Règlements et demandes pour la boutique LCB

21,001
vues
151
réponses
Dernier message fait il y a environ 30 jours par zunairain
Melcb
  • Créé par
  • Melcb
  • Admin 6308
  • actif la dernière fois il y a environ 10 jours

Les lecteurs de ce sujet ont également lu :

  • High Country Casino - Tournoi Freeroll exclusif de Lucha Libre 2 à 500 $ Pour les joueurs nouveaux et existants - US OK ! Prix garantis : 500 $ Nom du tournoi : Lucha Libre 2 Les 20 meilleurs...

    Lu

    FERMÉ : High Country Casino - Tournoi Fr...

    1 251
    il y a environ 2 mois
  • Casino Wild7 - Bonus exclusif sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement - Pas de US ! Montant : 50 tours gratuits sur Bonanza Milliard Comment réclamer le bonus : Les joueurs doivent s'inscrire via...

    Lu

    FERMÉ : Bonus sans dépôt exclusif du cas...

    10 1.55 K
    il y a environ 2 mois
  • Betus me fait gagner des jetons gratuits qu'ils ont annoncés dans mon e-mail ! J'ai effectué plusieurs dépôts ici « je crois » il y a des années, je ne peux pas en être certain car vous...

    Lu

    FERMÉ [en raison de l'inactivité de l'ex...

    4 461
    il y a environ 2 mois

Veuillez ou s'inscrire pour poster ou commenter.

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    pnick52 wrote:

    Hallo ich finde die Artikel im Shop sehr interessant und hätte gern mehr davon erworben. Aber leider ist immer eine Einzahlung in dem jeweiligen Casino notwendig wenn man den registrierungsbonus erhalten hat.. ich wünsche mir mehr Artikel im Shop  die freispiele oder Guthaben auch ohne Einzahlung zu erwerben sind. Ich bekomme meine Chips nicht zum Einsatz und eine Einzahlung ist auch nicht immer machbar. Ich hoffe das es in der Casino Liste ohne Einzahlung bald wieder neue Casino gibt. 


    Hallo pnick52,

    ich habe deinen Beitrag hierher verschoben, damit alle Beiträge zum Shop in einem Beitrag gesammelt sind.

    Erstmal danke für dein Feedback. Es freut uns, dass dir die Artikel gefallen. Boni ohne Einzahlung sind in der Tat besonders attraktiv, aber nicht immer machbar. Oft legen die Casinos in ihren allgemeinen Bonusbedingungen fest, dass mehrere Boni ohne Einzahlung hintereinander nicht möglich sind und wollen sich natürlich gegen das Ausnutzen durch "Bonus Whoring" schützen.

    Wir versuchen aber immer, die besten Angebote für euch zu finden und haben hoffentlich bald wieder neue Boni in unserem Shop. Ansonsten reicht aber in der Regel die Mindesteinzahlung von 10 oder 20 Euro aus, um dich für einen neuen Bonus zu qualifizieren. In dem Fall wäre mein Tipp, bei dieser Einzahlung selbst keinen Bonus anzunehmen, damit du nicht an Umsatzbedingungen gebunden bist und dein Geld jederzeit auszahlen kannst und dann den Bonus aus dem Shop annehmen kannst.

    Viele Grüße

    HardyK

    pnick52 a écrit :

    Bonjour, je trouve les articles de la boutique très intéressants et j'aurais aimé en acheter davantage. Mais malheureusement, un dépôt est toujours nécessaire dans le casino concerné si vous avez reçu le bonus d'inscription. J'aimerais voir plus d'articles dans la boutique offrant des tours gratuits ou des crédits qui peuvent également être achetés sans dépôt. Je ne peux pas utiliser mes jetons et effectuer un dépôt n'est pas toujours possible. J'espère qu'il y aura bientôt de nouveaux casinos dans la liste des casinos sans dépôt.


    Bonjour pnick52,

    J'ai déplacé votre message ici afin que tous les messages concernant la boutique soient rassemblés dans un seul message.

    Tout d'abord, merci pour votre retour. Nous sommes heureux que vous ayez aimé les articles. Les bonus sans dépôt sont en effet particulièrement attractifs, mais pas toujours réalisables. Les casinos stipulent souvent dans leurs conditions générales de bonus que plusieurs bonus consécutifs sans dépôt ne sont pas possibles et veulent bien sûr se protéger contre l'exploitation par le biais du « bonus Whoring ».

    Mais nous essayons toujours de trouver les meilleures offres pour vous et nous espérons que nous aurons bientôt de nouveaux bonus dans notre boutique. Sinon, le dépôt minimum de 10 ou 20 euros suffit généralement pour vous qualifier pour un nouveau bonus. Dans ce cas, mon conseil serait de ne pas accepter de bonus avec ce dépôt afin de ne pas être lié aux conditions de vente et de pouvoir retirer votre argent à tout moment puis accepter le bonus de la boutique.

    Cordialement

    HardyK

    pnick52 wrote:

    Hello, I find the items in the shop very interesting and would have liked to purchase more of them. But unfortunately a deposit is always necessary in the respective casino if you have received the registration bonus. I would like to see more items in the shop that offer free spins or credit that can also be purchased without a deposit. I don't get to use my chips and making a deposit isn't always possible. I hope that there will soon be new casinos in the no deposit casino list.


    Hello pnick52,

    I moved your post here so that all posts about the shop are collected in one post.

    First of all, thank you for your feedback. We're glad you liked the articles. No deposit bonuses are indeed particularly attractive, but not always feasible. Casinos often stipulate in their general bonus conditions that multiple bonuses without a deposit in a row are not possible and of course want to protect themselves against exploitation through “bonus Whoring ”.

    But we always try to find the best offers for you and will hopefully have new bonuses in our shop soon. Otherwise, the minimum deposit of 10 or 20 euros is usually enough to qualify you for a new bonus. In this case, my tip would be not to accept a bonus with this deposit so that you are not bound to sales conditions and can withdraw your money at any time and then accept the bonus from the shop.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo,

    ich habe versucht ein Auszahlung  per Pay-Pal zu beantragen,aber leider missgelungen,weil ich keine 3 monate Mietglidschaft habe,ich finde es sehr schade, dass es erst nach drei Monate geht, außerdem ist bei den Pay-Pal Shop gar keine Hinweis darüber.

    Liebe Grüßen Boyana

    Bonjour,

    J'ai essayé de demander un paiement via Pay-Pal, mais malheureusement sans succès car je n'ai pas d'abonnement de location de 3 mois. Je trouve dommage que cela ne fonctionne qu'au bout de trois mois et qu'il n'y ait aucune information à ce sujet. dans la boutique Pay-Pal.

    Cordialement, Boyana

    Hello,

    I tried to request a payout via Pay-Pal, but unfortunately it was unsuccessful because I don't have a 3-month rental membership. I think it's a shame that it only works after three months, and there's no information about it in the Pay-Pal shop .

    Kind regards, Boyana

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    So wie ich es auch verstanden habe, das jetzige Guthaben kann ich auch nicht nach drei Monate auszahlen per Pay-Pal. Stimmt das?

    Si je comprends bien, je ne peux pas payer le solde actuel après trois mois via Pay-Pal. Est-ce exact?

    As I understand it, I can't pay out the current balance after three months via Pay-Pal. Is that correct?

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    boyana777 wrote:

    So wie ich es auch verstanden habe, das jetzige Guthaben kann ich auch nicht nach drei Monate auszahlen per Pay-Pal. Stimmt das?

    Hallo boyana777,

    so ist es, Guthaben, das in den ersten 3 Monaten der Mitgliedschaft erworben wird, kann nicht für geldwerte Auszahlungen verwendet werden. Die Regeln sind die Grundlage des Shops und müssen deshalb von allen Mitgliedern akzeptiert werden.  Unter Punkt 8 heißt es:

    "Alle neuen Mitglieder können keine Guthaben für E-Wallets (Skrill, Paypal, Neteller), Bitcoins, Pokerstars-/Full Tillt Guthaben oder Amazongutscheine erwerben, bis sie drei Monate als Mitglied dabei sind.

    Nach diesem Zeitraum können sie die erwähnten Artikel erwerben, allerdings nicht mit dem Guthaben, dass sie in den ersten 3 Monaten gesammelt haben. Das heißt, dass man diese geldwerten Artikel nur mit unmittelbar zuvor erworbenem Guthaben kaufen kann.

    Diese Regel hat allerdings keinerlei Auswirkungen auf die anderen Artikel im Shop, die auch in den ersten drei Monaten gekauft werden können."

    Hintergrund der Regel ist unter anderem, dass wir nur hochwertige Inhalte auf LCB anbieten wollen. Nutzer, die sich nur anmelden, um durch Spam und möglichst viele Beiträge in wenig Zeit viele LCB$ zu sammeln, ziehen die gesamte Qualität der Seite und des Forums nach unten. Wer sich aber reglmäßig und langfristig einbindet, kann sich im Gegenzug nach dieser Bewährungsphase auch über Cash-Auszahlungen freuen smiley

    Es gibt aber auch jede Menge gute Casino-Boni, die man in den ersten 3 Monaten nutzen kann und ich habe das Gefühl, dass es nicht mehr lange dauern wird, bis ein paar neue hinzukommen. Und dann sollten auch solche dabei sein, über die sich pnick52 freuen dürfte wink

    Viele Grüße

    HardyK

    boyana777 a écrit :

    Si je comprends bien, je ne peux pas payer le solde actuel après trois mois via Pay-Pal. Est-ce exact?

    Bonjour boyana777,

    C’est vrai, le crédit acquis au cours des 3 premiers mois d’adhésion ne peut pas être utilisé pour des retraits monétaires. Le règlement constitue la base de la boutique et doit donc être accepté par tous les membres. Le point 8 précise :

    " Tous les nouveaux membres ne peuvent pas acheter de crédit pour des portefeuilles électroniques (Skrill, Paypal, Neteller), des Bitcoins, du crédit Pokerstars/Full Tilt ou des bons d'achat Amazon avant d'être membres depuis trois mois.

