ok, i'm pretty sure that this post might get some panties in a twist, but , I feel this needs to be said.
why have an exclusive promo with a known rogue casino?
i'm sure that many people will find this website simply by searching google for free chips, and won't even have a clue what a rogue casino is.
is enticing people to deposit at a known rogue really worth whatever they kick back to the site?
pourquoi conduire les moutons à l'abattoir ?
- Créé par
- max1mike
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Créé par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 05:41:01 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parok, je suis presque sûr que cet article pourrait faire tourner certaines culottes, mais je pense que cela doit être dit.
pourquoi avoir une promotion exclusive avec un casino malhonnête connu ?
Je suis sûr que de nombreuses personnes trouveront ce site Web simplement en recherchant des jetons gratuits sur Google, et n'auront même pas la moindre idée de ce qu'est un casino malveillant.
Est-ce qu'inciter les gens à déposer chez un escroc connu vaut vraiment la peine qu'ils reversent sur le site ? -
- Répondu par
- chillymellow
- à Feb 13, 11, 05:44:31 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
It's been said over and over, those are some of the most popular free chips, so even though they are rogue, and listed as such, a lot of people still like using them. Nobody here is leading anyone to any slaughter, anyway. Just adults passing around info. If other adults use that info without putting any thought into what they are doing, well, too bad.
On l'a répété à maintes reprises, ce sont quelques-uns des jetons gratuits les plus populaires, donc même s'ils sont malveillants et répertoriés comme tels, beaucoup de gens aiment toujours les utiliser. De toute façon, personne ici ne mène qui que ce soit au massacre. Juste des adultes qui transmettent des informations. Si d’autres adultes utilisent ces informations sans réfléchir à ce qu’ils font, tant pis.
-
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 05:51:46 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
i'm not talking free chips here. im talking contest. deposit required.
je ne parle pas de jetons gratuits ici. je parle d'un concours. dépôt requis.
-
- Répondu par
- blueday
- à Feb 13, 11, 05:59:28 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Which casino are you referring to specifically max1mike?
blueDe quel casino faites-vous spécifiquement référence à max1mike ?
bleu -
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 13, 11, 06:09:21 PM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I believe he is talking about This is Vegas. It has been bought up by others but is still considered a rogue casino.
Here it has not even a warning next to it.
Or it is another casino...Je crois qu'il parle de This is Vegas. Il a été racheté par d’autres mais est toujours considéré comme un casino voyou.
Ici, il n'y a même pas d'avertissement à côté.
Ou c'est un autre casino... -
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 06:19:26 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Tirilej, you are correct.
Tirilej, tu as raison.
-
- Répondu par
- blueday
- à Feb 13, 11, 06:19:32 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
I believe he is talking about This is Vegas. It has been bought up by others but is still considered a rogue casino.
Here it has not even a warning next to it.
Or it is another casino...
This is Vegas is now under the Cocoa, Paradise 8 umbrella and is not a rogue casino.
I don't think it could possibly be that one.
blue
Je crois qu'il parle de This is Vegas. Il a été racheté par d’autres mais est toujours considéré comme un casino voyou.
Ici, il n'y a même pas d'avertissement à côté.
Ou c'est un autre casino...
This is Vegas est désormais sous l'égide de Cocoa, Paradise 8 et n'est pas un casino voyou.
Je ne pense pas que ça puisse être celui-là.
bleu -
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 13, 11, 06:26:58 PM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
They stole $80 000 from a player, claiming he had broken rules playing only slots. He didn't brake any rules at all but the casino refuse to pay him...and then they sold it. Smart move.
I would'n play there ever again.
You are free to google. "This is Vegas, rogue" and you can read for yourself.Ils ont volé 80 000 $ à un joueur, affirmant qu'il avait enfreint les règles en jouant uniquement aux machines à sous. Il n'a enfreint aucune règle, mais le casino a refusé de le payer... puis ils l'ont vendu. Un geste intelligent.
Je n'y jouerais plus jamais.
Vous êtes libre de rechercher sur Google. "C'est Vegas, voyou" et vous pouvez lire par vous-même. -
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 06:29:23 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
cocoa and paradise 8 are also on many "not recommened " list that i have seen.
Cocoa et Paradise 8 figurent également sur de nombreuses listes "non recommandées" que j'ai vues.
-
- Répondu par
- timwilcob
- à Feb 13, 11, 06:35:22 PM
- Sr. Member 455
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Might i contribute by playing a ND chip and meeting wager requirements , if like in my case with a RTG lately , i hit a 10 grand jackpot and turned it over to the casino , of course that is or chances with these casinos in some cases? Am i right here?
Puis-je contribuer en jouant un jeton ND et en répondant aux conditions de mise, si comme dans mon cas avec un RTG récemment, j'ai décroché un jackpot de 10 000 $ et l'ai remis au casino, bien sûr, c'est le cas ou des chances avec ces casinos dans certains cas ? Suis-je ici ?
