Cauchemar de recharge

27,916
vues
73
réponses
Dernier message fait il y a environ 14 ans par zuga
TAAADAAA
  • Créé par
  • TAAADAAA
  • United States Superstar Member 5873
  • actif la dernière fois il y a environ 7 mois

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • je conseille vivement de rester loin du casino spatial car j'ai déposé chaque tour sur chaque jeu, j'ai tellement ralenti que j'ai supprimé tous les cookies et données et j'ai toujours du retard,...

    Lu

    arnaque au casino spatial

    4 352
    il y a environ 2 mois
  • Bonjour chère communauté LCB ! Je vous décris la situation. Je me suis inscrit sur le casino Eternalslots, et dès la première promo j'ai rejoué le pari et reçu un retrait de 100$ après...

    Lu
  • Il faut au moins 3 bookmakers pour ne pas déposer d'argent électronique, il faut qu'ils soient réputés...hihii. Si vous avez des informations, partagez-les avec moi pour que je puisse en faire...

    Lu

    Il n'y a pas de KYC dans votre nouveau l...

    1 329
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Anglais Traduction Français

    today is Monday, 11/15/2010.  I felt the world is turn up side down on me when I found out that paradise8 denied my $650 withdrawal because I had charge back with Tropica casino by using Echeck.  I deposited $30 to paradise8 on Nov 7th by Echeck and this deposit came from the cash money available in my Echeck account at a time (not come from the money that Echeck will debit from my bank account), I won $300 with paradise8 from this deposit and I did reverse several times and won up to $650, yes I spent lots of time with paradise8, lucky enough to win this amount, but it was denied.  I deposited $25 to Tropica on Nov 9th by Echeck (Echeck will debit this amount in my bank account).  I did not check my bank statement regularly, as a result I had insufficient fund in my bank and Echeck couldnt debit this $25 from my bank, that's how I had charge back with Tropica.  I will work with my bank, Echeck and Tropica to settle the charge back and to bring my account back to good standing, but it is really unfair to me that paradise8 void my winning because of the charge back I had with Tropica.  Why?
    because
    1/  the deposit I made to paradise8 was Cash money available in my Echeck
    2/  the charge back with Tropica came from the deposit made two days after the deposit with paradise8 on Nov 7th, that mean my Echeck account was in good standing when I deposit with paradise8.

    I just wrote a pm to Jason, hopefully he can help me out with paradise8, let's see what happen.

    Because of this charge back, Vegas Regal casino has reversed my withdrawal and said that when I settle with Tropica, they will process the payout.  Thanks VRC for not denying my withdrawal, I will try to work this out asap.  I also had another withdrawal with  Cocoa to my Echeck, hopefully this withdrawal wont be reversed as I need the cash to settle with my bank, Echeck and Tropica, but I doubt it, something might come up tomorrow.  My worry will be continued.
    sad :'(

    aujourd'hui nous sommes le lundi 15/11/2010. J'ai senti que le monde était à l'envers lorsque j'ai découvert que paradise8 avait refusé mon retrait de 650 $ parce que j'avais été remboursé du casino Tropica en utilisant Echeck. J'ai déposé 30 $ sur paradise8 le 7 novembre par Echeck et ce dépôt provenait de l'argent en espèces disponible sur mon compte Echeck à la fois (et non de l'argent qu'Echeck débiterait de mon compte bancaire), j'ai gagné 300 $ avec paradise8 grâce à ce dépôt. et j'ai fait marche arrière plusieurs fois et j'ai gagné jusqu'à 650 $, oui, j'ai passé beaucoup de temps avec paradise8, j'ai eu la chance de gagner ce montant, mais cela a été refusé. J'ai déposé 25 $ sur Tropica le 9 novembre par Echeck (Echeck débitera ce montant sur mon compte bancaire). Je n'ai pas vérifié régulièrement mon relevé bancaire, par conséquent, je n'avais pas suffisamment de fonds dans ma banque et Echeck ne pouvait pas débiter ces 25 $ de ma banque, c'est ainsi que j'ai dû être refacturé avec Tropica. Je travaillerai avec ma banque, Echeck et Tropica pour régler les frais et remettre mon compte en règle, mais il est vraiment injuste pour moi que paradise8 annule mon gain en raison du remboursement que j'ai eu avec Tropica. Pourquoi?
    parce que
    1/ le dépôt que j'ai fait à paradise8 était de l'argent liquide disponible dans mon Echeck
    2/ le remboursement avec Tropica provenait du dépôt effectué deux jours après le dépôt avec paradise8 le 7 novembre, ce qui signifie que mon compte Echeck était en règle lorsque j'ai déposé avec paradise8.

    Je viens d'écrire un MP à Jason, j'espère qu'il pourra m'aider avec paradise8, voyons ce qui se passe.

    En raison de cette rétrofacturation, le casino Vegas Regal a annulé mon retrait et a déclaré que lorsque je réglerais avec Tropica, ils traiteraient le paiement. Merci VRC de ne pas avoir refusé mon retrait, je vais essayer de régler ce problème dès que possible. J'ai également eu un autre retrait avec Cocoa sur mon Echeck, j'espère que ce retrait ne sera pas annulé car j'ai besoin d'argent pour régler avec ma banque, Echeck et Tropica, mais j'en doute, quelque chose pourrait arriver demain. Mon inquiétude continuera.
    sad :'(

    1.3/ 5

    1.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    That *is* a nightmare!  Wake up, Taaadaaa!!!  Wake up!!!!

    Good luck with all that.  It sounds like my IRS/county taxes nightmare.  No good at all.  Keep us posted and I hope it all unwinds as quickly as it escalated.

    C'est *c'est* un cauchemar ! Réveille-toi, Taaadaaa !!! Réveillez-vous!!!!

    Bonne chance avec tout cela. Cela ressemble à mon cauchemar IRS/impôts du comté. Pas bon du tout. Tenez-nous au courant et j'espère que tout se déroulera aussi vite que cela a dégénéré.

  • Original Anglais Traduction Français

      I don't understand why they didn't take it out of your Echeckus account? Was there a different way you should have done it? Like with the Global Wallet( I could never get it to work). They make money on transferring from your wallet, maybe that's why they took it from your bank first. But I have a feeling if you used their apparatus it would have come out of there.

    Je ne comprends pas pourquoi ils ne l'ont pas retiré de votre compte Echeckus ? Y avait-il une manière différente que vous auriez dû procéder ? Comme avec le Global Wallet (je n'ai jamais pu le faire fonctionner). Ils gagnent de l'argent en transférant depuis votre portefeuille, c'est peut-être pour cela qu'ils l'ont d'abord retiré de votre banque. Mais j'ai le sentiment que si vous aviez utilisé leur appareil, cela serait sorti de là.

  • Original Anglais Traduction Français

    Okay here is my nightmare I am going through!  I am devastated because it is still not resolved.  I didn't want to post here earlier because I didn't want to be judged.

    A couple of weeks ago I funded my e-wallet express 4 times over a week.  The money was in my account and was to clear.  Well, my husband left me and withdrew all our money from our bank account.  

    At the time, I had deposited at Tropica Casino for $50 I do believe.  I cashed out and did a couple of reverses.  In the end I had a pending withdraw for 1000.00, 530.00 and 50.00.  I did have money in my account and was in the middle of playing when poof I get locked out and was told to contact support.

    Support told me I had a chargeback and to contact e-wallet express and that they could not help.  I did this.  E-Wallet Express rewithdrew the money from my checking account in a very timely manner.  I have emailed Tropica 7 times without a response.  I wanted to let them know the sitiuation and that the money was being redebited from my account.  I asked if I would get my money back that was still in my account and my pending withdrawls.  No answer.  I talked to a rep last week and he said my withdrawals had been cancelled but it was up to management to decide after the money was paid back if they would process them.  That was Thursday or Friday.  I emailed the rep on here twice and he apologized for not getting back to me.  I asked him to please send my info to management.  He said he would get back to me today.  

    Friday night I go an email saying your Tropica account is reactivated, thanks for handling the chargeback in a timely manner and please come play at your earliest convience.  

    I was so so happy!  I logged in and had no money in my account.  I went and my withdrawals were cancelled.  The 30% deposit bonus coupon I was was playing when I got kicked out was still highlighted.  I had a free you been spotted $30 chip in my account.  I couldn't play it because it said you have a coupon that you have not finished playing.  I talked to support and he said he would forward to management and I should here something back in 24 to 48 hours.  Sunday I log in and my $30 chip is gone and I have a $5 chip which I still cannot claim.  

    I called support today and I promise I was on hold for 1 hour until I finally hung up after my ear was hurting from the phone music.  I emailed the rep on here again today to ask if he heard anything and forward the chat I had with support on Friday.  I then emailed again telling him I was currently on hold with phone support and would he please forward my information and email to the manager.  

    While on hold, I got on live chat and asked for the manager's email.  He gave it to me and said they were still reviewing it.  He did say that it was not a NO I wouldn't get my withdraw or be able to play my money that was in my account.  He said for me to email Tropica and put attention management and ask if they have come to a decision regarding my money.  I even forwarded chat session from Friday and today.

    Still no answer.  I am very sad by this.  I had the money in the bank when I did the deposit.  I didn't know my husband was going to bail and empty our account.  I really wanted to talk to management myself to tell him the whole situation but I guess that is not possible.

    Plus I have been depositing loyally at Tropica lately.  I should have gotten a hefty cash back on November 1st which I missed out on.  I just keep praying that this will be taken care of.  I can't even play there because of the coupon being redeemed that I was still playing.  So each day we get a free chip I can't claim it.  This has been a nightmare.  I paid the chargeback back as fast as e-wallet express allowed......they said it takes 5 days for it to clear and up to 2 days to contact the casino.  So I wait and wait for a decision.  This is my first time I have had this happen with a processor.  I am just lucky I was able to pay them back.  I hope I can get my withdraw, etc. but as each day goes by I am starting to doubt it.  So I know what you are going through TaaaaDaaaa.  Fingers crossed we both will get our money.  I love Tropica and they got there money back I just really want mine now.  

    Bon, voici mon cauchemar que je vis ! Je suis dévasté car le problème n'est toujours pas résolu. Je ne voulais pas poster ici plus tôt parce que je ne voulais pas être jugé.

    Il y a quelques semaines, j'ai financé mon portefeuille électronique express 4 fois par semaine. L'argent était sur mon compte et devait être réglé. Eh bien, mon mari m'a quitté et a retiré tout notre argent de notre compte bancaire.