    Passé ce délai, vous pourrez acheter les articles mentionnés, mais pas avec le crédit que vous avez collecté au cours des 3 premiers mois. Cela signifie que ces objets de valeur ne peuvent être achetés qu’avec un crédit acheté immédiatement auparavant.

    Toutefois, cette règle n'a aucun effet sur les autres articles de la boutique, qui peuvent également être achetés au cours des trois premiers mois. "

    Le fondement de cette règle est, entre autres, que nous souhaitons uniquement proposer des contenus de haute qualité sur LCB. Les utilisateurs qui s'inscrivent uniquement pour collecter beaucoup de LCB$ via le spam et autant de messages que possible en peu de temps nuisent à la qualité globale du site et du forum. Mais si vous vous engagez régulièrement et sur le long terme, vous pouvez également espérer des versements en espèces après cette période d'essai. smiley

    Il existe également de nombreux bons bonus de casino que vous pouvez utiliser au cours des 3 premiers mois et j'ai le sentiment qu'il ne faudra pas longtemps avant que quelques nouveaux soient ajoutés. Et puis il devrait y avoir aussi ceux dont pnick52 devrait se réjouir wink

    Cordialement

    HardyK

    boyana777 wrote:

    As I understand it, I can't pay out the current balance after three months via Pay-Pal. Is that correct?

    Hello boyana777,

    That's right, credit acquired in the first 3 months of membership cannot be used for monetary withdrawals. The rules are the basis of the shop and must therefore be accepted by all members. Point 8 states:

    " All new members cannot purchase credit for e-wallets (Skrill, Paypal, Neteller), Bitcoins, Pokerstars/Full Tilt credit or Amazon vouchers until they have been a member for three months.

    After this period, you can purchase the items mentioned, but not with the credit that you collected in the first 3 months. This means that these valuable items can only be purchased with credit that has been purchased immediately beforehand.

    However, this rule has no effect on the other items in the shop, which can also be purchased in the first three months. "

    The background to the rule is, among other things, that we only want to offer high-quality content on LCB. Users who register just to collect lots of LCB$ through spam and as many posts as possible in a short amount of time drag down the overall quality of the site and the forum. But if you commit yourself regularly and over the long term, you can also look forward to cash payouts after this probationary period smiley

    There are also plenty of good casino bonuses that you can use in the first 3 months and I have a feeling it won't be long before a few new ones are added. And then there should also be those that pnick52 should be happy about wink

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Jep..kann das verstehen...weil wenn´s im Internet Gratis-Geld gibt....dann würde diese Seite wohl überrannt  werden von Spammern wenn es da nicht ein paar Hindernise gäbe. 

    Oh ja freue mich auch sehr auf die neuen Shop-Angebote...hoffentlich mal en paar Casinos dabei wo ich auch gerne einzahle..;-)

    Oui... je peux comprendre cela... parce que s'il y avait de l'argent gratuit sur Internet... alors ce site serait probablement envahi par les spammeurs s'il n'y avait pas quelques obstacles.

    Oh oui, j'attends aussi avec impatience les nouvelles offres des magasins... j'espère qu'il y aura quelques casinos où j'aime aussi déposer... ;-)

    Yep...I can understand that...because if there was free money on the internet...then this site would probably be overrun by spammers if there weren't a few obstacles.

    Oh yes, I'm also really looking forward to the new shop offers...hopefully there will be a few casinos where I also like to deposit..;-)

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    hallo habe die mail 

    Dear ............,

    We are glad to inform you that your account will be credited with 20 Free Spins on the Wonkie Wabbits slot according to the LCB Shop Promotion. 
    The spins will be active for the next 72 hours.           bekommen doch das spiel lässt sich nicht öffnen .

    der live chat antwortet nicht was kann ich da machen  ???casibon ist das casino

    Bonjour, j'ai l'email

    Cher ............,

    Nous sommes heureux de vous informer que votre compte sera crédité de 20 tours gratuits sur la machine à sous Wonkie Wabbits conformément à la promotion LCB Shop.
    Les tours seront actifs pendant les prochaines 72 heures. mais le jeu ne s'ouvre pas.

    Le chat en direct ne répond pas, que faire ? Casibon est le casino

    Hello, I have the email

    Dear ............,

    We are glad to inform you that your account will be credited with 20 Free Spins on the Wonkie Wabbits slot according to the LCB Shop Promotion.
    The spins will be active for the next 72 hours. but the game won't open.

    The live chat doesn't answer, what can I do? Casibon is the casino

    3.2/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo anulu,

    ich frage für dich einmal nach und melde mich bei dir, wenn ich eine Antwort habe smiley

    Gruß

    HardyK

    Bonjour Anulu,

    Je vais vous poser quelques questions et je vous répondrai lorsque j'aurai une réponse smiley

    salutation

    HardyK

    Hello anulu,

    I'll ask some questions for you and will get back to you when I have an answer smiley

    greeting

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Wer hat erfahrung ..... ????

    Habe meine LCB guthaben umgetauscht gegen ein 5€ guthaben für PLAYAMO casino. Leider ist das guthaben auf mein spielerprofil nicht drauf. Warum?

    Würde mich freuen wenn jemand mir weiterhelfen könnte ☺☺

    Qui a de l'expérience..... ????

    J'ai échangé mon crédit LCB contre un crédit de 5€ pour le casino PLAYAMO. Malheureusement, le crédit n'est pas sur mon profil de joueur. Pourquoi?

    Je serais heureux si quelqu'un pouvait m'aider ☺☺

    Who has experience.....????

    I exchanged my LCB credit for a €5 credit for PLAYAMO casino. Unfortunately, the credit is not on my player profile. Why?

    I would be happy if someone could help me ☺☺

    3.2/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    Marlena25 wrote:

    Wer hat erfahrung ..... ????

    Habe meine LCB guthaben umgetauscht gegen ein 5€ guthaben für PLAYAMO casino. Leider ist das guthaben auf mein spielerprofil nicht drauf. Warum?

    Würde mich freuen wenn jemand mir weiterhelfen könnte ☺☺

    Hallo Marlena,

    wie lange ist dein Einkauf im Shop bereits her? Wenn du deine Chips einlöst, informiert ein Mitarbeiter von LCB das entsprechende Casino und der Kundendienst dort fügt deinem Spielerkonto dann den entsprechenden Bonus hinzu. Bis alle Schritte absolviert sind, kann dies auch schon Mal wenige Tage dauern, vor allem wenn ein Wochenende dazwischen liegt.

    Sollte die Gutschrift eine Woche nach Einkauf im Shop nicht erfolgt sein, sende mir mal eine PN mit deinem Nutzernamen im Playamo Casino.

    HardyK

    Marlena25 a écrit :

    Qui a de l'expérience..... ????

    J'ai échangé mon crédit LCB contre un crédit de 5€ pour le casino PLAYAMO. Malheureusement, le crédit n'est pas sur mon profil de joueur. Pourquoi?

    Je serais heureux si quelqu'un pouvait m'aider ☺☺

    Bonjour Marléna,

    Depuis combien de temps n'avez-vous pas acheté dans la boutique ? Lorsque vous échangez vos jetons, un employé de LCB informera le casino concerné et le service client ajoutera ensuite le bonus approprié à votre compte joueur. Cela peut parfois prendre quelques jours pour que toutes les étapes soient complétées, surtout s'il y a un week-end entre les deux.

    Si le crédit n'a pas été reçu une semaine après l'achat dans la boutique, envoyez-moi un MP avec votre nom d'utilisateur sur Playamo Casino.

    HardyK

    Marlena25 wrote:

    Who has experience.....????

    I exchanged my LCB credit for a €5 credit for PLAYAMO casino. Unfortunately, the credit is not on my player profile. Why?

    I would be happy if someone could help me ☺☺

    Hello Marlena,

    How long has it been since you purchased from the shop? When you redeem your chips, an LCB employee will inform the relevant casino and the customer service there will then add the appropriate bonus to your player account. It can sometimes take a few days for all steps to be completed, especially if there is a weekend in between.

    If the credit has not been received a week after purchasing in the shop, send me a PM with your username at Playamo Casino.

    HardyK

    3.2/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    wann hast du das shop item denn gekauft?

    es kann bis zu 72h dauern bis das Guthaben/Freispiele in den jeweiligen Casino's verbucht wird... manche dieser casino's bieten zudem keinen oder nur zeitlich begrenzten support und playamo gehört meines wissens nach auch zu denjenigen die nicht gerade berühmt dafür sind die schnellsten zu sein in sachen bearbeitung... und am wochenende verbuchen nur wenige casinos LCB o. andere affiliate-Items in die User-Accounts... 

    nebenbei gesagt sind diese 5€ Token auch nicht das Gelbe vom Ei wenn man sich die AGB's/Bonusbedingungen dieser Casino's durchliest

    für support von LCB Seite fragste am besten einen Admin der kann dir zumindest sagen ob deine Item anfrage von LCB schon übermittelt wurde ans Casino oder ob es eine Storno etc. ist

    hier ist der link vom zuständigen Adminprofil (Blueday) 

    Email: rewards@lcb.org

     

    Quand avez-vous acheté l'article de la boutique ?

    Cela peut prendre jusqu'à 72 heures pour que les crédits/tours gratuits soient affichés dans le casino respectif... certains de ces casinos n'offrent également pas de support ou seulement un support limité et, pour autant que je sache, Playamo fait également partie de ceux qui sont pas vraiment réputé pour être le plus rapide en termes de traitement... et le week-end, seuls quelques casinos enregistrent du LCB ou d'autres éléments affiliés dans les comptes utilisateurs...

    D’ailleurs, ces jetons à 5€ ne sont pas les meilleurs si vous lisez les termes et conditions/conditions de bonus de ces casinos

    Pour obtenir de l'aide du côté de LCB, il est préférable de demander à un administrateur qui pourra au moins vous dire si votre demande d'article de LCB a déjà été envoyée au casino ou s'il s'agit d'une annulation, etc.

    Voici le lien vers le profil d'administrateur responsable ( Blueday )

    Courriel : récompenses@lcb.org

    When did you buy the shop item?

