FERMÉ [en raison de l'inactivité du demandeur] : avertissement Bitstarz – sont-ils en faillite ou pire ?

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Dernier message fait il y a environ 7 ans par zuga
Figeria
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  • Original Anglais Traduction Français

    Bistarza warning - Are they bankrupt?

    I have a withdrawal with them of only about 250 EUROS! They ask for a lot of documentation. They say:

    copy of your passport
    proof of address (utility bill sent to your home address last 6 months)
    proof of payment method (screenshot from Skrill profile with postal address and your name visible)
    proof of transaction (screenshot from Skrill with visible transaction to Bitstarz)
    Once we receive these documents we will proceed with the verification immediately, which should not take more than 12 hours.

    This is a lot of things to ask for such a small withdrawal!
    But okay, I understand that these casinos might have requirements so I send them the information.

    Do I get my withdrawal in 12 hours as promised? NOT AT ALL! It was a lie!

    They then ask me for a picture of myself holding my ID! This is extremely intrusive and raises warning signals. Gambling is a very sensitive issue in my country. I send the picture anyway because I need my money.

    Do I get my withdrawal now? NOPE!

    Now they ask me for a picture of myself next to a street sign! This is the craziest thing I ever heard.

    I can only guess that either they are going BANKRUPT or are operating some kind of SCAM.

    Does anyone have good experience with this casino? What do you think?

    Avertissement Bistarza – Sont-ils en faillite ?

    J'ai un retrait chez eux de seulement 250 EUROS environ ! Ils demandent beaucoup de documentation. Ils disent:

    copie de votre passeport
    un justificatif de domicile (facture de services publics envoyée à votre domicile au cours des 6 derniers mois)
    une preuve du mode de paiement (capture d'écran du profil Skrill avec adresse postale et votre nom visible)
    preuve de transaction (capture d'écran de Skrill avec transaction visible vers Bitstarz)
    Une fois ces documents reçus, nous procéderons immédiatement à la vérification, qui ne devrait pas prendre plus de 12 heures.

    Cela fait beaucoup de choses à demander pour un si petit retrait !
    Mais d'accord, je comprends que ces casinos peuvent avoir des exigences, alors je leur envoie les informations.

    Est-ce que je reçois mon retrait dans les 12 heures comme promis ? PAS DU TOUT! C'était un mensonge!

    Ils me demandent ensuite une photo de moi tenant ma carte d'identité ! Ceci est extrêmement intrusif et déclenche des signaux d’alarme. Le jeu est une question très sensible dans mon pays. J'envoie quand même la photo parce que j'ai besoin de mon argent.

    Est-ce que je reçois mon retrait maintenant ? NON!

    Maintenant, ils me demandent une photo de moi à côté d’un panneau de signalisation ! C'est la chose la plus folle que j'ai jamais entendue.

    Je ne peux que deviner qu'ils sont en faillite ou qu'ils exploitent une sorte d'arnaque.

    Quelqu'un a-t-il une bonne expérience avec ce casino ? Qu'en penses-tu?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there,

    Just to clarify some things here.

    We have not taken any money from you, all we've asked
    you to do is comply with the terms and conditions of sending
    in the asked documents. This is nothing that we've come up
    with, we're simply complying to the regulations of the gaming
    license issuer, just as any licensed casino.

    In case of additional verification, this would be asked for if
    there were any concerns regarding the already provided 
    documentation. This is also stated in the terms and conditions
    that you have agreed to. 

    I'm admitting that this is nothing that would be asked by any player
    to provide, but when there are doubts about the documents you
    have provided, additional verification (such as what you mentioned),
    could be requested.

    I'm sure the support has explained this already, and if you have any
    questions, just let them know and I'm sure they're able to help you right away.

    Again, the money is safe in your account until then (and you can log in and
    see this for yourself).

    Kind Regards,

    Mike, BitStarz

    Salut,

    Juste pour clarifier certaines choses ici.