    À l’époque, j’avais déposé 50 $ sur Tropica Casino, je crois. J'ai encaissé et fait quelques revers. En fin de compte, j'avais un retrait en attente de 1 000,00, 530,00 et 50,00. J'avais de l'argent sur mon compte et j'étais en train de jouer quand pouf, je suis bloqué et on m'a dit de contacter l'assistance.

    Le support m'a dit que j'avais une rétrofacturation et que je devais contacter e-wallet express et qu'ils ne pouvaient pas m'aider. J'ai fait ça. E-Wallet Express a retiré l'argent de mon compte courant dans les meilleurs délais. J'ai envoyé 7 e-mails à Tropica sans réponse. Je voulais leur faire savoir la situation et que l'argent était en train d'être débité de mon compte. J'ai demandé si je récupérerais mon argent qui était encore sur mon compte et mes retraits en attente. Pas de réponse. J'ai parlé à un représentant la semaine dernière et il m'a dit que mes retraits avaient été annulés, mais que c'était à la direction de décider, une fois l'argent remboursé, si elle les traiterait. C'était jeudi ou vendredi. J'ai envoyé deux fois un e-mail au représentant ici et il s'est excusé de ne pas m'avoir répondu. Je lui ai demandé d'envoyer mes informations à la direction. Il a dit qu'il me répondrait aujourd'hui.

    Vendredi soir, je reçois un e-mail m'informant que votre compte Tropica est réactivé, merci d'avoir traité la rétrofacturation dans les meilleurs délais et venez jouer dès que possible.

    J'étais tellement heureuse ! Je me suis connecté et je n'avais pas d'argent sur mon compte. J'y suis allé et mes retraits ont été annulés. Le coupon bonus de dépôt de 30 % auquel je jouais lorsque j'ai été expulsé était toujours mis en évidence. J'ai eu un jeton gratuit de 30 $ que vous avez repéré sur mon compte. Je n'ai pas pu y jouer car il était indiqué que vous aviez un coupon que vous n'aviez pas fini de jouer. J'ai parlé au support et il a dit qu'il transmettrait à la direction et que je devrais recevoir quelque chose dans 24 à 48 heures. Dimanche, je me connecte et mon jeton de 30 $ a disparu et j'ai un jeton de 5 $ que je ne peux toujours pas réclamer.

    J'ai appelé l'assistance aujourd'hui et je vous promets que j'ai été en attente pendant 1 heure jusqu'à ce que je raccroche finalement après que mon oreille me faisait mal à cause de la musique du téléphone. J'ai de nouveau envoyé un e-mail au représentant ici aujourd'hui pour lui demander s'il a entendu quelque chose et transmettre la conversation que j'ai eue avec l'assistance vendredi. Je lui ai ensuite envoyé à nouveau un e-mail pour lui dire que j'étais actuellement en attente avec l'assistance téléphonique et qu'il pourrait s'il vous plaît transmettre mes informations et mon e-mail au responsable.

    Pendant que j'étais en attente, j'ai participé au chat en direct et j'ai demandé l'e-mail du responsable. Il me l'a donné et m'a dit qu'ils étaient toujours en train de l'examiner. Il a dit que ce n'était pas un NON, je n'obtiendrais pas mon retrait ni ne pourrais jouer mon argent qui était sur mon compte. Il m'a dit d'envoyer un e-mail à Tropica, d'attirer l'attention de la direction et de lui demander s'ils avaient pris une décision concernant mon argent. J'ai même transféré une session de chat de vendredi et d'aujourd'hui.

    Toujours pas de réponse. Je suis très triste de cela. J'avais l'argent à la banque lorsque j'ai effectué le dépôt. Je ne savais pas que mon mari allait libérer notre compte et vider notre compte. Je voulais vraiment parler moi-même à la direction pour lui expliquer toute la situation mais je suppose que ce n'est pas possible.

    De plus, j'ai déposé fidèlement chez Tropica ces derniers temps. J'aurais dû recevoir une grosse remise en argent le 1er novembre, ce que j'ai raté. Je continue simplement de prier pour que cela soit réglé. Je ne peux même pas y jouer à cause du coupon utilisé alors que je jouais encore. Donc, chaque jour, nous recevons un jeton gratuit, je ne peux pas le réclamer. Cela a été un cauchemar. J'ai remboursé la rétrofacturation aussi rapidement que le permettait le portefeuille électronique express.... ils ont dit qu'il fallait 5 jours pour qu'il soit effacé et jusqu'à 2 jours pour contacter le casino. Alors j'attends et j'attends une décision. C'est la première fois que cela se produit avec un processeur. J'ai juste de la chance d'avoir pu les rembourser. J'espère pouvoir obtenir mon retrait, etc. mais au fil des jours, je commence à en douter. Donc je sais ce que tu vis TaaaaDaaaa. Nous croisons les doigts pour que nous obtenions tous les deux notre argent. J'adore Tropica et ils ont récupéré mon argent. Je veux vraiment le mien maintenant.

    1.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    the way Echeck works like this,
    you make a deposit using Echeck, Echeck will debit that amount plus $2.50 fee from your bank in 2-3 business days.
    when you have a payout from a merchant (casino) to your Echeck, that money is the cash money available in your Echeck and when you deposit to any casino using your availabe cash in your Echeck account, Echeck wont charge the fee.  get me?


      I don't understand why they didn't take it out of your Echeckus account? Was there a different way you should have done it? Like with the Global Wallet( I could never get it to work). They make money on transferring from your wallet, maybe that's why they took it from your bank first. But I have a feeling if you used their apparatus it would have come out of there.

    la façon dont Echeck fonctionne comme ça,
    vous effectuez un dépôt en utilisant Echeck, Echeck débitera ce montant plus 2,50 $ de frais de votre banque dans 2-3 jours ouvrables.
    lorsque vous recevez un paiement d'un commerçant (casino) sur votre Echeck, cet argent est l'argent liquide disponible dans votre Echeck et lorsque vous déposez dans un casino en utilisant votre argent disponible sur votre compte Echeck, Echeck ne facturera pas de frais. tu m'as compris ?


    Je ne comprends pas pourquoi ils ne l'ont pas retiré de votre compte Echeckus ? Y avait-il une manière différente que vous auriez dû procéder ? Comme avec le Global Wallet (je n'ai jamais pu le faire fonctionner). Ils gagnent de l'argent en transférant depuis votre portefeuille, c'est peut-être pour cela qu'ils l'ont d'abord retiré de votre banque. Mais j'ai le sentiment que si vous aviez utilisé leur appareil, cela serait sorti de là.
  • Original Anglais Traduction Français
    Ahhh guys i hope the both of you get it straightened out. If you have been loyal players and both had a good track record, which i am sure you both do and made good on the overdraft, then why can't the casino cut you some slack.

    The real damn nitemare is US players having to go thru third party processors. If it could hit your account immediately there would not be these problems.

    I really hope the both of you can get it settled. Keep us posted.

    Lips
    Ahhh les gars, j'espère que vous aurez tous les deux réglé le problème. Si vous avez été des joueurs fidèles et que vous avez tous deux de bons antécédents, ce que vous faites tous les deux, j'en suis sûr, et que vous avez réussi à surmonter le découvert, alors pourquoi le casino ne peut-il pas vous laisser un peu de répit.

    Le vrai problème, c'est que les joueurs américains doivent passer par des processeurs tiers. Si cela pouvait toucher votre compte immédiatement, il n’y aurait pas ces problèmes.

    J'espère vraiment que vous pourrez tous les deux régler ce problème. Tenez-nous au courant.

    Lèvres
  • Original Anglais Traduction Français

    bonusround... in tropica in the cashier area click on that bonus you were playing then read the status of the bonus, at the very bottom it should say, "unclaim this bonus".. i hope this helps or is active in your case just check that if you havent already.. i've done this before had a coupon stuck and went through a few days of this til i found that.. it was all it took, it could be there in your case as well...

    bonusround... à Tropica dans la zone de caisse, cliquez sur le bonus auquel vous jouiez puis lisez le statut du bonus, tout en bas, il devrait être écrit "annuler ce bonus".. j'espère que cela vous aide ou est actif dans votre cas vérifiez simplement que si vous ne l'avez pas déjà fait.. j'ai déjà fait cela, j'ai eu un coupon bloqué et j'ai passé quelques jours jusqu'à ce que je découvre que.. c'était tout ce qu'il fallait, cela pourrait également être là dans votre cas.. .

  • Original Anglais Traduction Français

    What a mess Taaadaaa and bonusround.

    I hope you both manage to sort things satisfactorily.  It's more of a nightmare when it's not your fault.  Do keep us posted as to the outcome.

    Bonusround - so sorry about your hubby bailing but to leave you high and dry....so sorry.

    blue

    Quel gâchis Taaadaaa et bonusround.

    J'espère que vous parviendrez tous les deux à régler les choses de manière satisfaisante. C'est plutôt un cauchemar quand ce n'est pas de ta faute. Tiens-nous au courant du résultat.

    Bonusround - je suis désolé pour la fuite de votre mari, mais pour vous laisser au sec... tellement désolé.

    bleu

  • Original Anglais Traduction Français

    receive the reply from paradise8,

    Following up on your email.

    Once we receive a confirmation that the funds that were charged back
    have been recovered, your account will be reviewed to determine if your
    winnings will be returned.

    Thank you for contacting us. If you have any further questions, please
    don't hesitate to contact us again.

    Sincerely,
    Paradise8 Customer Service

    recevez la réponse de paradise8,

    Suite à votre email.

    Une fois que nous recevons une confirmation que les fonds qui ont été refacturés
    ont été récupérés, votre compte sera examiné pour déterminer si votre
    les gains seront restitués.

    Merci de nous contacter. Si vous avez d'autres questions, s'il vous plaît
    n'hésitez pas à nous recontacter.

    Sincèrement,
    Service client Paradise8

  • Original Anglais Traduction Français

    bonusround... in tropica in the cashier area click on that bonus you were playing then read the status of the bonus, at the very bottom it should say, "unclaim this bonus".. i hope this helps or is active in your case just check that if you havent already.. i've done this before had a coupon stuck and went through a few days of this til i found that.. it was all it took, it could be there in your case as well...


    Lips.....but the coupon is at the TOP of the screen because I did claim it and was in the process of playing with my money.  I had money in my account from playing when I was locked out.  Coupon says active, requirements are met.  I don't want to unclaim until they figure this all our.

    bonusround... à Tropica dans la zone de caisse, cliquez sur le bonus auquel vous jouiez puis lisez le statut du bonus, tout en bas, il devrait être écrit "annuler ce bonus".. j'espère que cela vous aide ou est actif dans votre cas vérifiez simplement que si vous ne l'avez pas déjà fait.. j'ai déjà fait cela, j'ai eu un coupon bloqué et j'ai passé quelques jours jusqu'à ce que je découvre que.. c'était tout ce qu'il fallait, cela pourrait également être là dans votre cas.. .


