ich habe erstmal nur eine Kopie von meinem Dokument mit dem Scanner gemacht und dort hin geschickt. Daraufhin sagten sie mir der Ausweis sei kuputt was eine lüge ist. Dann habe ich das Dokument nochmal von beiden Seiten fotografiert und die badein Fotos + Die beiden gescannten exemplare meines Dokuments dort hingeschickt.
Nachricht vom Support:
As seen on provided pictures, your ID is damaged. That is why we are asking you to provide valid ID or passport.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Jetzt sagt der support ich brauche ein beglaubigten Ausweis :D ich kann nicht mehr echt ey
Hier die Nachricht:
According to MyWin24 General Terms and Conditions p. 5.4. we require You to provide us with a notarised ID or any equivalent certified ID according to the applicable law of Your jurisdiction.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Heute haben die auch einfach meinen Account geblockt aber ich habe Screenshots von meinem Geld und Username.
Ich verstehe gar nicht was das soll
D’abord, je viens de faire une copie de mon document avec le scanner et je l’y ai envoyé. Ils m’ont alors dit que la pièce d’identité était fausse, ce qui était un mensonge. Ensuite, j'ai photographié à nouveau le document des deux côtés et j'y ai envoyé les mauvaises photos + les deux copies numérisées de mon document.
Message de l'assistance :
Comme le montrent les photos fournies, votre pièce d'identité est endommagée. C'est pourquoi nous vous demandons de fournir une pièce d'identité ou un passeport valide.
Nous espérons votre compréhension ! N'hésitez pas à contacter notre service client, simplement en répondant à ce message, si vous avez des questions ou des préoccupations.
Maintenant, le support dit que j'ai besoin d'une pièce d'identité certifiée :D Je ne peux plus vraiment le faire, hey
Voici le message :
Selon les Conditions Générales MyWin24 p. 5.4. nous vous demandons de nous fournir une pièce d'identité notariée ou toute pièce d'identité certifiée équivalente conformément à la loi applicable dans votre juridiction.
Nous espérons votre compréhension ! N'hésitez pas à contacter notre service client, simplement en répondant à ce message, si vous avez des questions ou des préoccupations.
Aujourd'hui, ils ont simplement bloqué mon compte mais j'ai des captures d'écran de mon argent et de mon nom d'utilisateur.
Je ne comprends même pas ce que ça veut dire
First I just made a copy of my document with the scanner and sent it there. They then told me the ID was fake, which was a lie. Then I photographed the document again from both sides and sent the bad photos + the two scanned copies of my document there.
Message from support:
As seen on provided pictures, your ID is damaged. That is why we are asking you to provide valid ID or passport.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Now the support says I need a certified ID :D I can't really do it anymore ey
Here is the message:
According to MyWin24 General Terms and Conditions p. 5.4. we require You to provide us with a notarized ID or any equivalent certified ID according to the applicable law of Your jurisdiction.
We hope for your understanding! Feel free to contact our customer care team, simply by replying to this message, if you have any questions or concerns.
Today they simply blocked my account but I have screenshots of my money and username.
I don't even understand what that's supposed to mean