    Nous ne vous avons pas pris d'argent, tout ce que nous avons demandé
    vous devez respecter les conditions générales d'envoi
    dans les documents demandés. Ce n'est rien de ce que nous avons imaginé
    avec, nous nous conformons simplement aux réglementations du jeu
    émetteur de licence, comme tout casino agréé.

    En cas de vérification complémentaire, celle-ci vous sera demandée si
    il y avait des inquiétudes concernant le déjà fourni
    Documentation. Ceci est également indiqué dans les termes et conditions
    que vous avez accepté.

    J'admets que ce n'est rien qui puisse être demandé par n'importe quel joueur.
    fournir, mais en cas de doute sur les documents que vous
    avez fourni, une vérification supplémentaire (comme celle que vous avez mentionnée),
    pourrait être demandée.

    Je suis sûr que le support l'a déjà expliqué, et si vous en avez
    questions, faites-leur savoir et je suis sûr qu'ils pourront vous aider immédiatement.

    Encore une fois, l'argent est en sécurité sur votre compte d'ici là (et vous pouvez vous connecter et
    voyez cela par vous-même).

    Cordialement,

    Mike, BitStarz

  • Original Anglais Traduction Français

    I'm playing with bitstarz since the start.... and i can assure you they are no teif... they always pay and fast.

    and we have to give them that.

    the only bad side of there casino is they dont realy care if you are an old player who always spend money to there casino. if you dont deposit for a week they cut off all the nice bonus like free spin every week and somtime chip on friday....

    even if it been years we are playing with them..... i think its sad... no loyauty to old clien...

     

     

    but they always pay and they have always live chat.

    jf.gagne08@gmail.com

    Je joue avec bitstarz depuis le début.... et je peux vous assurer qu'ils ne sont pas des teif... ils paient toujours et vite.

    et nous devons leur donner cela.

    Le seul inconvénient de ce casino est qu'ils ne se soucient pas vraiment de savoir si vous êtes un vieux joueur qui dépense toujours de l'argent dans ce casino. si vous ne déposez pas pendant une semaine, ils suppriment tous les bonus intéressants comme les tours gratuits chaque semaine et parfois les jetons le vendredi....

    même si cela fait des années que nous jouons avec eux..... je pense que c'est triste... aucune loyauté envers le vieux client...

    mais ils paient toujours et ils ont toujours un chat en direct.

    jf.gagne08@gmail.com

  • Original Anglais Traduction Français

    Ok, taking a picture of yourself holding ID is pretty standard procedure. I have done it a couple of times, but taking pictures next to a street sign is just...insane. I can't stop laughing. laugh_out_loud

    Ok, prendre une photo de vous avec une pièce d'identité est une procédure assez standard. Je l'ai fait plusieurs fois, mais prendre des photos à côté d'un panneau de signalisation est tout simplement... fou. Je ne peux pas arrêter de rire. laugh_out_loud

  • Original Anglais Traduction Français

    This is an excellent post topic for learning th best banking method to use and not really a negative on BitStarz Casino. I really have enjoyed BitStarz Casino. I have actually cashed out 3 times with Bitcoin balances without any problems. I previously made 3 BTC deposits and cashed out my winnings instantly. Using Bitcoins for withdrawals and deposits are instant transactions, safe, and easier to double/triple your funds and wins. I actually think some of the mentioned issues probably was because of the banking method that was attempted to be used to withdraw. I won many big spins from small bets on Snowmania and Rooks Revenge.  In my opinion, Bitcoin payment method is best without any hassles. I never had to submit any documents prior to my withdrawal requests.