    Lèvres..... mais le coupon est en HAUT de l'écran parce que je l'ai réclamé et que j'étais en train de jouer avec mon argent. J'avais de l'argent sur mon compte en jouant lorsque j'étais bloqué. Le coupon indique actif, les exigences sont remplies. Je ne veux pas annuler ma réclamation jusqu'à ce qu'ils comprennent tout cela.
  • Original Anglais Traduction Français

    Seems interesting that where 1 casino thinks they're being shafted, the others then nail the "Offender" for something that is happening to another casino...I'm wondering if that it might help for us then to email the casino and let them know that until THEY resolve this, WE won't deposit to the casino....Strength in numbers people?

    Il semble intéressant que là où un casino pense qu'il se fait avoir, les autres identifient ensuite le "délinquant" pour quelque chose qui arrive à un autre casino... Je me demande si cela pourrait nous aider à envoyer un e-mail au casino et à le laisser ils savent que jusqu'à ce qu'ILS résolvent ce problème, NOUS ne déposerons pas au casino... La force du nombre ?

  • Original Anglais Traduction Français

    this is a nightmare i really hope this sorts out sad sad

    c'est un cauchemar, j'espère vraiment que ça s'arrangera sadsad

  • Original Anglais Traduction Français

    I want to thank everyone of my LCB family members for your support regarding TaaaDaaa and my problem.  It means a lot when people care!  I have been dealing with this by myself for about 2 weeks now.  I wanted so bad to post on here for advice but really tried everything I could to deal with Tropica myself.  I know communication is key but it was like as soon as I had a chargeback.......they didn't want to talk to me.  Maybe they are just busy.  I do know I have deposited a lot here and am a loyal player.  I have deposited with use my wallet, e-check and e-wallet express.  This is the first time I had this problem.  I hope they look at that and see this is not the normal for me.  Again, thanks for all your support! 

    Hugs,

    Cindy
    cnolley

    Je tiens à remercier tous les membres de ma famille LCB pour votre soutien concernant TaaaDaaa et mon problème. Cela signifie beaucoup quand les gens s'en soucient ! Je gère ce problème moi-même depuis environ 2 semaines maintenant. Je voulais tellement poster ici pour obtenir des conseils, mais j'ai vraiment essayé tout ce que je pouvais pour m'occuper moi-même de Tropica. Je sais que la communication est la clé, mais c'était comme si dès que j'avais une rétrofacturation... ils ne voulaient pas me parler. Peut-être qu'ils sont juste occupés. Je sais que j'ai déposé beaucoup ici et que je suis un joueur fidèle. J'ai déposé en utilisant mon portefeuille, mon chèque électronique et mon portefeuille électronique express. C'est la première fois que j'ai ce problème. J'espère qu'ils regarderont cela et comprendront que ce n'est pas normal pour moi. Encore une fois, merci pour tout votre soutien !

    Câlins,

    Cindy
    cnolley

  • Original Anglais Traduction Français

    I do really hope that both of you gets your money from the casinos or I suggest just like Genenco said, that we stop depositing at these Rivals. If you clear the chargebacks you should be good to go.
    Just be careful with depositing at other Rivals. They are using the same processor and if you don't get paid by one the others will not pay either.

    J'espère vraiment que vous obtiendrez tous les deux votre argent des casinos ou je suggère, tout comme Genenco l'a dit, que nous arrêtions de déposer chez ces Rivals. Si vous effacez les rétrofacturations, vous devriez être prêt à partir.
    Soyez juste prudent lorsque vous déposez chez d’autres Rivals. Ils utilisent le même processeur et si vous n'êtes pas payé par l'un, les autres ne paieront pas non plus.

  • Original Anglais Traduction Français

    Good luck TAADAA and Cindy with your casino problems.  We all make little mistakes like TAADAA did and wierd stuff happens to all of us like it did to Cindy but leave it to online casinos to make it 1000 times worse considering its customer oriented business.  Cindy, your husband was a coward for what he did to you. TAADAA that avatar of yours makes me laugh so hard every time I see it.

    Bonne chance TAADAA et Cindy avec vos problèmes de casino. Nous faisons tous de petites erreurs comme TAADAA l'a fait et des choses étranges nous arrivent à tous comme cela a été le cas pour Cindy, mais laissons aux casinos en ligne le soin de rendre les choses 1000 fois pires compte tenu de leur activité orientée client. Cindy, ton mari était un lâche pour ce qu'il t'a fait. TAADAA, ton avatar me fait tellement rire à chaque fois que je le vois.

  • Original Anglais Traduction Français

    darn, it was really my nightmare.  My bank charged me as

    Echeck deposit-              return check fee/NSF  $34
    Echek $2.50 fee-            return check fee/NSF  $34
    1 box of Marlboro $5.75-  overdrawn fee  $34   
    Shell gasoline $10-          overdrawn fee  $34
    Jamba Juice $4.25-          overdrawn fee  $34 

    I was so rich, I bought 1 box of Marlboro for $39.75, one jamba juice for $38.25  sad :'( sad .  I just went to my bank and talked to the teller if she can reduce the fee for me, amazingly she could, for first time overdrawn account, the fee was reduced in half which is $85.  I was so happy. cheesy cheesy and now I have two lines of protection I just added, a line of credit and a saving account that linked to my checking account  cool cool , my bank now is back in good standing, whewww.

    bon sang, c'était vraiment mon cauchemar. Ma banque m'a facturé comme

    Dépôt Echeck - frais de retour de chèque/NSF 34 $
    Frais Echek de 2,50 $ - frais de retour de chèque/NSF 34 $
    1 boîte de Marlboro 5,75 $ - frais de découvert 34 $
    Essence Shell 10 $ - frais de découvert 34 $
    Jamba Juice 4,25 $ - frais de découvert 34 $

    J'étais si riche que j'ai acheté 1 boîte de Marlboro pour 39,75 $, un jus de jamba pour 38,25 $ sad :'( sad . Je suis juste allé à ma banque et j'ai demandé à la caissière si elle pouvait réduire les frais pour moi, étonnamment, elle a pu le faire, pour la première fois sur un compte à découvert, les frais ont été réduits de moitié, soit 85 $. J'étais si heureux. cheesycheesy et maintenant j'ai deux lignes de protection que je viens d'ajouter, une ligne de crédit et un compte d'épargne lié à mon compte courant. coolcool , ma banque est maintenant de nouveau en règle, ouf.

  • Original Anglais Traduction Français

    Thats still very expensive pack of cigarettes and juice, lol.  Did you ask to speak to the bank manager and say yes I screwed up please reverse all the fees????

    C'est toujours un paquet de cigarettes et de jus très cher, mdr. Avez-vous demandé à parler au directeur de la banque et dites oui, j'ai fait une erreur, veuillez annuler tous les frais ????

  • Original Anglais Traduction Français

    you did good taaaaaa congrats hun  smileynow im still crossing my fingers for u bonus

    tu as bien fait taaaaaa félicitations chérie smiley maintenant je croise toujours les doigts pour ton bonus

  • Original Anglais Traduction Français

    I thought I should post my nightmare somewhere else, but I think this might be the best place. But if it gets moved it somewhere else I will understand as I don't want to offend taadaa or bonusroundplease. Sure don't mean ,in any way, to drag them down with me.Theirs' are a different story. I have been prolonging my nightmare for too long. I should have closed my Echeckus account. Too many times I overextended myself and frantically got it covered in the nick of time. While I dread bank charges for returns and my checking account risk being closed, I am even more terrified in losing face and credibility with the casinos. I don't want to give myself up, cause I'm still working on it. Now I don't have a clue where to begin as far as who to explain to that I f----- u-. I don't want to be locked out. I know the checks can't be stopped. But is it possible to work out payment arrangement with them? Do I contact the casino and Echeckus? Will it make it any better if I let them know before it happens? This is so hard, because I feel bad, look bad, and did a bad thing. I don't want to lose the casinos. If anyone isn't so disgusted with me, that they wouldn't want to answer me, I'd appreciate any feedback.

    J'ai pensé que je devrais poster mon cauchemar ailleurs, mais je pense que cela pourrait être le meilleur endroit. Mais s'il est déplacé ailleurs, je comprendrai car je ne veux pas offenser taadaa ou bonusround, s'il vous plaît. Bien sûr, je ne veux en aucun cas les entraîner avec moi. Leur histoire est différente. Je prolonge mon cauchemar depuis trop longtemps. J'aurais dû fermer mon compte Echeckus. Trop souvent, je me suis surmené et j'ai réussi à le couvrir frénétiquement à temps. Même si je redoute les frais bancaires pour les retours et que mon compte courant risque d'être fermé, je suis encore plus terrifié à l'idée de perdre la face et ma crédibilité auprès des casinos. Je ne veux pas m'abandonner, parce que j'y travaille encore. Maintenant, je ne sais pas par où commencer ni à qui expliquer que je f----- u-. Je ne veux pas être en lock-out. Je sais que les contrôles ne peuvent pas être arrêtés. Mais est-il possible de trouver un accord de paiement avec eux ? Dois-je contacter le casino et Echeckus ? Est-ce que cela améliorerait les choses si je les prévenais avant que cela n'arrive ? C'est très difficile, parce que je me sens mal, j'ai l'air mal et j'ai fait une mauvaise chose. Je ne veux pas perdre les casinos. Si quelqu'un n'est pas tellement dégoûté par moi qu'il ne veut pas me répondre, j'apprécierais ses commentaires.

  • Original Anglais Traduction Français

    Helwin....I feel bad for you.  I know how hard it is to talk to people about something so personal.  I wish I would have spoke up sooner but I also had fear of looking bad or talking bad about a casino.  When my ordeal occured I was told by one casino that e-wallet express had to handle it not them.  The casinos pretty much didn't want anything to do with me.  BUT e-wallet express was VERY helpful and let me pick the day to pay them back the returned funds.  They even said if I needed a payment arrangement I could do that but I paid it in full.  I feel emailing the casinos is a waste of time atleast it was in my case.  I got no replies back when I tried to explain.  E-wallet Express was very helpful.  I would contact e-check asap and tell them the items will be returned and ask what the next step would be.  Then I would be contact the casinos because maybe they will contact you back...they just didn't me.  Again, I'm thinking of you girl.  Hang in there. 

