Hey everyone,
I've been very fortunate so I've made some withdraw requests and here are the status for them in case anybody wants to know how it turns out in regards to these casinos. I haven't read anything negative with them so I'm assuming everything will go as planned.
High Noon:
7/24 Withdraw requested for $3700
7/26 Withdraw declined (Faxback form confusion but straightened it out)
7/26 Withdraw requested again (Contacted support and was told it would be processed by tomorrow 7/27 and expect up to 6 business days before it shows in my account.)
Lucky Red:
7/27/2011 2:37:46 AM ACH Withdrawal Requested for $400
Was told it would be processed by tomorrow.
Titan Casino:
7/25/2011 Withdraw requested for $1200
Checked with support today and was told it will be processed as soon as it is approved but no time frame was given.
Mes premières demandes de retrait....
- Créé par
- destro33
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
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- Créé par
- destro33
- à Jul 28, 11, 03:20:50 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Original Traduction traduit parSalut tout le monde,
J'ai eu beaucoup de chance, j'ai donc fait quelques demandes de retrait et voici leur statut au cas où quelqu'un voudrait savoir comment cela se passe en ce qui concerne ces casinos. Je n'ai rien lu de négatif à leur sujet, donc je suppose que tout se passera comme prévu.
Haut midi :
7/24 Retrait demandé pour 3700 $
7/26 Retrait refusé (confusion du formulaire de télécopie mais redressé)
26/07 Retrait demandé à nouveau (J'ai contacté l'assistance et on m'a dit qu'il serait traité d'ici demain le 27/07 et qu'il fallait attendre jusqu'à 6 jours ouvrables avant qu'il n'apparaisse dans mon compte.)
Rouge porte-bonheur :
27/07/2011 02:37:46 Retrait ACH demandé pour 400 $
On m'a dit que ce serait traité d'ici demain.
Titan Casino :
25/07/2011 Retrait demandé pour 1 200 $
J'ai vérifié auprès de l'assistance aujourd'hui et on m'a dit qu'il serait traité dès qu'il serait approuvé, mais aucun délai n'a été donné.2.6/ 5
-
- Répondu par
- Lipstick
- à Jul 28, 11, 03:23:40 PM
- Admin 13900
- en ligne
Congrats to you destro!! You are on fire! I have confidence that your withdrawal will go well with any Club World Group casino!!
Nice going now can you give me some of that luck please!
LipsFélicitations à toi destro !! Vous êtes en feu ! Je suis convaincu que votre retrait se passera bien avec n’importe quel casino du Groupe Club World !!
Bien joué maintenant, pouvez-vous me donner un peu de cette chance s'il vous plaît !
Lèvres -
- Répondu par
- wnanhee
- à Jul 28, 11, 04:15:51 PM
- Superstar Member 5413
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
How awesome!!!
Those are great choice of casinos.
Congrats.destro!Comme c'est génial !!!
Ce sont un excellent choix de casinos.
Félicitations.destro! -
- Répondu par
- blueday
- à Jul 28, 11, 04:28:46 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Very nice set of cashouts destro33. I don't think you should have too many problems with those casinos provided all your docs etc are ok and no duplicate accounts.
Do let us know how the withdrawals go and very well done to you. Congratulations.
blueTrès bel ensemble de retraits destro33. Je ne pense pas que vous devriez avoir trop de problèmes avec ces casinos, à condition que tous vos documents, etc. soient corrects et qu'il n'y ait pas de comptes en double.
Faites-nous savoir comment se déroulent les retraits et très bravo à vous. Toutes nos félicitations.
bleu -
- Répondu par
- destro33
- à Jul 28, 11, 05:50:15 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thanks everyone....I don't think I'll ever have a hot streak like this again but who knows. The sad thing is I walked away from my laptop when I hit it big at HN to use the bathroom. I had just won some free spins playing Victory and started the spins. I come back and the feature was over and the total winnings said $5600. I had to do a double take and make sure I was reading correctly. I had a play through of around $2500 before I could cash out. Same thing happened at Titan. So now I walk away whenever I get a feature. Haven't been able to duplicate it but then again.....you never know. I can't expect to win all the time.
Merci à tous... Je ne pense pas que je revivrai un jour une séquence aussi chaude que celle-ci, mais qui sait. Le plus triste, c'est que je me suis éloigné de mon ordinateur portable lorsque j'ai frappé fort chez HN pour aller aux toilettes. Je venais de gagner des tours gratuits en jouant à Victory et j'ai commencé les tours. Je reviens et la fonctionnalité était terminée et les gains totaux s'élevaient à 5 600 $. J'ai dû faire une double prise et m'assurer que je lisais correctement. J'ai joué environ 2 500 $ avant de pouvoir encaisser. La même chose s'est produite chez Titan. Alors maintenant, je m'éloigne chaque fois que j'obtiens une fonctionnalité. Je n'ai pas réussi à le reproduire, mais là encore... on ne sait jamais. Je ne peux pas espérer gagner tout le temps.
2.6/ 5
-
- Répondu par
- Lipstick
- à Jul 28, 11, 06:25:06 PM
- Admin 13900
- en ligne
Omg you missed it the big win! It is sorta bitter sweet. Makes you wonder exactly what hit! I like Victory slot and have played it many times. It's def a hit or miss kind of slot.
I can only imagine what was going through your head when you saw the balance. I would of thought my eyes were playing tricks on me.
Very exciting!
LipsOh mon Dieu, tu as raté la grande victoire ! C'est plutôt doux-amer. On se demande exactement ce qui a frappé ! J'aime la machine à sous Victory et j'y ai joué plusieurs fois. C’est définitivement une machine à sous du genre hasardeux.
Je ne peux qu’imaginer ce qui vous est passé par la tête lorsque vous avez vu la balance. J'aurais cru que mes yeux me jouaient des tours.
Très excitant!
Lèvres -
- Répondu par
- destro33
- à Jul 29, 11, 11:58:19 AM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
So here is an update.....
Lucky Red:
Got a declined email from them this morning. I contacted support and was told they are having an ACH issue so the cashier had to decline it. Support told me to put my request in again and it should be approved on Monday.
High Noon:
I asked why High Noon was still pending and she told me I cancelled the request and changed the amount at the same time the cashier was going through the requests. They assured me that reversing a request would not affect the processing. Keep in mind that I did this at around 1:55am EST. Maybe I should have known better but I didn't think that 30 second window would affect the process.
Casino Titan:
Still pending but I expected that from what I've read.
Overall I'm disappointed so far and my trust has gone down a bit but I've heard nothing but good things in regards to the CW group. Because of my ordeal with 99 Slots, I got that sinking feeling in my stomach for a moment that it was a ploy to hold my requests over the weekend in hopes I would reverse and spend it. I wouldn't be surprised if that was the case since it is a clever tactic to entice a player to give some of it back. I have a "play" budget and alot of it is now tied up with HN and CT requests. I'm tempted to cancel the request for Lucky Red and that will satisfy my urge. Maybe it's my need for instant gratification? I'm sure most of you know, when your on a good streak you want to keep it going until it dies down. What do you all think?Voici donc une mise à jour.....
Rouge porte-bonheur :
J'ai reçu un e-mail refusé de leur part ce matin. J'ai contacté le support et on m'a dit qu'ils avaient un problème ACH, le caissier a donc dû le refuser. Le support m'a dit de refaire ma demande et elle devrait être approuvée lundi.
Haut midi :
J'ai demandé pourquoi High Noon était toujours en attente et elle m'a dit que j'avais annulé la demande et modifié le montant en même temps que le caissier traitait les demandes. Ils m'ont assuré que l'annulation d'une demande n'affecterait pas le traitement. Gardez à l'esprit que je l'ai fait vers 1 h 55 HNE. J'aurais peut-être dû m'en douter, mais je ne pensais pas qu'une fenêtre de 30 secondes affecterait le processus.
Casino Titan :
Toujours en attente mais je m'y attendais d'après ce que j'ai lu.