    And it's free to register a Bitcoin Wallet on most sites. smiley

    C'est un excellent sujet d'article pour apprendre la meilleure méthode bancaire à utiliser et pas vraiment un point négatif sur BitStarz Casino. J'ai vraiment apprécié BitStarz Casino. J'ai en fait encaissé 3 fois avec des soldes Bitcoin sans aucun problème. J'ai déjà effectué 3 dépôts BTC et encaissé mes gains instantanément. L'utilisation de Bitcoins pour les retraits et les dépôts est une transaction instantanée, sûre et plus facile pour doubler/tripler vos fonds et vos gains. En fait, je pense que certains des problèmes mentionnés étaient probablement dus à la méthode bancaire que l'on a tenté d'utiliser pour retirer. J'ai gagné de nombreux gros tours grâce à de petits paris sur Snowmania et Rooks Revenge. À mon avis, la méthode de paiement Bitcoin est la meilleure sans aucun problème. Je n'ai jamais eu à soumettre de documents avant mes demandes de retrait.

    Et l'enregistrement d'un portefeuille Bitcoin est gratuit sur la plupart des sites. smiley

    4.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français
    2Late4Me wrote:

    This is an excellent post topic for learning th best banking method to use and not really a negative on BitStarz Casino. I really have enjoyed BitStarz Casino. I have actually cashed out 3 times with Bitcoin balances without any problems. I previously made 3 BTC deposits and cashed out my winnings instantly. Using Bitcoins for withdrawals and deposits are instant transactions, safe, and easier to double/triple your funds and wins. I actually think some of the mentioned issues probably was because of the banking method that was attempted to be used to withdraw. I won many big spins from small bets on Snowmania and Rooks Revenge.  In my opinion, Bitcoin payment method is best without any hassles. I never had to submit any documents prior to my withdrawal requests.

    And it's free to register a Bitcoin Wallet on most sites. smiley


    I use Bitcoins Wallets for Online Gaming with Blockchain. However, my favorite to let my money grow, I use Coinbase.  Although, I'm still reseaching for the best wallets for all purposes.

    2Late4Me a écrit :

    C'est un excellent sujet d'article pour apprendre la meilleure méthode bancaire à utiliser et pas vraiment un point négatif sur BitStarz Casino. J'ai vraiment apprécié BitStarz Casino. J'ai en fait encaissé 3 fois avec des soldes Bitcoin sans aucun problème. J'ai déjà effectué 3 dépôts BTC et encaissé mes gains instantanément. L'utilisation de Bitcoins pour les retraits et les dépôts est une transaction instantanée, sûre et plus facile pour doubler/tripler vos fonds et vos gains. En fait, je pense que certains des problèmes mentionnés étaient probablement dus à la méthode bancaire que l'on a tenté d'utiliser pour retirer. J'ai gagné de nombreux gros tours grâce à de petits paris sur Snowmania et Rooks Revenge. À mon avis, la méthode de paiement Bitcoin est la meilleure sans aucun problème. Je n'ai jamais eu à soumettre de documents avant mes demandes de retrait.

    Et l'enregistrement d'un portefeuille Bitcoin est gratuit sur la plupart des sites. smiley


    J'utilise des portefeuilles Bitcoins pour les jeux en ligne avec Blockchain. Cependant, mon préféré pour faire fructifier mon argent, j’utilise Coinbase. Cependant, je suis toujours à la recherche des meilleurs portefeuilles à toutes fins.

    4.3/ 5

  • Original Anglais Traduction Français

    Try Exodus Wallet

    Essayez le portefeuille Exodus

  • Original Anglais Traduction Français
    bitstarz wrote:

    Hi there,

    Just to clarify some things here.

    We have not taken any money from you, all we've asked
    you to do is comply with the terms and conditions of sending
    in the asked documents. This is nothing that we've come up
    with, we're simply complying to the regulations of the gaming
    license issuer, just as any licensed casino.

    In case of additional verification, this would be asked for if
    there were any concerns regarding the already provided 
    documentation. This is also stated in the terms and conditions
    that you have agreed to. 

    I'm admitting that this is nothing that would be asked by any player
    to provide, but when there are doubts about the documents you
    have provided, additional verification (such as what you mentioned),
    could be requested.

