since bingo hall has been named site of the month they have decided too change some rules with no warning, they send emails out for guess the sentence for 100 dollars every month and in that email it does not state a deposit is required too collect.they also have daily free rolls that you can enter on there face book page and suddenly changed the rules too where after you get 4 free rolls you have too make a deposit. the free rolls are twice a day and not everyone can make a deposit every 2 days. and god forbid if you go too lh because they are no help at all, some can be very rude.there are so many people leaving because they have made these changes without warning any of us depositing players. i mean if you offer something for free then you should honor it and not tell someone you have too make a deposit before you can collect it because the email clearly does not state a deposit is required and this goes along with the phone calls saying a 25 dollar chip has just been credited too your account and when you login there is nothing and again when you go too lh they will tell you a deposit is required. >:D
RÉSOLU - Salle de bingo
- Créé par
- alison4122002
- Newbie 9
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
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- Créé par
- alison4122002
- à Apr 29, 16, 01:28:29 PM
- Newbie 9
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Original Traduction traduit parDepuis que la salle de bingo a été nommée site du mois, ils ont décidé de modifier certaines règles sans avertissement, ils envoient des e-mails pour deviner la sentence de 100 dollars chaque mois et dans cet e-mail, il n'est pas indiqué qu'un dépôt est également requis. vous avez également des rouleaux gratuits quotidiens que vous pouvez saisir sur votre page Facebook et vous avez soudainement changé les règles. Après avoir obtenu 4 rouleaux gratuits, vous devez également effectuer un dépôt. les rouleaux gratuits ont lieu deux fois par jour et tout le monde ne peut pas effectuer un dépôt tous les 2 jours. et à Dieu ne plaise, si vous allez trop loin parce qu'ils ne sont d'aucune aide, certains peuvent être très impolis. Il y a tellement de gens qui partent parce qu'ils ont fait ces changements sans prévenir aucun d'entre nous qui dépose des joueurs. Je veux dire, si vous offrez quelque chose gratuitement, vous devez l'honorer et ne pas dire à quelqu'un que vous devez également effectuer un dépôt avant de pouvoir le récupérer, car l'e-mail n'indique clairement pas qu'un dépôt est requis et cela va de pair avec les appels téléphoniques indiquant un 25. Le jeton en dollars vient d'être crédité sur votre compte et lorsque vous vous connectez, il n'y a rien et encore une fois, lorsque vous y allez aussi, ils vous diront qu'un dépôt est requis. >:D
-
- Répondu par
- Feelin froggy
- à Apr 29, 16, 01:55:12 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I'm disappointed with the negative feedback we're beginning to see. We haven't received too many complaints in the past and they've been a popular choice for our members from the US but customer service seems to be the major issue with this group these days. We appreciate your feedback and I will encourage the Bingo Hall rep to explain the rule changes etc.
Je suis déçu des retours négatifs que nous commençons à voir. Nous n'avons pas reçu beaucoup de plaintes dans le passé et ils ont été un choix populaire pour nos membres des États-Unis, mais le service client semble être le problème majeur de ce groupe ces jours-ci. Nous apprécions vos commentaires et j'encouragerai le représentant de Bingo Hall à expliquer les changements de règles, etc.
-
- Répondu par
- alison4122002
- à Apr 29, 16, 03:35:22 PM
- Newbie 9
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
-
- Répondu par
- lori.ponder-vanlandingham
- à Apr 29, 16, 04:13:13 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I too, feel very disappointed in Bingohall. Just to let you know Vics Bingo and Bingoformoney are affiliated..doing my research. Bingoformoney said they are stand alone when I joined and asked if they are affiliated with Bingohall. I deposited and went to play bingo and it was the same players. So I again went and said I was told it was a different site. Same support person it's a sister site if you want to call it that. I have since then found out they have same support people also.