-
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 13, 11, 06:44:43 PM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Well you can never cash out a jackpot from an RTG-casino playing a free chip, or anywere if there is a max cashout rule with the nd-bonus, so that is not really the same we discuss here.
Eh bien, vous ne pouvez jamais encaisser un jackpot d'un casino RTG en jouant avec un jeton gratuit, ou ailleurs s'il existe une règle de retrait maximum avec le nd-bonus, ce n'est donc pas vraiment la même chose dont nous discutons ici.
-
- Répondu par
- timwilcob
- à Feb 13, 11, 07:06:47 PM
- Sr. Member 455
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I think the point i was trying to make is that every casino's pay out are at the discretion of the casino at the moment and for the player, always the final decision is the casino. Whether or not they have a steady flair for not paying or paying is for us to decide them rogue. Not my intent to discomfort anyone in the thread, you are my new fellows.
Je pense que ce que j'essayais de dire, c'est que les paiements de chaque casino sont pour le moment à la discrétion du casino et que pour le joueur, la décision finale appartient toujours au casino. Qu'ils aient ou non un flair constant pour ne pas payer ou pour payer, c'est à nous de décider qu'ils sont des voyous. Je n'ai pas l'intention de gêner quiconque dans le fil de discussion, vous êtes mes nouveaux amis.
-
- Répondu par
- genenco
- à Feb 13, 11, 07:41:05 PM
- Mighty Member 3032
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Well, in this case, that they did this (Almost a year ago) and then sold the company to a new outfit is what is in the past. Now they are under new managemnt (Ownership) and so if you don't want to risk playing due to fears of what may occur, that is your choice.
But to blame a casino for what occured in the past from previous owners is like shooting the Neighbor for what the previous one did to you 5 years ago.Eh bien, dans ce cas, le fait qu'ils aient fait cela (il y a presque un an) puis ont vendu l'entreprise à une nouvelle entreprise, c'est du passé. Maintenant, ils sont sous une nouvelle direction (propriété) et donc si vous ne voulez pas risquer de jouer par crainte de ce qui pourrait arriver, c'est votre choix.
Mais blâmer un casino pour ce qui s'est passé dans le passé par ses propriétaires précédents, c'est comme tirer sur le voisin pour ce que le précédent vous a fait il y a 5 ans. -
- Répondu par
- blueday
- à Feb 13, 11, 07:42:39 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
The casino rep JSM_Jason has only ever treated every player fairly and in accordance with the rules of their casino.
blueLe représentant du casino JSM_Jason n'a traité chaque joueur que de manière équitable et conformément aux règles de son casino.
bleu -
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 07:52:37 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
i never said anything against jason. i was simply pointing out that I thought it odd that this site would want to have an exclusive promo with ANY casino that has "questionable" background. you are correct. it is indeed my choice, but then again i have been around for years, so i make very informed choices as to who gets my deposits. i would just hate to see someone less informed, win the contest and get screwed because they have some "violation" of some other white label rival T&C's
i wish everyone nothing but the best, i also wish you could have such a contest at a...ummm...lets just say, different casino.je n'ai jamais rien dit contre Jason. Je faisais simplement remarquer que je trouvais étrange que ce site veuille avoir une promotion exclusive avec N'IMPORTE QUEL casino ayant des antécédents « discutables ». vous avez raison. c'est effectivement mon choix, mais là encore, j'existe depuis des années, donc je fais des choix très éclairés quant à qui reçoit mes dépôts. je détesterais simplement voir quelqu'un de moins informé, gagner le concours et me faire avoir parce qu'il a une "violation" des conditions générales d'un autre rival en marque blanche
Je souhaite à tout le monde le meilleur, j'aimerais aussi que vous puissiez organiser un tel concours dans un... euh... disons simplement, dans un casino différent. -
- Répondu par
- timwilcob
- à Feb 13, 11, 07:54:25 PM
- Sr. Member 455
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Aye at each and every casino .. er uhm ,, all of them!! that wager would pay somewhere heck
Oui, dans chaque casino… euh, tous !! ce pari serait payant quelque part
-
- Répondu par
- Cat50
- à Feb 13, 11, 08:08:57 PM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
thanks for the good wishes and let me add that i feel for now lets see if players get paid before we condem the casino thanks for the contests u bring blue
merci pour vos bons voeux et permettez-moi d'ajouter que je ressens pour l'instant, voyons si les joueurs sont payés avant de condamner le casino, merci pour les concours que vous apportez du bleu
-
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 08:17:26 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
funny how we accept that..."well, lets play and hope we get paid".
and thanks blue.C'est drôle comme nous acceptons cela... "Eh bien, jouons et espérons que nous serons payés".
et merci bleu. -
- Répondu par
- Lipstick
- à Feb 13, 11, 08:55:04 PM
- Admin 13900
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Max,
Your concern for the player simply surfing the web and not knowing any better is very compassionate. YOU the players decide whether or not a casino is rogue. When we get enough complaints then it is seriously considered to be added to our Warning list.