    I'm sure the support has explained this already, and if you have any
    questions, just let them know and I'm sure they're able to help you right away.

    Again, the money is safe in your account until then (and you can log in and
    see this for yourself).

    Kind Regards,

    Mike, BitStarz

    What regulation on earth requires you to request a picture of myself next to a street sign??

    I notice how you had no special regulations to follow when you were accepting my deposits. It is only when you have to pay (EVEN A SMALL AMOUNT) that you suddenly have all these requirements you need!

    Please explain how you keep changing your requirements every time I provide the documents.

    I registered to play at your site because the reviews said you have quick easy payouts. Wow this was wrong.

    Maybe I should use bitcoin to deposit like some people say but I am only learning to learn how to use that which I will in the future because it is great! I am sick of government intrusive shit!

    Your request for selfie was unheard of by me and I have played online poker and casino for 3 years. The street sign request is beyond stupid!

    Try to understand that gambling is very sensitive in certain countries for certain people!

    bitstarz a écrit :

    Salut,

    Juste pour clarifier certaines choses ici.

    Nous ne vous avons pas pris d'argent, tout ce que nous avons demandé
    vous devez respecter les conditions générales d'envoi
    dans les documents demandés. Ce n'est rien de ce que nous avons imaginé
    avec, nous nous conformons simplement aux réglementations du jeu
    émetteur de licence, comme tout casino agréé.

    En cas de vérification complémentaire, celle-ci vous sera demandée si
    il y avait des inquiétudes concernant le déjà fourni
    Documentation. Ceci est également indiqué dans les termes et conditions
    que vous avez accepté.

    J'admets que ce n'est rien qui puisse être demandé par n'importe quel joueur.
    fournir, mais en cas de doute sur les documents que vous
    avez fourni, une vérification supplémentaire (comme celle que vous avez mentionnée),
    pourrait être demandée.

    Je suis sûr que le support l'a déjà expliqué, et si vous en avez
    questions, faites-leur savoir et je suis sûr qu'ils pourront vous aider immédiatement.

    Encore une fois, l'argent est en sécurité sur votre compte d'ici là (et vous pouvez vous connecter et
    voyez cela par vous-même).

    Cordialement,

    Mike, BitStarz

    Quelle réglementation sur terre vous oblige à demander une photo de moi à côté d'un panneau de signalisation ??

    Je remarque que vous n'aviez aucune réglementation particulière à suivre lorsque vous acceptiez mes dépôts. Ce n’est que lorsque vous devez payer (MÊME UN PETIT MONTANT) que vous avez soudainement toutes ces exigences dont vous avez besoin !

    Veuillez expliquer comment vous continuez à modifier vos exigences chaque fois que je fournis les documents.

    Je me suis inscrit pour jouer sur votre site car les critiques indiquaient que vous aviez des paiements rapides et faciles. Wow, c'était faux.

    Peut-être que je devrais utiliser Bitcoin pour déposer comme certains le disent, mais j'apprends seulement à apprendre à utiliser ce que je ferai à l'avenir parce que c'est génial ! J'en ai marre des conneries intrusives du gouvernement !

    Votre demande de selfie était inédite pour moi et je joue au poker et au casino en ligne depuis 3 ans. La demande de plaque de rue est plus que stupide !

    Essayez de comprendre que le jeu est très sensible dans certains pays pour certaines personnes !

  • Original Anglais Traduction Français

    you should ask for a photo of him so you can verify hes not laughing at you smiley

    I think everything will be ok for you.

     

    tu devrais demander une photo de lui pour vérifier qu'il ne se moque pas de toi smiley

    Je pense que tout ira bien pour toi.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there,

    As mentioned, it would be when you've provided the documents that we feel are not enough to verify that you're the actual owner of the account. 

    Of course, the vast majority of players don't have to go through this type of verification, that, we admit, but in your particular case, our payments and fraud department are not satisfied with the proof you provided, hence we are asking for additional verification as per out terms and conditions.