Dans l'ensemble, je suis déçu jusqu'à présent et ma confiance a un peu diminué mais je n'ai entendu que de bonnes choses concernant le groupe CW. À cause de mon épreuve avec 99 Slots, j'ai eu pendant un moment cette sensation angoissante dans mon estomac que c'était un stratagème pour retenir mes demandes pendant le week-end dans l'espoir de revenir en arrière et de les dépenser. Je ne serais pas surpris si tel était le cas, car c'est une tactique intelligente pour inciter un joueur à en rendre une partie. J'ai un budget « de jeu » et une grande partie est désormais liée aux demandes HN et CT. Je suis tenté d'annuler la demande de Lucky Red et cela satisfera mon envie. Peut-être est-ce mon besoin de gratification instantanée ? Je suis sûr que la plupart d'entre vous le savent, lorsque vous êtes sur une bonne séquence, vous voulez la maintenir jusqu'à ce qu'elle s'éteigne. Qu'en pensez-vous tous ?1.4/ 5
-
- Répondu par
- hymacaw
- à Jul 29, 11, 12:18:57 PM
- Hero Member 717
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Congrats on your winnings destro! I feel your frustrastion and anxiety about the withdrawals, especially on the larger amounts. I am experiencing a very frustrating situation with Slots Jungle over an initial $1900 withdrawal request 1 week ago. They make you wait 4 business days before they will even approve the withdrawal and then you have the wire transfer time on top of that (they offer no other method of receiving funds if you are a USA player). They decided that they would only give me $500 of my $1900 request with NO explanation at all, placed the $1400 back in my account in hopes I would gamble it away. An email to finance was put in, their reply was to just go back to initiate a new withdrawal! Not only do I have to pay another $30 processing fee but they are holding my winnings hostage for another 4 business days before they approve the NEW request. Soooo...I'm afraid some of these casinos have us USA players over a barrel and they know it. We should all use caution right now and be aware of the casinos that WE are sharing our troubles with here. I will not be depositing any more at Slots Jungle, who apparently are rated fairly high here at LCB. BEST of luck to you on receiving ALL your winnings!
Félicitations pour votre destruction de gains ! Je ressens votre frustration et votre anxiété face aux retraits, surtout sur les montants plus importants. Je vis une situation très frustrante avec Slots Jungle suite à une première demande de retrait de 1 900 $ il y a 1 semaine. Ils vous font attendre 4 jours ouvrables avant même d'approuver le retrait et vous disposez en plus du délai de virement bancaire (ils n'offrent aucune autre méthode de réception de fonds si vous êtes un joueur américain). Ils ont décidé qu'ils ne me donneraient que 500 $ sur ma demande de 1 900 $, sans aucune explication, et ont remis les 1 400 $ sur mon compte dans l'espoir que je les mettrais en jeu. Un e-mail au financement a été envoyé, leur réponse a été de simplement revenir pour initier un nouveau retrait ! Non seulement je dois payer 30 $ de frais de traitement supplémentaires, mais ils gardent mes gains en otage pendant encore 4 jours ouvrables avant d'approuver la NOUVELLE demande. Tellement... J'ai bien peur que certains de ces casinos nous mettent à rude épreuve, nous, les joueurs américains, et ils le savent. Nous devrions tous faire preuve de prudence en ce moment et être conscients des casinos avec lesquels NOUS partageons nos problèmes ici. Je ne déposerai plus sur Slots Jungle, qui est apparemment assez bien noté ici chez LCB. Bonne chance à vous pour recevoir TOUS vos gains !
-
- Répondu par
- JohnnyK
- à Jul 29, 11, 01:02:08 PM
- Admin du forum 30868
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Way to go , you'll be a rich man! I hope that you will cash out every single cent, I don't see why you wouldn't.
Bravo, vous serez un homme riche ! J'espère que vous encaisserez chaque centime, je ne vois pas pourquoi vous ne le feriez pas.
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- Répondu par
- LuckyRJ
- à Jul 29, 11, 01:09:09 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
gratz m8, and just stick with it, luckyred is a good support and phone support too, im sure you will get it soon, just phone them, they tend to work faster when you phone them, as for high noon, just stick with it, and spend it wisely when you get the withdraws, gl
LuckyRJgratz m8, et restez avec lui, Luckyred est un bon support et un support téléphonique aussi, je suis sûr que vous l'obtiendrez bientôt, appelez-les simplement, ils ont tendance à travailler plus vite lorsque vous leur téléphonez, comme à midi, restez avec ça , et dépensez-le judicieusement lorsque vous recevez les retraits, gl
LuckyRJ -
- Répondu par
- Lipstick
- à Jul 29, 11, 01:55:33 PM
- Admin 13900
- en ligne
Destro,
If you are tempted to play and reverse any withdrawal i would do it on Casino Titan. I am confident you will be paid by the CWC group. Don't sink on us, it will happen.
LipsDétruire,
Si vous êtes tenté de jouer et d’annuler un retrait, je le ferais sur Casino Titan. Je suis convaincu que vous serez payé par le groupe CWC. Ne nous laissez pas tomber, cela arrivera.
Lèvres1.4/ 5
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- Répondu par
- destro33
- à Jul 29, 11, 02:07:50 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thanks everyone.....I think I'll just sit tight and wait to see what happens on Monday. Most of the withdraw from Lucky Red will likely be "reinvested"towards a casino so I'm thinking I will reverse that one. It is the smallest amount. I would normally agree and reverse Casino Titan since they seem to be the casino out of my list that will take the longest but it is a significant amount so I'll leave that alone.
I doubt I'll be a rich man but who knows. At this rate I can quit my day job and play online slots for a living. ;-)Merci à tous..... Je pense que je vais rester assis et attendre de voir ce qui se passera lundi. La plupart des retraits de Lucky Red seront probablement « réinvestis » dans un casino, donc je pense que je vais inverser cette tendance. C'est le plus petit montant. Je serais normalement d'accord et inverserais Casino Titan car il semble être le casino de ma liste qui prendra le plus de temps, mais c'est un montant important, donc je vais laisser cela de côté.
Je doute que je serai un homme riche mais qui sait. À ce rythme, je peux quitter mon travail quotidien et jouer aux machines à sous en ligne pour gagner ma vie. ;-)1.4/ 5
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- Répondu par
- blueday
- à Jul 30, 11, 05:43:30 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I think you should just site tight and wait it out destro. Your cash will be in your account soon and you'll be glad you waited. $5l300 in your account will look very pretty indeed but if you reverse the $400, you will have $4,900 which is pretty but not as pretty!
Do you have any comp points you could cash in to satisfy your urge?
blueJe pense que vous devriez simplement rester sur place et attendre la fin. Votre argent sera bientôt sur votre compte et vous serez heureux d'avoir attendu. 5 à 300 $ sur votre compte seront effectivement très jolis, mais si vous inversez les 400 $, vous aurez 4 900 $, ce qui est joli mais pas aussi joli !
Avez-vous des points bonus que vous pourriez encaisser pour satisfaire votre envie ?
bleu -
- Répondu par
- anneloc
- à Jul 30, 11, 11:16:22 AM
- Sr. Member 253
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
destro hang tight high noon will have it to you quick 3-5 days money in your hand. congrats..... they are real quick fed ex ....
destro accrochez-vous bien à midi, vous l'aurez rapidement 3 à 5 jours d'argent en main. félicitations..... ils sont vraiment nourris rapidement, ex....
-
- Répondu par
- Lipstick
- à Jul 30, 11, 11:24:41 AM
- Admin 13900
- en ligne
Thanks everyone.....I think I'll just sit tight and wait to see what happens on Monday. Most of the withdraw from Lucky Red will likely be "reinvested"towards a casino so I'm thinking I will reverse that one. It is the smallest amount. I would normally agree and reverse Casino Titan since they seem to be the casino out of my list that will take the longest but it is a significant amount so I'll leave that alone.
I doubt I'll be a rich man but who knows. At this rate I can quit my day job and play online slots for a living. ;-)
Ahhh you are so right, good move. Should of paid better attention to the wins. You are def the LCB winner of the week! And darn proud to know ya!
Merci à tous..... Je pense que je vais rester assis et attendre de voir ce qui se passera lundi. La plupart des retraits de Lucky Red seront probablement « réinvestis » dans un casino, donc je pense que je vais inverser cette tendance. C'est le plus petit montant. Je serais normalement d'accord et inverserais Casino Titan car il semble être le casino de ma liste qui prendra le plus de temps, mais c'est un montant important, donc je vais laisser cela de côté.