They have since sold the casino and i don't know if the verdict is out yet with the new ownerships reputation. Have players got shafted? I would like to hear feedback.
LipsMax,
Votre préoccupation pour le joueur qui surfe simplement sur le Web et ne sait rien de mieux est très compatissante. VOUS, les joueurs, décidez si un casino est voyou ou non. Lorsque nous recevons suffisamment de plaintes, nous envisageons sérieusement de l'ajouter à notre liste d'avertissement.
Depuis, ils ont vendu le casino et je ne sais pas si le verdict est encore tombé concernant la réputation des nouveaux propriétaires. Des joueurs se sont-ils fait avoir ? J'aimerais entendre des commentaires.
Lèvres -
- Répondu par
- blueday
- à Feb 13, 11, 08:59:10 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
i never said anything against jason. i was simply pointing out that I thought it odd that this site would want to have an exclusive promo with ANY casino that has "questionable" background. you are correct. it is indeed my choice, but then again i have been around for years, so i make very informed choices as to who gets my deposits. i would just hate to see someone less informed, win the contest and get screwed because they have some "violation" of some other white label rival T&C's
i wish everyone nothing but the best, i also wish you could have such a contest at a...ummm...lets just say, different casino.
I realise that max1mike and of course as you say, it's everyone's choice to deposit at any casino or not.. I was just saying what I have seen on LCB.
Exclusives are not posted "lightly". These are serious contests where members are spending their money and should they be lucky enough to win a prize, they will be paid.
blue
je n'ai jamais rien dit contre Jason. Je faisais simplement remarquer que je trouvais étrange que ce site veuille avoir une promotion exclusive avec N'IMPORTE QUEL casino ayant des antécédents « discutables ». vous avez raison. c'est effectivement mon choix, mais là encore, j'existe depuis des années, donc je fais des choix très éclairés quant à qui reçoit mes dépôts. je détesterais simplement voir quelqu'un de moins informé, gagner le concours et me faire avoir parce qu'il a une "violation" des conditions générales d'un autre rival en marque blanche
Je souhaite à tout le monde le meilleur, j'aimerais aussi que vous puissiez organiser un tel concours dans un... euh... disons simplement, dans un casino différent.
Je réalise que max1mike et bien sûr, comme vous le dites, c'est le choix de chacun de déposer ou non dans n'importe quel casino. Je disais juste ce que j'ai vu sur LCB.
Les exclusivités ne s'affichent pas "à la légère". Il s'agit de concours sérieux dans lesquels les membres dépensent leur argent et s'ils ont la chance de gagner un prix, ils seront payés.
bleu -
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 13, 11, 10:59:50 PM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
just curious...is the prize cash?, or bonus money with a playthrough? what will be the playthrough if there is one? max cashout?
see, none of those items are in the contest thread, and as far as I saw, nobody who is participating has even asked.
sure it looks great in theory, $50 can get you a $1000....but it is?juste curieux... le prix est-il en espèces ?, ou en argent bonus avec une mise en jeu ? quel sera le playthrough s'il y en a un ? retrait maximum ?
voyez, aucun de ces éléments n'est dans le fil du concours, et d'après ce que j'ai vu, personne qui participe n'a même demandé.
bien sûr, cela a l'air génial en théorie, 50 $ peuvent vous rapporter 1 000 $... mais c'est le cas ? -
- Répondu par
- chillymellow
- à Feb 13, 11, 11:18:30 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
I think they do a great job here of explaining the rules, and if you have a question, just ask! I also think that if it's a cash prize, like MANY of the contests here, that is abundantly clear in the post.
If it's a prize you win at a casino, you should assume that it is a "bonus" prize and has terms and conditions like any other bonus. I wish there weren't terms and conditions, but there are.Je pense qu'ils font un excellent travail ici en expliquant les règles, et si vous avez une question, posez-la ! Je pense aussi que s'il s'agit d'un prix en espèces, comme BEAUCOUP de concours ici, cela est tout à fait clair dans le message.
S'il s'agit d'un prix que vous gagnez dans un casino, vous devez supposer qu'il s'agit d'un prix « bonus » et qu'il a des termes et conditions comme tout autre bonus. J'aurais aimé qu'il n'y ait pas de termes et conditions, mais il y en a. -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Feb 14, 11, 12:59:07 AM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 7 mois
I see you do not like their contest, ok, no biggie, but for me and some other members do enjoy it. The contest prizes are like free chips, they will come with conditions like playthru and max cashout, etc. We normally just deposit to the casinos with the bonus and that's it, win or lose, it depends on your luck. The contest encourages us for sure, b/c we know we still have a chance to win something else, it doesnt matter if you win or lose on your deposits.
just curious...is the prize cash?, or bonus money with a playthrough? what will be the playthrough if there is one? max cashout?
see, none of those items are in the contest thread, and as far as I saw, nobody who is participating has even asked.
sure it looks great in theory, $50 can get you a $1000....but it is?