    Again, it's not to make things more difficult than it has to be. We just require you do as asked as per our terms. If you could take a selfie with an ID, although slight inconvenient, I hope you can take one with a street sign.

    Mike, BitStarz

     

     

     

    Salut,

    Comme mentionné, ce serait lorsque vous avez fourni les documents que nous estimons insuffisants pour vérifier que vous êtes le véritable propriétaire du compte.

    Bien entendu, la grande majorité des joueurs n'ont pas à passer par ce type de vérification, cela, nous l'admettons, mais dans votre cas particulier, notre service paiements et fraude n'est pas satisfait des preuves que vous nous avez fournies, c'est pourquoi nous demandons vérification supplémentaire selon nos termes et conditions.

    Encore une fois, il ne s’agit pas de rendre les choses plus difficiles qu’elles ne devraient l’être. Nous vous demandons simplement de faire ce qui vous est demandé conformément à nos conditions. Si vous pouviez prendre un selfie avec une pièce d'identité, bien que légèrement gênant, j'espère que vous pourrez en prendre un avec un panneau de signalisation.

    Mike, BitStarz

  • Original Anglais Traduction Français

    @Jeanfr

    Hi there,

    Really happy you're enjoying the site and yeah, the Friday Loyalty Bonus
    from Nick requires some activity in the week I'm afraid. If not, one could
    just sit and wait for bonuses every Friday until the end of time I guess :-)

    But yes, with regular deposits you would very rarely be left out of
    getting spins of loyalty bonus :)

    I hope you'll land a big win with us soon!

    Mike

    @Jeanfr

    Salut,

    Vraiment heureux que vous appréciiez le site et oui, le bonus de fidélité du vendredi
    de Nick nécessite une certaine activité dans la semaine, j'en ai peur. Sinon, on pourrait
    asseyez-vous et attendez les bonus tous les vendredis jusqu'à la fin des temps, je suppose :-)

    Mais oui, avec des dépôts réguliers, vous seriez très rarement exclu
    obtenir des tours de bonus de fidélité :)

    J'espère que vous remporterez bientôt une grosse victoire avec nous !

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français

    Show me where in your terms it says that you will ask this and show me which legal jursidiction law requires you to ask this. Also tell me why you were to happy to take all my deposits without trouble and only ask this now.

    Also explain to me why you said you would pay the amount when you have my picture but then you break your promise and ask for picture next to street sign. 

    DO you want DNA sample too?

    Montrez-moi où, dans vos termes, il est dit que vous demanderez cela et montrez-moi quelle loi de juridiction vous oblige à demander cela. Dites-moi aussi pourquoi vous étiez si heureux de prendre tous mes dépôts sans problème et ne demandez cela que maintenant.

    Expliquez-moi également pourquoi vous avez dit que vous paieriez le montant lorsque vous aurez ma photo, mais que vous rompez ensuite votre promesse et demandez une photo à côté du panneau de signalisation.

    VOULEZ-vous aussi un échantillon d’ADN ?

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi there,

    "3.2.6. We reserve the right to use additional procedures and means to verify your identity (Know Your Client) when effecting deposits into your Account. This could include (but is not limited to) a selfie with a document or form of identification."

    We have the right to preform a Know Your Customer procedure at our own discretion as well, but we're doing it in line with the rules set out by the gambling comission in Curacao, and as you haven't provided sufficient proof yet, we're not able to verify your account. If you provide us with the selfie with a street sign, that should be the last thing we have to ask for, as long as it deems to be legit.

    The reason for not receiving the money after sending in the selfie is that the selfie provided raised questions within our verification team of you being the genuine holder of the account. As many people have said here in the thread knows, this is not common practice, but we have to be on our toes as a casino to prevent abuse. I'm sure many people here in the thread have gone through the verification process and had withdrawals sent fast, because they send in documents that we deem to be genuine, which would eliminate the argument that we do this simply to harass players.