Their daily giveaways have been named "monthly giveaways" according to them and you are only allowed 1 play on them until you have deposited again or you cannot cash out from the daily giveaways that are their "monthly giveaways"
I was double credited for the freeroll from here after being denied the freeroll credit (thank you to Froggy for trying to help) After being double credited, I went to support and told them I was. Noone even answered me. So, I played with all of it just to see the game, bowing out of freeroll as that is not fair. I to this day have $1055 in my Bingohall account. $1000 shows as "cash" I am finished with Bingoformoney, Vicsbingo and Bingoformoney as I WILL NOT continue to deposit where I do not trust. My advise, is read and ask and get in writing and screenshots. I have tons of screenshots but it did me no good on my $1000 win. What a BUMMERMoi aussi, je me sens très déçu par Bingohall. Juste pour vous faire savoir que Vics Bingo et Bingoformoney sont affiliés… je fais mes recherches. Bingoformoney a déclaré qu'ils étaient autonomes lorsque je les ai rejoints et m'a demandé s'ils étaient affiliés à Bingohall. J'ai déposé et je suis allé jouer au bingo et c'étaient les mêmes joueurs. Alors je suis retourné et j'ai dit qu'on m'avait dit que c'était un site différent. Même personne d'assistance, c'est un site sœur si vous voulez l'appeler ainsi. Depuis, j'ai découvert qu'ils avaient également les mêmes personnes de soutien.
Leurs cadeaux quotidiens ont été nommés « cadeaux mensuels » selon eux et vous n'êtes autorisé qu'à jouer dessus jusqu'à ce que vous ayez déposé à nouveau ou que vous ne puissiez pas encaisser les cadeaux quotidiens qui sont leurs « cadeaux mensuels ».
J'ai été doublement crédité pour le freeroll à partir d'ici après m'être vu refuser le crédit du freeroll (merci à Froggy d'avoir essayé de m'aider). Après avoir été doublement crédité, je suis allé voir le support et je leur ai dit que je l'étais. Personne ne m'a même répondu. Donc, j'ai joué avec tout ça juste pour voir le jeu, me retirant du freeroll car ce n'est pas juste. À ce jour, j'ai 1 055 $ sur mon compte Bingohall. 1 000 $ s'affichent comme « espèces ». J'en ai fini avec Bingoformoney, Vicsbingo et Bingoformoney car je NE continuerai PAS à déposer là où je n'ai pas confiance. Mon conseil est de lire, de demander et d'obtenir des écrits et des captures d'écran. J'ai des tonnes de captures d'écran mais cela ne m'a pas servi à mon gain de 1 000 $. Quelle déception -
- Répondu par
- Feelin froggy
- à Apr 29, 16, 08:08:17 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Lori, I don't understand what's going on with your bonus and cashing out etc. Something is not making sense and I've asked the rep in the Exclusive $65 Bonus topic. It's the weekend so we're going to be waiting for answers until Monday.
Lori, je ne comprends pas ce qui se passe avec votre bonus, votre encaissement, etc. Quelque chose n'a pas de sens et j'ai demandé au représentant dans le sujet Bonus exclusif de 65 $. C'est le week-end donc nous allons attendre des réponses jusqu'à lundi.
-
- Répondu par
- perkypoo
- à Apr 29, 16, 08:20:15 PM
- Full Member 177
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
>:( >:D
I feel your pain, Lori! Just finished a frustrating day playing at this Bingo Hall?! I did make a deposit today and truly regret it. I spend a lot on slots and don't mind losing when everything is above board and spelled out in black and white. What I hate is being ignored by customer support when I am giving you my money! I was transferred To 3 or 4 different support persons and never did get a response. Will ignore all promotions from Bingo Hell!>:( >:D
Je ressens ta douleur, Lori ! Vous venez de terminer une journée frustrante à jouer dans cette salle de bingo ?! J'ai fait un dépôt aujourd'hui et je le regrette vraiment. Je dépense beaucoup en machines à sous et cela ne me dérange pas de perdre quand tout est clair et écrit en noir et blanc. Ce que je déteste, c'est être ignoré par le service client lorsque je vous donne mon argent ! J'ai été transféré vers 3 ou 4 personnes de soutien différentes et je n'ai jamais obtenu de réponse. Ignorera toutes les promotions de Bingo Hell ! -
- Répondu par
- Feelin froggy
- à Apr 29, 16, 09:01:44 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi perkypoo, I'm sorry you had a bad experience. If there's something you need me to check up on regarding your account let me know. PM me some more information and your user name and I'd be happy to see what's happening. I'm working on getting them to settle these issues so bear with me
Salut Perkypoo, je suis désolé que tu aies eu une mauvaise expérience. S'il y a quelque chose que vous souhaitez que je vérifie concernant votre compte, faites-le-moi savoir. Envoyez-moi plus d'informations et votre nom d'utilisateur en MP et je serais heureux de voir ce qui se passe. Je travaille pour les amener à régler ces problèmes, alors soyez indulgents avec moi
-
- Répondu par
- perkypoo
- à Apr 29, 16, 09:38:20 PM
- Full Member 177
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
BINGO HELL!