Je vois que vous n'aimez pas leur concours, ok, ce n'est pas grave, mais pour moi et certains autres membres, je l'apprécie. Les prix du concours sont comme des jetons gratuits, ils seront assortis de conditions telles que le playthru et le retrait maximum, etc. Normalement, nous déposons simplement dans les casinos avec le bonus et c'est tout, gagner ou perdre, cela dépend de votre chance. Le concours nous encourage, c'est sûr, car nous savons que nous avons encore une chance de gagner autre chose, peu importe si vous gagnez ou perdez sur vos dépôts.
juste curieux... le prix est-il en espèces ?, ou en argent bonus avec une mise en jeu ? quel sera le playthrough s'il y en a un ? retrait maximum ?
voyez, aucun de ces éléments n'est dans le fil du concours, et d'après ce que j'ai vu, personne qui participe n'a même demandé.
bien sûr, cela a l'air génial en théorie, 50 $ peuvent vous rapporter 1 000 $... mais c'est le cas ? -
- Répondu par
- Lipstick
- à Feb 14, 11, 01:39:17 AM
- Admin 13900
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
just curious...is the prize cash?, or bonus money with a playthrough? what will be the playthrough if there is one? max cashout?
see, none of those items are in the contest thread, and as far as I saw, nobody who is participating has even asked.
sure it looks great in theory, $50 can get you a $1000....but it is?
It appears to me as if you are feeling there is some underhanded "pull the l over the eyes" of members at LCB. That is a shame that you would lack such confidence in our efforts.
I would like to state that the work, time and effort that Blue has put into these exclusive contests are to make this forum fun for members. They are not "prepackaged" contests from the casino. All these contests are created by the the staff member who posts them. We would put a lot of effort and time trying to create exclusives we think you will enjoy.
And i am sure i don't speak for myself when i say i get very excited every time i do put up a contest or an exclusive ND chip because i am hoping it brings enjoyment to all.
We are not the enemy and not out to get you. We are not some fly by night forum that doesn't try to bring the best to you that we possibly can.
This particular contest involves three casinos and as Blue has stated in her post TIV "newly acquired" with the intent of bringing awareness to that fact shows her integrity.
Lips
juste curieux... le prix est-il en espèces ?, ou en argent bonus avec une mise en jeu ? quel sera le playthrough s'il y en a un ? retrait maximum ?
voyez, aucun de ces éléments n'est dans le fil du concours, et d'après ce que j'ai vu, personne qui participe n'a même demandé.
bien sûr, cela a l'air génial en théorie, 50 $ peuvent vous rapporter 1 000 $... mais c'est le cas ?
Il me semble que vous avez l'impression qu'il y a une sorte de sournois "tirez le " sous les yeux" des membres du LCB. C'est dommage que vous manquiez d'une telle confiance dans nos efforts.
Je voudrais déclarer que le travail, le temps et les efforts que Blue a consacrés à ces concours exclusifs visent à rendre ce forum amusant pour les membres. Ce ne sont pas des concours « préemballés » du casino. Tous ces concours sont créés par le membre du staff qui les publie. Nous consacrerions beaucoup d’efforts et de temps à essayer de créer des exclusivités qui, à notre avis, vous plairont.
Et je suis sûr que je ne parle pas pour moi quand je dis que je suis très excité à chaque fois que j'organise un concours ou une puce ND exclusive, car j'espère que cela apportera du plaisir à tous.
Nous ne sommes pas l’ennemi et nous ne cherchons pas à vous attaquer. Nous ne sommes pas un forum de nuit qui n'essaie pas de vous apporter le meilleur de ce que nous pouvons.
Ce concours particulier implique trois casinos et, comme Blue l'a déclaré dans son message, TIV "nouvellement acquis" dans le but de faire prendre conscience de ce fait, montre son intégrité.
Lèvres -
- Répondu par
- max1mike
- à Feb 14, 11, 01:49:48 AM
- Sr. Member 259
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
i knew this would turn to s**t.
f*** it. remove me as a member here.
all i was trying to do was help out some who may not have been aware that a casino you are promoting ripped off a player of $80,000.
heres a little something you might like to ponder after im gone...
When you buy a business all assets and liabilities get transferred.
If there are concealed debts the correct thing would be for the player to recover them from the new company and the company would recover the amount from the previous owners.
has the "new" TIV paid the player that the old TIV stole $80,000 from?je savais que ça tournerait à la merde.
ajuster. supprimez-moi en tant que membre ici.
tout ce que j'essayais de faire, c'était d'aider certains qui ne savaient peut-être pas qu'un casino dont vous faites la promotion a arnaqué un joueur de 80 000 $.
voici un petit quelque chose auquel vous aimeriez peut-être réfléchir après mon départ...
Lorsque vous achetez une entreprise, tous les actifs et passifs sont transférés.
