banal et sarcastique, ce qui ne donnerait pas confiance à un client payant qui doit de l'argent.
Les réponses que j'ai lues sont vagues. Je n’ai jamais entendu parler d’une « grande entreprise » en panne depuis aussi longtemps. J'ai une petite entreprise et je ferais appel à mes informaticiens pour me remettre en marche dans les 48 heures... au maximum.
Je suis heureux d'avoir lu les échanges ici. Cela m'a empêché de déposer sur Begado et sur les sites sœurs. -
- Répondu par
- gabby
- à Dec 06, 12, 01:45:35 PM
- Mighty Member 3326
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I agree yelling at Daniel won't get anywhere but his quote....The things is: whether you form a parade or wait patiently has no influence on when you get paid- You will be paid when the casino goes up.
in bold...no less.. sounded trite and sarcastic which would not make a paying customer owed money feeling confident.
The replies I have read are vague. I have never heard of a 'big company' being 'down' for so long. I have a small company and I would be all over my IT people to get me back and running within 48 hours....tops.
I am glad I have read the exchanges here. It has kept me from deposting at Begado and the sister sites.
I want to add to Daniel... forming a parade, as you say, on a huge site like this, can do a lot of harm to your casino. If even half of the over 50,000 members read this thread, you can be sure they will not deposit...just sayin'
Je suis d'accord que crier après Daniel n'aboutira à rien, sauf sa citation... Le fait est que le fait que vous formiez un défilé ou que vous attendiez patiemment n'a aucune influence sur le moment où vous serez payé. Vous serez payé lorsque le casino montera.
en gras... rien de moins... cela semblait banal et sarcastique, ce qui ne donnerait pas confiance à un client payant qui doit de l'argent.
Les réponses que j'ai lues sont vagues. Je n’ai jamais entendu parler d’une « grande entreprise » en panne depuis aussi longtemps. J'ai une petite entreprise et je ferais appel à mes informaticiens pour me remettre en marche dans les 48 heures... au maximum.
Je suis heureux d'avoir lu les échanges ici. Cela m'a empêché de déposer sur Begado et sur les sites sœurs.
Je veux ajouter à Daniel... former un défilé, comme vous le dites, sur un site immense comme celui-ci, peut faire beaucoup de mal à votre casino. Si même la moitié des plus de 50 000 membres lisent ce fil, vous pouvez être sûr qu'ils ne déposeront pas... juste en disant -
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 06, 12, 03:28:05 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
^^^ No players are getting paid until...But I bet daniel and the employees are getting paid -
^^^ Aucun joueur n'est payé avant... Mais je parie que Daniel et les employés sont payés -
-
- Répondu par
- BMWSTACK
- à Dec 06, 12, 03:36:30 PM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Please dont tell me that this casino is down? If so then forget about ever getting paid. Even you austy2012 wont be able to get your money.
Austy yes indeed you are entitled to your opinion, but it was just getting old watching you go off everyday. You havent gone off in a few days so thanks. And in all seriousness i hope their is some reolution.S'il vous plaît, ne me dites pas que ce casino est en panne ? Si c’est le cas, oubliez d’être payé. Même vous, austy2012, ne pourrez pas récupérer votre argent.
Austy oui en effet tu as droit à ton opinion, mais ça commençait juste à vieillir en te voyant partir tous les jours. Vous n'êtes pas parti depuis quelques jours alors merci. Et très sérieusement, j'espère qu'il y aura une solution. -
- Répondu par
- gabby
- à Dec 06, 12, 05:09:25 PM
- Mighty Member 3326
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
This came today........
Message starred
Thursday, December 6, 2012 12:49 PM
samikosmith@yahoo.com
Message starred
Thursday, December 6, 2012 12:49 PM
Wish to claim a $500 Welcome Reward and can't see the images? Enable images in your browser.
Hi Gabby,
It's going to be an action-packed ten days as Bovada launches its 10 Day anniversary celebration.