I just think that there is NO excuse for someone operating a site where Live Chat don't respond when after 3 or 4 Host enter chat room within a 30 minute period without replying. Maybe it's just me that expect more for your money or customer service. I just decided that I could solve this problem real easy. I'm banning myself from BINGO HALL due to poor customer service! I have been burned badly this year once and vow that it wouldn't happen again. But I do appreciate your offer of help! Thanks..
<i_love_lcb>BINGO L'ENFER !
Je pense simplement qu'il n'y a AUCUNE excuse pour quelqu'un qui exploite un site sur lequel le chat en direct ne répond pas lorsqu'après 3 ou 4 hôtes entrent dans la salle de discussion dans un délai de 30 minutes sans répondre. C'est peut-être juste moi qui attends plus pour votre argent ou votre service client. J'ai juste décidé que je pourrais résoudre ce problème très facilement. Je me bannis de BINGO HALL en raison d'un service client médiocre ! J'ai été gravement brûlé une fois cette année et j'ai juré que cela ne se reproduirait plus. Mais j'apprécie votre offre d'aide ! Merci..
-
- Répondu par
- Feelin froggy
- à Apr 30, 16, 04:36:14 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I'm hoping we will see some improvements. It takes player feedback to get anything done. perkypoo has done her time in bingo hell but we still need explanations of the rule changes for alison4122002 and answers as to what's going on with Lori's account.
I expect to get some answers on Monday.J'espère que nous verrons quelques améliorations. Il faut les commentaires des joueurs pour faire quelque chose. perkypoo a fait son temps dans l'enfer du bingo mais nous avons encore besoin d'explications sur les changements de règles pour alison4122002 et de réponses sur ce qui se passe avec le compte de Lori.
J'espère avoir des réponses lundi. -
- Répondu par
- shirlsplay
- à Apr 30, 16, 07:23:01 PM
- Super Hero 2394
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
I too, feel very disappointed in Bingohall. Just to let you know Vics Bingo and Bingoformoney are affiliated..doing my research. Bingoformoney said they are stand alone when I joined and asked if they are affiliated with Bingohall. I deposited and went to play bingo and it was the same players. So I again went and said I was told it was a different site. Same support person it's a sister site if you want to call it that. I have since then found out they have same support people also.