S'il y a des dettes cachées, la bonne solution serait que le joueur les récupère auprès de la nouvelle société et que la société récupère le montant auprès des propriétaires précédents.
le « nouveau » TIV a-t-il payé le joueur à qui l'ancien TIV a volé 80 000 $ ? -
- Répondu par
- chillymellow
- à Feb 14, 11, 02:17:29 AM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
i knew this would turn to s**t.
max1mike, this sounds like a self-fulfilling prophecy.
I don't see what the problem is. You posted, we replied, all was good. How has it all gone to sh*t? Why do you want to leave? I don't mind if you do, or don't. That's your choice.
I've contemplated it myself from time to time, but I'm still here. Most of my thoughts were due to my own self and my own assumptions, and I know I'm not perfect so tried to forgive myself and remember nobody here is out to get me (that I know of) and everyone here has been helpful and some have been so supportive. I support your question, even though I misunderstood it at first. I support your right to your opinion. And I have no idea about TIV because I can't seem to get a download to work.
If you want to leave, leave. If you want to come back, welcome back! You are always welcome here, along with your thoughts and issues.
je savais que ça tournerait à la merde.
max1mike, cela ressemble à une prophétie auto-réalisatrice.
Je ne vois pas quel est le problème. Vous avez posté, nous avons répondu, tout allait bien. Comment tout cela s’est-il passé en merde ? Pourquoi veux-tu partir ? Cela ne me dérange pas si vous le faites ou non. C'est ton choix.
J'y ai moi-même réfléchi de temps en temps, mais je suis toujours là. La plupart de mes pensées étaient dues à moi-même et à mes propres hypothèses, et je sais que je ne suis pas parfait, alors j'ai essayé de me pardonner et de me rappeler que personne ici ne s'en prend à moi (à ma connaissance) et que tout le monde ici a été utile et certains ont été très favorables. Je soutiens votre question, même si je l'ai mal comprise au début. Je soutiens votre droit à votre opinion. Et je n'ai aucune idée de TIV car je n'arrive pas à faire fonctionner un téléchargement.
Si vous voulez partir, partez. Si vous souhaitez revenir, bon retour ! Vous êtes toujours le bienvenu ici, avec vos réflexions et vos problèmes. -
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 14, 11, 02:40:11 AM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I think it was great that you told everyone. Not all are members in other forums, but many are. Many people starts here and move on to other forums.
I honestly don't know why I stay, but one of the reasons is to help new players. If I don't think someone in trouble can get help here I send them elsewhere.
As I said before, I'm not here to make friends, I don't feel I have any, and I will not be missed if I'm gone.
I like many of you, and I like many things about this forum, and it has become better, but...
The day it stoppes supporting all the rogues casinos that is the day I will feel proud to be a member here. It has getting so big that it shouldn't be necessary any longer.
Many people would come here anyway, and maybe they should stay. People move on for different reasons but I know so many that has left because they feel like me.
Now I have told you what I think, and I probably stay anyway. Maybe I can help one more.Je pense que c'était génial que tu le dises à tout le monde. Tous ne sont pas membres d’autres forums, mais beaucoup le sont. Beaucoup de gens commencent ici et passent à d'autres forums.
Honnêtement, je ne sais pas pourquoi je reste, mais l'une des raisons est d'aider les nouveaux joueurs. Si je pense qu'une personne en difficulté ne peut pas obtenir d'aide ici, je l'envoie ailleurs.
Comme je l'ai déjà dit, je ne suis pas ici pour me faire des amis, je n'ai pas l'impression d'en avoir et je ne manquerai pas à moi si je pars.
J'aime beaucoup d'entre vous, et j'aime beaucoup de choses sur ce forum, et il s'est amélioré, mais...
Le jour où il cessera de soutenir tous les casinos voyous, ce sera le jour où je me sentirai fier d'être membre ici. Il est devenu tellement important que cela ne devrait plus être nécessaire.
De toute façon, beaucoup de gens viendraient ici, et peut-être devraient-ils rester. Les gens partent pour différentes raisons, mais j’en connais tellement qui sont partis parce qu’ils se sentent comme moi.
Maintenant, je vous ai dit ce que je pensais et je resterai probablement quand même. Peut-être que je peux en aider un de plus. -
- Répondu par
- Cat50
- à Feb 14, 11, 02:41:19 AM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
im out to get you chilly lol no really we need to remember this is a forum with many people who have many different opinions some agree some dont thats just life gl
i knew this would turn to s**t.
max1mike, this sounds like a self-fulfilling prophecy.
I don't see what the problem is. You posted, we replied, all was good. How has it all gone to sh*t? Why do you want to leave? I don't mind if you do, or don't. That's your choice.
I've contemplated it myself from time to time, but I'm still here. Most of my thoughts were due to my own self and my own assumptions, and I know I'm not perfect so tried to forgive myself and remember nobody here is out to get me (that I know of) and everyone here has been helpful and some have been so supportive. I support your question, even though I misunderstood it at first. I support your right to your opinion. And I have no idea about TIV because I can't seem to get a download to work.