Until December 13, Bovada will offer its players 10 days of giveaways to celebrate being the ultimate one-stop for all your gaming and entertainment needs.
Participate in the unique promotions throughout Bovada's Anniversary Celebration to receive awesome giveaways and a chance to win the 10 day trip of a lifetime.
Each day's play will earn you one entry into the Grand Prize Draw and it could be you that walks away with a luxury vacation for two to the event of the year,
Super Bowl XLVII in the Big Easy.
On top of all this new players enjoy all of the following:
•An exciting $500 Welcome Reward.
• Impressive weekly/daily promotions offering huge rewards
• Online school offering professional tutorials to help improve your gaming skills.
• A wide array of payment/withdrawal methods.
• Fair and certified gameplay.
• Fast & easy withdrawals.
•US players are welcome.
C'est arrivé aujourd'hui........
Message suivi
jeudi 6 décembre 2012 12:49
samikosmith@yahoo.com
Message suivi
jeudi 6 décembre 2012 12:49
Vous souhaitez réclamer une récompense de bienvenue de 500 $ et vous ne parvenez pas à voir les images ? Activez les images dans votre navigateur.
Salut Gabby,
Les dix jours vont être riches en action alors que Bovada lance la célébration de son 10e anniversaire.
Jusqu'au 13 décembre, Bovada offrira à ses joueurs 10 jours de cadeaux pour célébrer le fait d'être le guichet unique ultime pour tous vos besoins en matière de jeux et de divertissement.
Participez aux promotions uniques tout au long de la célébration de l'anniversaire de Bovada pour recevoir de superbes cadeaux et une chance de gagner le voyage de 10 jours de votre vie.
Chaque jour de jeu vous rapportera une participation au tirage au sort du grand prix et ce sera peut-être vous qui repartirez avec des vacances de luxe pour deux à l'événement de l'année,
Super Bowl XLVII dans le Big Easy.
En plus de tout cela, les nouveaux joueurs bénéficient de tous les éléments suivants :
•Une récompense de bienvenue passionnante de 500 $.
• Des promotions hebdomadaires/quotidiennes impressionnantes offrant d'énormes récompenses
• École en ligne proposant des tutoriels professionnels pour vous aider à améliorer vos compétences de jeu.
• Un large éventail de méthodes de paiement/retrait.
• Un gameplay équitable et certifié.
• Retraits rapides et faciles.
•Les joueurs américains sont les bienvenus.
-
- Répondu par
- BMWSTACK
- à Dec 06, 12, 05:37:34 PM
- Sr. Member 467
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
That message is from Bovado, this thread is about begado. Two different casinos. I believe Bovado is the renamed Bodog.
Ce message vient de Bovado, ce fil concerne begado. Deux casinos différents. Je crois que Bovado est le Bodog renommé.
-
- Répondu par
- gabby
- à Dec 06, 12, 08:19:01 PM
- Mighty Member 3326
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
That message is from Bovado, this thread is about begado. Two different casinos. I believe Bovado is the renamed Bodog.
oooop.. sorry and thanks for the catch
Ce message vient de Bovado, ce fil concerne begado. Deux casinos différents. Je crois que Bovado est le Bodog renommé.
oooop... désolé et merci pour la capture -
- Répondu par
- glaughnan
- à Dec 11, 12, 11:07:08 AM
- Jr. Member 98
- actif la dernière fois il y a environ 7 jours
Begado is back up! Running slow and bonuses arent really paying but its up
Begado est de retour ! Ça marche lentement et les bonus ne paient pas vraiment, mais c'est en hausse
-
- Répondu par
- glaughnan
- à Dec 11, 12, 11:54:27 AM
- Jr. Member 98
- actif la dernière fois il y a environ 7 jours
...And its back down again
Im not depositing, just trying to playthrough ($300 left of about $10,000 from last month), begado was open long enough from 10est to 11est today to take $200 from me and go down. I know, it's happened a thousand times to a thousand people and I should learn my lesson.
guess Ill just wait til it looks like the waters are safe... most of the slots I played eventually just started losing connection and spinning nonstop... reminds me of my younger days as a slot tech until I got lucky and moved to marketing... yeesh...lol.