Je doute que je serai un homme riche mais qui sait. À ce rythme, je peux quitter mon travail quotidien et jouer aux machines à sous en ligne pour gagner ma vie. ;-)
Ahhh tu as tellement raison, bonne décision. J’aurais dû prêter davantage attention aux victoires. Vous êtes définitivement le gagnant LCB de la semaine ! Et sacrément fier de te connaître !1.4/ 5
-
- Répondu par
- destro33
- à Jul 30, 11, 11:27:11 AM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I know the best thing to do is wait but I couldn't let my streak go to waist. Long story short....my streak continued but what can I say, the 400 is now gone. I won't even mention how much I was up because most of you will probably want to give me a good kick in the rear. I did make it up at Titan by adding 500 to my winnings. I had to cancel the withdraw to add it so karma seems to have evened things out. Now I worry Titan is going to start the waiting process all over.
Je sais que la meilleure chose à faire est d'attendre, mais je ne pouvais pas laisser ma séquence aller jusqu'à la taille. Pour faire court... ma séquence s'est poursuivie mais que puis-je dire, le 400 est maintenant parti. Je ne dirai même pas à quel point j'étais debout car la plupart d'entre vous voudront probablement me donner un bon coup de pied dans le derrière. Je me suis rattrapé chez Titan en ajoutant 500 à mes gains. J'ai dû annuler le retrait pour l'ajouter afin que le karma semble avoir égalisé les choses. Maintenant, je crains que Titan ne recommence le processus d’attente.
-
- Répondu par
- LuckyRJ
- à Jul 30, 11, 04:41:09 PM
- Super Hero 2353
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I know the best thing to do is wait but I couldn't let my streak go to waist. Long story short....my streak continued but what can I say, the 400 is now gone. I won't even mention how much I was up because most of you will probably want to give me a good kick in the rear. I did make it up at Titan by adding 500 to my winnings. I had to cancel the withdraw to add it so karma seems to have evened things out. Now I worry Titan is going to start the waiting process all over.
noooo, im sorrry to hear you continued and lost that $400
:(
o well, please keep the other withdraws, dont cancel them stick with them
LuckyRJ
Je sais que la meilleure chose à faire est d'attendre, mais je ne pouvais pas laisser ma séquence aller jusqu'à la taille. Pour faire court... ma séquence s'est poursuivie mais que puis-je dire, le 400 est maintenant parti. Je ne dirai même pas à quel point j'étais debout car la plupart d'entre vous voudront probablement me donner un bon coup de pied dans le derrière. Je me suis rattrapé chez Titan en ajoutant 500 à mes gains. J'ai dû annuler le retrait pour l'ajouter afin que le karma semble avoir égalisé les choses. Maintenant, je crains que Titan ne recommence le processus d’attente.
non, je suis désolé d'apprendre que tu as continué et que tu as perdu ces 400 $
:(
eh bien, s'il vous plaît, gardez les autres retraits, ne les annulez pas reste avec eux
LuckyRJ -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 04, 11, 03:29:28 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
So here is an update:
High Noon:
If you saw my posted question in the direct casino support....then you know I was told my withdraw should be coming soon. Regardless of how many changes and reversals (9 in 3-4 days), I thought I would see the status change by now. I made my last withdraw request on 8\1 at 12:10pm EST which is after hours for them. I thought for sure I would see change when I woke up this morning but I was wrong. I contacted support and they apologized and stated their cashier has been back logged. Then support stated it will be processed in 2 days. So are they saying not until Monday since the cashier is not working on the weekend? I'm trying to be patient but it's hard not to get frustrated. I don't want to make anymore deposits until I see the withdraw process work. I understand my multiple changes may have caused issues but........ well, it feels better to vent.
Casino Titan and Lucky Red:
I ended up reversing LR and CT with the intent to make them really big or lose it all. LR was a small amount so no worries there.
CT winnings was made from my first deposit so I just saw it as "Have fun and hope for more success". I did really well for a few days...up, down, up, down but eventually the casino gods won. I had a blast in the process!Voici donc une mise à jour :
Haut midi :
Si vous avez vu ma question publiée sur le support direct du casino... alors vous savez qu'on m'a dit que mon retrait devrait arriver bientôt. Quel que soit le nombre de changements et d'inversions (9 en 3-4 jours), je pensais voir le statut changer maintenant. J'ai fait ma dernière demande de retrait le 8\1 à 12h10 HNE, ce qui est après les heures d'ouverture pour eux. Je pensais avec certitude que je verrais du changement en me réveillant ce matin, mais j'avais tort. J'ai contacté le support et ils se sont excusés et ont déclaré que leur caissier était en retard. Ensuite, le support a déclaré qu'il serait traité dans 2 jours. Alors, disent-ils pas avant lundi puisque le caissier ne travaille pas le week-end ? J'essaie d'être patient mais c'est difficile de ne pas être frustré. Je ne souhaite plus effectuer de dépôt jusqu'à ce que je voie le processus de retrait fonctionner. Je comprends que mes multiples changements ont pu causer des problèmes, mais...... eh bien, c'est mieux de se défouler.
Casino Titan et Lucky Red :
J'ai fini par inverser LR et CT avec l'intention de les rendre vraiment gros ou de tout perdre. LR était une petite quantité donc pas de soucis.
Les gains CT ont été réalisés dès mon premier dépôt, donc je l'ai simplement vu comme "Amusez-vous et espérez plus de succès". J'ai vraiment bien réussi pendant quelques jours... de haut en bas, de haut en bas, mais finalement les dieux du casino ont gagné. Je me suis éclaté dans le processus !1.4/ 5
3.2/ 5
-
- Répondu par
- destro33
- à Aug 04, 11, 04:14:10 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I also wanted to ask anybody with experience. I've looked on the boards but wanted to know directly from people who have experienced ACH vs Courier Check. Either one have advantages or disadvantages? After doing some research, I've gotten a little paranoid about using ACH.
Je voulais aussi demander à toute personne ayant de l'expérience. J'ai consulté les forums, mais je voulais savoir directement auprès de personnes qui ont fait l'expérience d'ACH vs Courier Check. L'un ou l'autre a-t-il des avantages ou des inconvénients ? Après avoir fait quelques recherches, je suis devenu un peu paranoïaque à l'idée d'utiliser ACH.
-
- Répondu par
- helwin
- à Aug 05, 11, 03:03:04 AM
- Super Hero 2000
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
This isn't anywhere close to what Destro won, but it's huge to me. I'm waiting for $700, not the first but the first in a long time. I think winning is easy,(most of the time), it's cashing out and sitting tight till it comes that is hard. I cashed out $600 from Inetbet couple weeks ago, had made a cc deposit just so I could get Overnight Express, instead of my PayLinQ. I changed my method of withdrawing back and forth not sure what I was doing and without getting answers I needed. I got my withdraw in MyPayLinQ. Well I dipped and dipped and dipped till I had $20 left, I wanted to deposit somewhere different with. I cannot still believe how lucky I was to get 4 of kind quarter Pickem Poker $150, went down to $25 $50ish. Then a straight flush and 2 more 4 of kinds. I cashed out $700,
Really didn't want MyPayLinQ to get it again. I wrote support in message box in casino and explained everything. They approved my withdrawal Overnight Express. I am even more thankful for that, because the money is safe from my fingers. But that was last Fridays wee hours and have not heard from them with tracking or anything. I really don't want to bug them, but I hate to think I'd have to wait till next week. I haven't anything else to play with and all ready to go!
I thought they take about 5 days at the most. I'm sorry to be so whiny, but at least I killed some time, and hopefully give you a wake-up of how beautiful wins can turn into something ugly and painful. Find anything else to do that you can. Congratulations, by the way!Ce n’est pas du tout comparable à ce que Destro a gagné, mais c’est énorme pour moi. J'attends 700 $, pas le premier mais le premier depuis longtemps. Je pense que gagner est facile (la plupart du temps), c'est encaisser et rester serré jusqu'à ce que cela arrive, ce qui est difficile. J'ai encaissé 600 $ sur Inetbet il y a quelques semaines et j'avais effectué un dépôt en cc juste pour pouvoir obtenir Overnight Express, au lieu de mon PayLinQ. J'ai changé ma méthode de retrait, sans être sûr de ce que je faisais et sans obtenir les réponses dont j'avais besoin. J'ai reçu mon retrait dans MyPayLinQ. Eh bien, j'ai plongé et plongé et plongé jusqu'à ce qu'il me reste 20 $, je voulais déposer dans un endroit différent. Je n'arrive toujours pas à croire à quel point j'ai eu de la chance d'obtenir 4 du type Pickem Poker à 150 $, tombés à 25 $ et 50 $. Puis une quinte flush et 2 autres 4 sortes. J'ai encaissé 700 $,
Je ne voulais vraiment pas que MyPayLinQ le récupère. J'ai écrit le support dans la boîte de message du casino et j'ai tout expliqué. Ils ont approuvé mon retrait Overnight Express. J’en suis d’autant plus reconnaissant, car l’argent est à l’abri de mes doigts. Mais c'était vendredi dernier aux petites heures et je n'ai pas eu de nouvelles d'eux avec le suivi ou quoi que ce soit. Je ne veux vraiment pas les déranger, mais je déteste penser que je devrais attendre la semaine prochaine. Je n'ai rien d'autre avec quoi jouer et je suis prêt à partir !