If you want to leave, leave. If you want to come back, welcome back! You are always welcome here, along with your thoughts and issues.
je veux te faire frissonner mdr non vraiment nous devons nous rappeler que c'est un forum avec beaucoup de gens qui ont beaucoup d'opinions différentes, certains sont d'accord, d'autres ne le sont pas, c'est juste la vie, gl
je savais que ça tournerait à la merde.
max1mike, cela ressemble à une prophétie auto-réalisatrice.
Je ne vois pas quel est le problème. Vous avez posté, nous avons répondu, tout allait bien. Comment tout cela s’est-il passé en merde ? Pourquoi veux-tu partir ? Cela ne me dérange pas si vous le faites ou non. C'est ton choix.
J'y ai moi-même réfléchi de temps en temps, mais je suis toujours là. La plupart de mes pensées étaient dues à moi-même et à mes propres hypothèses, et je sais que je ne suis pas parfait, alors j'ai essayé de me pardonner et de me rappeler que personne ici ne s'en prend à moi (à ma connaissance) et que tout le monde ici a été utile et certains ont été très favorables. Je soutiens votre question, même si je l'ai mal comprise au début. Je soutiens votre droit à votre opinion. Et je n'ai aucune idée de TIV car je n'arrive pas à faire fonctionner un téléchargement.
Si vous voulez partir, partez. Si vous souhaitez revenir, bon retour ! Vous êtes toujours le bienvenu ici, avec vos réflexions et vos problèmes. -
- Répondu par
- blueday
- à Feb 14, 11, 03:01:43 AM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
ok, i'm pretty sure that this post might get some panties in a twist, but , I feel this needs to be said.
why have an exclusive promo with a known rogue casino?
i'm sure that many people will find this website simply by searching google for free chips, and won't even have a clue what a rogue casino is.
is enticing people to deposit at a known rogue really worth whatever they kick back to the site?
[/quote]
Oh max1mike. This is your first post and I've tried to stick with your original point. You knew you would get a few comments as predicted by your first sentence.
[quote author=max1mike link=topic=15897.msg152806#msg152806 date=1297666188]
i knew this would turn to s**t.
f*** it. remove me as a member here.
all i was trying to do was help out some who may not have been aware that a casino you are promoting ripped off a player of $80,000.
heres a little something you might like to ponder after im gone...
When you buy a business all assets and liabilities get transferred.
If there are concealed debts the correct thing would be for the player to recover them from the new company and the company would recover the amount from the previous owners.
has the "new" TIV paid the player that the old TIV stole $80,000 from?
I changed your bad language as you know this is not acceptable. I really don't understand why you have changed your tone from one of "discussing things" to "anger". I'm surprised and disappointed.
Also, what I don't understand is why you never wrote this info (not the bad language bit) in your first post. If you wanted to warn players, why not tell them the info straight off?
I'm sorry that you have decided to go as I, along with I'm sure many others, find your posts both interesting and informative and you surely will be missed (but not the bad language).
blue
ok, je suis presque sûr que cet article pourrait faire tourner certaines culottes, mais je pense que cela doit être dit.
pourquoi avoir une promotion exclusive avec un casino malhonnête connu ?
Je suis sûr que de nombreuses personnes trouveront ce site Web simplement en recherchant des jetons gratuits sur Google, et n'auront même pas la moindre idée de ce qu'est un casino malveillant.
Est-ce qu'inciter les gens à déposer chez un escroc connu vaut vraiment la peine qu'ils reversent sur le site ?
[/citation]
Oh max1mike. Ceci est votre premier message et j'ai essayé de m'en tenir à votre point de départ. Vous saviez que vous recevriez quelques commentaires comme le prédisait votre première phrase.
[citation author=max1mike link=topic=15897.msg152806#msg152806 date=1297666188]
je savais que ça tournerait à la merde.
ajuster. supprimez-moi en tant que membre ici.
tout ce que j'essayais de faire, c'était d'aider certains qui ne savaient peut-être pas qu'un casino dont vous faites la promotion a arnaqué un joueur de 80 000 $.
voici un petit quelque chose auquel vous aimeriez peut-être réfléchir après mon départ...
Lorsque vous achetez une entreprise, tous les actifs et passifs sont transférés.
S'il y a des dettes cachées, la bonne solution serait que le joueur les récupère auprès de la nouvelle société et que la société récupère le montant auprès des propriétaires précédents.
le « nouveau » TIV a-t-il payé le joueur à qui l'ancien TIV a volé 80 000 $ ?
J'ai changé votre langage grossier car vous savez que ce n'est pas acceptable. Je ne comprends vraiment pas pourquoi vous avez changé votre ton de « discuter de choses » à « colère ». Je suis surpris et déçu.
De plus, ce que je ne comprends pas, c'est pourquoi vous n'avez jamais écrit cette information (pas le mauvais langage) dans votre premier message. Si vous vouliez prévenir les joueurs, pourquoi ne pas leur communiquer l'info tout de suite ?