    Helwin... Je me sens mal pour toi. Je sais à quel point il est difficile de parler aux gens de quelque chose d'aussi personnel. J'aurais aimé parler plus tôt, mais j'avais aussi peur de mal paraître ou de parler en mal d'un casino. Lorsque mon épreuve s'est produite, un casino m'a dit que le portefeuille électronique express devait s'en occuper, pas eux. Les casinos ne voulaient pratiquement rien avoir à faire avec moi. MAIS le portefeuille électronique express a été TRÈS utile et m'a permis de choisir le jour pour leur rembourser les fonds restitués. Ils m'ont même dit que si j'avais besoin d'un arrangement de paiement, je pouvais le faire, mais je l'ai payé intégralement. Je pense qu’envoyer des e-mails aux casinos est une perte de temps, du moins c’était dans mon cas. Je n'ai reçu aucune réponse lorsque j'ai essayé d'expliquer. E-wallet Express a été très utile. Je contacterais e-check dès que possible pour leur dire que les articles seront retournés et leur demander quelle serait la prochaine étape. Ensuite, je contacterais les casinos car peut-être qu'ils vous recontacteraient... mais ce n'est pas moi qui l'ai fait. Encore une fois, je pense à toi ma fille. Accrochez-vous.

    3.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    sounds like good advice, Helwin.  The truth shall set you free.

    ça a l'air d'être un bon conseil, Helwin. La vérité te libérera.

  • Original Anglais Traduction Français

    Well, here is the latest on my ordeal.  I still know nothing!


    All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. You are currently placed in queue number 1. The average wait is 21seconds. An operator will be with you shortly.

    You are now chatting with 'Don'

    cnolley: Hello Don

    Don: Welcome to Tropica Casino Live Support. How may I assist you?

    cnolley: Can you pull my account and see if management has come to a conclusion regarding my account

    cnolley: cnolley

    cnolley: my email address

    Don: Ok, one moment please

    cnolley: I had a chargeback, paid it back, had 3 pending withdrawals and money in my account with a coupon that is still claimed and showing wagering requirements back.

    cnolley: They locked me out and then reactivated because I paid the chargeback in a timely manner

    cnolley: Now I have freebies in my cashier I can't claim cause the coupon is still claimed up top that I had made wagering requirments on when I was locked out

    Don: I see, however, it seems they have not come to a conclusion yet about the matters in your account.

    cnolley: I meant the coupon says wagering requirements met not back

    cnolley: I was told Friday 24-48 hours. Do you know how much longer?

    cnolley: Also, can you please tell me how much money I had in my account when I was playing the coupon when I got locked out?

    Don: From what I can see it was 1603.92 that was in your account.

    cnolley: When I got locked out? Not counting my pending withdrawals?

    Don: About when they will get back to you, we can give a timeframe, but I'm afraid we can't guarantee exactly when you will hear back.

    Don: That was what was in your balance as I can see.

    cnolley: Goodness...okay. I have emailed management numberous times and I guess I will just have to wait longer and not be able to play here until you reach a decision

    cnolley: I can't redeem a coupon or my freebies cause the coupon I was playing is still active but wagering requirements were met

    Don: Wait one moment please

    cnolley: I know it's not your fault and I do appreciate you checking for me

    cnolley: I'm afraid of undoing the coupon cause I met wagering requirments and I don't want to risk losing that money. That should have been put back in my account and then they could have decided on the pending withdrawals

    Don: Actually, I think I saw wrong, that amount that I give you was the total amount including the pending withdrawals.

    Don: The balance that you actually had and was playing with, was $23.92

    cnolley: Well, I had a withdraw for 1000.00, 530.00 and 50.00

    cnolley: yes that makes since then

    cnolley: I want to play I have lost 3 you've been spotted coupons becasue of the 23.92 tht I was playing with the coupon that I met requirements for

    cnolley: I guess I will go play somewhere else until they reach a decision. Could you please forward this to management for me

    Don: Of course, I will forward this chat to them right away.

    cnolley: so he knows I am still waiting for a reply.  I am a loyal customer and if you look at my account you will see I deposit with 3 different methods and this was the first chargeback

    cnolley: BUT I paid it back so.....

    cnolley: Thank you Don.  I appreciate your time.  Have a good night

    Eh bien, voici les dernières nouvelles de mon calvaire. Je ne sais toujours rien !


    Tous les opérateurs assistent actuellement les autres. Merci pour votre patience. Vous êtes actuellement placé dans la file d'attente numéro 1. L'attente moyenne est de 21 secondes. Un opérateur sera avec vous sous peu.

    Vous discutez maintenant avec 'Don'

    cnolley : Bonjour Don

    Don : Bienvenue sur l'assistance en direct de Tropica Casino. Comment puis-je vous aider?

    cnolley : Pouvez-vous extraire mon compte et voir si la direction est parvenue à une conclusion concernant mon compte

    cnolley : cnolley

    cnolley : mon adresse email

    Don : Ok, un instant s'il te plaît

    cnolley : J'ai eu une rétrofacturation, je l'ai remboursé, j'avais 3 retraits en attente et de l'argent sur mon compte avec un coupon qui est toujours réclamé et indiquant les conditions de mise en retour.

    cnolley : Ils m'ont mis en lock-out puis réactivé parce que j'ai payé la rétrofacturation dans les délais

    cnolley : Maintenant, j'ai des cadeaux dans ma caisse, je ne peux pas les réclamer car le coupon est toujours réclamé en haut de celui sur lequel j'avais fixé des conditions de mise lorsque j'ai été bloqué.

    Don : Je vois, cependant, qu'ils ne sont pas encore parvenus à une conclusion sur les questions liées à votre compte.

    cnolley : Je voulais dire que le coupon indique que les conditions de mise sont remplies et ne sont pas remboursées

    cnolley : On m'a dit vendredi 24 à 48 heures. Savez-vous combien de temps encore ?

    cnolley : De plus, pouvez-vous s'il vous plaît me dire combien d'argent j'avais sur mon compte lorsque je jouais au coupon lorsque j'ai été bloqué ?

    Don : D'après ce que je peux voir, c'était 1603,92 qui se trouvait sur votre compte.

    cnolley : Quand j'ai été exclu ? Sans compter mes retraits en attente ?

    Don : Concernant le moment où ils vous répondront, nous pouvons vous donner un délai, mais je crains que nous ne puissions pas garantir exactement quand vous recevrez une réponse.

    Don : C'est ce qui était dans votre bilan, comme je peux le voir.

    cnolley : Mon Dieu... d'accord. J'ai envoyé plusieurs e-mails à la direction et je suppose que je devrai attendre plus longtemps et ne pas pouvoir jouer ici jusqu'à ce que vous preniez une décision.

    cnolley : Je ne peux pas utiliser un coupon ou mes cadeaux car le coupon auquel je jouais est toujours actif mais les conditions de mise ont été remplies

    Don : Attends un instant s'il te plaît

    cnolley : je sais que ce n'est pas de ta faute et j'apprécie que tu vérifies pour moi

    cnolley : J'ai peur d'annuler le coupon car j'ai satisfait aux conditions de mise et je ne veux pas risquer de perdre cet argent. Cela aurait dû être remis sur mon compte et ils auraient alors pu décider des retraits en attente.

    Don : En fait, je pense avoir mal vu, le montant que je vous donne était le montant total incluant les retraits en attente.

    Don : Le solde que vous aviez réellement et avec lequel vous jouiez était de 23,92 $.

    cnolley : Eh bien, j'ai eu un retrait de 1 000,00, 530,00 et 50,00

    cnolley : oui ça fait depuis

    cnolley : Je veux jouer. J'ai perdu 3 coupons que vous avez repérés à cause du 23,92, je jouais avec le coupon pour lequel je remplissais les conditions.

    cnolley : Je suppose que je vais aller jouer ailleurs jusqu'à ce qu'ils prennent une décision. Pourriez-vous s'il vous plaît transmettre ceci à la direction pour moi

    Don : Bien sûr, je leur transmettrai cette discussion immédiatement.

    cnolley : donc il sait que j'attends toujours une réponse. Je suis un client fidèle et si vous regardez mon compte, vous verrez que je dépose avec 3 méthodes différentes et c'était la première rétrofacturation.

    cnolley : MAIS je l'ai remboursé donc.....

    cnolley : Merci Don. J'apprécie votre temps. Passe une bonne nuit

    1.6/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Sorry the last part of what he said got cut off:

    Don: You are very welcome, I will forward this matter for them to continue to look into this with a higher priority, and will make sure they get back to you as soon as possible.

    Désolé, la dernière partie de ce qu'il a dit a été coupée :

    Don : De rien, je leur transmettrai cette question pour qu'ils continuent à examiner cette question avec une plus grande priorité et je veillerai à ce qu'ils vous répondent dans les plus brefs délais.

  • Original Anglais Traduction Français

    Helwin, you aren't the first nor will you be the last. By contacting them, you're being proactive in hopefully stopping major damage to your good standing.

    I'm sure they'll try and work something out with you. I can recall myself doing a simliar thing some years ago.

    Helwin, tu n'es pas le premier et tu ne seras pas le dernier. En les contactant, vous êtes proactif et, espérons-le, arrêtera des dommages majeurs à votre réputation.

    Je suis sûr qu'ils essaieront de trouver une solution avec vous. Je me souviens avoir fait une chose similaire il y a quelques années.

  • Original Anglais Traduction Français
    Helwin i read your post and i want you to know that it broke my heart to think you would ever be judged or looked down upon.

    It's actually quite the opposite. Your honesty to talk it out show's your integrity as well as taaa and bonusround. 

    I thought i loved LCB and it's members........but now i know without a shadow of a doubt how much i really do. We are all gamblers, and we all have over extended ourselves at one time or another. But we pick ourselves up and dust ourselves off.

    Thank you taaa for starting this thread. You have helped others to talk about it and seek help and advice or just to have someone listen.

    I hope you all get it straightened out and i admire and respect you all more than you know.

    Lips
    Helwin, j'ai lu ton message et je veux que tu saches que cela m'a brisé le cœur de penser que tu serais un jour jugé ou méprisé.

    C'est en fait tout le contraire. Votre honnêteté à en parler montre votre intégrité ainsi que votre taaa et votre bonusround.

    Je pensais que j'adorais LCB et ses membres... mais maintenant je sais sans l'ombre d'un doute ce que j'aime vraiment. Nous sommes tous des joueurs et nous avons tous dépassé nos limites à un moment ou à un autre. Mais on se relève et on se dépoussière.

    Merci taaa d'avoir lancé ce fil. Vous avez aidé les autres à en parler et à demander de l'aide et des conseils ou simplement à ce que quelqu'un vous écoute.

    J'espère que vous avez tous mis les choses au clair et je vous admire et vous respecte tous plus que vous ne le pensez.