I am praying for a big christmas thank you chip from begado... the money I used to deposit here last month was the last bit of money I set aside to gamble with for the year, so that's why I was upset when this site went down. Hope the client software is up and running soon.... Et il redescend
Je ne dépose pas, j'essaie juste de jouer (300 $ restants sur environ 10 000 $ du mois dernier), begado était ouvert assez longtemps du 10 au 11 aujourd'hui pour me prendre 200 $ et descendre. Je sais, c'est arrivé mille fois à mille personnes et je devrais retenir la leçon.
je suppose que je vais juste attendre jusqu'à ce que les eaux semblent sûres... la plupart des machines à sous auxquelles j'ai joué ont finalement commencé à perdre la connexion et à tourner sans arrêt... cela me rappelle ma jeunesse en tant que technicien de machines à sous jusqu'à ce que j'aie de la chance et que je passe au marketing ... ouais... mdr.
Je prie pour un gros jeton de remerciement de Noël de la part de begado... l'argent que j'avais l'habitude de déposer ici le mois dernier était le dernier peu d'argent que j'avais mis de côté pour jouer pour l'année, c'est pourquoi j'étais bouleversé lorsque ce site a été fermé. vers le bas. J'espère que le logiciel client sera bientôt opérationnel. -
- Répondu par
- Cat50
- à Dec 14, 12, 07:28:48 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
begado sent $30 freebie for its back up and running debut,i am not in a rush to claim it.I have never deposited there so if i do play it will be for fun. I just dont trust them 8'|
begado a envoyé un cadeau de 30 $ pour ses débuts de sauvegarde, je ne suis pas pressé de le réclamer. Je n'ai jamais déposé là-bas, donc si je joue, ce sera pour le plaisir. Je ne leur fais tout simplement pas confiance 8'|
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Dec 14, 12, 07:53:10 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
Rena payout sucks....I took the free 30 offer and lost every single hand of blackjack with it. Dealer got 4 bj off the start. Next dealer had ace 9 for 20. Finally I went on tilt and busted out on a 15 dollar hand all or nothing. NO LIE. Thats why i refuse to deposit at anothe rtg casino. Its not right.
Le paiement de Rena est nul... J'ai accepté l'offre de 30 gratuits et j'ai perdu toutes les mains de blackjack avec. Le croupier a reçu 4 bj dès le départ. Le croupier suivant avait l'As 9 pour 20. Finalement, j'ai opté pour le Tilt et j'ai perdu sur une main de 15 dollars, tout ou rien. PAS DE MENSONGES. C'est pourquoi je refuse de déposer dans un autre casino RTG. Ce n'est pas vrai.
-
- Répondu par
- Cat50
- à Dec 14, 12, 08:21:15 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 5 jours
true, my experience at grande vegas this morning proved it.I won 113 off the 10 freespins and played keno at 25 cents -lost it all not even $3.75 .I like jackpot capirtal group but their tight just like all of them
c'est vrai, mon expérience à Grande Vegas ce matin l'a prouvé. J'ai gagné 113 sur les 10 tours gratuits et j'ai joué au keno à 25 cents - j'ai tout perdu, même pas 3,75 $. J'aime le groupe capirtal jackpot mais leur serré, comme tous
3.3/ 5
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
Les messages les plus consultés du forum
Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024
Casino RitzSlots Bonus sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement ! Montant : 100 $ Code bonus : WELCHIP100 Inscrivez-vous ICI! WR : 30xBonus Jeux autorisés : Machines à sous Retrait maximum : 100 $...
Casino Ritz Slots sans dépôt
Grande Vegas - Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! 100 tours gratuits sur « Mega Monster » Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à...
Bonus sans dépôt exclusif de Grande Vegas