Their daily giveaways have been named "monthly giveaways" according to them and you are only allowed 1 play on them until you have deposited again or you cannot cash out from the daily giveaways that are their "monthly giveaways"
I was double credited for the freeroll from here after being denied the freeroll credit (thank you to Froggy for trying to help) After being double credited, I went to support and told them I was. Noone even answered me. So, I played with all of it just to see the game, bowing out of freeroll as that is not fair. I to this day have $1055 in my Bingohall account. $1000 shows as "cash" I am finished with Bingoformoney, Vicsbingo and Bingoformoney as I WILL NOT continue to deposit where I do not trust. My advise, is read and ask and get in writing and screenshots. I have tons of screenshots but it did me no good on my $1000 win. What a BUMMER
As with anything you get for free no matter if it is at a casino or a bingo hall they always have certain T&C's.. They can change there rules at anytime, so I would advise that you read them at least once a month. I will not take any bonus money unless it is BBs that I got with deposit or the BBs I won cause all that other money ( if you read the rules ) that they say is free , which it is free but have certain T&C's.. I play at instant and vic's and although I have had little problems which were resolved quickly... I can not sit by and let you guys bash this place. I totally agree about live help being useless one time I waited 4 hours to be helped just to get the same answer as my prior visit to live help. I know it is heart breaking to win on free money so why even take it. also you do know they offer unlimited BBs in jet and nova room also late night room. with just a 3x's playthur. ( last time I read the rules which were months ago..lol ) no where else does that. good luck
Moi aussi, je me sens très déçu par Bingohall. Juste pour vous faire savoir que Vics Bingo et Bingoformoney sont affiliés… je fais mes recherches. Bingoformoney a dit qu'ils étaient autonomes lorsque je les ai rejoints et m'a demandé s'ils étaient affiliés à Bingohall. J'ai déposé et je suis allé jouer au bingo et c'étaient les mêmes joueurs. Alors je suis retourné et j'ai dit qu'on m'avait dit que c'était un site différent. Même personne d'assistance, c'est un site sœur si vous voulez l'appeler ainsi. Depuis, j'ai découvert qu'ils avaient également les mêmes personnes de soutien.
Leurs cadeaux quotidiens ont été nommés « cadeaux mensuels » selon eux et vous n'êtes autorisé qu'à jouer dessus jusqu'à ce que vous ayez déposé à nouveau ou que vous ne puissiez pas encaisser les cadeaux quotidiens qui sont leurs « cadeaux mensuels ».
J'ai été doublement crédité pour le freeroll à partir d'ici après m'être vu refuser le crédit du freeroll (merci à Froggy d'avoir essayé de m'aider). Après avoir été doublement crédité, je suis allé voir le support et je leur ai dit que je l'étais. Personne ne m'a même répondu. Donc, j'ai joué avec tout ça juste pour voir le jeu, me retirant du freeroll car ce n'est pas juste. À ce jour, j'ai 1 055 $ sur mon compte Bingohall. 1 000 $ s'affichent comme « espèces ». J'en ai fini avec Bingoformoney, Vicsbingo et Bingoformoney car je NE continuerai PAS à déposer là où je n'ai pas confiance. Mon conseil est de lire, de demander et d'obtenir des écrits et des captures d'écran. J'ai des tonnes de captures d'écran mais cela ne m'a pas servi à mon gain de 1 000 $. Quelle déception
Comme pour tout ce que vous obtenez gratuitement, que ce soit dans un casino ou une salle de bingo, ils ont toujours certaines conditions générales. Ils peuvent modifier leurs règles à tout moment, je vous conseille donc de les lire au moins une fois par mois. Je n'accepterai aucun bonus, sauf s'il s'agit de BB que j'ai obtenus avec un dépôt ou de BB que j'ai gagnés, car tout cet autre argent (si vous lisez les règles) qu'ils disent être gratuit, ce qui est gratuit mais qui a certaines conditions générales. jouez instantanément et vic's et même si j'ai eu des petits problèmes qui ont été résolus rapidement... Je ne peux pas rester les bras croisés et vous laisser dénigrer cet endroit. Je suis tout à fait d'accord sur le fait que l'aide en direct est inutile une fois, j'ai attendu 4 heures pour être aidé juste pour obtenir la même réponse que lors de ma précédente visite à l'aide en direct. Je sais que c'est déchirant de gagner avec de l'argent gratuit, alors pourquoi même l'accepter. Vous savez également qu'ils proposent des BB illimités dans les chambres Jet et Nova ainsi que dans les chambres de fin de soirée. avec juste un jeu de 3x. (la dernière fois que j'ai lu les règles, c'était il y a des mois..lol) nulle part ailleurs cela ne se fait. bonne chance -
- Répondu par
- alison4122002
- à Apr 30, 16, 07:50:02 PM
- Newbie 9
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
i just received 2 bonuses on happy circus and contacted live help because it didn;t give me the bonuses like it should have, i contacted live help and was connected too william and he was just completely rude. tried calling and constantly put on hold and hung up on. tried collecting bonuses from this site and when i do they tell me i need too make a deposit after i have already made one.just so disapointed with bingo hall anymore.