    Lèvres
  • Original Anglais Traduction Français

    I have settled my charge back with Tropica today, they reopened my account so that I came in to make a deposit by usemywallet ($25), and I was locked out again, right after the deposit was made  shocked shocked shocked they problly afraid I might use Echeck to deposit again or something if they let me have my acct back.  Tropica might have couple thousands of my total deposits, and they are afraid of me now cuz I just had a $25 charge back.  I totally understand, No casino likes to have charge back, and it was completely my fault to let it happen. 
    cool

    J'ai réglé mes frais avec Tropica aujourd'hui, ils ont rouvert mon compte pour que je vienne effectuer un dépôt via usemywallet (25 $), et j'ai été de nouveau bloqué, juste après le dépôt. shockedshockedshocked ils ont probablement peur que j'utilise Echeck pour déposer à nouveau ou quelque chose du genre s'ils me laissent récupérer mon compte. Tropica détient peut-être quelques milliers de mes dépôts totaux, et ils ont peur de moi maintenant parce que je viens de recevoir un remboursement de 25 $. Je comprends tout à fait qu'aucun casino n'aime être remboursé, et c'était entièrement de ma faute si j'avais laissé cela se produire.
    cool

  • Original Anglais Traduction Français

    I want to extend Lips post.. you all are loved and in no way looked down upon.. none of you are alone, these things happen to the best of us, this is no way as helwin says to offend anyone, this is my story and my nightmare.. i've done it, had it happen, been there with the man who took the money and the insides of my house too.. it was a complete nightmare, my bank account and creditcards were screwed with pendings to casinos.. some my own fault.. the ol' "borrow from peter to pay paul" i've even had in effect, many things i did.. you'd think i was a fien.. the rush to the bank to cover my check.. gambling and online casinos, i've done signature loans up the ying yang, in debt above and beyond.. casinos sent me creditcards with 500.00 limits..aye!  (this wasn't all at once, different occasions i'm a repeat offender lol) i thought i would NEVER wake up from this nitemare.. (online casinos are more of a temptation for me even living in here in Vegas) i myself have done so many crazy and stupid things.. and some of not even my fault..

    BUT i will tell you.. i got out of it and i'm okay and YOU all will be too.. i'm in good standing and currently no problems, the fees whooped my butt.. and this all taught me a lesson.. and luckily i have never had a casino chargeback because i had protection kind of like what taaa stated he did (what this does is pay them but still will charge you overdraft fee) you still have to put the money in the bank

    bonusround gives good advice it's exactly what i did, i spoke to the all and it was worked out, beleive it or not they are understanding, as understanding as we ourselves are to each other.. and i will say this.. i pray it all never happens again to me, that i'm not rushing to the bank to cover my ass.. BUT i wouldn't be honest if say it won't because it could.. very easy thing to do and so tempting (sometimes when you are gambling you don't even realize how much you have spent/deposited and thats happened to me causing alot of problems)

    helwin, talk to them if you know it's going to happen it really helps, and yes they will work with you..

    taaa.. good for you, and thanks for starting the thread.. but those feees aaaaarrggggggg

    bonusround, you're great, i'm sorry about your man doing what he did (i've been there)i'm happy for you that at least this part of it is working out (little by little) and i'm glad you are here with the story..

    to keep myself in order, i stay on a budget i set myself an account in the bank for an amount to spend just for gambling.. i stick to it, so far it works, i admit ive gone over.. but i get so scared and nervous when i do..it keeps me inline.. but happy

    Je veux prolonger le message de Lips.. vous êtes tous aimés et en aucun cas méprisés.. aucun de vous n'est seul, ces choses arrivent aux meilleurs d'entre nous, ce n'est en aucun cas, comme le dit Helwin, d'offenser qui que ce soit, c'est mon histoire et mon cauchemar.. je l'ai fait, si cela s'était produit, j'étais là avec l'homme qui a pris l'argent et l'intérieur de ma maison aussi.. c'était un cauchemar complet, mon compte bancaire et mes cartes de crédit étaient foutus avec des attentes pour les casinos... certains sont de ma faute... le vieux "emprunter à Pierre pour payer Paul" que j'ai même eu en effet, beaucoup de choses que j'ai faites... on pourrait penser que j'étais un fou... la ruée vers la banque pour couvrir mon chèque.. les jeux de hasard et les casinos en ligne, j'ai fait des prêts de signature jusqu'au ying yang, endetté au-delà de mes attentes.. les casinos m'ont envoyé des cartes de crédit avec des limites de 500,00..oui ! (ce n'était pas tout d'un coup, à différentes occasions, je suis un récidiviste mdr) je pensais que je ne me réveillerais JAMAIS de ce soir... (les casinos en ligne sont plus une tentation pour moi, même si je vis ici à Vegas) moi-même J'ai fait tellement de choses folles et stupides... et certaines ne sont même pas de ma faute..

    MAIS je vais vous le dire... je m'en suis sorti et je vais bien et VOUS le serez tous aussi... je suis en règle et actuellement aucun problème, les frais m'ont fait mal aux fesses... et tout cela m'a appris une leçon .. et heureusement, je n'ai jamais eu de rétrofacturation de casino parce que j'avais une protection un peu comme ce que taaa a déclaré qu'il avait fait (cela fait, c'est les payer mais vous facturera quand même des frais de découvert), vous devez toujours mettre l'argent à la banque

    bonusround donne de bons conseils, c'est exactement ce que j'ai fait, j'ai parlé à tous et tout a été réglé, croyez-le ou non, ils sont compréhensifs, aussi compréhensifs que nous le sommes nous-mêmes les uns envers les autres... et je dirai ceci... je le prie tout ne m'arrive plus jamais, que je ne me précipite pas à la banque pour me couvrir les fesses.. MAIS je ne serais pas honnête si je dis que ce ne sera pas le cas parce que cela pourrait.. chose très facile à faire et tellement tentante (parfois lorsque vous jouez, vous ne réalisez même pas combien vous avez dépensé/déposé et cela m'est arrivé et cela m'a causé beaucoup de problèmes)

    Helwin, parle-leur si tu sais que ça va arriver, ça aide vraiment, et oui, ils travailleront avec toi.

    taaa.. tant mieux pour toi, et merci d'avoir lancé le fil.. mais ces frais aaaaarrgggggggg

    bonus, tu es génial, je suis désolé que ton homme ait fait ce qu'il a fait (j'y suis allé), je suis heureux pour toi qu'au moins cette partie fonctionne (petit à petit) et je suis content que tu sois là avec l'histoire..

    pour rester en ordre, je respecte un budget je me suis ouvert un compte en banque pour un montant à dépenser juste pour jouer.. je m'y tiens, pour l'instant ça marche, j'avoue que je l'ai dépassé.. mais j'y arrive effrayé et nerveux quand je le fais... ça me maintient en ligne... mais heureux

  • Original Anglais Traduction Français

    I sent out 3 e-mails, one to Echeckus and 2 to casinos. One of them I have covered once I get to the bank. My ride is coming. I was gonna get the rest tonight, but our renters can't pay till tomorrow, husband tells me to wait. If I wait till tomorrow, it could mean $170 extra, or $136 if they take care of the first one. I heard back from Echeckus, they thought I was asking them to hold transaction back. I wasn't, and don't expect them to. They told me that I would have to work it out with casino and couldn't use Echeckus until all clear. I wrote them back and asked who I request the closing of my account with them. They replied with a phone number to call when I'm ready for security and said anytime I wanted back on, I could. I don't really need to hear that part, but they have always been very nice to me. I have yet to hear from 2 casinos, but I guess too early. If I pray maybe there will be an extra day, but I really doubt it, just gotta be as ready as I can. Thank you everyone. Your words are all so soothing to me right now. I don't know what I would have done without you.

    J'ai envoyé 3 e-mails, un à Echeckus et 2 aux casinos. J’en ai couvert un une fois arrivé à la banque. Mon trajet arrive. J'allais récupérer le reste ce soir, mais nos locataires ne peuvent pas payer avant demain, mon mari me dit d'attendre. Si j'attends jusqu'à demain, cela pourrait signifier 170 $ de plus, ou 136 $ s'ils s'occupent du premier. J'ai eu une réponse d'Echeckus, ils pensaient que je leur demandais de retenir la transaction. Ce n’était pas le cas, et je ne m’attends pas à ce qu’ils le fassent. Ils m'ont dit que je devrais régler le problème avec le casino et que je ne pourrais pas utiliser Echeckus tant que tout n'était pas clair. Je leur ai répondu et j'ai demandé à qui je demandais la fermeture de mon compte chez eux. Ils m'ont répondu avec un numéro de téléphone à appeler lorsque je serai prêt pour la sécurité et m'ont dit que je pourrais revenir à tout moment. Je n'ai pas vraiment besoin d'entendre cette partie, mais ils ont toujours été très gentils avec moi. Je n'ai pas encore eu de nouvelles de 2 casinos, mais je suppose que c'est trop tôt. Si je prie, il y aura peut-être un jour supplémentaire, mais j'en doute vraiment, je dois juste être aussi prêt que possible. Merci tout le monde. Vos paroles me sont si apaisantes en ce moment. Je ne sais pas ce que j'aurais fait sans toi.

  • Original Anglais Traduction Français

    Geez I'm going through the same thing with slotocash and always Vegas. The sad part is the over draft fees are as much as the echeck that were returned so now It's like losing twice as much. And I was playing a free chip at slotocash when my account got locked and I'm fairly sure I had made play through and was on my way to making enough to cover my losses from last week,  now I don't know that even if I will ever get to finish that play.

    Bon sang, je vis la même chose avec Slotocash et toujours Vegas. Le plus triste, c'est que les frais de dépassement de compte sont aussi élevés que le chèque électronique qui a été retourné, alors maintenant, c'est comme perdre deux fois plus. Et je jouais un jeton gratuit sur slotocash lorsque mon compte a été verrouillé et je suis presque sûr d'avoir joué et j'étais sur le point de gagner suffisamment pour couvrir mes pertes de la semaine dernière, maintenant je ne le sais pas même si Je parviendrai un jour à terminer cette pièce.

    2.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

     Good news! It's a miracle, but the checks are covered. I just hope I don't regret opening my big mouth. I have written everyone back, told them of the news. And soon as I see they have gotten their money, I will make that call to cancel Echeckus. This sure woke me up. I apologized to the casinos for the fuss, hope they understand. On one I had the e-mail wrong, so they didn't get it, but I forwarded it to them. I am thankful I didn't I didn't deposit a 6th deposit, just because I could in a 24 hour period. Thank you all so much, and good luck to your withdrawals, just have to be patient. I had a sportsbook chargeback on me a while back after it was deposited for along time in my account. It took them forever, but I finally got it back, plus more.