Je pensais que cela prenait environ 5 jours au maximum. Je suis désolé d'être si pleurnicheur, mais au moins j'ai tué du temps et j'espère vous faire comprendre à quel point de belles victoires peuvent se transformer en quelque chose de laid et de douloureux. Trouvez tout ce que vous pouvez faire d'autre. Félicitations, au fait !3.5/ 5
-
- Répondu par
- wnanhee
- à Aug 05, 11, 04:42:29 AM
- Superstar Member 5413
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
OMG,helwin...lucky indeed!
I am sitting in here with such an excitement!
Hoooooray,
Congrats. on your superly duperly awesome win and I think you made the right choice of changing the method to overnight express which might take sometimes depends on what casino but as you well put it, the money is safe from those tempted fingers.:)OMG, Helwin... vraiment chanceux !
Je suis assis ici avec une telle excitation !
Hourra,
Bravo. sur votre victoire super génialement géniale et je pense que vous avez fait le bon choix de changer la méthode en express du jour au lendemain, ce qui peut parfois prendre dépend du casino, mais comme vous le dites bien, l'argent est à l'abri de ces doigts tentés. :) -
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- destro33
- à Aug 09, 11, 08:59:04 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Here is another update with my withdraw request from HN:
On August 2nd in the direct casino forum, I told Martyn I would wait and be patient. Well......still waiting. I'm getting more than frustrated now and regret ever thinking I can enjoy a casino online. To be honest, I'm getting down right angry. My wife who was all for the online casino experience is now 100% against it and does not have any faith in the concept. I'm at their mercy and it sucks that I have to sit back and take the BS I'm being fed. One of my first posts on this forum was in regards to my bad experience with 99 Slots and to be honest, I don't see much of a difference except with HN, i am constantly being reminded by their support that they are reputable. Not to mention the different bits of advice from support that conflicted with each other as well as the site FAQs. Yes I have made several cancelations and resubmissions but honestly, since my initial request over 2 weeks ago, I've been told so many different excuses on why it's still in "requested" status. Here are some examples in the order they happened:
- Initially was told I did not submit a faxback. I clarified that I did through All Star Slots and got it confirmed. They cancelled and put the balance back into my account.
- the next time, more than 2 business days had past. They told me "You made a change request the exact moment the cashier was getting ready to process your request so she cancelled it". Really? It was 1:30am EST so I doubt they were in the office at that time....5 hour difference I believe correct?
- Another few days, I was told I am making changes and I needed to stop.
- Few days later, asked again and was told the cashier is back logged and to wait 2 business days. Since that was a Thursday, I had to wait till Monday. Bearing in mind I made a change to my request on Sunday, I sent a PM to Martyn to help in speeding up the process on Monday morning.
- Monday morning I get an email stating the request was declined. No PM response from Martyn, I called support on the phone and they told me I needed to submit my ACH info and I never did that. Hmmmm.......this was the same problem originally. Besides, it's on the faxback form!
- That was yesterday....I sent the cashier the ACH info yesterday afternoon and waiting to see if things go through tomorrow and goes past the request status.
In general, I truly believe they are stalling in hopes I reverse and completely blow it all. Which I've not done. Holding steady at 3000. My initial request was 3700. And just to add, I managed to win some more and maxed out the request at 4000 but thats when I got more of a run around. Getting inpatient and angry, I'm now back down to 3000 but will not be budging anymore. I would not be so angry if it got out of the request stage. Unless this group of casinos does something to change my mind, I am pretty sure I'm done with giving my money to any casino. I understand there are international rules and all but honestly, they are quick to take my hard earned money when depositing, but god awful slow when withdrawing. I would be better off tossing my money into a fire and hoping it turns into jewels before getting a withdraw taken care of in a timely manner. Will I get another excuse tomorrow? We'll see. If anybody has something to say to change my mind on how I feel, please let me know because I'm just frustrated beyond belief. You have no idea how hards its been to not completely reverse it all and call it a day.Voici une autre mise à jour avec ma demande de retrait de HN :
Le 2 août, sur le forum direct du casino, j'ai dit à Martyn que j'attendrais et serais patient. Eh bien... j'attends toujours. Je suis plus que frustré maintenant et je regrette d'avoir pensé pouvoir profiter d'un casino en ligne. Pour être honnête, je suis vraiment en colère. Ma femme, qui était tout à fait favorable à l’expérience du casino en ligne, est désormais à 100 % contre et n’a aucune confiance dans le concept. Je suis à leur merci et ça craint de devoir m'asseoir et accepter les BS dont on me nourrit. L'un de mes premiers messages sur ce forum concernait ma mauvaise expérience avec 99 Slots et pour être honnête, je ne vois pas beaucoup de différence sauf avec HN, leur support me rappelle constamment qu'ils sont réputés. Sans parler des différents conseils du support qui entraient en conflit entre eux ainsi que des FAQ du site. Oui, j'ai effectué plusieurs annulations et resoumissions, mais honnêtement, depuis ma demande initiale il y a plus de 2 semaines, on m'a donné tellement d'excuses différentes pour expliquer pourquoi elle est toujours dans le statut « demandé ». Voici quelques exemples dans l’ordre dans lequel ils se sont produits :
- Au départ, on m'a dit que je n'avais pas soumis de télécopie. J'ai précisé que je l'avais fait via All Star Slots et je l'ai obtenu confirmé. Ils ont annulé et remis le solde sur mon compte.
- la fois suivante, plus de 2 jours ouvrables se sont écoulés. Ils m'ont dit "Vous avez fait une demande de modification au moment précis où la caissière s'apprêtait à traiter votre demande, elle l'a donc annulée". Vraiment? Il était 1h30 du matin (heure de l'Est), donc je doute qu'ils soient au bureau à ce moment-là... 5 heures de différence, je crois, n'est-ce pas ?
- Quelques jours plus tard, on m'a dit que je faisais des changements et que je devais arrêter.
- Quelques jours plus tard, j'ai demandé à nouveau et on m'a dit que le caissier était de nouveau connecté et qu'il devait attendre 2 jours ouvrables. Comme c'était un jeudi, j'ai dû attendre lundi. Gardant à l'esprit que j'ai modifié ma demande dimanche, j'ai envoyé un MP à Martyn pour m'aider à accélérer le processus lundi matin.
- Lundi matin, je reçois un email m'informant que la demande a été refusée. Aucune réponse PM de Martyn, j'ai appelé le support par téléphone et ils m'ont dit que je devais soumettre mes informations ACH et je ne l'ai jamais fait. Hmmmm.......c'était le même problème à l'origine. En plus, c'est sur le formulaire de fax !
- C'était hier... J'ai envoyé au caissier les informations ACH hier après-midi et j'attends de voir si les choses se passent demain et si elles dépassent le statut de la demande.
