Hello Michael Blanco (chronisch_elektronisch_),
We noticed you won from our no deposit free spins.
After looking into your account we can see that your account is linked to some other accounts that have already used the no deposit spins.
As mentioned in our bonus terms:
All bonus offers are strictly limited to one per: person and their family, home address, email address, IP-address, telephone number, account number, credit or debit card number, e-wallet number, payment system account (Neteller, Skrill, etc.), one electronic device (computer, mobile phone, tablet, etc.).
So due to this we had to remove any winnings generated from these spins.
Feel free to read our bonus terms here:
https://www.getslots.com/bonus-conditions
We also want to emphasise that it's strongly against our terms to create more than one account with us to try to abuse our offers, so please don't do that.
Best Regards,
GetSlots team
Bonjour Michael Blanco (chronisch_elektronisch_),
Nous avons remarqué que vous avez gagné grâce à nos tours gratuits sans dépôt.
Après avoir examiné votre compte, nous pouvons voir que votre compte est lié à d'autres comptes qui ont déjà utilisé les tours sans dépôt.
Comme mentionné dans nos conditions de bonus :
Toutes les offres de bonus sont strictement limitées à une par : personne et sa famille, adresse personnelle, adresse e-mail, adresse IP, numéro de téléphone, numéro de compte, numéro de carte de crédit ou de débit, numéro de portefeuille électronique, compte du système de paiement (Neteller, Skrill, etc.), un appareil électronique (ordinateur, téléphone portable, tablette, etc.).
Pour cette raison, nous avons dû supprimer tous les gains générés par ces tours.
N'hésitez pas à lire nos conditions de bonus ici :
https://www.getslots.com/bonus-conditions
Nous tenons également à souligner qu'il est fortement contraire à nos conditions de créer plus d'un compte chez nous pour tenter d'abuser de nos offres, alors ne le faites pas.
Cordialement,
L'équipe GetSlots