    Bonnes nouvelles! C'est un miracle, mais les chèques sont couverts. J'espère juste que je ne regrette pas d'avoir ouvert ma grande bouche. J'ai répondu à tout le monde, je leur ai annoncé la nouvelle. Et dès que je verrai qu'ils ont reçu leur argent, je passerai cet appel pour annuler Echeckus. Cela m'a certainement réveillé. Je me suis excusé auprès des casinos pour toute cette agitation, j'espère qu'ils comprendront. Sur l'un d'eux, j'avais un mauvais e-mail, donc ils ne l'ont pas reçu, mais je le leur ai transmis. Je suis reconnaissant de ne pas avoir déposé un 6ème dépôt, simplement parce que je le pouvais sur une période de 24 heures. Merci beaucoup à tous, et bon courage pour vos retraits, il faut juste être patient. Il y a quelque temps, j'ai reçu une rétrofacturation sur les paris sportifs après qu'elle ait été déposée pendant une longue période sur mon compte. Cela leur a pris une éternité, mais je l'ai finalement récupéré, et plus encore.

  • Original Anglais Traduction Français

      Good news! It's a miracle, but the checks are covered. I just hope I don't regret opening my big mouth. I have written everyone back, told them of the news. And soon as I see they have gotten their money, I will make that call to cancel Echeckus. This sure woke me up. I apologized to the casinos for the fuss, hope they understand. On one I had the e-mail wrong, so they didn't get it, but I forwarded it to them. I am thankful I didn't I didn't deposit a 6th deposit, just because I could in a 24 hour period. Thank you all so much, and good luck to your withdrawals, just have to be patient. I had a sportsbook chargeback on me a while back after it was deposited for along time in my account. It took them forever, but I finally got it back, plus more.


    helwin, even though you mention it or said something, they don't really do anything until it all happens, if it's all covered just relax.. i've done this before too lol.. nothing is gonna happen or at least shouldn't, in my case everything went on as normal, even though i made some calls, but i had a "wheewwww" for days

    Bonnes nouvelles! C'est un miracle, mais les chèques sont couverts. J'espère juste que je ne regrette pas d'avoir ouvert ma grande bouche. J'ai répondu à tout le monde, je leur ai annoncé la nouvelle. Et dès que je verrai qu'ils ont reçu leur argent, je passerai cet appel pour annuler Echeckus. Cela m'a certainement réveillé. Je me suis excusé auprès des casinos pour toute cette agitation, j'espère qu'ils comprendront. Sur l'un d'eux, j'avais un mauvais e-mail, donc ils ne l'ont pas reçu, mais je le leur ai transmis. Je suis reconnaissant de ne pas avoir déposé un 6ème dépôt, simplement parce que je le pouvais sur une période de 24 heures. Merci beaucoup à tous, et bon courage pour vos retraits, il faut juste être patient. Il y a quelque temps, j'ai reçu une rétrofacturation sur les paris sportifs après qu'elle ait été déposée pendant une longue période sur mon compte. Cela leur a pris une éternité, mais je l'ai finalement récupéré, et plus encore.


    Helwin, même si tu le mentionnes ou dis quelque chose, ils ne font vraiment rien jusqu'à ce que tout se passe, si tout est couvert, détends-toi.. j'ai déjà fait ça aussi mdr.. rien ne va se passer ou du moins ne devrait pas' t, dans mon cas, tout s'est passé normalement, même si j'ai passé quelques appels, mais j'ai eu un "wheewwww" pendant des jours
  • Original Anglais Traduction Français

    Okay here is the email I got today on here from the Tropica Rep.

    Hi Cindy,

    Please accept my apologies for getting back to you today only.

    Unfortunately, Management are adamant that winnings on any chargebacks will not
    be granted. We have therefore decided to return the deposits to you. 3 x $30 and
    1 x $50 deposits has been credited back to your account.

    Although your account has been settled, we can't be guaranteed that it would
    have been settled, had there not been winnings due to you and therefore voided
    the winnings.

    Kind regards,
    Duwayne

    D'accord, voici l'e-mail que j'ai reçu aujourd'hui du représentant de Tropica.

    Salut Cindy,

    Veuillez accepter mes excuses de revenir vers vous aujourd'hui seulement.

    Malheureusement, la direction insiste sur le fait que les gains sur les rétrofacturations ne seront pas
    être accordée. Nous avons donc décidé de vous restituer les cautions. 3 x 30$ et
    1 dépôt de 50 $ a été recrédité sur votre compte.

    Même si votre compte a été réglé, nous ne pouvons garantir qu'il le sera.
    auraient été réglés, s'il n'y avait pas eu des gains qui vous étaient dus et donc annulés
    les gains.

    Cordialement,
    Duwayne

  • Original Anglais Traduction Français

    BR, thast really sucks, you couldn't forsee that your so would strip your accounts....I see no good reason for them to take your winnings due to anothers illegal actions....Pity they don't consider things "Happen".....

    BR, c'est vraiment nul, vous ne pouviez pas prévoir que vous supprimeriez vos comptes... Je ne vois aucune bonne raison pour qu'ils prennent vos gains en raison d'actions illégales d'autrui... Dommage qu'ils ne considèrent pas les choses " Arriver".....

  • Original Anglais Traduction Français

    Hey gang,

    First let me say to BR and Helwin and Taaa, we have all had hard times. There is nothing to be ashamed about. If you guys haven't already read it I wrote a post in the general discussion on what an awful year I was having. There are somethings we can not control and sometimes we plain make mistakes. We are human after all.

    It sucks that you lost your winnings, I agree with Geneco, they should understand things happen. But I guess they just don't get it. To all of you, there is no reason for any of us to judge you, look down on you in anyway, we all have had problems and a run of bad luck. We are no better than the next person, and I applaud all of you for being honest and it does take a lot of courage to post what you have posted.

    Hang in there, things will get better, trust me I know this from experience!


    LH

    Salut la bande,

    Permettez-moi d’abord de dire à BR, à Helwin et à Taaa que nous avons tous traversé des moments difficiles. Il n’y a pas de quoi avoir honte. Si vous ne l'avez pas déjà lu, j'ai écrit un article dans la discussion générale sur la terrible année que j'ai vécue. Il y a des choses que nous ne pouvons pas contrôler et parfois nous commettons des erreurs. Nous sommes humains après tout.

    C'est dommage que tu aies perdu tes gains, je suis d'accord avec Geneco, ils devraient comprendre que des choses arrivent. Mais je suppose qu'ils ne comprennent tout simplement pas. Pour vous tous, il n’y a aucune raison pour qu’aucun d’entre nous vous juge ou vous méprise de toute façon, nous avons tous eu des problèmes et une série de malchance. Nous ne valons pas mieux que n’importe qui d’autre, et je vous félicite tous d’être honnêtes et il faut beaucoup de courage pour publier ce que vous avez publié.

    Accrochez-vous, les choses vont s'améliorer, croyez-moi, je le sais par expérience !


    LH

  • Original Anglais Traduction Français

    Okay here is the email I got today on here from the Tropica Rep.

    Hi Cindy,

    Please accept my apologies for getting back to you today only.

    Unfortunately, Management are adamant that winnings on any chargebacks will not
    be granted. We have therefore decided to return the deposits to you. 3 x $30 and
    1 x $50 deposits has been credited back to your account.

    Although your account has been settled, we can't be guaranteed that it would
    have been settled, had there not been winnings due to you and therefore voided
    the winnings.

    Kind regards,
    Duwayne


    I'm very sorry but it baffles me how the casino handled your issue.
    They treated you like a fraudster, they did not even let you explain what happened, and from the first moment on you clearly showed that you were willing to pay, and you did.

    You said you're a loyal customer there, which I assume is true, and a casino should not treat their loyal customers like that.
    Its a damn shame.

    Let me tell you this, I've had a similar issue 2 years ago at Fortune Lounge.
    I used another depositmethod that worked more or less the same way, they take it out of your bankaccount later.
    I miscalculated and was 50.- short.

    The casino notified me, very polite, that the amount had been charged back and asked me if I could settle this asap.
    So as soon as I had money in my E-wallet, I made a 50.- deposit into my account, contacted livechat and explained, and they took what was theirs and all was fine again.
    No locked accounts, no winnings voided, just a little bit of communication did the trick.

    Youre a loyal customer, so they should have given you a chance to settle things straight, instead of locking your account and stop communicating.
    And now they also void your winnings.

    As I see it, its just a lame excuse not to pay you.
    They could not be sure it would be settled?!? Oh PLEASE, C'mon.. :-\
    Who in his right mind would, on purpose, do a chargeback for a few tenners when he/she has a FIFTEENHUNDRED WITHDRAWL PENDING???
    N-O-B-O-D-Y!!!

    Oh, and one more thing Duwayne, if she had LOST the deposits, would Tropica also refund the deposits after a chargeback?
    See? It makes no sense!

    Tropica, please do the right thing and PAY her.


    D'accord, voici l'e-mail que j'ai reçu aujourd'hui du représentant de Tropica.

    Salut Cindy,

    Veuillez accepter mes excuses de revenir vers vous aujourd'hui seulement.

    Malheureusement, la direction insiste sur le fait que les gains sur les rétrofacturations ne seront pas
    être accordée. Nous avons donc décidé de vous restituer les cautions. 3 x 30$ et
    1 dépôt de 50 $ a été recrédité sur votre compte.

    Même si votre compte a été réglé, nous ne pouvons garantir qu'il le sera.
    auraient été réglés, s'il n'y avait pas eu des gains qui vous étaient dus et donc annulés
    les gains.

    Cordialement,
    Duwayne


    Je suis vraiment désolé, mais je ne comprends pas comment le casino a traité votre problème.
    Ils vous ont traité comme un fraudeur, ils ne vous ont même pas laissé expliquer ce qui s'était passé et, dès le premier instant, vous avez clairement montré que vous étiez prêt à payer, et vous l'avez fait.

    Vous avez dit que vous étiez un client fidèle là-bas, ce qui, je suppose, est vrai, et qu'un casino ne devrait pas traiter ses clients fidèles de cette façon.
    C'est vraiment dommage.

    Laissez-moi vous dire ceci, j'ai eu un problème similaire il y a 2 ans au Fortune Lounge.
    J'ai utilisé une autre méthode de dépôt qui fonctionnait plus ou moins de la même manière, ils le retirent de votre compte bancaire plus tard.
    J'ai mal calculé et il me manquait 50.-.