En général, je crois sincèrement qu’ils stagnent dans l’espoir que je renverserai et que je fasse complètement exploser tout cela. Ce que je n'ai pas fait. Je suis resté stable à 3 000. Ma demande initiale était de 3 700. Et juste pour ajouter, j'ai réussi à en gagner encore et j'ai maximisé la demande à 4 000, mais c'est à ce moment-là que j'ai eu plus de chance. Devenu patient et en colère, je suis maintenant redescendu à 3000 mais je ne bougerai plus. Je ne serais pas aussi en colère s'il sortait du stade de la demande. À moins que ce groupe de casinos ne fasse quelque chose pour me faire changer d’avis, je suis presque sûr d’en avoir assez de donner mon argent à n’importe quel casino. Je comprends qu'il existe des règles internationales et, honnêtement, ils sont rapides à prendre mon argent durement gagné lors du dépôt, mais terriblement lents lors du retrait. Je ferais mieux de jeter mon argent dans un feu et d’espérer qu’il se transforme en bijoux avant de pouvoir effectuer un retrait en temps opportun. Est-ce que j'aurai une autre excuse demain ? Nous verrons. Si quelqu'un a quelque chose à dire pour me faire changer d'avis sur ce que je ressens, faites-le-moi savoir car je suis juste frustré au-delà de toute croyance. Vous n’imaginez pas à quel point il a été difficile de ne pas tout inverser complètement et de mettre fin à cette situation.3.1/ 5
2.3/ 5
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- jeni740
- à Aug 09, 11, 09:17:18 PM
- Sr. Newbie 21
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
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- Lipstick
- à Aug 09, 11, 09:20:15 PM
- Admin 13900
- en ligne
Don't dare blow that 3k in your account! Don't do it!
I know sometimes the fa back can be a pain in the a$$ at Club World Casinos. Not the first time i heard this. But they will pay you......i know your angry but please........sit tight,
Maybe Zuga can work his magic for you and see whats going on.
LipsN'osez pas dépenser ces 3k sur votre compte ! Ne le fais pas !
Je sais que parfois le dos peut être pénible dans les a$$ des Club World Casinos. Ce n'est pas la première fois que j'entends ça. Mais ils vous paieront... je sais que vous êtes en colère mais s'il vous plaît...... asseyez-vous tranquillement,
Peut-être que Zuga pourra exercer sa magie pour vous et voir ce qui se passe.
Lèvres -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 09, 11, 09:25:46 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thanks lips but I'm sure I'll be told I have made a lot of change requests and so on. I can handle a waiting time to get a withdrawal but it just seems to me I get an excuse whenever I give them the time they ask for. The cashier is quick to cancel with no explanation. I'm calmer now that I vented a bit on here.
Merci lèvres, mais je suis sûr qu'on me dira que j'ai fait beaucoup de demandes de changement, etc. Je peux gérer un temps d'attente pour obtenir un retrait, mais il me semble que j'obtiens une excuse chaque fois que je leur donne le temps qu'ils demandent. Le caissier s'empresse d'annuler sans explication. Je suis plus calme maintenant que je me défoule un peu ici.
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- Répondu par
- anneloc
- à Aug 09, 11, 11:04:13 PM
- Sr. Member 253
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
destro forget the ach the courier check comes fed ex and fast go that route......much easier than verifying all the bank info ect.....
destro, oubliez le chèque du courrier qui arrive par ex et suivez rapidement cette route... beaucoup plus facile que de vérifier toutes les informations bancaires, etc.
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- Répondu par
- destro33
- à Aug 09, 11, 11:52:08 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Unfortunately the check is 2500 max but I'm thinking I'm better off changing it to check. I'll flip a coin and see....
Malheureusement, le chèque est de 2500 max mais je pense qu'il vaut mieux le changer pour vérifier. Je vais lancer une pièce et voir....
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- Répondu par
- helwin
- à Aug 10, 11, 01:26:07 AM
- Super Hero 2000
- actif la dernière fois il y a environ 20 jours
Really hard to say this, It will be short. Yesterday had written support asking about something I got in junk mail and if it was for my cashout Overnight Express. I got an answer saying the money was in MyPaylinQ. It was there since the 5th. Now it's not there because I just flipped. Not only did I lose all that money and the time waiting for it, I lost something else too, and it's not that easy to replace. I need to talk and need someone to listen. You are the best support there is, Thanks for being here LCB members and staff
I'll comment more on this if there's a comfortable spot in the withdrawal obituaries. Can we put a couch in there?
Just kidding.C'est vraiment difficile de dire ça, ce sera court. Hier, j'ai reçu une assistance écrite me demandant quelque chose que j'avais reçu dans du courrier indésirable et si c'était pour mon retrait Overnight Express. J'ai reçu une réponse disant que l'argent était dans MyPaylinQ. Il était là depuis le 5. Maintenant, ce n'est plus là parce que je viens de basculer. Non seulement j'ai perdu tout cet argent et le temps d'attente, mais j'ai aussi perdu autre chose, et ce n'est pas si facile à remplacer. J'ai besoin de parler et j'ai besoin que quelqu'un m'écoute. Vous êtes le meilleur soutien qui soit, merci d'être ici, membres et personnel du LCB.
Je commenterai davantage à ce sujet s'il y a une place confortable dans les nécrologies de retrait. Pouvons-nous y mettre un canapé ?
Je rigole. -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 10, 11, 03:18:36 AM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I hear you on that. I changed my withdraw to check and took 500 to the tables. It's disgusting how the games "tighten up". I played some craps and literally on every role of the dice, I had absolutely no chance in winning. I saw 100 go real fast. Went to a slot and won it back in one spin. Played some Blackjack and watched some more disappear in a matter of minutes. Again absolutely no chance in the hands that were dealt. Went back to slots and watched the rest of the 500 disappear really really fast. It's disgusting how fast it goes. I still wonder how much of it is actually based on pure odds. I have to imagine that it isn't. Twice my session got disconnected for some strange reason and I remember not to long ago, I was playing the play money version. I got disconnected by an administrator twice in 5 minutes. I don't remember what casino that was. I was just trying to see how some of the table games work. Oh well, since my request has been changed again, I'm sure I'll have to wait on processing. Assuming I stay off the laptop and things are processed according what they say, I probably won't see anything until late next week. It sucks because I wanted to take the family to the beach for a mini vacation before the end of the summer. That plan is out the window since I squandered almost half of my winnings away. I take blame for most of it but I can't excuse the lame reasons on delays. It's always something. I feel for the cashier if she's doing it alone but I can't understand how they expect to keep players coming back. Do withdraws outside the US takethis long as well? Or is this what US players have to deal with given the circumstances? Is it possible it's a combination of both clever business tactics and laws? I've read a lot on the boards and it seems everybody has different experiences. One thing is for sure, patience is key. Land casinos you get a quick turn around for obvious reasons so the loss I take is much more bearable. I get cash in hand right away but the waiting for an online cashout is unbearable and I feel like I'm just burning money. This of course is just my own opinion. I feel the same way when I'm winning, what's the point if I have to wait weeks for the money. Only thing I've collected are phone calls from my bank askinge to verify the charges on my card to be sure they aren't fraudulent. Anyways, I'm in a rare mood and I could go on and on. Just nice to know somebody reads my ranting. I really hope the US gets some casinos going so things will be so much more easier.
Je vous entends là-dessus. J'ai changé mon retrait pour vérifier et j'en ai apporté 500 aux tables. C'est dégoûtant de voir à quel point les jeux se « resserrent ». J'ai joué au craps et littéralement à chaque rôle des dés, je n'avais absolument aucune chance de gagner. J'en ai vu 100 partir très vite. Je suis allé dans une machine à sous et je l'ai récupéré en un seul tour. J'ai joué au Blackjack et j'en ai vu d'autres disparaître en quelques minutes. Encore une fois, absolument aucune chance dans les mains distribuées. Je suis retourné aux machines à sous et j'ai vu le reste des 500 disparaître très très rapidement. C'est dégoûtant à quelle vitesse ça va. Je me demande encore dans quelle mesure cela repose réellement sur de pures probabilités. Je dois imaginer que ce n'est pas le cas. Deux fois, ma session a été déconnectée pour une raison étrange et je me souviens qu'il n'y a pas si longtemps, je jouais à la version en argent fictif. J'ai été déconnecté par un administrateur deux fois en 5 minutes. Je ne me souviens pas de quel casino il s'agissait. J'essayais juste de voir comment fonctionnent certains jeux de table. Eh bien, puisque ma demande a de nouveau été modifiée, je suis sûr que je devrai attendre la fin du traitement. En supposant que je reste loin de l'ordinateur portable et que les choses sont traitées conformément à ce qu'elles disent, je ne verrai probablement rien avant la fin de la semaine prochaine. C'est nul parce que je voulais emmener la famille à la plage pour des mini vacances avant la fin de l'été. Ce plan est abandonné puisque j’ai dilapidé près de la moitié de mes gains. J'en assume la majeure partie, mais je ne peux pas excuser les raisons boiteuses des retards. C'est toujours quelque chose. Je plains la caissière si elle le fait seule, mais je ne comprends pas comment ils espèrent faire revenir les joueurs. Les retraits en dehors des États-Unis prennent-ils également autant de temps ? Ou est-ce à cela que les joueurs américains doivent faire face étant donné les circonstances ? Est-il possible que ce soit une combinaison de tactiques commerciales intelligentes et de lois ? J'ai beaucoup lu sur les forums et il semble que tout le monde ait des expériences différentes. Une chose est sûre, la patience est de mise. Dans les casinos terrestres, vous obtenez un retour rapide pour des raisons évidentes, donc la perte que je prends est beaucoup plus supportable. Je reçois tout de suite de l'argent en main, mais l'attente d'un retrait en ligne est insupportable et j'ai l'impression de brûler de l'argent. Ceci n’est bien sûr que ma propre opinion. Je ressens la même chose quand je gagne, à quoi ça sert si je dois attendre des semaines pour avoir de l'argent. La seule chose que j'ai collectée, ce sont des appels téléphoniques de ma banque demandant de vérifier les frais portés sur ma carte pour être sûr qu'ils ne sont pas frauduleux. Quoi qu'il en soit, je suis d'une humeur rare et je pourrais continuer encore et encore. C'est juste agréable de savoir que quelqu'un lit mes divagations. J'espère vraiment que les États-Unis ouvriront certains casinos afin que les choses soient beaucoup plus faciles.
