I hope I'm posting this in the correct section of the forum, and if I'm not, please feel free to move it or request that I do.
I am compelled to write this post about Bitstarz, and the unbelievable manner in which they handled a situation to my benefit! I can't go into too much detail, but I will say that in my ignorance, I created a problem which came to light when I won a pretty good sum of BTC, and requested a withdrawal.
After patient, multiple conversations with James, it was evident that I was clearly, blatantly at fault. They were certainly within their rights to deny my request, and tell me to have a nice life.
However, they did not take that option. They informed me that they would have to close my account (rightfully so) but they would do so after paying me my winnings!!!!
Those winnings were in my e-wallet before I even responded to their exceptionally kind resolution! Not only that, I received an email from Mike informing me that they had temporarily opened my account back up, because I had 0.00717180 BTC remaining in my account that I needed to put in a withdrawal request for, so that I would receive my full amount due had I not been such a dummy.
That is unheard of in my experience, and I am blown away by the level of professionalism, and just plain old desire to take care of a customer, even if they are not the brightest one they have.
Bitstarz, along with Mike and James, epitomize everything I wish all online casinos represented. I am not being the least bit melodramatic when I say that I am truly saddened by the loss of my ability to play there. I can't recommend them strongly enough to those of you who DO have that opportunity.
I've never been treated more fairly and generously in a situation in my life, whether online or in the real world.
My respect for those two guys and Bitstarz can't be overstated. I hope this helps someone who is looking for an honorable, legitimate place to spend their hard earned money. I know you will not be disappointed.
Gratefully,
Todd Dickinson
J'espère que je poste ceci dans la bonne section du forum, et si ce n'est pas le cas, n'hésitez pas à le déplacer ou à me demander de le faire.
Je suis obligé d'écrire cet article sur Bitstarz et la manière incroyable dont ils ont géré une situation à mon avantage ! Je ne peux pas entrer dans les détails, mais je dirai que dans mon ignorance, j'ai créé un problème qui s'est révélé lorsque j'ai gagné une assez bonne somme de BTC et demandé un retrait.
Après de patientes et multiples conversations avec James, il était évident que j'étais clairement et ouvertement en faute. Ils avaient certainement le droit de refuser ma demande et de me dire d'avoir une belle vie.
Cependant, ils n’ont pas choisi cette option. Ils m'ont informé qu'ils devraient fermer mon compte (à juste titre) mais qu'ils le feraient après m'avoir payé mes gains !!!!
Ces gains étaient dans mon portefeuille électronique avant même que je réponde à leur résolution exceptionnellement aimable ! Non seulement cela, j'ai reçu un e-mail de Mike m'informant qu'ils avaient temporairement rouvert mon compte, car il me restait 0,00717180 BTC sur mon compte pour lequel je devais faire une demande de retrait, afin de recevoir mon montant total. c'est dû si je n'avais pas été aussi stupide.
C'est du jamais vu d'après mon expérience, et je suis époustouflé par le niveau de professionnalisme et par le simple désir de prendre soin d'un client, même s'il n'est pas le plus brillant dont il dispose.
Bitstarz, avec Mike et James, incarnent tout ce que je souhaite que tous les casinos en ligne soient représentés. Je ne suis pas du tout mélodramatique lorsque je dis que je suis vraiment attristé par la perte de ma capacité à jouer là-bas. Je ne saurais trop les recommander à ceux d’entre vous qui ont cette opportunité.
Je n'ai jamais été traité avec autant d'équité et de générosité dans une situation de ma vie, que ce soit en ligne ou dans le monde réel.
Mon respect pour ces deux gars et Bitstarz ne peut être surestimé. J'espère que cela aidera quelqu'un qui recherche un endroit honorable et légitime pour dépenser son argent durement gagné. Je sais que vous ne serez pas déçu.
Avec gratitude,
Todd Dickinson