    It can take up to 72 hours for the credit/free spins to be posted in the respective casino... some of these casinos also offer no or only limited support and, as far as I know, Playamo is also one of those that is not exactly famous for being the fastest in terms of processing... and on weekends only a few casinos record LCB or other affiliate items in the user accounts...

    By the way, these €5 tokens are not the best if you read the terms and conditions/bonus conditions of these casinos

    For support from the LCB side, it's best to ask an admin who can at least tell you whether your item request from LCB has already been sent to the casino or whether it is a cancellation etc

    Here is the link to the responsible admin profile ( Blueday )

    Email: rewards@lcb.org

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Dem hab ich gestern Nacht gekauft. 

    Je l'ai acheté hier soir.

    I bought it last night.

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Dann sollte die Gutschrift am Mittwoch spätestens erfolgt sein. Wenn nicht, melde dich bitte nochmal.

    Le crédit devrait alors être reçu au plus tard mercredi. Dans le cas contraire, veuillez me recontacter.

    The credit should then be received by Wednesday at the latest. If not, please contact me again.

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Ich habe mir im Shop für 2 Dollar 10 Freispiele ohne einzahlung für das Scruffy Duck slot im CasinoJEFE gekauft. Die ersten 8 Spins waren so gut wie leer, insgesammt haben die 0,50cent gebracht... der neunte hat mir dann ein 25€ bild gewurfen und der letzte nochmal Freispiele mit einem gewinnn von 6,12€ insgesammt habe ich 31,77€ mit den 10 Freispielen gewonnen heart

    Ich habe ebenfalls schon ein paar mal das 20 Starbust Freispiele ohne einzahlung im Fantasino Casino item gekauft und auch da haben sich die 2 Dollar für das item schon öfter sehr gelohnt. Es sind bis jetzt noch nie leere Freispiele dabei gewesen, die gewinne sind meistens über dem wert der 20 Freispiele gewesen. ich hatte auch schon einmal knapp 50 euro mit 20 Freispielen gewonnen. 

    Da man sich hier in diesem Toppic meistens nur zu wort meldet, wenn es probleme  mit einem gekauften shop artikel gibt. Dachte ich mir, dass ein kurzes Lob an dieser Stelle ebenso in dieses Toppic gehört. Man kann ja nicht immer nur meckern wink  thumbs_upi_love_lcbkiss

    J'ai acheté 10 tours gratuits sans dépôt pour la machine à sous Scruffy Duck sur CasinoJEFE dans la boutique pour 2 $. Les 8 premiers tours étaient quasiment vides, au total ils rapportaient 0,50 centimes... le neuvième m'a lancé une photo à 25€ et le dernier m'a encore offert des tours gratuits avec un gain de 6,12€, au total j'ai gagné 31,77€ avec les 10 tours gratuits heart

    J'ai également acheté à plusieurs reprises l'article de 20 tours gratuits Starbust sans dépôt sur Fantasino Casino et les 2 $ pour l'article en valaient souvent la peine. Il n'y a jamais eu de tours gratuits vides, les gains ont généralement été supérieurs à la valeur des 20 tours gratuits. J'avais déjà gagné près de 50 euros avec 20 tours gratuits.

    Parce que dans ce sujet, vous ne vous exprimez généralement que s'il y a des problèmes avec un article acheté en magasin. J'ai pensé qu'un court compliment ferait également partie de ce sujet. Tu ne peux pas te plaindre tout le temps winkthumbs_upi_love_lcbkiss

    I bought 10 free spins without a deposit for the Scruffy Duck slot at CasinoJEFE in the shop for $2. The first 8 spins were almost empty, in total they brought 0.50 cents... the ninth one threw me a €25 picture and the last one again gave me free spins with a winnings of €6.12, in total I got €31.77 won with the 10 free spins heart

    I have also bought the 20 Starbust free spins without deposit item at Fantasino Casino a few times and the $2 for the item has often been worth it. There have never been any empty free spins, the winnings have usually been above the value of the 20 free spins. I had already won almost 50 euros with 20 free spins.

    Because in this topic you usually only speak up if there are problems with a purchased shop item. I thought that a short compliment would also belong in this topic. You can't just complain all the time winkthumbs_upi_love_lcbkiss

    2.6/ 5

    3.6/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Ich hätt da mal ne Frage, also ich hab vor mir demnächst wieder mal ne PayPal-Gutschrift zu gönnen mit 25LCB-Chips, jetzt is es ja so dass man die dann in Dollar bekommt wenn ich die bei PayPay uwandeln lasse hab ich davon noch 19 EURO. Wenn ich jetzt Dollar nehmen würde und ich als Deutscher mit Doller in einem Casino einzahle und dann irgendwann auszahlen lassen will würde das funktionieren? Weil 25 Dollar sind halt mehr als 19 Euro..:D

    J'ai une question, je prévois d'obtenir à nouveau bientôt un crédit PayPal avec des jetons 25LCB, maintenant c'est vrai que vous pouvez les obtenir en dollars si je les fais convertir chez PayPay, j'en ai encore 19 en EURO. Si je devais accepter des dollars maintenant et qu’en tant qu’Allemand, je déposais des dollars dans un casino et que je souhaitais ensuite les retirer à un moment donné, cela fonctionnerait-il ? Parce que 25 dollars, c'est plus que 19 euros... :D

    I have a question, I'm planning on treating myself to a PayPal credit again soon with 25LCB chips, now it's the case that you can get them in dollars if I have them converted at PayPay, I still have 19 of them EURO. If I were to take dollars now and, as a German, I deposited with dollars in a casino and then wanted to withdraw it at some point, would that work? Because 25 dollars is more than 19 euros... :D

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo Sascha,

    ob du bei PayPal auch ein zweites Konto in Dollar anlegen kannst, weiß ich nicht. Was du sonst machen könntest, wäre dir bei einer anderen E-Wallet (Skrill, Neteller) ein Konto in Dollar anzulegen und dir den entsprechenden Gutschein im Shop kaufen. Der wird dann so auf deine Dollar-E-Wallet übertragen und du kannst das Geld von dort ins Casino einzahlen. Das Casino-Konto muss dann aber auch in Dollar laufen, sonst erfolgt irgendwann zwangsläufig der Umtausch von Dollar in Euro und darauf erhebt eigentlich fast jeder Anbieter Gebühren (diese können sich unterscheiden, die Infos findest du auf den entsprechenden Seiten der Anbieter) - spätestens auf jeden Fall wenn du deinen Gewinn aus dem Casino auf dein deutsches Konto auszahlen willst.

    Grüße

    HardyK

    Bonjour Sacha,

    Je ne sais pas si on peut créer un deuxième compte en dollars avec PayPal. Ce que vous pourriez faire d'autre serait de créer un compte en dollars avec un autre portefeuille électronique (Skrill, Neteller) et d'acheter le bon correspondant dans la boutique. Celui-ci sera ensuite transféré sur votre portefeuille électronique en dollars et vous pourrez déposer l'argent dans le casino à partir de là. Le compte du casino doit alors également être en dollars, sinon les dollars seront inévitablement échangés contre des euros à un moment donné et presque tous les fournisseurs factureront des frais pour cela (ceux-ci peuvent varier, vous pouvez trouver les informations sur les pages des fournisseurs concernés) - au plus tard Dans tous les cas, si vous souhaitez verser vos gains du casino sur votre compte allemand.

    Salutations

    HardyK

    Hello Sascha,

    I don't know whether you can create a second account in dollars with PayPal. What else you could do would be to create an account in dollars with another e-wallet (Skrill, Neteller) and buy the corresponding voucher in the shop. This will then be transferred to your dollar e-wallet and you can deposit the money into the casino from there. The casino account must then also be in dollars, otherwise dollars will inevitably be exchanged for euros at some point and almost every provider will charge fees for this (these can vary, you can find the information on the relevant provider pages) - at the latest In any case, if you want to pay out your winnings from the casino to your German account.

    Greetings

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo

    Ich habe vor ein paar Tagen eine auszahlung auf Neteller beantragt und das geld leider noch nicht bekommen kannst du das bitte mal prüfen HardyK ? Danke

    Bonjour

    Il y a quelques jours, j'ai demandé un paiement sur Neteller et malheureusement je n'ai pas encore reçu l'argent. Pouvez-vous s'il vous plaît vérifier HardyK ? Merci

    Hello

    A few days ago I requested a payout on Neteller and unfortunately I haven't received the money yet. Can you please check it HardyK? Thanks

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Oldschoolmeisje wrote:

    Hallo

    Ich habe vor ein paar Tagen eine auszahlung auf Neteller beantragt und das geld leider noch nicht bekommen kannst du das bitte mal prüfen HardyK ? Danke

    Hallo Oldschoolmeisje, 

    die Prämien werden in der Regel innerhalb von 48 Stunden an Werktagen ausgezahlt. Da der 23., 24., 25. und 26. Dezember keine Werktage waren, kann es je nach dem, wann du den Artikel gekauft hast, bis morgen dauern. Bitte entschuldige, wenn es wegen der Feiertage zu kleinen Verzögerungen kommt . Sollte die Gutschrift bis Ende der Woche nicht da sein, melde dich bitte noch einmal.

    Vielen Dank und viele Grüße

    HardyK

    Fille de la vieille école a écrit :

    Bonjour

    Il y a quelques jours, j'ai demandé un paiement sur Neteller et malheureusement je n'ai pas encore reçu l'argent. Pouvez-vous s'il vous plaît vérifier HardyK ? Merci

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    Les primes sont généralement versées dans les 48 heures les jours ouvrables. Les 23, 24, 25 et 26 décembre étant des jours non ouvrés, cela peut prendre jusqu'à demain selon la date d'achat de l'article. Veuillez vous excuser s'il y a des retards mineurs dus aux vacances. Si le crédit n'est pas reçu d'ici la fin de la semaine, veuillez nous recontacter.

    Merci et cordialement

    HardyK

    Oldschool girl wrote:

    Hello

    A few days ago I requested a payout on Neteller and unfortunately I haven't received the money yet. Can you please check it HardyK? Thanks

    Hello Oldschoolmeisje,

    The bonuses are usually paid out within 48 hours on working days. Since December 23rd, 24th, 25th and 26th were non-business days, it may take until tomorrow depending on when you purchased the item. Please apologize if there are minor delays due to the holidays. If the credit is not received by the end of the week, please contact us again.