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- wild77
- à Aug 10, 11, 04:27:30 PM
- Sr. Newbie 17
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
thanks for this info I was thinking of giving them a try but holding back now
merci pour cette information, je pensais les essayer mais je me retiens maintenant
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- Répondu par
- destro33
- à Aug 10, 11, 05:23:17 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I wouldn't write them off because it looks like people have different experiences with them. This is just my personal experience. Maybe others can add to it.
Je ne les écarterais pas parce qu’il semble que les gens ont des expériences différentes avec eux. Ceci est juste mon expérience personnelle. Peut-être que d'autres pourront y ajouter quelque chose.
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- Répondu par
- destro33
- à Aug 11, 11, 03:23:07 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
so my soap opera continues:
I'd like to start by saying I'm not technically bashing the Club World casinos...just venting I guess. Your experience may be different than mine.
So on Monday night I switched my request to courier check. Coincidently, I get an email from their cashier telling me my ACH info is approved on Wednesday morning. I think to myself how the timing is just making me more inpatient. This means I lowered my request for nothing. it's now 2500 and instead of processing my check, they tell me my ACH info is confirmed. Really!?!?!? That should have been done along time ago when I first sent my faxback form in and had the whole process sorted through the first time. It's a slap in my face as far as I'm concerned. Checks are more of a hassle for me because once I get a check, I have to wait till it clears so assuming I get one today, my bank will place a hold for 5-10 days depending on the size of the check. so for me, it looks like wait 7-10 days for me to receive the check and then 5-10 days for it to clear. ACH is a much better choice but at this point, it all seems the same. At this point, I just want it to be over. You can't expect to put a child in a candy store by himself and not expect the child to eat all the candy thats being dangled in his face. And to be honest, I feel like a child having a really bad tantrum. Starting the process can't take that long....for the love of god! If there only reasoning is that I have made more changes hindering their cashier.....they need to stop putting me in that situation and it's a lame excuse to begin with. I'm currently at 2000 for my withdraw now. Geez....squandered half my winnings away in a period of 2 weeks. Up, down, up, down.....changing my request to add winnings or unfortunately taking out to try and win back some more. I have to imagine for alot of casino players like me....sitting on 4000 in a withdraw request has got to be hard to do. If they processed at normal speed and I recieve my money within a decent time frame, they should assume I would be a happier customer and would return. So in the big picture, if I got my original 3700 request within a few days, I would have been happy. I could be on my little vacation with the family, and most likely pumping some of the winnings back to the casino. Overall, everybody wins and they would have a happy gambler contributing money to their casino on a regular basis. Instead, they have an annoyed customer thats growing more inpatient as each day goes by. I have made several deposits to Manhatten and some to All Star since this all started so I think I am done with this group. Same result but my opionion of them has gone from "reputable" to "No more reputable that any other rogue casino". I'm not the player that deposits $20 a month. Nothing wrong with that but I make a lot more than just a single deposit. I make frequent deposits to all their casinos so no reason why I shouldn't be treated fairly. I don't expect free chips but they stopped offering them to me after I won. Prior to that, I had only gotten one anyways. Nothing Martyn can do or say to me will change my mind. He has yet to answer my PMs in the first place. I'll be closing my accounts with them as soon as this is over.
Ironically, I got a phone call from 99 Slots yesterday afternoon. ! They were concerned I stopped playing at their casino and wanted to know what turned me away. ! I told them why and they gave me a $10 chip as a friendly gesture to get me to start depositing with them. WOW! I never thought I would say this but right now, that is the treatment I expect from CW considering how much money I spend at all their casinos in the last 2 months. I don't expect that from a rogue casino at all. The phone rep from 99 Slots was actually nice. I don't think I'll be falling for it but I'm just saying.
OK....done venting again. Thanks!alors mon feuilleton continue :
J'aimerais commencer par dire que je ne dénigre pas techniquement les casinos Club World... je me défoule simplement, je suppose. Votre expérience peut être différente de la mienne.
Ainsi, lundi soir, j'ai changé ma demande en chèque par coursier. Par coïncidence, je reçois un e-mail de leur caissier m'informant que mes informations ACH sont approuvées mercredi matin. Je me dis que le timing me rend encore plus patient. Cela signifie que j'ai réduit ma demande pour rien. il est maintenant 2500 et au lieu de traiter mon chèque, ils me disent que mes informations ACH sont confirmées. Vraiment!?!?!? Cela aurait dû être fait il y a longtemps lorsque j'ai envoyé pour la première fois mon formulaire de télécopie et que tout le processus était réglé du premier coup. C'est une gifle en ce qui me concerne. Les chèques sont plus compliqués pour moi car une fois que je reçois un chèque, je dois attendre qu'il soit compensé, donc en supposant que j'en reçoive un aujourd'hui, ma banque le bloquera pendant 5 à 10 jours en fonction du montant du chèque. donc pour moi, cela ressemble à attendre 7 à 10 jours pour que je reçoive le chèque, puis 5 à 10 jours pour qu'il soit compensé. ACH est un bien meilleur choix, mais à ce stade, tout semble pareil. À ce stade, je veux juste que ce soit fini. Vous ne pouvez pas vous attendre à mettre un enfant tout seul dans un magasin de bonbons et à ne pas vous attendre à ce qu'il mange tous les bonbons qu'on lui pend au visage. Et pour être honnête, j’ai l’impression d’être un enfant qui fait une très mauvaise crise. Démarrer le processus ne peut pas prendre si longtemps... pour l'amour de Dieu ! S'il n'y a qu'un seul raisonnement, c'est que j'ai apporté davantage de changements qui gênent leur caissier... ils doivent arrêter de me mettre dans cette situation et c'est une excuse boiteuse pour commencer. J'en suis actuellement à 2000 pour mon retrait maintenant. Bon sang... j'ai dilapidé la moitié de mes gains en 2 semaines. Haut, bas, haut, bas.....changeant ma demande d'ajouter des gains ou malheureusement en retirant pour essayer d'en regagner encore. Je dois imaginer que pour beaucoup de joueurs de casino comme moi... s'asseoir sur 4000 lors d'une demande de retrait doit être difficile à faire. S'ils traitent à vitesse normale et que je reçois mon argent dans un délai décent, ils devraient supposer que je serais un client plus satisfait et que je reviendrais. Donc, dans l’ensemble, si j’avais reçu ma demande initiale de 3 700 en quelques jours, j’aurais été heureux. Je pourrais passer mes petites vacances en famille et très probablement reverser une partie de mes gains au casino. Dans l’ensemble, tout le monde gagne et il y aurait un joueur heureux qui contribuerait régulièrement à son casino. Au lieu de cela, ils ont un client agacé qui devient de plus en plus patient à mesure que chaque jour passe. J'ai fait plusieurs dépôts à Manhattan et certains à All Star depuis que tout a commencé donc je pense que j'en ai fini avec ce groupe. Même résultat mais mon avis à leur sujet est passé de « réputé » à « Pas plus réputé que n’importe quel autre casino malhonnête ». Je ne suis pas le joueur qui dépose 20 $ par mois. Il n’y a rien de mal à cela, mais je fais bien plus qu’un simple dépôt. J'effectue des dépôts fréquents dans tous leurs casinos, donc il n'y a aucune raison pour que je ne sois pas traité équitablement. Je ne m'attends pas à des jetons gratuits, mais ils ont arrêté de me les offrir après que j'ai gagné. Avant cela, je n’en avais eu qu’un de toute façon. Rien de ce que Martyn peut faire ou me dire ne me fera changer d’avis. Il n'a pas encore répondu à mes MP. Je fermerai mes comptes chez eux dès que ce sera fini.
