Today I received from casinofloor.com this mail:
We would like to inform you that CasinoFloor will be closed on Saturday, September 30th 2017 at 24:00 CEST.
As a result, new registrations are not possible and current players are not able to log in on their account any more.
Please contact with Customer Service: support@casinofloor.com to withdraw your funds.
CasinoFloor Customer Service is available from Monday to Friday between 8:00 am to 16:00 pm CEST.
If you have not withdrawn your funds by September 30th 2017 at 24:00 CEST, we will contact you directly to provide the details on how recover your funds after this date.
Thank you for sharing your time with us.
Best Regards,
CasinoFloor
Aujourd'hui, j'ai reçu de casinofloor.com ce mail :
Nous souhaitons vous informer que CasinoFloor sera fermé le samedi 30 septembre 2017 à minuit CEST.
En conséquence, les nouvelles inscriptions ne sont pas possibles et les joueurs actuels ne peuvent plus se connecter sur leur compte.
Veuillez contacter le service client : support@casinofloor.com pour retirer vos fonds.
Le service client de CasinoFloor est disponible du lundi au vendredi de 8h00 à 16h00 CEST.
Si vous n'avez pas retiré vos fonds avant le 30 septembre 2017 à minuit CEST, nous vous contacterons directement pour vous fournir les détails sur la manière de récupérer vos fonds après cette date.
Merci d'avoir partagé votre temps avec nous.
Cordialement,
CasinoÉtage