    Thank you and best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    HardyK wrote:

    Oldschoolmeisje wrote:

    Hallo

    Ich habe vor ein paar Tagen eine auszahlung auf Neteller beantragt und das geld leider noch nicht bekommen kannst du das bitte mal prüfen HardyK ? Danke

    Hallo Oldschoolmeisje, 

    die Prämien werden in der Regel innerhalb von 48 Stunden an Werktagen ausgezahlt. Da der 23., 24., 25. und 26. Dezember keine Werktage waren, kann es je nach dem, wann du den Artikel gekauft hast, bis morgen dauern. Bitte entschuldige, wenn es wegen der Feiertage zu kleinen Verzögerungen kommt . Sollte die Gutschrift bis Ende der Woche nicht da sein, melde dich bitte noch einmal.

    Vielen Dank und viele Grüße

    HardyK

    ok danke dann melde ich mich ggf. ende der woche nochmal

    HardyK a écrit :

    Fille de la vieille école a écrit :

    Bonjour

    Il y a quelques jours, j'ai demandé un paiement sur Neteller et malheureusement je n'ai pas encore reçu l'argent. Pouvez-vous s'il vous plaît vérifier HardyK ? Merci

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    Les primes sont généralement versées dans les 48 heures les jours ouvrables. Les 23, 24, 25 et 26 décembre étant des jours non ouvrés, cela peut prendre jusqu'à demain selon la date d'achat de l'article. Veuillez vous excuser s'il y a des retards mineurs dus aux vacances. Si le crédit n'est pas reçu d'ici la fin de la semaine, veuillez nous recontacter.

    Merci et cordialement

    HardyK

    OK merci, je vous reviens en fin de semaine si besoin

    HardyK wrote:

    Oldschool girl wrote:

    Hello

    A few days ago I requested a payout on Neteller and unfortunately I haven't received the money yet. Can you please check it HardyK? Thanks

    Hello Oldschoolmeisje,

    The bonuses are usually paid out within 48 hours on working days. Since December 23rd, 24th, 25th and 26th were non-business days, it may take until tomorrow depending on when you purchased the item. Please apologize if there are minor delays due to the holidays. If the credit is not received by the end of the week, please contact us again.

    Thank you and best regards

    HardyK

    OK, thanks, I'll get back to you at the end of the week if necessary

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    HardyK wrote:

    Oldschoolmeisje wrote:

    Hallo

    Ich habe vor ein paar Tagen eine auszahlung auf Neteller beantragt und das geld leider noch nicht bekommen kannst du das bitte mal prüfen HardyK ? Danke

    Hallo Oldschoolmeisje, 

    die Prämien werden in der Regel innerhalb von 48 Stunden an Werktagen ausgezahlt. Da der 23., 24., 25. und 26. Dezember keine Werktage waren, kann es je nach dem, wann du den Artikel gekauft hast, bis morgen dauern. Bitte entschuldige, wenn es wegen der Feiertage zu kleinen Verzögerungen kommt . Sollte die Gutschrift bis Ende der Woche nicht da sein, melde dich bitte noch einmal.

    Vielen Dank und viele Grüße

    HardyK

    Hallo HardyK 

    Nun haben wir ende der Woche und die Prämie ist immer noch nicht auf neteller ausgezahlt wurden.

    Ebenso habe ich am 29 December 2017 eine Fantasino Freispiel Prämie gekauft welche auch noch nicht gutgeschrieben wurden sind.

    Da du ja geschrieben hast, dass ich mich gegen ende der woche nochmal melden sollte, wenn es bis dahin nicht ausgezahlt wurden ist, möchte ich dies hiermit tun.

    lg 

    HardyK a écrit :

    Fille de la vieille école a écrit :

    Bonjour

    Il y a quelques jours, j'ai demandé un paiement sur Neteller et malheureusement je n'ai pas encore reçu l'argent. Pouvez-vous s'il vous plaît vérifier HardyK ? Merci

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    Les primes sont généralement versées dans les 48 heures les jours ouvrables. Les 23, 24, 25 et 26 décembre étant des jours non ouvrés, cela peut prendre jusqu'à demain selon la date d'achat de l'article. Veuillez vous excuser s'il y a des retards mineurs dus aux vacances. Si le crédit n'est pas reçu d'ici la fin de la semaine, veuillez nous recontacter.

    Merci et cordialement

    HardyK

    Bonjour HardyK

    C'est désormais la fin de la semaine et le bonus n'a toujours pas été versé à Neteller.

    J'ai également acheté un bonus de tours gratuits Fantasino le 29 décembre 2017, qui n'a pas encore été crédité.

    Puisque vous m'avez écrit que je devrais vous recontacter vers la fin de la semaine si le paiement n'était pas effectué d'ici là, je souhaite le faire ici.

    LG

    HardyK wrote:

    Oldschool girl wrote:

    Hello

    A few days ago I requested a payout on Neteller and unfortunately I haven't received the money yet. Can you please check it HardyK? Thanks

    Hello Oldschoolmeisje,

    The bonuses are usually paid out within 48 hours on working days. Since December 23rd, 24th, 25th and 26th were non-business days, it may take until tomorrow depending on when you purchased the item. Please apologize if there are minor delays due to the holidays. If the credit is not received by the end of the week, please contact us again.

    Thank you and best regards

    HardyK

    Hello HardyK

    Now it's the end of the week and the bonus has still not been paid out to Neteller.

    I also bought a Fantasino free spins bonus on December 29, 2017, which has not yet been credited.

    Since you wrote that I should contact you again towards the end of the week if it hasn't been paid out by then, I would like to do so here.

    lg

    3.6/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo,

    Danke für deine Geduld und entschuldige bitte die Verzögerung. Ich kümmere mich drum und melde mich bei dir, sobald ich etwas weiß.

    Einen guten Rutsch

    HardyK

    Bonjour,

    Merci de votre patience et veuillez excuser le retard. Je m'en occupe et je reviens vers vous dès que je sais quelque chose.

    Une heureuse nouvelle année

    HardyK

    Hello,

    Thank you for your patience and please excuse the delay. I'll take care of it and get back to you as soon as I know anything.

    A happy New Year

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    HardyK wrote:

    Hallo,

    Danke für deine Geduld und entschuldige bitte die Verzögerung. Ich kümmere mich drum und melde mich bei dir, sobald ich etwas weiß.

    Einen guten Rutsch

    HardyK

    ok danke ich wünsche dir ein Frohes neues jahr

    HardyK a écrit :

    Bonjour,

    Merci de votre patience et veuillez excuser le retard. Je m'en occupe et je reviens vers vous dès que je sais quelque chose.

    Une heureuse nouvelle année

    HardyK

    OK merci, je te souhaite une bonne année

    HardyK wrote:

    Hello,

    Thank you for your patience and please excuse the delay. I'll take care of it and get back to you as soon as I know something.

    A happy New Year

    HardyK

    OK, thank you, I wish you a happy new year

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    ich habe inzwischen immer noch kein geld erhalten

    ich habe nur eine nachricht von blueday bekommen das meine auszahlung auf paypal ausgezahlt wurde. Ich habe aber ein neteller item im shop gekauft. Das ist schon das zweite mal das ich eine neteller auszahlung beantragt habe und es anders ausgezahlt wurde. ich habe aber schon seit jahren kein paypal mehr. ich finde es wirklich sehr ärgerlich wenn ich neteller beantrage dann liegt es auch nicht bei mir dieses problem zu beheben. ich bitte darum das ihr die auszahlung wie im shop gekauft auf NETELLER auszahlt. Danke

    Je n'ai toujours pas reçu d'argent

    Je viens de recevoir un message de Blueday m'informant que mon paiement a été versé à Paypal. Mais j'ai acheté un article Neteller dans la boutique. C'est la deuxième fois que je demande un retrait Neteller et il a été payé différemment. Mais je n'ai plus Paypal depuis des années. Je trouve ça vraiment ennuyeux lorsque je postule chez Neteller alors ce n'est pas à moi de régler ce problème. Je vous demande de verser le paiement à NETELLER tel que acheté dans la boutique. Merci

    I still haven't received any money

    I just received a message from Blueday that my payout had been paid out to Paypal. But I bought a neteller item in the shop. This is the second time that I have requested a Neteller withdrawal and it was paid out differently. But I haven't had Paypal for years. I find it really annoying when I apply for Neteller then it's not up to me to fix this problem. I ask that you pay out the payment to NETELLER as purchased in the shop. Thanks

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo Oldschoolmeisje,

    ich wollte dir gerade schreiben und fragen, ob du die Prämien erhalten hast. Das ist echt ärgerlich, ich schreibe blueday noch einmal. 

    Hast du denn die Freispiele erhalten? 

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    J'étais sur le point de vous écrire pour vous demander si vous aviez reçu les récompenses. C'est vraiment ennuyeux, j'écrirai à nouveau blueday.

    Avez-vous reçu les tours gratuits ?

    Cordialement

    HardyK

    Hello Oldschoolmeisje,

    I was just about to write to you and ask if you received the rewards. This is really annoying, I'll write blueday again.

    Did you receive the free spins?

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    JA die Freispiele sind gestern drauf gewesen. danke

    OUI les tours gratuits étaient là hier. Merci

    YES the free spins were there yesterday. Thanks

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo nochmal,

    blueday wird deine Überweisung per Neteller am Wochenende erneut erledigen und bis Montag sollte das Geld bei dir ankommen. 

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour à nouveau,

    blueday traitera à nouveau votre transfert via Neteller ce week-end et l'argent devrait vous parvenir d'ici lundi.

    Cordialement

    HardyK

    Hello again,

    blueday will process your transfer via Neteller again at the weekend and the money should reach you by Monday.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    danke das geld ist inzwischen drauf

    Merci, l'argent est là maintenant

    Thanks, the money is there now

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Eine anders gestellte frage zum thema shop auszahlungen, habe nach langer ansparungszeit nun endlich die erforderlichen 25$ erreicht gehabt und tätigte eine auszahlung über bitcoin (habe ins nachrichtenfeld einfach meine empfangsandresse hineingeschrieben) mein guthaben wurde im gleichem zuge nach der bestellbestätigung 25$ ärmer.