Ironiquement, j'ai reçu un appel téléphonique de 99 Slots hier après-midi. ! Ils craignaient que j'aie arrêté de jouer dans leur casino et voulaient savoir ce qui m'avait rebuté. ! Je leur ai expliqué pourquoi et ils m'ont donné un jeton de 10 $ en guise de geste amical pour que je commence à déposer chez eux. OUAH! Je n'aurais jamais pensé dire cela, mais pour le moment, c'est le traitement que j'attends de la part de CW, compte tenu du montant que j'ai dépensé dans tous leurs casinos au cours des 2 derniers mois. Je ne m'attends pas du tout à cela de la part d'un casino voyou. Le représentant téléphonique de 99 Slots était vraiment sympa. Je ne pense pas que je vais tomber dans le panneau, mais je dis juste.
OK... j'ai refait la ventilation. Merci! -
- Répondu par
- anneloc
- à Aug 11, 11, 04:51:48 PM
- Sr. Member 253
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
okay destro i think maybe the kid in the candy store shouldnt be gambling online!!!!! but however im sorry you had a slow experience cashing out how many days has it actually been and since you hit the last cashout button.????
ok, destro, je pense que peut-être que l'enfant du magasin de bonbons ne devrait pas jouer en ligne !!!!! mais cependant, je suis désolé que vous ayez eu une expérience lente lors de l'encaissement. Combien de jours cela s'est-il réellement écoulé et depuis que vous avez appuyé sur le dernier bouton d'encaissement. ????
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- Répondu par
- destro33
- à Aug 11, 11, 05:20:33 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Yes I do agree that online is probably not my cup of tea. I think land casinos is where I belong. I like the free drinks and room comps that come with it. It has only been 1 day since my last change so from that perspective, I should give it another day. On the other hand, I've given them 48 hours multiple times and given a reason why they haven't moved on it. I think my biggest issue is they have told me different things. On one occasion at the beginning of my initial withdraw, support told me they would leave a note with the cashier stating the original problem has been fixed and to process the withdraw in the morning which they never did. My initial changes occurred because I wanted to add winnings to my request. Before I did that, I made sure to contact support. I was told it wouldn't affect the process. Martin corrected that information in the direct support forum. For me, I tend to believe what I read in terms of casino rules. When they say most processes by next business day, I assume it will be the next business day. I wouldn't be so annoyed if it was processing for 2 weeks. Instead it's requested for 2 weeks. Other casinos tell you up front that withdraw approval alone will take up to 7 days. I can respect that since they tell you to your face. I work for a company that deals in payment processes for non profits so i know the overall process the casinos go through. It's not hard to process my request, instead it seems as though Im being skipped over and no matter what I do, I'm being sent to the back of the line. If I give them the time, I get pushed back regardless. If they only process payments twice a month or something like that, can't they just tell me that? That's all my point is.
Oui, je suis d’accord, en ligne n’est probablement pas ma tasse de thé. Je pense que les casinos terrestres sont ma place. J'aime les boissons gratuites et les avantages de chambre qui vont avec. Cela ne fait qu'un jour depuis mon dernier changement, donc de ce point de vue, je devrais lui donner un autre jour. D'un autre côté, je leur ai donné 48 heures à plusieurs reprises et j'ai donné une raison pour laquelle ils n'ont pas bougé. Je pense que mon plus gros problème est qu'ils m'ont dit des choses différentes. À une occasion, au début de mon retrait initial, le support m'a dit qu'il laisserait une note au caissier indiquant que le problème initial avait été résolu et qu'il traiterait le retrait dans la matinée, ce qu'il n'a jamais fait. Mes premiers changements sont survenus parce que je souhaitais ajouter des gains à ma demande. Avant de faire cela, je me suis assuré de contacter le support. On m'a dit que cela n'affecterait pas le processus. Martin a corrigé cette information dans le forum d'assistance directe. Pour ma part, j’ai tendance à croire ce que je lis en termes de règles de casino. Lorsqu'ils parlent de la plupart des processus d'ici le jour ouvrable suivant, je suppose que ce sera le jour ouvrable suivant. Je ne serais pas si ennuyé si le traitement durait pendant 2 semaines. Au lieu de cela, il est demandé pour 2 semaines. D'autres casinos vous disent d'emblée que le retrait de l'approbation seul prendra jusqu'à 7 jours. Je peux respecter cela puisqu’ils vous le disent en face. Je travaille pour une entreprise qui s'occupe des processus de paiement à but non lucratif, je connais donc le processus global par lequel passent les casinos. Il n'est pas difficile de traiter ma demande, au lieu de cela, il semble que je sois ignoré et peu importe ce que je fais, je suis envoyé au bout de la file. Si je leur donne le temps, je suis quand même repoussé. S'ils ne traitent les paiements que deux fois par mois ou quelque chose comme ça, ne peuvent-ils pas simplement me le dire ? C'est tout ce que je veux dire.
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- Répondu par
- Lipstick
- à Aug 11, 11, 11:47:12 PM
- Admin 13900
- en ligne
Destro,
Forget that you even have that cash waiting to be processed. Don't even go near it, think about and last but not least don't reverse it.
Every time you change that withdrawal amount it throws you that much more back from getting paid.
They have got your number and know that you keep going back and fourth with that withdrawal.
I think once they realize that you are not going to reverse it then there is no longer a reason to stall on their end!
I have been there and done that and in no way am trying to suggest that you are the only one.
I have done it more times then i dare want to admit.
LipsDétruire,
Oubliez que vous avez même cet argent en attente d'être traité. Ne vous en approchez même pas, réfléchissez-y et enfin, ne l'inversez pas.
Chaque fois que vous modifiez le montant du retrait, cela vous rapporte encore plus après avoir été payé.
Ils ont votre numéro et savent que vous continuez à faire des allers-retours avec ce retrait.
Je pense qu’une fois qu’ils réalisent que vous n’allez pas inverser la tendance, il n’y a plus de raison de caler de leur côté !
J'y suis allé et je l'ai fait et je n'essaie en aucun cas de suggérer que vous êtes le seul.
Je l'ai fait plus de fois que j'ose vouloir l'admettre.
Lèvres -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 12, 11, 12:29:55 AM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thanks lips for the encouragement. It's just been one of those kind of weeks for me and I'm taking out on something I have fun with. I'm sure others have done the same so that makes me feel better. To better understand my constant changing for everybody, I started the withdrawal at 3700. It sank to 2000. As a last ditch effort, I reversed one more time and had a very good streak with a slot and got it to 4000 in request with 1500 for a balance to play with. I should have left it that way but instead I got greedy thinking my luck would last another day. I'm now at 2000 again. I have moved on and not thinking of the withdraw anymore. I'll have no problems keeping my hands out of the cookie jar. I seem to have the luck but not the will power. I started playing elsewhere and as usual, I'm up by a good amount without using any codes so no play through to worry about. I will be good on this when it's time to withdraw. Anybody want to buy some of my luck? !
Merci lèvres pour les encouragements. C'est juste une de ces semaines pour moi et je me lance dans quelque chose avec lequel je m'amuse. Je suis sûr que d'autres ont fait la même chose, donc cela me fait du bien. Pour mieux comprendre mon changement constant pour tout le monde, j'ai commencé le retrait à 3700. Il a coulé à 2000. Comme dernier effort, j'ai inversé une fois de plus et j'ai eu une très bonne séquence avec un slot et je l'ai obtenu à 4000 en demande avec 1500. pour un équilibre avec lequel jouer. J'aurais dû laisser les choses ainsi, mais au lieu de cela, je suis devenu gourmand en pensant que ma chance durerait un autre jour. Je suis maintenant à nouveau à 2000. J'ai évolué et je ne pense plus au retrait. Je n'aurai aucun problème à garder mes mains hors du pot à biscuits. Il me semble que j'ai de la chance mais pas la volonté. J'ai commencé à jouer ailleurs et comme d'habitude, j'ai progressé d'un bon montant sans utiliser de codes, donc pas de soucis pour jouer. Je serai bon là-dessus quand il sera temps de me retirer. Quelqu'un veut-il acheter un peu de ma chance ? !