    Le casino m'a informé, très poliment, que le montant avait été refacturé et m'a demandé si je pouvais régler cela au plus vite.
    Donc dès que j'ai eu de l'argent dans mon portefeuille électronique, j'ai fait un dépôt de 50.- sur mon compte, j'ai contacté livechat et je leur ai expliqué, et ils ont pris ce qui leur appartenait et tout s'est à nouveau bien passé.
    Pas de compte verrouillé, pas de gains annulés, juste un peu de communication a fait l'affaire.

    Vous êtes un client fidèle, ils auraient donc dû vous donner une chance de régler les choses directement, au lieu de verrouiller votre compte et d'arrêter de communiquer.
    Et maintenant, ils annulent également vos gains.

    À mon avis, c’est juste une mauvaise excuse pour ne pas vous payer.
    Ils ne pouvaient pas être sûrs que ce serait réglé ?!? Oh S'IL VOUS PLAÎT, allez.. :-\
    Qui, sensé, ferait exprès une rétrofacturation de quelques dizaines de dollars alors qu'il a un RETRAIT DE QUINZE CENTS EN ATTENTE ???
    PERSONNE!!!

    Oh, et encore une chose Duwayne, si elle avait PERDU les dépôts, Tropica rembourserait-elle également les dépôts après une rétrofacturation ?
    Voir? Cela n'a aucun sens!

    Tropica, s'il te plaît, fais ce qu'il faut et PAYE-la.

  • Original Anglais Traduction Français

    bonusround- that is pretty tight- can you take it to a higher court?- for what it's worth, I'll carry a sign! But on the bright side- maybe getting the deposits back is a second chance, like at a different casino

    tour de bonus - c'est assez serré - pouvez-vous le porter devant un tribunal supérieur ? - pour ce que ça vaut, je porterai une pancarte ! Mais le bon côté des choses : peut-être que récupérer les dépôts est une seconde chance, comme dans un autre casino.

  • Original Anglais Traduction Français

    What really makes me mad is Cindy lost her winnings and it really wasnt  her fault.  Its just unreal she made a legit deposit from money in her checking account to her online account and her hubby right afterwards walks out with all the money in that account.  It wasnt even an honest mistake that she accidently overdrew her account.  Its ashame everyone from LCB wont boycott Tropicana Casino until Cindy has been paid her winnings.  I have never played there because Rival Software games bore me to death or I would boycott playing there in honor of Cindy.  Cindy's case along with my constant fighting with top game sites including Yes We Can Casino who sent me an email after not paying me in almost 11 weeks that my account was sent to the security and fraud department for "inconsistencies".  It was a ploy to delay or not pay me at all.  I played my account way down set up a small withdrawal, was paid my small withdrawal in like 4 days and then blocked me from signing in their casino again.  After all this I am ready to give up depositing at an online casino again.

    Ce qui me rend vraiment en colère, c'est que Cindy a perdu ses gains et ce n'était vraiment pas de sa faute. C'est tout simplement irréel, elle a effectué un dépôt légitime de l'argent de son compte courant vers son compte en ligne et son mari repart juste après avec tout l'argent de ce compte. Ce n’était même pas une erreur de bonne foi qu’elle ait accidentellement retiré son compte à découvert. C'est dommage que tout le monde de LCB ne boycotte pas Tropicana Casino jusqu'à ce que Cindy ait reçu ses gains. Je n'y ai jamais joué parce que les jeux Rival Software m'ennuyaient à mort, sinon je boycotterais d'y jouer en l'honneur de Cindy. Le cas de Cindy ainsi que mes combats constants avec les meilleurs sites de jeux, dont Yes We Can Casino, qui m'a envoyé un e-mail après ne pas m'avoir payé pendant près de 11 semaines pour m'informer que mon compte avait été envoyé au service de sécurité et de fraude pour "incohérences". C'était un stratagème pour retarder ou ne pas me payer du tout. J'ai joué sur mon compte en effectuant un petit retrait, j'ai reçu mon petit retrait en 4 jours environ, puis je m'ai empêché de me connecter à nouveau à leur casino. Après tout cela, je suis prêt à abandonner à nouveau les dépôts dans un casino en ligne.

    1.6/ 5

    2.9/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Maybe we could all teach our sons (and daughters as applicable) not to be such sociopathic bastards as well.  And also teach them how to spot one and keep far far away.  I wish my parents had taught the latter.  Though it sucked to lose the winnings, it was good business for Tropica to give back the deposits. 

    Peut-être pourrions-nous tous apprendre à nos fils (et à nos filles, le cas échéant) à ne pas être de tels salauds sociopathes également. Et apprenez-leur également à en repérer un et à le garder loin. J'aurais aimé que mes parents lui enseignent ce dernier. Même si c'était pénible de perdre les gains, c'était une bonne affaire pour Tropica de restituer les dépôts.

  • Original Anglais Traduction Français

      Just a follow up on my ex-dilemna... One casino cashed my deposits in, still waiting for the other one to cash their one. They have written me and said my account is in good standing, and the other one never even got my second e-mail. I was waiting till both places got their money before disabling account with Echeckus. And now I have nothing to do or play with..... except... what do I do? I don't want to go thru that again, but knowing myself and my brain, I'll find some way to convince myself it's okay. I'm starting to think I shouldn't have covered the checks and make it a "tough love" act. I still can mess it up, then they'll force me to shape up. I can see that they want you to "overextend" so if you have a cashout, they can keep it. But if I can cover it when I lost, then I should really be able to when I win. No I will close it tomorrow, have to. I'll just have to think of something else. End of subject.

    Juste une suite à mon ancien dilemme... Un casino a encaissé mes dépôts, attendant toujours que l'autre encaisse le sien. Ils m'ont écrit et m'ont dit que mon compte était en règle, et l'autre n'a même jamais reçu mon deuxième e-mail. J'attendais que les deux endroits reçoivent leur argent avant de désactiver le compte avec Echeckus. Et maintenant, je n'ai plus rien à faire ni à jouer... sauf... qu'est-ce que je fais ? Je ne veux pas revivre ça, mais me connaissant moi-même et mon cerveau, je trouverai un moyen de me convaincre que tout va bien. Je commence à penser que je n'aurais pas dû couvrir les chèques et en faire un acte d'"amour dur". Je peux encore tout gâcher, alors ils me forceront à me remettre en forme. Je peux voir qu'ils veulent que vous « surétendiez », donc si vous avez un retrait, ils peuvent le conserver. Mais si je peux le couvrir lorsque j’ai perdu, alors je devrais vraiment pouvoir le faire lorsque je gagne. Non, je le fermerai demain, je suis obligé. Il va falloir que je pense à autre chose. Fin du sujet.

    3.8/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    my winning from Cocoa also was voided, $600 with cocoa, $650 with paradise8.   :'( :'( :'( :'( :'(

    Your withdrawal has been denied and your winnings were void because
    there have been chargebacks on your eCheck account.

    Until the funds have been fully recovered, no transactions will be
    processed.

    In order to cover this amount, you will have to make a deposit using
    one of the secure deposit methods (Gold-Pay or
    UseMyWallet/Quicktender).

    Please confirm if you are willing to settle this matter and make the
    deposit to cover these funds. We will then unlock your account so that
    you can log in to the casino and deposit using one of the secure
    methods.

    Sincerely,

    Cocoa Casino Customer Support

    those are my last money, so I'm done, I will have to stop playing for awhile  :'( :'(


    mon gain de Cocoa a également été annulé, 600 $ avec cacao, 650 $ avec paradise8. :'( :'( :'( :'( :'(

    Votre retrait a été refusé et vos gains ont été annulés car
    il y a eu des rétrofacturations sur votre compte eCheck.

    Tant que les fonds n'auront pas été entièrement récupérés, aucune transaction ne sera
    traité.

    Afin de couvrir ce montant, vous devrez effectuer un dépôt en utilisant
    l'une des méthodes de dépôt sécurisées (Gold-Pay ou
    UtilisezMyWallet/Quicktender).

    Veuillez confirmer si vous êtes prêt à régler cette question et à faire le
    dépôt pour couvrir ces fonds. Nous débloquerons ensuite votre compte afin que
    vous pouvez vous connecter au casino et effectuer un dépôt en utilisant l'un des sites sécurisés
    méthodes.

    Sincèrement,

    Assistance clientèle du casino Cocoa

    c'est mon dernier argent, donc c'est fini, je vais devoir arrêter de jouer pendant un moment :'( :'(


    évalué :

    3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    can I just say, crap?

    get back to rushmore and spin to win!  you can dooooo it!

    je peux juste dire, merde ?

    revenez à Rushmore et tournez pour gagner ! tu peux le faire !

  • Original Anglais Traduction Français

    So sorry Taaadaaa.  I hope you get this nightmare sorted soon.

    blue

    Alors désolé Taaadaaa. J'espère que vous réglerez bientôt ce cauchemar.

    bleu

  • Original Anglais Traduction Français

      tadaa they aren't saying you can't get them, just pay them the returned deposits and then withdraw again. Isn't that what it means? They are voided until then. I don't know how much you owe, but surely somebody could come thru still you receive your wins. I wish I could help you, but I need a little help myself. I disabled Echeckus a few hours ago, but last night I did one with Echeck for $25 and looks like it will not go thru if it comes tomorrow. I'll find out if this titanium jacket will give me strength. I'll close it after all is well. Good luck.

    tadaa, ils ne disent pas que vous ne pouvez pas les obtenir, payez-leur simplement les dépôts restitués, puis retirez-les à nouveau. N'est-ce pas ce que cela signifie ? Ils sont annulés jusque-là. Je ne sais pas combien vous devez, mais quelqu'un pourrait sûrement passer par là même si vous recevez vos gains. J'aimerais pouvoir vous aider, mais j'ai moi-même besoin d'un peu d'aide. J'ai désactivé Echeckus il y a quelques heures, mais hier soir, j'en ai fait un avec Echeck pour 25 $ et il semble que cela ne fonctionnera pas s'il arrive demain. Je vais découvrir si cette veste en titane me donnera de la force. Je vais le fermer après que tout va bien. Bonne chance.

  • Original Anglais Traduction Français

    Although your account has been settled, we can't be guaranteed that it would
    have been settled, had there not been winnings due to you and therefore voided
    the winnings.

    bonusround- now I see what this sentence means.. if you had lost and had nothing coming you wouldn't make the deposits good. How insulting is that?They need to take a person's character and history into consideration, instead pondering on how much profit they made that week.

    Même si votre compte a été réglé, nous ne pouvons garantir qu'il le sera.
    auraient été réglés, s'il n'y avait pas eu des gains qui vous étaient dus et donc annulés
    les gains.

    tour de bonus - maintenant je vois ce que signifie cette phrase... si vous aviez perdu et que vous n'aviez rien à venir, vous ne rendriez pas les dépôts bons. À quel point est-ce insultant ? Ils doivent prendre en considération le caractère et l’histoire d’une personne, plutôt que de réfléchir aux bénéfices qu’ils ont réalisés cette semaine-là.