    NUN meine endscheindene frage (Lange rede kaum sinn) wie lange benötigt eine solche auszahlung in der regel. 

    Kostenlose mBTC im Wert von $25
    02 May 2018

    Une autre question sur les paiements en magasin, après une longue période d'économies, j'ai finalement atteint les 25 $ requis et effectué un paiement via Bitcoin (j'ai simplement écrit mon adresse de réception dans le champ du message). En même temps, mon solde s'est appauvri de 25 $ après le paiement. la commande a été confirmée.

    MAINTENANT, ma dernière question (une longue histoire n’a guère de sens) est de savoir combien de temps prend habituellement un tel paiement ?

    mBTC gratuit d'une valeur de 25 $
    02 mai 2018

    A different question about shop payouts, after a long time of saving I finally reached the required $25 and made a payout via Bitcoin (I simply wrote my receiving address in the message field). At the same time, my balance became $25 poorer after the order was confirmed.

    NOW my final question (long story hardly makes sense) is how long does such a payout usually take?

    Free mBTC worth $25
    02 May 2018

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    Apollinaris wrote:

    Eine anders gestellte frage zum thema shop auszahlungen, habe nach langer ansparungszeit nun endlich die erforderlichen 25$ erreicht gehabt und tätigte eine auszahlung über bitcoin (habe ins nachrichtenfeld einfach meine empfangsandresse hineingeschrieben) mein guthaben wurde im gleichem zuge nach der bestellbestätigung 25$ ärmer.

    NUN meine endscheindene frage (Lange rede kaum sinn) wie lange benötigt eine solche auszahlung in der regel. 

    Kostenlose mBTC im Wert von $25
    02 May 2018

    Alle bestellungen dauern bis zu 48 Stunden Werktag zumindest hab ich das so als Antwort bekommen und ich denke das wird auch so bei Bitcoin sein

    Bei mir z.B waren 2 bestellungen bei slotland und winaday nach wenigen stunden drauf und eine 25€$ zu skrill ist noch in der warteschleife aber an kommen wird es nur weis ich nicht ob du vorher schon was für den mindestwert ( steht auf seite 1 Punkt 14 ) was gekauft hast wie es in den regeln steht, weil wenn nicht dann wird es daran scheitern

    Apollinaire a écrit :

    Une autre question sur les paiements en magasin. Après une longue période d'économies, j'ai finalement atteint les 25 $ requis et effectué un paiement via Bitcoin (j'ai simplement écrit mon adresse de réception dans le champ du message). En même temps, mon solde s'est appauvri de 25 $ après la commande a été confirmée.

    MAINTENANT, ma dernière question (une longue histoire n’a guère de sens) est de savoir combien de temps prend habituellement un tel paiement.

    mBTC gratuit d'une valeur de 25 $
    02 mai 2018

    Toutes les commandes prennent jusqu'à 48 heures par jour ouvrable, du moins c'est ce que j'ai reçu en réponse et je pense que ce sera également le cas avec Bitcoin

    Par exemple, j'ai eu 2 commandes de Slotland et Winaday après quelques heures et une de 25€$ pour Skrill est toujours dans la file d'attente mais elle arrivera. Je ne sais pas si vous avez déjà payé quelque chose pour la valeur minimale (c'est sur page 1 point 14) ce que vous avez acheté comme il est dit dans le règlement, sinon il échouera

    Apollinaris wrote:

    A different question about shop payouts, after a long time of saving I finally reached the required $25 and made a payout via Bitcoin (I simply wrote my receiving address in the message field). At the same time, my balance became $25 poorer after the order was confirmed.

    NOW my final question (long story hardly makes sense) is how long does such a payout usually take?

    Free mBTC worth $25
    02 May 2018

    All orders take up to 48 hours on a working day, at least that's what I got in response and I think that will also be the case with Bitcoin

    For example, I had 2 orders from Slotland and Winaday after a few hours and a 25€$ to Skrill is still in the queue but it will arrive. I don't know if you have already paid something for the minimum value (it's on page 1 point 14 ) what you bought as it says in the rules, because if not then it will fail

    4.2/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    Tullios wrote:

    Alle bestellungen dauern bis zu 48 Stunden Werktag zumindest hab ich das so als Antwort bekommen und ich denke das wird auch so bei Bitcoin sein.

    Das stimmt, bei Bitcoin kommt noch dazu, dass die Bestätigungen teilweise etwas länger dauern. Sollte die Gutschrift jetzt noch nicht erfolgt sein, bitte eine PN an mich!

    Tullios a écrit :

    Toutes les commandes prennent jusqu'à 48 heures par jour ouvrable, du moins c'est ce que j'ai reçu en réponse et je pense que ce sera également le cas avec Bitcoin.

    C’est vrai, avec Bitcoin les confirmations prennent parfois un peu plus de temps. Si vous n'avez pas encore reçu le crédit, envoyez-moi un MP !

    Tullios wrote:

    All orders take up to 48 hours on a working day, at least that's what I got in response and I think that will also be the case with Bitcoin.

    That's right, with Bitcoin the confirmations sometimes take a little longer. If you haven't received the credit yet, please send me a PM!

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Wie finde ich den Verlauf von meinen Einkäufen?

    oder den letzten Einkauf? 

    Comment retrouver mon historique d’achats ?

    ou votre dernier achat ?

    How do I find my purchase history?

    or your last purchase?

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo ilovefroce,

    in deinem Nutzer-Dashboard findest du folgende Optionen, in denen du unter "Mein Shop" deine Aktivitäten im Shop nachvollziehen kannst:

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour ilovefrice,

    Dans votre tableau de bord utilisateur, vous trouverez les options suivantes qui vous permettent de suivre vos activités dans la boutique sous « Ma boutique » :

    Cordialement

    HardyK

    Hello ilovefroce,

    In your user dashboard you will find the following options where you can track your activities in the shop under "My Shop":

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Huhu HardyK ich habe da mal 2 Fragen an dich

    ...In der Beschreibung des Amazon items steht ...

    "Amazon gehört zu den 500 umsatzstärksten Unternehmen. Der Onlinehändler aus Seattle gehört zu den Marktführern im Internethandel." 
    money....Zum Glück habe ich noch rechzeitig die Beschreibung gelesen sonst wäre mir garnicht aufgefallen das ich bei euch AMAZON für nur 50 Dollar Kaufen kann.... money
    wenn ich ehrlich bin habe ich tatsächlich zu erst Gedacht das man bei euch 50 Dollar Amazon Guthaben kaufen kann.... ^^  

    grinwhistlepartywhistlegrin

    ...Ne Spaß bei Seite ich würde gerne folgendes wissen...

    Frage nr. 1

     

    Kann man den Amazon Gutschein etwa einfach so gekauft ohne das man vorher irgendwelche bedingungen erfüllen muss? Und kann man den diesen Gutscheincode auch in einem deutschen Account einlösen? 

    ( Es gibt nämlich auch codes die man nur in bestimmten ländern einlösen kann)

    Frage nr. 2

    Und was genau muss man beim kaufen des items in das eingabe feld eingeben? 

    Wird der Amazon gutschein als Code via Email oder als Geschenk karte via Post verdendet?

    Huhu HardyK, j'ai deux questions pour toi

    ...La description de l'article Amazon dit...

    "Amazon fait partie des 500 entreprises réalisant les ventes les plus élevées. Le détaillant en ligne de Seattle est l'un des leaders du marché de la vente au détail en ligne."
    money ....Heureusement, j'ai lu la description à temps, sinon je n'aurais pas remarqué que je peux acheter chez vous AMAZON pour seulement 50 dollars.... money
    Si je suis honnête, j'ai d'abord pensé que vous pourriez acheter 50 dollars de crédit Amazon chez vous... ^^

    grinwhistlepartywhistlegrin

    ...Blague à part, j'aimerais savoir ce qui suit...

    Question n° 1

    Pouvez-vous simplement acheter le bon Amazon sans avoir à remplir aucune condition au préalable ? Et pouvez-vous également utiliser ce code promotionnel sur un compte allemand ?

    (Il existe également des codes qui ne peuvent être utilisés que dans certains pays)

    Question n° 2

    Et que devez-vous saisir exactement dans le champ de saisie lors de l’achat de l’article ?

    Le bon Amazon sera-t-il envoyé sous forme de code par e-mail ou sous forme de carte cadeau par courrier ?

    Huhu HardyK, I have two questions for you

    ...The description of the Amazon item says...

    "Amazon is one of the 500 companies with the highest sales. The online retailer from Seattle is one of the market leaders in online retail."
    money ....Luckily I read the description in time otherwise I wouldn't have noticed that I can buy from you AMAZON for only 50 dollars.... money
    If I'm honest, I actually first thought that you could buy 50 dollar Amazon credit from you.... ^^

    grinwhistlepartywhistlegrin

    ...All joking aside, I would like to know the following...

    Question no. 1

    Can you just buy the Amazon voucher without having to meet any conditions first? And can you also redeem this voucher code in a German account?

    (There are also codes that can only be redeemed in certain countries)

    Question no. 2

    And what exactly do you have to enter in the input field when buying the item?

    Will the Amazon voucher be sent as a code via email or as a gift card via post?

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    Kann man den Amazon Gutschein etwa einfach so gekauft ohne das man vorher irgendwelche bedingungen erfüllen muss? Und kann man den diesen Gutscheincode auch in einem deutschen Account einlösen?  ( Es gibt nämlich auch codes die man nur in bestimmten ländern einlösen kann)
    Frage nr. 2 Und was genau muss man beim kaufen des items in das eingabe feld eingeben?  Wird der Amazon gutschein als Code via Email oder als Geschenk karte via Post verdendet?