    In order to keep good offers in place, and provide the best value and gaming experience for our players, it's important to filter out the abusers from genuine players, so they can enjoy this. If we wouldn't be able to do that, we wouldn't be able to provide the offers that we have today.

    If you are able to take a picture with you and the ID, why wouldn't you be able to take a picture with your street sign? You can keep your DNA.

    Mike

     

     

     

     

    Salut,

    "3.2.6. Nous nous réservons le droit d'utiliser des procédures et des moyens supplémentaires pour vérifier votre identité (Connaître votre client) lorsque vous effectuez des dépôts sur votre compte. Cela pourrait inclure ( mais sans s'y limiter ) un selfie avec un document ou une pièce d'identité. ".

    Nous avons également le droit d'effectuer une procédure Know Your Customer à notre propre discrétion, mais nous le faisons conformément aux règles établies par la commission des jeux de hasard de Curaçao, et comme vous n'avez pas encore fourni de preuves suffisantes, nous Je ne suis pas en mesure de vérifier votre compte . Si vous nous fournissez le selfie avec un panneau de signalisation, cela devrait être la dernière chose que nous devons demander, tant que cela semble légitime.

    La raison pour laquelle vous n'avez pas reçu l'argent après l'envoi du selfie est que le selfie fourni a soulevé des questions au sein de notre équipe de vérification quant à votre statut de véritable titulaire du compte. Comme beaucoup de gens l'ont dit ici dans le fil de discussion, ce n'est pas une pratique courante, mais nous devons être sur nos gardes en tant que casino pour éviter les abus. Je suis sûr que de nombreuses personnes ici dans le fil de discussion ont suivi le processus de vérification et ont reçu des retraits rapides, car elles envoient des documents que nous considérons comme authentiques, ce qui éliminerait l'argument selon lequel nous faisons cela simplement pour harceler les joueurs.

    Afin de maintenir de bonnes offres en place et d'offrir le meilleur rapport qualité-prix et la meilleure expérience de jeu à nos joueurs, il est important de filtrer les agresseurs des vrais joueurs, afin qu'ils puissent en profiter. Si nous ne pouvions pas le faire, nous ne serions pas en mesure de proposer les offres que nous proposons aujourd’hui.

    Si vous pouvez prendre une photo avec vous et votre pièce d'identité, pourquoi ne pourriez-vous pas prendre une photo avec votre plaque de rue ? Vous pouvez conserver votre ADN.

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français

    I don't care what anyone says, that is the crasiest thing i have ever heard a casino do. Whether it is in terms or not, that does it for me huh.

    Je me fiche de ce que les autres disent, c'est la chose la plus folle que j'ai jamais entendu un casino faire. Que ce soit en termes ou pas, ça me suffit huh .

  • Original Anglais Traduction Français

    The casino has reasonable doubt when it comes to this specific player. Indeed it seems quite unorthodox to ask for such type of verificaiton, but after personally speaking to them I believe they are well within their rights to ask for such.

    @Figeria if you got nothing to hide you should comply with this request ( as much as furstrating and unordinary as it seems ) and ull get ur money if all good.

    P.S.

    These type of cases do not happen often and once in a while casino would need extra proof in order to verify someones identity. 

    Le casino a un doute raisonnable concernant ce joueur spécifique. En effet, il semble assez peu orthodoxe de demander ce type de vérification, mais après leur avoir parlé personnellement, je pense qu'ils ont tout à fait le droit de le demander.

    @Figeria si vous n'avez rien à cacher, vous devez vous conformer à cette demande (aussi frustrante et inhabituelle qu'elle semble) et vous récupérerez votre argent si tout va bien.

    PS

    Ce type de cas n'arrive pas souvent et de temps en temps, le casino aurait besoin de preuves supplémentaires afin de vérifier l'identité de quelqu'un.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Cat,

    I do think you have a valid input and I fully respect your opinion. I beg you to understand
    that 99.9% of players wouldn't have to through this, although that extremely small minority
    might need to supply more details than normal due to something about the documents
    provided did not go through the verification process.