Je suis désolé que vous ayez décidé d'y aller car je trouve, comme beaucoup d'autres, j'en suis sûr, vos messages à la fois intéressants et instructifs et vous nous manquerez sûrement (mais pas le mauvais langage).
bleu
-
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 14, 11, 04:21:59 AM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Sorry, I wrote the wrong reason for why This is Vegas were rogued.
The player was accused for a chargeback at Slotocash, before he even had signed up and played at TIV. The player was cleared at Slotocash and could keep playing there, but TIV took that as a reason not to pay the player. As Mike said. It carry over to them who bought up the casino so I don't think they are good to go.
It was eleven month ago yes, but until they pay they will be rogued.
No, I know, not at this forum.
Thanks Mike for bringing this up.Désolé, j'ai écrit la mauvaise raison pour laquelle This is Vegas a été voyous.
Le joueur a été accusé de rétrofacturation sur Slotocash, avant même de s'être inscrit et de jouer sur TIV. Le joueur a été autorisé à jouer sur Slotocash et a pu continuer à y jouer, mais TIV a pris cela comme une raison pour ne pas payer le joueur. Comme Mike l'a dit. Cela se répercute sur ceux qui ont acheté le casino, donc je ne pense pas qu'ils soient prêts à partir.
C'était il y a onze mois oui, mais jusqu'à ce qu'ils paient, ils seront voyous.
Non, je sais, pas sur ce forum.
Merci Mike d'avoir soulevé ce sujet. -
- Répondu par
- Joseph Kennedy
- à Feb 14, 11, 10:14:49 AM
- Super Hero 1621
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I hate to see you go too Max1Mike. It's a given there is a business relationship between LCB and the casinos listed. I can also see part of the negotiation is that members are also treated fairly by casinos (as it would be bad for business on both sides).
Besides, bettors need advocates as online casinos may not maintain the same level of service day to day.Je déteste te voir partir aussi Max1Mike. Il va de soi qu'il existe une relation commerciale entre LCB et les casinos répertoriés. Je peux également voir qu'une partie de la négociation réside dans le fait que les membres sont également traités équitablement par les casinos (car cela serait mauvais pour les affaires des deux côtés).
En outre, les parieurs ont besoin de défenseurs, car les casinos en ligne peuvent ne pas maintenir le même niveau de service au quotidien. -
- Répondu par
- genenco
- à Feb 14, 11, 10:49:59 AM
- Mighty Member 3032
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
I guess Blue you could keep explaining things till your (No pun intended) "Blue in the face" and still people will whine and cry about it.
Je suppose que Bleu, tu pourrais continuer à expliquer les choses jusqu'à ce que ton (Sans jeu de mots) "Bleu au visage" et encore les gens se plaindront et pleureront à ce sujet.
-
- Répondu par
- zuga
- à Feb 14, 11, 10:53:13 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 14 heures
TiV is not a rogue casino just because some other sites claim so.
We are the LCB and what other sites do or say is of no importance for us what so ever.
Now let me say that we havent got a complaint regarding this issue and therefore there is no ground to place them on our warning list.
However I am familiar with this issue as it was mentioned before on our forum by one of the members ( but not by the player itself ). I did have a talk with previous owner of TiV about this.
Basically what I was told sums to this:
Player was involved in charge backs with Rival casinos. The MO of this player was to make a big deposits, try to win big and cash out. In case player lost the money they would do the charge back.
In case you have any questions I suggest you to contact Jason whos casino rep for TiV now.
Ofc there is. We do run a business here, but we do advocate the fair gaming and are always available to assist our players.
If some of you want to leave then its your prerogative, but Im not gonna tolerate any attacks on LCB. All the warnings we have placed, warning list, direct casino support board and our personal involvement in resolving player issues, is showing we are looking out for our members. If some you dont see it that way then you can always find more "suitable" place. Either way its your choice.
cheers
Zuga
TiV n'est pas un casino malveillant simplement parce que d'autres sites le prétendent.
Nous sommes le LCB et ce que font ou disent les autres sites n’a aucune importance pour nous.
Maintenant, permettez-moi de dire que nous n'avons reçu aucune plainte concernant ce problème et qu'il n'y a donc aucune raison de les inscrire sur notre liste d'avertissement.
Cependant, je connais ce problème car il a déjà été mentionné sur notre forum par l'un des membres (mais pas par le joueur lui-même). J'ai eu une discussion avec l'ancien propriétaire de TiV à ce sujet.
En gros, ce qu'on m'a dit se résume à ceci :
Le joueur a été impliqué dans des rétrofacturations avec les casinos Rival. Le MO de ce joueur était de faire un gros dépôt, d'essayer de gagner gros et d'encaisser. Au cas où le joueur perdrait l'argent, il rembourserait.
Si vous avez des questions, je vous suggère de contacter Jason, qui est le représentant du casino pour TiV, dès maintenant.