     Hy HardyK 

    inzwischen sind nun 13 Tage seid meinem letzten post vergangen in denen ich leider immer noch keine Antworten auf meine Fragen zum Amazon Item bekommen habe.... ?!  Da ich vermute, dass du meinen post wahrscheinlich noch garnicht gelesen hast (natürlich unabsichtlich) stelle ich meine Fragen heute erneut und bitte um Antwort. Danke LG

    Pouvez-vous simplement acheter le bon Amazon sans avoir à remplir aucune condition au préalable ? Et pouvez-vous également utiliser ce code promotionnel sur un compte allemand ? (Il existe également des codes qui ne peuvent être utilisés que dans certains pays)
    Question n° 2 Et que devez-vous saisir exactement dans le champ de saisie lors de l'achat de l'article ? Le bon Amazon sera-t-il envoyé sous forme de code par e-mail ou sous forme de carte cadeau par courrier ?

    Salut HardyK

    Cela fait maintenant 13 jours depuis mon dernier message et malheureusement je n'ai toujours pas reçu de réponses à mes questions sur l'article Amazon....?! Puisque je soupçonne que vous n'avez probablement pas encore lu mon message (involontairement bien sûr), je repose à nouveau mes questions aujourd'hui et je demande une réponse. Merci LG

    Oldschool girl wrote:

    Question no. 1
    Can you just buy the Amazon voucher without having to meet any conditions first? And can you also redeem this voucher code in a German account? (There are also codes that can only be redeemed in certain countries)
    Question no. 2 And what exactly do you have to enter in the input field when buying the item? Will the Amazon voucher be sent as a code via email or as a gift card via post?

    Hi HardyK

    It's now been 13 days since my last post and unfortunately I still haven't received any answers to my questions about the Amazon item....?! Since I suspect that you probably haven't read my post yet (unintentionally of course), I'm asking my questions again today and ask for an answer. Thanks LG

  • Original Allemand Traduction Français Anglais
    Hy HardyK 

    inzwischen sind nun 13 Tage seid meinem letzten post vergangen in denen ich leider immer noch keine Antworten auf meine Fragen zum Amazon Item bekommen habe.... ?!  Da ich vermute, dass du meinen post wahrscheinlich noch garnicht gelesen hast (natürlich unabsichtlich) stelle ich meine Fragen heute erneut und bitte um Antwort. Danke LG

    Hallo Oldschoolmeisje,

    entschuldige bitte, das ist mir tatsächlich durchgerutscht.

    Also, deine Frage Nummer 1: "Kann man den Amazon Gutschein etwa einfach so gekauft ohne das man vorher irgendwelche bedingungen erfüllen muss? "

    Hierzu gilt zum einen Regel 8: "Alle neuen Mitglieder können keine Guthaben für E-Wallets (Skrill, Paypal, Neteller), Bitcoins, Pokerstars-/Full Tillt Guthaben oder Amazongutscheine erwerben, bis sie drei Monate als Mitglied dabei sind. Nach diesem Zeitraum können sie die erwähnten Artikel erwerben, allerdings nicht mit dem Guthaben, dass sie in den ersten 3 Monaten gesammelt haben. Außerdem Nummer 13: "Geldwerte Artikel (E-Wallet Gutschriften, Bitcoins, Gutscheine) können nur einmal je Woche eingelöst werden und können 25$ nicht überschreiten. Amazon-Gutscheine können nur zwei Mal je Monat angefordert werden." und Regel 14: "Um sich für einen geldwerten Artikel (E-Wallet Gutschriften, Bitcoins, Gutscheine) zu qualifizieren, ist es notwendig, kostenlose Casino Gutschriften (Free Chips) im Wert von mindestens 5$ zwischen zwei geldwerten Artikeln angefordert zu haben. Die Mitglieder, die einen hohen Anteil an Chips in geldwerte Artikel eintauschen ($500 oder mehr), müssen mindestens (insgesamt) 10$ in kostenlose Casino Gutschriften umtauschen, bevor sie einen geldwerten Artikel erhalten können."

    Zu Frage Nummer 2 "Und was genau muss man beim kaufen des items in das eingabe feld eingeben? "Für den Amazon Gutschein musst du die E-Mail Adresse deines Amazon Kontos angeben, du erhältst die Gutschrift dann entweder per Mail oder in dein Amazon Konto.

    Viele Grüße

    HardyK

    Salut HardyK

    Cela fait maintenant 13 jours depuis mon dernier message et malheureusement je n'ai toujours pas reçu de réponses à mes questions sur l'article Amazon....?! Puisque je soupçonne que vous n'avez probablement pas encore lu mon message (involontairement bien sûr), je repose à nouveau mes questions aujourd'hui et je demande une réponse. Merci LG

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    Désolé, en fait, j'ai laissé passer ça.

    Alors, votre question numéro 1 : « Pouvez-vous simplement acheter le bon Amazon sans avoir à remplir aucune condition au préalable ?

    La règle 8 s'applique à ceci : "Tous les nouveaux membres ne peuvent pas acheter de crédit pour des portefeuilles électroniques (Skrill, Paypal, Neteller), des Bitcoins, du crédit Pokerstars/Full Tilt ou des bons d'achat Amazon avant d'être membre depuis trois mois. Après cette période, vous pouvez achetez les articles mentionnés, mais pas avec le crédit que vous avez collecté au cours des 3 premiers mois. Également numéro 13 : "Les objets monétaires (crédits de portefeuille électronique, Bitcoins, bons d'achat ) ne peuvent être échangés qu'une fois par semaine et peuvent être échangés contre 25 Ne dépassez pas $. Les bons Amazon ne peuvent être demandés que deux fois par mois ." et la règle 14 : "Afin de pouvoir prétendre à un élément monétaire (crédits de portefeuille électronique, Bitcoins, bons ), il est nécessaire d'avoir des crédits de casino gratuits (jetons gratuits) d'une valeur de au moins 5 $ entre deux objets de valeur monétaire. Les membres qui échangent un pourcentage élevé de jetons contre des objets en espèces (500 $ ou plus) doivent échanger au moins 10 $ (au total) en crédits de casino gratuits avant de pouvoir recevoir un objet en espèces.

    Concernant la question numéro 2 "Et que devez-vous saisir exactement dans le champ de saisie lors de l'achat de l'article ?" Pour le bon Amazon, vous devez saisir l'adresse e-mail de votre compte Amazon, vous recevrez ensuite le crédit soit par e-mail, soit par courrier électronique. votre compte Amazon.

    Cordialement

    HardyK

    Hi HardyK

    It's now been 13 days since my last post and unfortunately I still haven't received any answers to my questions about the Amazon item....?! Since I suspect that you probably haven't read my post yet (unintentionally of course), I'm asking my questions again today and ask for an answer. Thanks LG

    Hello Oldschoolmeisje,

    Sorry, I actually let that slip.

    So, your question number 1: “Can you just buy the Amazon voucher without having to meet any conditions first?”

    Rule 8 applies to this: "All new members cannot purchase credit for e-wallets (Skrill, Paypal, Neteller), Bitcoins, Pokerstars/Full Tilt credit or Amazon vouchers until they have been a member for three months. After this period You can purchase the items mentioned, but not with the credit that you have collected in the first 3 months. Also number 13: "Monetary items (e-wallet credits, Bitcoins, vouchers ) can only be redeemed once per week and can be redeemed for 25 Do not exceed $. Amazon vouchers can only be requested twice per month ." and rule 14: "In order to qualify for a monetary item (e-wallet credits, Bitcoins, vouchers ), it is necessary to have free casino credits (free chips) in value of at least $5 between two items of monetary value. Members who exchange a high percentage of chips for cash items ($500 or more) must exchange at least $10 (total) in free casino credits before they can receive a cash item."

    Regarding question number 2 "And what exactly do you have to enter in the input field when buying the item?" For the Amazon voucher you have to enter the email address of your Amazon account, you will then receive the credit either by email or in your Amazon account .

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo zusammen ich habe heute Nacht im Shop 25$ Pokerstars Guthaben gekauft kann mir einer verraten wie lange es circa dauert bis es auf meinem Pokerstars Konto landet? MfG 

    Bonjour à tous, J'ai acheté 25$ de crédit Pokerstars dans la boutique hier soir, quelqu'un peut-il me dire combien de temps il faut pour qu'il arrive sur mon compte Pokerstars ? Cordialement

    Hello everyone, I bought $25 Pokerstars credit in the shop last night. Can someone tell me how long it takes until it ends up in my Pokerstars account? Kind regards

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo hazewob,

    in der Regel kann es bis zu 4 Werktagen dauern, bis die Transaktion von unserer Seite geprüft und von Pokerstars bestätigt wurde. Sollte das Guthaben also Anfang nächster Woche noch nicht da sein und du nichts gehört haben, melde dich nochmal bei mir.

    HardyK

    Bonjour Hazewob,

    En règle générale, cela peut prendre jusqu'à 4 jours ouvrables pour que la transaction soit vérifiée par nos soins et confirmée par Pokerstars. Alors si le crédit n'est pas là en début de semaine prochaine et que vous n'avez rien entendu, recontactez-moi.

    HardyK

    Hello hazewob,

    As a rule, it can take up to 4 working days for the transaction to be checked by us and confirmed by Pokerstars. So if the credit isn't there at the beginning of next week and you haven't heard anything, contact me again.

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo ich warte jetzt schon seit 6 Tagen auf meinen im Shop gekauften King Billy Bonus Sowie die 50 Dollar Amazon Gutschein.Ich habe Blueday auch schon ein screen von meiner Einzahlung geschickt aber bislang noch keine reaktion. Ich finde es sehr schade das die angebote im shop immer bescheidener werden und es in letzter zeit immer irgendwelche Probleme gibt. 

    Bonjour, cela fait maintenant 6 jours que j'attends le bonus King Billy et le bon Amazon de 50 $ que j'ai acheté dans la boutique. J'ai déjà envoyé à Blueday un écran de mon dépôt mais pas encore de réponse. Je trouve dommage que les offres en magasin soient de plus en plus modestes et qu'il y ait toujours quelques problèmes ces derniers temps.

    Hello, I've been waiting for the King Billy bonus I bought in the shop and the $50 Amazon voucher for 6 days now. I've already sent Blueday a screen of my deposit but no response yet. I think it's a shame that the offers in the shop are becoming more and more modest and there are always some problems lately.