    It would be the same as a boucer at a bar deeming an ID not to be valid or failed
    the verification process of that individual. If there's nothing wrong with your documents
    to begin with, there wouldn't be an issue, trust me on that one :)

    Mike 

    Salut chat,

    Je pense que vous avez une contribution valable et je respecte pleinement votre opinion. je te supplie de comprendre
    que 99,9 % des joueurs n'auraient pas à subir cela, même si cette très petite minorité
    il se peut que vous deviez fournir plus de détails que d'habitude en raison de quelque chose concernant les documents
    fourni n’a pas été soumis au processus de vérification.

    Ce serait la même chose qu'un videur dans un bar jugeant qu'une pièce d'identité n'est pas valide ou a échoué.
    le processus de vérification de cette personne. S'il n'y a rien de mal avec vos documents
    pour commencer, il n'y aurait pas de problème, faites-moi confiance sur ce point :)

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français
    zuga wrote:

    The casino has reasonable doubt when it comes to this specific player. Indeed it seems quite unorthodox to ask for such type of verificaiton, but after personally speaking to them I believe they are well within their rights to ask for such.

    @Figeria if you got nothing to hide you should comply with this request ( as much as furstrating and unordinary as it seems ) and ull get ur money if all good.

    P.S.

    These type of cases do not happen often and once in a while casino would need extra proof in order to verify someones identity. 

    If the only thing players see from the exchange with the casino is the fact that the OP is being asked to do something really ridiculous then all we can do is comment about what we see in the exchange. If there is a legitamate reason behind why then i coincide but it still does not change the fact that i have never heard the likes of this and maybe never will again. I am very interested to see how this plays out. 

    zuga a écrit :

    Le casino a un doute raisonnable concernant ce joueur spécifique. En effet, il semble assez peu orthodoxe de demander ce type de vérification, mais après leur avoir parlé personnellement, je pense qu'ils ont tout à fait le droit de le demander.

    @Figeria si vous n'avez rien à cacher, vous devez vous conformer à cette demande (aussi frustrante et inhabituelle qu'elle semble) et vous récupérerez votre argent si tout va bien.

    PS

    Ce type de cas n'arrive pas souvent et de temps en temps, le casino aurait besoin de preuves supplémentaires afin de vérifier l'identité de quelqu'un.

    Si la seule chose que les joueurs voient de l'échange avec le casino est le fait qu'on demande au PO de faire quelque chose de vraiment ridicule, alors tout ce que nous pouvons faire est de commenter ce que nous voyons dans l'échange. S’il y a une raison légitime derrière cela, alors je coïncide, mais cela ne change toujours pas le fait que je n’ai jamais entendu ce genre de chose et que je ne le ferai peut-être plus jamais. Je suis très intéressé de voir comment cela se passe.

  • Original Anglais Traduction Français

    there is a lot of identity theft and fraud going on, players have quite innovative ways to scam. Im not saying the OP is one of those, and its why Bitstarz wants to rule that out by asking for an extra verification.

    In addition in the last several months there was an increased amount of fraud, abuse and so forth coming from Brazil . Many casinos got hit ( Slotocash and sister brands for instance ), and even LCB got slammed with multiple accounts and shop fraud coming from this country ( our own rules now exclude members coming from BR from claiming cash items from the shop ). And we are not talking just about one individual, there are rings of such players and sites dedicated to taking an advantage over casinos ( completely legal as long as there is no fraud involved which often happens to be the case ).

    Of course no one is saying all Brazilians are like this, as its always the minority of fraudsters that are making it difficult for the recreational and honest player.

    il y a beaucoup d'usurpation d'identité et de fraude, les joueurs disposent de moyens assez innovants pour arnaquer. Je ne dis pas que l'OP en fait partie, et c'est pourquoi Bitstarz veut exclure cela en demandant une vérification supplémentaire.