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- Répondu par
- doeboy1023
- à Aug 12, 11, 06:11:48 PM
- Newbie 5
- actif la dernière fois il y a environ 13 ans
Hi Guy,
I'm a U.S. player and I'm having a hard time figuring out how to withdraw the money I've won from the free bonus money I was given as a new player. Any advice would be appreciated. I've pasted a copy of the email I sent to the cashier for a better explanation.
Hello,
I'm trying to cash out my bonuses with both Clubworldcasinos.com and Highnooncasino.com. The problem is that you have to have a minimum of $350 to use ACH or courier check. I have $250 bonus money in clubworld and $300 in Highnooncasino. MyPaylinq and the other wallet service that are available to US players seems to be a huge pain to get your money from (I won't go into great detail) and I've seen nothing but bad review's about them. I just don't feel comfortable using those services and I don't see why I should have to pay a service to get my money from your casino's....I didn't charge you to accept my credit card when I deposited money did I? I've withdrawn money from other gambling sites VIA ACH with no problem for under $350 and I don't understand why I cannot do it here? I'm willing to pay whatever fee it costs you to do so. Or can you combine the money from both casino's to equal $550 and ACH or send a check that way? I gotta tell you, the verification process itself was a huge pain to begin with and this is just adding to my frustration. The only reason I even tried out your casino's was because I seen a few good reviews about your customer service (which they are there and very friendly) but to me, designing a cashout system to make it almost impossible to claim your winnings from a bonus given to you, just seems a bit less than upfront to me. I've been holding off on writing my review of your casino's to see if everything turns out for the best...but I gotta tell you, my patience is wearing thin. Further more, even if I wanted to deposit more cash into your casino, I can't because I'm worried it will get mixed up with the bonus money I've won. I'm sure there is a way you can make an exception this one time to please a new (and possibly loyal) customer. PLEASE HELP!
Thank you for your time.Salut mec,
Je suis un joueur américain et j'ai du mal à comprendre comment retirer l'argent que j'ai gagné grâce au bonus gratuit qui m'a été offert en tant que nouveau joueur. Tout avis sera le bienvenu. J'ai collé une copie de l'e-mail que j'ai envoyé au caissier pour une meilleure explication.
Bonjour,
J'essaie d'encaisser mes bonus avec Clubworldcasinos.com et Highnooncasino.com. Le problème est que vous devez disposer d'un minimum de 350 $ pour utiliser ACH ou un chèque de messagerie. J'ai 250 $ de bonus dans Clubworld et 300 $ dans Highnooncasino. MyPaylinq et les autres services de portefeuille disponibles pour les joueurs américains semblent être très pénibles pour obtenir votre argent (je n'entrerai pas dans les détails) et je n'ai vu que de mauvaises critiques à leur sujet. Je ne me sens tout simplement pas à l'aise avec ces services et je ne vois pas pourquoi je devrais payer un service pour récupérer mon argent de votre casino. Je ne vous ai pas facturé pour accepter ma carte de crédit lorsque j'ai déposé de l'argent. Ai-je? J'ai retiré de l'argent sur d'autres sites de jeu VIA ACH sans problème pour moins de 350 $ et je ne comprends pas pourquoi je ne peux pas le faire ici ? Je suis prêt à payer tous les frais que cela vous coûtera. Ou pouvez-vous combiner l'argent des deux casinos pour obtenir 550 $ et ACH ou envoyer un chèque de cette façon ? Je dois vous dire que le processus de vérification lui-même a été très pénible au début et cela ne fait qu'ajouter à ma frustration. La seule raison pour laquelle j'ai essayé votre casino, c'est parce que j'ai vu quelques bonnes critiques sur votre service client (ils sont là et très sympathiques), mais pour moi, concevoir un système de retrait pour rendre presque impossible la réclamation de vos gains grâce à un bonus. qui vous est donné, me semble un peu moins que d'emblée. J'ai attendu avant d'écrire mon avis sur votre casino pour voir si tout se passe pour le mieux... mais je dois vous le dire, ma patience s'épuise. De plus, même si je voulais déposer plus d'argent dans votre casino, je ne peux pas parce que j'ai peur que cela se mélange avec l'argent bonus que j'ai gagné. Je suis sûr qu'il existe un moyen de faire une exception cette fois-ci pour plaire à un nouveau client (et peut-être fidèle). S'IL VOUS PLAÎT, AIDEZ !
Merci pour votre temps. -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 12, 11, 08:34:52 PM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Hey Doeboy1023,
Your situation sounds different than mine. You may be better off posting your question to Martyn in Direct Casino support. Not sure if there is a way around the minimum withdraw unless you deposit more to meet the minimum. Hope this helps you.Salut Doeboy1023,
Votre situation semble différente de la mienne. Vous feriez peut-être mieux de poster votre question à Martyn dans l'assistance Direct Casino. Je ne sais pas s'il existe un moyen de contourner le retrait minimum, à moins que vous ne déposiez davantage pour atteindre le minimum. J'espère que cela vous aide. -
- Répondu par
- destro33
- à Aug 17, 11, 11:00:13 AM
- Full Member 192
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Just wanted to update everyone on my withdraw request. Last Friday after some emails, My ACH withdraw was approved early in the morning. I was told it would be the standard 3 a business day wait. This is typical of any wire transfer. Well.... Today is 3 business days and I got my withdraw. This proves that casinos can process things fairly quick. I was promised that any future withdraws will run smoothly from this point on. Let's see what happens for future withdraws.
Je voulais juste informer tout le monde de ma demande de retrait. Vendredi dernier, après quelques e-mails, mon retrait ACH a été approuvé tôt le matin. On m'a dit que ce serait l'attente standard de 3 jours ouvrables. Ceci est typique de tout virement bancaire. Eh bien... Aujourd'hui, cela fait 3 jours ouvrables et j'ai reçu mon retrait. Cela prouve que les casinos peuvent traiter les choses assez rapidement. On m’a promis que tout retrait futur se déroulerait sans problème à partir de ce moment. Voyons ce qui se passe pour les futurs retraits.
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- Répondu par
- JohnnyK
- à Aug 17, 11, 11:12:15 AM
- Admin du forum 30868
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Happy to hear that, well done!
Heureux d'entendre ça, bravo !
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- Répondu par
- betfreak28
- à Apr 22, 12, 05:08:43 PM
- Sr. Newbie 30
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
[hr]Withdrawal tactics for highnooncasino:
I managed to beat the playthrough of $61*40 and requested the withdrawal of $130. I was refused this because I informed my girlfriend who also went on to attempt at her home. My billing address is different as are all my other details, but due to us both requesting the free no deposit bonus on the same IP address I have been declined the withdrawal.
I think this is absolutely shocking, all the difference being was the same ip address but different computers, so beware. I am extremely unhappy and wil not be using any of the world group casinos in the future.
BEWARE and always read the small print. These guys do not list this anywhere for you're convenience. That is a huge problem with these ND bonuses, you will always have trouble withdrawing if you meet the requirements.[hr]Tactiques de retrait pour highnooncasino :
J'ai réussi à battre le playthrough de 61*40 $ et j'ai demandé le retrait de 130 $. Cela m'a été refusé parce que j'en ai informé ma petite amie qui a également tenté de s'introduire chez elle. Mon adresse de facturation est différente, tout comme toutes mes autres informations, mais comme nous demandons tous les deux le bonus gratuit sans dépôt sur la même adresse IP, le retrait m'a été refusé.
Je pense que c'est absolument choquant, toute la différence étant la même adresse IP mais des ordinateurs différents, alors méfiez-vous. Je suis extrêmement mécontent et je n'utiliserai aucun des casinos du groupe mondial à l'avenir.
ATTENTION et lisez toujours les petits caractères. Ces gars-là ne répertorient cela nulle part pour votre commodité. C'est un énorme problème avec ces bonus ND, vous aurez toujours du mal à retirer si vous remplissez les conditions.
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