Je viens de recevoir 2 bonus sur Happy Circus et j'ai contacté l'aide en direct car cela ne m'a pas donné les bonus comme il aurait dû, j'ai contacté l'aide en direct et j'étais également connecté à William et il était tout simplement complètement impoli. J'ai essayé d'appeler et j'ai constamment mis en attente et raccroché. j'ai essayé de collecter des bonus sur ce site et quand je le fais, ils me disent que je dois aussi faire un dépôt après en avoir déjà fait un. Je suis tellement déçu par la salle de bingo.
-
- Répondu par
- lori.ponder-vanlandingham
- à Apr 30, 16, 07:55:38 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
ok, so since I just joined BINGOFORMONEY I thought I would give them another chance since they are not EXACTLY BINGOHALL but yes, they are affiliated... I made a 3rd deposit and am playing as we speak. I WILL have something to cash out. I will keep you all posted
ok, donc comme je viens de rejoindre BINGOFORMONEY, j'ai pensé leur donner une autre chance puisqu'ils ne sont pas EXACTEMENT BINGOHALL mais oui, ils sont affiliés... J'ai fait un 3ème dépôt et je joue en ce moment même. J'aurai quelque chose à encaisser. je vous tiendrai tous au courant
-
- Répondu par
- Feelin froggy
- à May 01, 16, 12:34:06 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I understand what you're saying shirlsplay and I agree 100% with reading the terms and conditions. It's true that they can be changed at any time without notice. This group, which includes Bingo Hall, Bingo for Money, Instant Bingo, Vic's Bingo, Bingo Canada and South Beach Bingo, doesn't have a reputation for not paying its players. Unfortunately, the problem here is with customer service and because LBB's exclusives and tourneys require players to deal with live help, understandably the problem is becoming more apparent.
We may not be able to fix the lack of knowledge or rude reps but we can be your go between to straighten everything out
You should have no problems cashing out Lori. Please do let me know if you do,Je comprends ce que vous dites shirlsplay et je suis d'accord à 100% avec la lecture des termes et conditions. Il est vrai qu'ils peuvent être modifiés à tout moment et sans préavis. Ce groupe, qui comprend Bingo Hall, Bingo for Money, Instant Bingo, Vic's Bingo, Bingo Canada et South Beach Bingo, n'a pas la réputation de ne pas payer ses joueurs. Malheureusement, le problème ici vient du service client et comme les exclusivités et les tournois de LBB exigent que les joueurs aient affaire à une aide en direct, le problème devient naturellement plus évident.
Nous ne serons peut-être pas en mesure de remédier au manque de connaissances ou aux représentants grossiers, mais nous pouvons être votre intermédiaire pour tout arranger.
Vous ne devriez avoir aucun problème à encaisser Lori. S'il vous plaît, faites-moi savoir si vous le faites, -
- Répondu par
- lori.ponder-vanlandingham
- à May 02, 16, 07:10:33 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
OK, so at BingoformoneyI have not taken any of the "daily bonus'" because I'm afraid to take any bonus to have it held against me. I contacted live help and have 3 wonderful screenshots of no reply just transfers to another person. You can see the time clearly... WHAT IS GOING ON WITH THEM? They shut down chat 'due to inactivity after me waiting 30 mins? (I havent checked my screen shots for exact minutes)
OK, donc chez Bingoformoney, je n'ai pris aucun des "bonus quotidiens" parce que j'ai peur de prendre un bonus pour qu'il soit retenu contre moi. J'ai contacté l'aide en direct et j'ai 3 magnifiques captures d'écran de non-réponse, simplement transférées à une autre personne. Vous pouvez voir l'heure clairement... QUE SE PASSE-T-IL AVEC EUX ? Ils ont fermé le chat en raison d'inactivité après avoir attendu 30 minutes ? (Je n'ai pas vérifié mes captures d'écran pendant les minutes exactes)
-
- Répondu par
- perkypoo
- à May 02, 16, 09:45:02 PM
- Full Member 177
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
And I thought it was just ME just having a bad day with Live Chat! I feel your pain, Lori. I haven't been back to Bingo Hell since my little adventure there. They need to fire who ever it is over customer service before they run off their paying customers.