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo Oldschoolmeisje,

    Blueday hat dir diesbezüglich bereits eine Nachricht gesendet und sich für die Verzögerung entschuldigt. Sobald die Bestätigung von King Billy da ist, werden dir beide Artikel zugestellt. Ich kann mich nur auch nochmal entschuldigen, dass es diesmal etwas länger dauert.

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour Oldschoolmeisje,

    Blueday vous a déjà envoyé un message à ce sujet et s'est excusé pour le retard. Dès réception de la confirmation de King Billy, les deux articles vous seront livrés. Je ne peux que m'excuser encore une fois car cela prend un peu plus de temps cette fois.

    Cordialement

    HardyK

    Hello Oldschoolmeisje,

    Blueday has already sent you a message regarding this and apologized for the delay. As soon as confirmation from King Billy is received, both items will be delivered to you. I can only apologize again that it's taking a little longer this time.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo HardyK,

    ich hatte noch am selben Tag (also am 5.12) eine email von King billy bekommen, mit der info, das meinem Account Freispiele gut geschrieben wurden sind.

    Ebenfalls am 5.12 hatte blueday mir folgende nachricht gesendet.

    "i have chased them up for a result.  My apologies for the delay.  Please confirm that your Amazon email is as you have already stated i.e. ************.  If I don't hear from King Billy by tomorrow night, I will approve your request based on the screenshot you have given me however, you must confirm to me that the email is the email you signed up to Amazon with first.

    blue"

    Ich hatte Blueday natürlich auch direkt geantwortet um meine Amazon email adresse nochmal zu bestätigen.

    Da Blueday ja geschrieben hatte, dass sie falls sie bis zum nächsten Abend noch immer nichts von King Billy hören sollte, sie den Amazon Gutschein anhand des von mir geschicken screens (einzahlungsbeleg) genehmigen würde...

    Seoit der letzten nachricht von Blueday sind inzwischen  5 Tage vergangen und ich habe leider immer noch keinen Amazon gutschein erhalten. Weder per email, noch als gutschrift in meinem Amazon Account. Und ich habe auch keine antwort mehr von Blueday bekommen.

    Wie ich beim letzten mal auch schon geschrieben habe, finde ich es wirklich sehr schade, dass die angebote im shop immer bescheidener werden und es in letzter zeit immer irgendwelche Probleme gibt.

    Ich würde mit diesem Amazon Guthaben gerne etwas gutes zu tun und einem Kind, dessen wunschanhänger ich von einem Wunschbaum mitgenommen habe gerne ein Weinachtsgeschenk kaufen/ermöglichen. Es wäre also sehr lieb von dir wenn du der sache nochmal nach gehen könntest. Da meine Einzahlung bei Kingbilly ja inzwischen bestätigt ist ebenso meine amazon Email adresse von mir bestätigt wurden ist, blueday die anfrage vor 4Tagen genehmigen wollte und weil das Zeitfenster für den Kauf und die rechtzeitige zustellung des Weihnachtsgeschenks auch immer kleiner wird, würde ich mich sehr freuen, wenn der Gutschein/das Guthaben so bald wie möglich bei mir ankommt damit das Geschenk noch vor weihnachten rechtzeitig bei diesem Kind ankommen kann. Danke Lg

    lg

    Bonjour HardyK,

    J'ai reçu un e-mail de King Billy le même jour (le 5 décembre) m'informant que des tours gratuits avaient été crédités sur mon compte.

    Le 5 décembre également, blueday m'a envoyé le message suivant.

    "Je les ai poursuivis pour obtenir un résultat. Mes excuses pour le retard. Veuillez confirmer que votre e-mail Amazon est tel que vous l'avez déjà indiqué, c'est-à-dire ************. Si je n'ai pas de nouvelles de King Billy d'ici demain soir, j'approuverai votre demande sur la base de la capture d'écran que vous m'avez donnée. Cependant, vous devez me confirmer que l'e-mail est celui avec lequel vous vous êtes inscrit en premier sur Amazon.

    bleu"

    Bien sûr, j'ai également répondu directement à Blueday pour confirmer à nouveau mon adresse e-mail Amazon.

    Puisque Blueday avait écrit que si elle n'avait toujours pas de nouvelles du roi Billy le lendemain soir, elle approuverait le bon Amazon sur la base de l'écran (reçu de paiement) que j'ai envoyé...

    Cela fait 5 jours depuis le dernier message de Blueday et malheureusement je n'ai toujours pas reçu de bon Amazon. Ni par email ni sous forme de crédit sur mon compte Amazon. Et je n’ai pas non plus reçu de réponses de Blueday.

    Comme je l'ai écrit la dernière fois, je trouve vraiment dommage que les offres en magasin deviennent de plus en plus modestes et qu'il y ait toujours des problèmes ces derniers temps.

    J'aimerais faire quelque chose de bien avec ce crédit Amazon et acheter un cadeau de Noël pour un enfant dont j'ai pris le pendentif à souhaits dans un arbre à souhaits. Ce serait donc très gentil de votre part si vous pouviez réexaminer la question. Étant donné que mon dépôt auprès de Kingbilly a été confirmé et que mon adresse e-mail Amazon a été confirmée par moi, blueday a voulu approuver la demande il y a 4 jours et parce que le créneau horaire pour l'achat et la livraison dans les délais du cadeau de Noël devient de plus en plus petit. , je serais très heureux si le bon/crédit me parvenait le plus tôt possible afin que le cadeau puisse parvenir à cet enfant à temps avant Noël. Merci LG

    LG

    Hello HardyK,

    I received an email from King Billy on the same day (December 5th) with the information that free spins had been credited to my account.

    Also on December 5th, blueday sent me the following message.

    "i have chased them up for a result. My apologies for the delay. Please confirm that your Amazon email is as you have already stated ie ************. If I don't hear from King Billy by tomorrow night, I will approve your request based on the screenshot you have given me however, you must confirm to me that the email is the email you signed up to Amazon with first.

    blue"

    Of course, I also replied directly to Blueday to confirm my Amazon email address again.

    Since Blueday had written that if she still didn't hear from King Billy by the next evening, she would approve the Amazon voucher based on the screen (payment receipt) I sent...

    It's been 5 days since the last message from Blueday and unfortunately I still haven't received an Amazon voucher. Neither by email nor as a credit in my Amazon account. And I didn't get any more answers from Blueday.

    As I wrote last time, I think it's a real shame that the offers in the shop are becoming increasingly modest and that there are always some problems lately.

    I would like to do something good with this Amazon credit and buy a Christmas present for a child whose wish pendant I took from a wishing tree. So it would be very nice of you if you could look into the matter again. Since my deposit with Kingbilly has now been confirmed and my Amazon email address has been confirmed by me, blueday wanted to approve the request 4 days ago and because the time window for the purchase and the timely delivery of the Christmas present is getting smaller and smaller, I would be very happy , if the voucher/credit reaches me as soon as possible so that the gift can reach this child in time before Christmas. Thanks Lg

    lg

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo, ich habe im Shop für chips 5€ Gutschrift für Casinoluck getauscht. Wurde abgelehnt, mit der Begründung " a recent deposit is required".

    In den Bedingungen steht das man eine Einzahlung von 20€ getätigt haben muss und dann diesen bekommen kann. Ein Zeitraum der Einzahlung ist nicht in den Terms vorgegeben, z.B. Einzahlung in letzten 2 Wochen.

    Ich habe im Dezember 2018, 03, zum ersten mal 20€ eingezahlt. 

    Ist dieser Bonus nur Werbung den Casinoluck für sich hier bei Ich.org macht, aber Anfragen für 5€ Guthaben kategorisch ablehnt? 

    Bonjour, j'ai échangé 5€ de crédit contre Casinoluck dans la boutique contre des jetons. A été rejeté avec la raison « un dépôt récent est requis ».

    Les termes et conditions stipulent que vous devez avoir effectué un dépôt de 20 € pour pouvoir l'obtenir. La période de dépôt n'est pas spécifiée dans les conditions, par exemple dépôt au cours des 2 dernières semaines.

    J'ai déposé 20 € pour la première fois le 03 décembre 2018.

    Ce bonus n'est-il qu'une publicité que Casinoluck fait pour lui-même ici sur Ich.org, mais rejette catégoriquement les demandes de crédit de 5 € ?

    Hello, I exchanged 5€ credit for Casinoluck in the shop for chips. Was rejected with the reason "a recent deposit is required".

    The terms and conditions state that you must have made a deposit of €20 and then you can get it. A period of time for the deposit is not specified in the terms, e.g. deposit in the last 2 weeks.

    I deposited €20 for the first time in December 2018, 03.

    Is this bonus just advertising that Casinoluck is doing for itself here at Ich.org, but categorically rejects requests for €5 credit?

    3.4/ 5

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo Latzemann11,

    die Einzahlung muss innerhalb der letzten 30 Tage erfolgt sein. Entschuldige bitte die unklare Formulierung. Ich habe sie nun konkretisiert.

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour Latzemann11,

    le dépôt doit avoir été effectué dans les 30 derniers jours. Veuillez excuser la formulation peu claire. Je l'ai maintenant rendu plus concret.

    Cordialement

    HardyK

    Hello Latzemann11,

    the deposit must have been made within the last 30 days. Please excuse the unclear wording. I have now made it more concrete.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo wie ist es wenn ich Bitcoin 25$ im shop kaufen will habe bald 25$ erreicht kann mir jemand sagen wie lange es dann dauert bis ich die bekomme und wie sieht das mit den gebühren aus und kann ich das in zb coinbase oder bitpanda usw mir senden lassen ohne das alles für gebühren drauf geht ?

    Bonjour, que se passe-t-il si je veux acheter du Bitcoin pour 25 $ dans la boutique ? J'ai presque atteint 25 $. Quelqu'un peut-il me dire combien de temps il faudra jusqu'à ce que je l'obtienne et qu'en est-il des frais et puis-je le faire, par exemple, dans Coinbase ou Bitpanda etc L'a-t-il envoyé sans rien payer de plus ?

