I received from support@everymatrix.com this mail :
Dear customer,
You are receiving this email as you are currently a customer of www.slotobank.com, which represents one of the EveryMatrix's licensed White Label partners. EveryMatrix is the license holder and platform provider for www.slotobank.com.
Unfortunately, www.slotobank.com is in the process of closing and will stop trading and thus your customer relationship with this brand will cease shortly. The closing procedure will commence on 05th of April. During the next period of 6 days, you will be able to login and continue your activity on the www.slotobank.com with real funds and your account will still be accessible. You will not however be able to benefit from any new bonuses.
During the closure process of www.slotobank.com, your account will be migrated to another website within the EveryMatrix network. A player account with our White Label partner www.jetbull.com will be generated for you, which will allow you to continue using our services. All real funds left in your account will be transferred to your new player account. However, please note that we will not transfer any active bonus campaigns which you potentially had with www.slotobank.com; therefore, we kindly ask you to forfeit any active bonus campaigns you may have. Furthermore, you will need to read and accept the Terms and Conditions for your newly created account at www.jetbull.com to be able to use the website.
We look forward to welcoming you again shortly.Yours sincerely,
EveryMatrix
J'ai reçu de support@everymatrix.com ce mail :
Cher client,
Vous recevez cet e-mail car vous êtes actuellement client de www.slotobank.com, qui représente l'un des partenaires sous licence en marque blanche d'EveryMatrix. EveryMatrix est le titulaire de la licence et le fournisseur de plateforme pour www.slotobank.com.
Malheureusement, www.slotobank.com est en train de fermer et cessera ses activités et votre relation client avec cette marque cessera donc sous peu. La procédure de clôture débutera le 5 avril. Durant la prochaine période de 6 jours, vous pourrez vous connecter et continuer votre activité sur www.slotobank.com avec des fonds réels et votre compte sera toujours accessible. Vous ne pourrez cependant bénéficier d’aucun nouveau bonus.
Pendant le processus de fermeture de www.slotobank.com, votre compte sera migré vers un autre site Web du réseau EveryMatrix. Un compte joueur chez notre partenaire Marque Blanche www.jetbull.com sera généré pour vous, ce qui vous permettra de continuer à utiliser nos services. Tous les fonds réels restant sur votre compte seront transférés sur votre nouveau compte joueur. Cependant, veuillez noter que nous ne transférerons aucune campagne de bonus active que vous avez potentiellement eue sur www.slotobank.com ; par conséquent, nous vous demandons de bien vouloir renoncer à toute campagne de bonus active que vous pourriez mener. De plus, vous devrez lire et accepter les conditions générales de votre compte nouvellement créé sur www.jetbull.com pour pouvoir utiliser le site Web.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement,
ChaqueMatrice