<i_love_lcb>
Et je pensais que c'était juste MOI qui passais une mauvaise journée avec Live Chat ! Je ressens ta douleur, Lori. Je ne suis pas retourné à Bingo Hell depuis ma petite aventure là-bas. Ils doivent licencier quiconque à cause du service client avant de se débarrasser de leurs clients payants.
-
- Répondu par
- shirlsplay
- à May 02, 16, 10:33:58 PM
- Super Hero 2394
- actif la dernière fois il y a environ 4 jours
Lori am confused I thought you were referring to the daily freeroll that they have .. I always just deleted the email I never looked into it cause it's free and holds only $100 cashout. sorry about that. I was just trying to say free money you get for free holds a $100 max cashout last time I read the rules can I ask you what level are you ? cause that's how they do there withdraws by what level you are. you might be asking for to much of a withdraw and that would denied your cashout. I do not like how they do that limit your withdraw when I won 15k at instant it took me like 8 withdraws and ended up with only about 9k in my pocket cause I gambled the rest away..lol but I had fun doing it. I hope everything goes well and your able to get your money.. good luck
Lori est confuse, je pensais que vous faisiez référence au freeroll quotidien qu'ils proposent. J'ai toujours simplement supprimé l'e-mail, je ne l'ai jamais consulté car il est gratuit et ne contient que 100 $ de retrait. Désolé pour ça. J'essayais juste de dire que l'argent gratuit que vous obtenez gratuitement permet un retrait maximum de 100 $ la dernière fois que j'ai lu les règles. Puis-je vous demander quel est votre niveau ? parce que c'est comme ça qu'ils font là-bas, quel que soit votre niveau. vous pourriez demander un retrait trop important et cela refuserait votre retrait. Je n'aime pas la façon dont ils limitent votre retrait alors que j'ai gagné 15 000 $ à l'instant, cela m'a pris environ 8 retraits et je me suis retrouvé avec seulement environ 9 000 $ en poche parce que j'ai joué le reste... mdr mais je me suis amusé à le faire. J'espère que tout se passe bien et que vous pourrez récupérer votre argent.. bonne chance
-
- Répondu par
- bingohallrep
- à May 03, 16, 09:58:03 AM
- Représentant du casino 29
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Dear Froggy,
Thanks for notifying us.
After investigating the account alison4122002, we have found an alarming level of bonus abuse present. We have noticed there was a total number of 7 bonuses in a row added to the account, as well as a full lifetime bonus amount received which exceeded the total amount of lifetime deposits by 71 times, whereas a medium VIP level gets 2x the deposited amount in bonus.
Given these circumstances, we would like to inform alison4122002 that we are not able to allow further such activity to continue on her account, which means that after her next deposit she will be under the normal VIP level bonus limit.
Regards,
The BingoHall team.Cher Froggy,
Merci de nous avoir prévenu.
Après avoir enquêté sur le compte alison4122002, nous avons constaté un niveau alarmant d'abus de bonus. Nous avons remarqué qu'il y avait un nombre total de 7 bonus consécutifs ajoutés au compte, ainsi qu'un montant total de bonus à vie reçu qui dépassait de 71 fois le montant total des dépôts à vie, alors qu'un niveau VIP moyen obtient 2 fois le montant déposé. en prime.
Compte tenu de ces circonstances, nous souhaitons informer alison4122002 que nous ne sommes pas en mesure d'autoriser la poursuite d'une telle activité sur son compte, ce qui signifie qu'après son prochain dépôt, elle sera sous la limite normale de bonus du niveau VIP.