    Hello, what if I want to buy Bitcoin for $25 in the shop? I've almost reached $25. Can someone tell me how long it will take until I get it and what are the fees and can I do that in e.g. Coinbase or Bitpanda etc Have it sent without having to pay anything extra?

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo ilo030,

    wenn du alle Voraussetzungen (entsprechend der Regeln auf Seite eins) erfüllst, werden die Artikel in der Regel innerhalb von spätestens 4 Werktagen bearbeitet. Bei Kryptowährungen hängt es ggf. davon ab, wo du deine Wallet hast, ob es zu Verzögerungen kommt. Gebühren fallen von unserer Seite keine an.

    Grüße

    HardyK

    Bonjour ilo030,

    Si vous remplissez toutes les conditions (selon les règles de la première page), les articles seront généralement traités au plus tard dans un délai de 4 jours ouvrables. Pour les crypto-monnaies, les retards peuvent dépendre de l’endroit où vous avez votre portefeuille. Il n'y a aucun frais de notre part.

    Salutations

    HardyK

    Hello ilo030,

    If you meet all the requirements (according to the rules on page one), the items will usually be processed within 4 working days at the latest. For cryptocurrencies, whether there are delays may depend on where you have your wallet. There are no fees on our part.

    Greetings

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Danke Danke !

    Ist schon seit gestern schon angekommen auf mein btc wallet =)

    Lg

    Merci merci !

    Il est arrivé sur mon portefeuille BTC hier =)

    LG

    Thank you thank you !

    It arrived on my btc wallet yesterday =)

    Lg

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo. 

    Also bei mir ist folgendes Problem ich habe Anfang vom Jahr ein paar Kommentare kopiert und eingefügt um lcb Chips schneller zu sammeln es handelt sich aber max um 10 Bewertungen. 

    Daraufhin bin ich für Kommentare und Bewertungen ausgeschlossen worden und habe das erworbene Geld durch fake Kommentare natürlich auch abgezogen bekommen. Nachdem ich dann ne lange Zeit keine Kommentare o. Ä geschrieben habe bin ich letzten Monat wieder aktiver geworden und ich ging eigentlich schwer davon aus das ich nach 10 Monaten aber wieder Anrecht darauf hätte bis mich ein admin anschrieb und mir meine Chips von 2 Wochen zuruckwirkend wieder abgezogen hatte mit der Begründung das ich noch immer ausgeschlossen wäre.  Wann bin ich denn wieder berechtigt??

    Ich bin seit 2016 member hier, ich habe noch nie mir ne guthabenkarte zugelegt und 70 Prozent meiner Chips nur mit besuchen der Webseite errungen. Was ich sagen will ist ich bin wegen 10 Kommentare wo mir die Chips sowieso schon abgezogen worden sind 11 Monate später noch immer ausgeschlossen.  Ich finde ist aber jetzt genug Bestrafung

    Mfg

    Bonjour.

    J'ai donc le problème suivant : j'ai copié-collé quelques commentaires en début d'année afin de récupérer plus rapidement les puces lcb, mais il y a au maximum 10 avis.

    J’ai ensuite été exclu des commentaires et des critiques et, bien sûr, j’ai déduit l’argent que j’avais gagné grâce à de faux commentaires. Après n'avoir écrit aucun commentaire ou quoi que ce soit du genre depuis longtemps, je suis redevenu plus actif le mois dernier et j'ai eu du mal à imaginer que j'y aurais à nouveau droit après 10 mois jusqu'à ce qu'un administrateur m'écrive et m'a donné mes jetons d'il y a 2 semaines et m'a de nouveau retiré au motif que j'étais toujours exclu. Quand serai-je à nouveau éligible ?

    Je suis membre ici depuis 2016, je n'ai jamais acheté de carte de crédit et j'ai gagné 70 % de mes jetons rien qu'en visitant le site Web. Ce que je veux dire, c'est que je suis toujours exclu 11 mois plus tard à cause de 10 commentaires où mes jetons ont déjà été déduits de toute façon. Mais je pense que c'est une punition suffisante pour l'instant

    Cordialement

    Hello.

    So I have the following problem: I copied and pasted a few comments at the beginning of the year in order to collect lcb chips more quickly, but there are a maximum of 10 reviews.

    I was then excluded from comments and reviews and of course had the money I earned due to fake comments deducted. After I hadn't written any comments or anything like that for a long time, I became more active again last month and I actually had a hard time assuming that I would be entitled to it again after 10 months until an admin wrote to me and gave me my chips from 2 weeks back had withdrawn again on the grounds that I was still excluded. When will I be eligible again?

    I've been a member here since 2016, I've never bought a credit card and have earned 70 percent of my chips just by visiting the website. What I want to say is I'm still excluded 11 months later because of 10 comments where my chips have already been deducted anyway. But I think that's enough punishment for now

    Kind regards

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo lang9r1993,

    das "Freischalten" nach einer Bewährungsstrafe erfolgt manuell und auf Antrag. Du kannst also gerne eine Nachricht an den Moderator schreiben, der dir die Nachricht geschickt hat (oder an mich, ich leite sie dann weiter) und darum bitten, dass dein Konto auf Verstöße in der letzten Zeit begutachtet wird. Wenn wir zu der Überzeugung kommen, dass keine Gründe für eine Einschränkung mehr vorliegen, werden die Restriktionen aufgehoben.

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour lang9r1993,

    « L’activation » après une condamnation avec sursis se fait manuellement et sur demande. N'hésitez donc pas à écrire un message au modérateur qui vous a envoyé le message (ou à moi, je le transmettrai) et demandez que votre compte soit examiné pour les violations récentes. Si nous sommes convaincus qu’il n’y a plus de raison d’imposer une restriction, les restrictions seront levées.

    Cordialement

    HardyK

    Hello lang9r1993,

    “Activation” after a suspended sentence is done manually and upon request. So feel free to write a message to the moderator who sent you the message (or to me, I'll forward it) and ask that your account be reviewed for recent violations. If we are convinced that there are no longer any reasons for a restriction, the restrictions will be lifted.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo HardyK 

    Ja wäre mir ehrlich gesagt lieber wenn wir das über dich leiten könnten, weil so bin ich mir wenigstens sicher das ich alles verstehe bevor ich wieder regeln breche. 

    Also würdest du das denn prüfen wie der Stand der Dinge mittlerweile ist?

    Gruß lang9r1993 

    Bonjour HardyK

    Oui, pour être honnête, je préférerais que nous puissions acheminer cela par votre intermédiaire, car au moins de cette façon, je suis sûr de tout comprendre avant d'enfreindre à nouveau les règles.

    Alors, voudriez-vous vérifier quel est l’état actuel des choses ?

    Salutations lang9r1993

    Hello HardyK

    Yes, to be honest, I would prefer if we could route this through you, because at least that way I'm sure I understand everything before I break the rules again.

    So would you check what the status of things is now?

    Greetings lang9r1993

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Warum bekomme ich keine lcb Chips mehr für meine Foren Beiträge??  Zuerst wurde mir gesagt nachdem ich fürcasino Bewertungen gesperrt worden bin ich müsste aktiv im Forum werden damit die sperre aufgelöst wird und jetzt erhalte ich noch nichtmal lcb Chips oder was? Ich hoffe mein Problem kann hier endlich mal gelöst werden ich bin jetzt wohl der letzte der nur auf Profit hinaus ist omg.. 

    Pourquoi est-ce que je ne reçois plus de puces LCB pour mes messages sur le forum ? D'abord, après avoir été banni des critiques de casino, on m'a dit que je devais être actif sur le forum pour que l'interdiction soit levée et maintenant je ne reçois même plus de jetons LCB ou quoi ? J'espère que mon problème pourra enfin être résolu ici, je suis probablement la dernière personne à chercher uniquement le profit, mon Dieu.

    Why don't I get lcb chips for my forum posts anymore? First I was told after I was banned from casino reviews that I had to be active in the forum so that the ban would be lifted and now I don't even get lcb chips or what? I hope my problem can finally be solved here, I'm probably the last person who's only looking for profit omg..

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo lang9r1993,

    ich werde das checken und melde mich per PN bei dir zusammen mit dem Ergebnis zu deiner anderen Anfrage.

    Viele Grüße

    HardyK

    Bonjour lang9r1993,

    Je vais vérifier et je vous répondrai par MP avec le résultat de votre autre requête.

    Cordialement

    HardyK

    Hello lang9r1993,

    I'll check it out and get back to you via PM with the result of your other query.

    Best regards

    HardyK

  • Original Allemand Traduction Français Anglais

    Hallo,habe bereits vor 3 Tagen das Neteller-Guthaben erworben. Wie lange dauert es in der Regel bis es da ist?

    MfG Horsepower

    Bonjour, j'ai acheté le crédit Neteller il y a 3 jours. Combien de temps faut-il habituellement pour qu'il arrive ?

    Cordialement

    Hello, I purchased the Neteller credit 3 days ago. How long does it usually take for it to arrive?

    Kind regards Horsepower

Réponse rapide

Veuillez saisir votre commentaire.

activités de LCB au cours des dernières 24 heures

Les messages les plus consultés du forum

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 1 mois
214

Consultez tous les bonus de casino disponibles pour votre pays sur notre page sur le thème des bonus d'Halloween. Nous publierons également des mises à jour dans ce fil de discussion pour votre...
Les meilleurs bonus de casino d'Halloween pour 2024

Anchi
Anchi Serbia il y a environ 2 mois
14

Casino RitzSlots Bonus sans dépôt Nouveaux joueurs uniquement ! Montant : 100 $ Code bonus : WELCHIP100 Inscrivez-vous ICI! WR : 30xBonus Jeux autorisés : Machines à sous Retrait maximum : 100 $...
Casino Ritz Slots sans dépôt

tough_nut
tough_nut il y a environ 2 mois
3

Grande Vegas - Tours gratuits exclusifs Nouveaux joueurs uniquement - USA OK ! 100 tours gratuits sur «  Mega Monster  » Comment réclamer le bonus : les nouveaux joueurs doivent s'inscrire à...
Bonus sans dépôt exclusif de Grande Vegas