  • Original Anglais Traduction Français

    owed them $50,
    I wouldnt want to use Echeck again, even after my nightmare is over.  If you deposit by Echeck and you have a pending withdrawal, and if you deposit to other casinos by echeck, the casino will hold your withdrawal till all your echeck deposits clear before they will send out your winning. My withdrawal with cocoa was on Nov 7th, it took forever for them to pay until yesterday, they told me my winning was voided.  Because of the charge back, VRC reversed the $500 of my withdrawal and I kept on reverse deposits until this money was gone too.  My bank charged too much with the fees, my two winning from paradise8 and cocoa were voided, I completely lost everything.  Cocoa could have just deducted this $50 from my $600 withdrawal, but no, they just wanted to void my winning.  I spent lots of money on deposits before, but now I cant even take care of this $50 and have to wait till next week.
    paradise8 said they will make a decision whether or not they will return the winning and I just sent an email to cocoa asking them to consider to honor my winning, just wait to see what they say.  The winning at paradise8 and cocoa came from the clear deposits, not from the charge back transaction thou, so  I hope they honor my winning, just hope they do, that all I can do now and I'm so depressed.


      tadaa they aren't saying you can't get them, just pay them the returned deposits and then withdraw again. Isn't that what it means? They are voided until then. I don't know how much you owe, but surely somebody could come thru still you receive your wins. I wish I could help you, but I need a little help myself. I disabled Echeckus a few hours ago, but last night I did one with Echeck for $25 and looks like it will not go thru if it comes tomorrow. I'll find out if this titanium jacket will give me strength. I'll close it after all is well. Good luck.

    je leur devais 50 $,
    Je ne voudrais plus utiliser Echeck, même une fois mon cauchemar terminé. Si vous déposez par Echeck et que vous avez un retrait en attente, et si vous déposez dans d'autres casinos par echeck, le casino conservera votre retrait jusqu'à ce que tous vos dépôts par echeck soient effacés avant d'envoyer votre gain. Mon retrait avec du cacao a eu lieu le 7 novembre, il leur a fallu une éternité pour payer jusqu'à hier, ils m'ont dit que mon gain avait été annulé. En raison de la rétrofacturation, VRC a annulé les 500 $ de mon retrait et j'ai continué à effectuer des dépôts inversés jusqu'à ce que cet argent disparaisse également. Ma banque m'a facturé trop de frais, mes deux gains de paradise8 et de cacao ont été annulés, j'ai complètement tout perdu. Cocoa aurait pu simplement déduire ces 50 $ de mon retrait de 600 $, mais non, ils voulaient juste annuler mon gain. J'ai déjà dépensé beaucoup d'argent en dépôts, mais maintenant je ne peux même plus m'occuper de ces 50 $ et je dois attendre la semaine prochaine.
    paradise8 a dit qu'ils décideraient s'ils rendraient ou non le gain et je viens d'envoyer un e-mail à cacao leur demandant d'envisager d'honorer mon gain, attendez juste de voir ce qu'ils disent. Le gain chez paradise8 et cacao est venu des dépôts clairs, pas de la transaction de rétrofacturation, donc j'espère qu'ils honoreront mon gain, j'espère juste qu'ils le feront, c'est tout ce que je peux faire maintenant et je suis tellement déprimé.


    tadaa, ils ne disent pas que vous ne pouvez pas les obtenir, payez-leur simplement les dépôts restitués, puis retirez-les à nouveau. N'est-ce pas ce que cela signifie ? Ils sont annulés jusque-là. Je ne sais pas combien vous devez, mais quelqu'un pourrait sûrement passer par là même si vous recevez vos gains. J'aimerais pouvoir vous aider, mais j'ai moi-même besoin d'un peu d'aide. J'ai désactivé Echeckus il y a quelques heures, mais hier soir, j'en ai fait un avec Echeck pour 25 $ et il semble que cela ne fonctionnera pas s'il arrive demain. Je vais découvrir si cette veste en titane me donnera de la force. Je vais le fermer après que tout va bien. Bonne chance.
  • Original Anglais Traduction Français

    I don't know why you're upset. You gambled with no funds! The casino did the right thing by denying you. Next time be sure that funds are in your banking account. To expect the casino to pay after you win and decided to make good on non sufficient funds. Is mind blowing.

    Also bonusroundplease for your husband to bailout on you and empty your bank account. Maybe its time to give up on online gambling and do some soul searching. Maybe just maybe you became the wife he didn't know anymore.

    Je ne sais pas pourquoi tu es contrarié. Vous avez joué sans argent ! Le casino a bien fait de vous refuser. La prochaine fois, assurez-vous que les fonds sont sur votre compte bancaire. S'attendre à ce que le casino paie après avoir gagné et décidé de compenser les fonds insuffisants. C'est époustouflant.

    Également en bonus, veuillez demander à votre mari de vous renflouer et de vider votre compte bancaire. Il est peut-être temps d’abandonner le jeu en ligne et de faire une introspection. Peut-être que tu es devenue la femme qu'il ne connaissait plus.

  • Original Anglais Traduction Français

    no, you got it wrong there.  Those deposits were clear, they were cash available in my echeck account or the fund they already debited from my bank account like 15 days ago, the charge back I had, came from a different casino, Tropica and cocoa just couple days ago.  I thought I had the money available at the time, but as you know, your bank will return it, even if you are 1 dollar short, then they charge you $35 fee and more fees.



    I don't know why you're upset. You gambled with no funds! The casino did the right thing by denying you. Next time be sure that funds are in your banking account. To expect the casino to pay after you win and decided to make good on non sufficient funds. Is mind blowing.

    Also bonusroundplease for your husband to bailout on you and empty your bank account. Maybe its time to give up on online gambling and do some soul searching. Maybe just maybe you became the wife he didn't know anymore.

    non, tu t'es trompé là. Ces dépôts étaient clairs, il s'agissait d'espèces disponibles sur mon compte echeck ou des fonds qu'ils avaient déjà débités de mon compte bancaire il y a 15 jours environ, le remboursement que j'avais provenait d'un autre casino, Tropica et cacao il y a quelques jours à peine. Je pensais avoir l'argent disponible à ce moment-là, mais comme vous le savez, votre banque le restituera, même s'il vous manque 1 dollar, elle vous facturera alors 35 $ de frais et des frais supplémentaires.



    Je ne sais pas pourquoi tu es contrarié. Vous avez joué sans argent ! Le casino a bien fait de vous refuser. La prochaine fois, assurez-vous que les fonds sont sur votre compte bancaire. S'attendre à ce que le casino paie après avoir gagné et décidé de compenser les fonds insuffisants. C'est époustouflant.

    Également en bonus, veuillez demander à votre mari de vous renflouer et de vider votre compte bancaire. Il est peut-être temps d’abandonner le jeu en ligne et de faire une introspection. Peut-être que tu es devenue la femme qu'il ne connaissait plus.
  • Original Anglais Traduction Français

    Buuh Chocolateman, you don't know Bonusroundplease by herself!!!!!!!
    I think it is a shame to say this things to someone you don't know!!!!!!!!!

    Buuh Chocolateman, tu ne connais pas Bonusroundplease toute seule !!!!!!!
    Je pense que c'est dommage de dire ça à quelqu'un qu'on ne connaît pas !!!!!!!!!

  • Original Anglais Traduction Français

    I don't know why you're upset. You gambled with no funds! The casino did the right thing by denying you. Next time be sure that funds are in your banking account. To expect the casino to pay after you win and decided to make good on non sufficient funds. Is mind blowing.

    Also bonusroundplease for your husband to bailout on you and empty your bank account. Maybe its time to give up on online gambling and do some soul searching. Maybe just maybe you became the wife he didn't know anymore.


    I just wanted you to know I read your reply and I am not going to justify or explain my personal situation to you.  My friends on here know I am better than that!  If you have more "wonderful" insight on my life, habits or situation you are more than welcome to pm to me. 

    Je ne sais pas pourquoi tu es contrarié. Vous avez joué sans argent ! Le casino a bien fait de vous refuser. La prochaine fois, assurez-vous que les fonds sont sur votre compte bancaire. S'attendre à ce que le casino paie après avoir gagné et décidé de compenser les fonds insuffisants. C'est époustouflant.

    Également en bonus, veuillez demander à votre mari de vous renflouer et de vider votre compte bancaire. Il est peut-être temps d’abandonner le jeu en ligne et de faire une introspection. Peut-être que tu es devenue la femme qu'il ne connaissait plus.


    Je voulais juste que vous sachiez que j'ai lu votre réponse et que je ne vais pas vous justifier ni vous expliquer ma situation personnelle. Mes amis ici savent que je suis meilleur que ça ! Si vous avez un aperçu plus « merveilleux » de ma vie, de mes habitudes ou de ma situation, vous êtes plus que bienvenu par message privé.
  • Original Anglais Traduction Français

    @ Taaadaaa, I understand. But that was a costly mistake. Next time check to be sure the funds are available

    @jschuab No I do not know her. But she shouldn't make her information public. If she doesn't expect anyone to comment on them.

    @bonusroundplease That's the point. Your friends in on "HERE". And they don't know you better than that in "surreal" life. If you don't want people commenting on your situation. Then please keep them to yourself.

    @Taaadaaa, je comprends. Mais ce fut une erreur coûteuse. Vérifiez la prochaine fois pour être sûr que les fonds sont disponibles

    @jschuab Non, je ne la connais pas. Mais elle ne devrait pas rendre publiques ses informations. Si elle ne s'attend pas à ce que quiconque fasse des commentaires à leur sujet.

    @bonusroundplease C'est le point. Vos amis sont sur "ICI". Et ils ne vous connaissent pas mieux que ça dans la vie « surréaliste ». Si vous ne voulez pas que les gens commentent votre situation. Alors s'il vous plaît, gardez-les pour vous.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 1 mois
212

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024

tough_nut
tough_nut il y a environ 2 mois
3

Grande Vegas - Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! 100 tours gratuits sur «  Mega Monster  » Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à...
Bonus sans dépôt exclusif de Grande Vegas

Dzile
Dzile Serbia il y a environ 25 jours
77

Nous avons créé une autre excellente vidéo pour vous présenter la stratégie du comptage de cartes. Nous espérons que vous trouverez ces informations utiles. Si vous êtes curieux de le savoir,...
Concours de 250 $ en argent réel de novembre 2024 : comment compter les cartes au blackjack | La stratégie High-Low