Salutations,
L'équipe de BingoHall. -
- Répondu par
- lori.ponder-vanlandingham
- à May 03, 16, 03:18:39 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
agreed re: the live chat.. I'm so disappointed in all of this
convenu re: le chat en direct.. je suis tellement déçu de tout ça
-
- Répondu par
- lori.ponder-vanlandingham
- à May 03, 16, 03:29:06 PM
- Sr. Newbie 19
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
@ shirlsplay I'm on level 1. I hadnt played in a bit so I dwindled down to nothing. This was from the $65 bonus, I would have been fine if they left it at deposit $25 and playthrough 3x your bonus of $65 and cashout is only $100. I had won the $1000 on the first $12 I put into the $1 bingo so obviously I hadnt wagered. He did say that to me in live chat. I went to deposit $25 while on live chat and it said Im sorry you cannot deposit with more than $1000 in your account, because it was in my CASH balance. I told him that so he changed it all and said well you can deposit $100 and I'll give you 700% wager 3x and you can have your winnings, but the $1000 will be deleted. I said NO THANK YOU. I sent a support email asking to delete my account.. never got a response. RUDE, RUDE RUDE I don't do rude well
@ shirlsplay Je suis au niveau 1. Je n'avais pas joué depuis un moment donc je suis tombé à rien. Cela provenait du bonus de 65 $, j'aurais été bien s'ils l'avaient laissé avec un dépôt de 25 $ et joué 3 fois votre bonus de 65 $ et le retrait n'était que de 100 $. J'avais gagné les 1 000 $ sur les premiers 12 $ que j'avais mis au bingo à 1 $, donc évidemment je n'avais pas parié. Il me l'a dit lors du chat en direct. Je suis allé déposer 25 $ lors d'un chat en direct et il m'a dit que je suis désolé, vous ne pouvez pas déposer plus de 1 000 $ sur votre compte, car c'était dans mon solde CASH. Je lui ai dit cela, alors il a tout changé et a dit, eh bien, vous pouvez déposer 100 $ et je vous donnerai 700 % de mise 3x et vous pourrez récupérer vos gains, mais les 1 000 $ seront supprimés. J'ai dit NON MERCI. J'ai envoyé un e-mail d'assistance demandant de supprimer mon compte. Je n'ai jamais reçu de réponse. RUDE, RUDE RUDE Je ne suis pas bien grossier
-
- Répondu par
- Feelin froggy
- à May 03, 16, 07:23:17 PM
- Superstar Member 6049
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Dear Froggy,
Thanks for notifying us.
After investigating the account alison4122002, we have found an alarming level of bonus abuse present. We have noticed there was a total number of 7 bonuses in a row added to the account, as well as a full lifetime bonus amount received which exceeded the total amount of lifetime deposits by 71 times, whereas a medium VIP level gets 2x the deposited amount in bonus.
Given these circumstances, we would like to inform alison4122002 that we are not able to allow further such activity to continue on her account, which means that after her next deposit she will be under the normal VIP level bonus limit.
Regards,
The BingoHall team.
Thanks for the reply. I will consider this player issue resolved and closed due to bonus abuse.
Cher Froggy,
Merci de nous avoir prévenu.
Après avoir enquêté sur le compte alison4122002, nous avons constaté un niveau alarmant d'abus de bonus. Nous avons remarqué qu'il y avait un nombre total de 7 bonus consécutifs ajoutés au compte, ainsi qu'un montant total de bonus à vie reçu qui dépassait de 71 fois le montant total des dépôts à vie, alors qu'un niveau VIP moyen obtient 2 fois le montant déposé. en prime.
Compte tenu de ces circonstances, nous souhaitons informer alison4122002 que nous ne sommes pas en mesure d'autoriser la poursuite d'une telle activité sur son compte, ce qui signifie qu'après son prochain dépôt, elle sera sous la limite normale de bonus du niveau VIP.
Salutations,
L'équipe de BingoHall.
Merci pour la réponse. Je considérerai ce problème de joueur résolu et clos en raison d'un abus de bonus. -
- Répondu par
- quinckr
- à May 04, 16, 11:04:49 AM
- Newbie 12
- actif la dernière fois il y a environ 6 ans
Why would you bash a casino when you know that you (the player) aren't playing fair?
Pourquoi voudriez-vous dénigrer un casino quand vous savez que vous (le joueur) ne jouez pas équitablement ?
Réponse rapide
activités de LCB au cours des dernières 24 heures
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