Bien sûr, il y en a. Nous gérons une entreprise ici, mais nous défendons le jeu équitable et sommes toujours disponibles pour aider nos joueurs.
Si certains d’entre vous veulent partir, c’est votre prérogative, mais je ne tolérerai aucune attaque contre LCB. Tous les avertissements que nous avons placés, la liste d'avertissements, le tableau d'assistance direct du casino et notre implication personnelle dans la résolution des problèmes des joueurs, montrent que nous prenons soin de nos membres. Si certains ne le voient pas de cette façon, vous pouvez toujours trouver un endroit plus « approprié ». Quoi qu'il en soit, c'est votre choix.
acclamations
Zouga
-
- Répondu par
- Tirilej
- à Feb 14, 11, 11:11:08 AM
- Sr. Member 316
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Okey, I give up and leave!
Thanks for the time and everything I have learned on the way.
Good luck everyone!
SaraOk, j'abandonne et je pars !
Merci pour le temps et tout ce que j'ai appris en chemin.
Bonne chance à tous!
Sarah -
- Répondu par
- zuga
- à Feb 14, 11, 11:16:36 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 14 heures
good luck to you too
bonne chance à vous aussi
-
- Répondu par
- liquorman
- à Feb 14, 11, 12:48:25 PM
- Sr. Member 451
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Thx for clearing that up Zuga. It personally makes me sick to see how quickly players will swing to one side without all the facts.
Merci d'avoir clarifié cela Zuga. Personnellement, cela me rend malade de voir à quelle vitesse les joueurs basculeront d’un côté sans tous les faits.
-
- Répondu par
- blueday
- à Feb 14, 11, 02:19:49 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Thanks Zuga for your powerful yet very fair words.
blueMerci Zuga pour vos paroles puissantes mais très justes.
bleu -
- Répondu par
- chillymellow
- à Feb 14, 11, 02:46:40 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Blue, can you remove the bad word from the quote in my post?
thanks very much.Blue, peux-tu supprimer le gros mot de la citation dans mon message ?
Merci beaucoup. -
- Répondu par
- blueday
- à Feb 14, 11, 02:50:43 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
Blue, can you remove the bad word from the quote in my post?
thanks very much.
Done that Chilly (and to Rena's)
blue
Blue, peux-tu supprimer le gros mot de la citation dans mon message ?
Merci beaucoup.
Fait ça Chilly (et chez Rena)
bleu
-
- Répondu par
- Slotbeuker
- à Feb 14, 11, 03:24:28 PM
- Hero Member 541
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
However I am familiar with this issue as it was mentioned before on our forum by one of the members ( but not by the player itself ). I did have a talk with previous owner of TiV about this.
Basically what I was told sums to this:
Player was involved in charge backs with Rival casinos. The MO of this player was to make a big deposits, try to win big and cash out. In case player lost the money they would do the charge back.
cheers
Zuga
Thats simply impossible.
Rivals, all Rivals, have a central database for fraudsters cq chargebackers, and as soon as your name appears on that list you wont be able to deposit anywhere anymore, and all your pending withdrawls are immediately confiscated.
Taadaa recently found out how this system works (which was also totally unfair, but fortunately solved), and its extremely effective.
So how come this player still has accounts in good standing at other Rivals?
The 'chargebacks' were at Sloto, and Sloto reinstated his account, as there were no chargebacks.
TIV simply had no money to pay the player, and that previous owner is lying, as usual.
Cependant, je connais ce problème car il a déjà été mentionné sur notre forum par l'un des membres (mais pas par le joueur lui-même). J'ai eu une discussion avec l'ancien propriétaire de TiV à ce sujet.
En gros, ce qu'on m'a dit se résume à ceci :
Le joueur a été impliqué dans des rétrofacturations avec les casinos Rival. Le MO de ce joueur était de faire un gros dépôt, d'essayer de gagner gros et d'encaisser. Au cas où le joueur perdrait l'argent, il rembourserait.
acclamations
Zouga
C'est tout simplement impossible.
Rivals, tous Rivals, disposent d'une base de données centrale pour les fraudeurs et les rétrofacturations, et dès que votre nom apparaît sur cette liste, vous ne pourrez plus déposer nulle part et tous vos retraits en attente sont immédiatement confisqués.
Taadaa a récemment découvert comment fonctionnait ce système (qui était lui aussi totalement injuste, mais heureusement résolu) et il est extrêmement efficace.
Alors comment se fait-il que ce joueur ait encore des comptes en règle chez d’autres Rivals ?
Les « rétrofacturations » ont eu lieu chez Sloto, et Sloto a rétabli son compte, car il n'y a eu aucune rétrofacturation.
TIV n'avait tout simplement pas d'argent pour payer le joueur, et cet ancien propriétaire ment, comme d'habitude.
-
- Répondu par
- Cat50
- à Feb 14, 11, 06:54:40 PM
- Superstar Member 6644
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
thanks blue and gl to tiri whatever u do
merci blue et gl à tiri quoi que tu fasses
Réponse rapide
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