    En outre, au cours des derniers mois, il y a eu une augmentation des fraudes, des abus, etc. en provenance du Brésil. De nombreux casinos ont été touchés (Slotocash et ses marques sœurs par exemple), et même LCB a été critiqué pour plusieurs comptes et fraudes en magasin provenant de ce pays ( nos propres règles excluent désormais les membres venant de BR de réclamer des articles en espèces dans le magasin ). Et nous ne parlons pas d'un seul individu, il existe des réseaux de tels joueurs et des sites dédiés à prendre l'avantage sur les casinos (tout à fait légaux tant qu'il n'y a pas de fraude, ce qui arrive souvent être le cas).

    Bien sûr, personne ne dit que tous les Brésiliens sont comme ça, car c'est toujours une minorité de fraudeurs qui rend la tâche difficile au joueur récréatif et honnête.

  • Original Anglais Traduction Français

    This is the first, well second time i have saw anything about this. The first would be in the Sloto cash thread.  It might not seem like it but it helps us as players know how to reply when we try to lend help to a player who posts a problem with a casino. It is hard to give constructive feed back on the best way to deal with a situation  if we have no idea that in trying to help, we might be dealing with a fraudulant situation. I hope it comes to light if this is the case. If not i hope both player and casino reaches some kind of resolution. 

    C'est la première, enfin la deuxième fois, que je vois quelque chose à ce sujet. Le premier serait dans le fil de discussion Sloto Cash. Cela ne semble peut-être pas, mais cela nous aide, car les joueurs savent comment répondre lorsque nous essayons d'aider un joueur qui signale un problème avec un casino. Il est difficile de donner une rétroaction constructive sur la meilleure façon de gérer une situation si nous n’avons aucune idée qu’en essayant d’aider, nous pourrions être confrontés à une situation frauduleuse. J'espère que cela se révélera si tel est le cas. Sinon, j’espère que le joueur et le casino parviendront à une sorte de résolution.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hi Cat50,

    I do respect you opinion, but allow me to elaborate on why we're asking
    for a street sign verification. ID's can easily be passed around, or people could
    borrow friend's identities to open up multiple accounts in other people's names
    in order to try to get bonuses, etc. We've even seen people in the past living
    in different countries, lending out their identity to a friend in another country
    to bonuses on muiltiple accounts.

    There are also cases of players faking utility bills (which is the most common
    one) and claiming to live on a different address than they actually do, which
    is obviously breaching the terms of use. 

    We want to believe that people are genuine but not all players are, and although
    we know we're the casino, it's easy to forget that we're under contstant attack
    from people who are doing their best to abuse the casino any way they can, 
    and it's our job to prevent abuse and minimize the risk of harming a genuine player.

    I'm not saying that OP is an abuser by any means, but what I'm saying is that she
    failed the verification process and we need further documentation to be 100% able
    to verify her identity and that she's the owner of the account.

    On top of this, it's not like we're taking the money from this player and saying she failed a verification. We're simply asking for further documentation and we're giving the player the benifit
    of doubt. The money is visible in the player account and she's able to log in to verify that.

    As you might understand as well, we are not able to share all the details about this case
    openly like this, but we are in correspondance with the admins here to give our full
    side of the story.

    If you've got any other questions regarding verification, feel free to ask, I'll be as
    transparent as I can.

    Mike


    Salut Cat50,

    Je respecte votre opinion, mais permettez-moi d'expliquer pourquoi nous demandons
    pour une vérification des panneaux de signalisation. Les pièces d'identité peuvent facilement être transmises, ou les gens pourraient
    emprunter l'identité d'un ami pour ouvrir plusieurs comptes au nom d'autres personnes
    pour essayer d'obtenir des bonus, etc. On a même vu des gens dans le passé vivre
    dans différents pays, prêtant son identité à un ami dans un autre pays
    aux bonus sur plusieurs comptes.

    Il existe également des cas où des joueurs falsifient leurs factures de services publics (ce qui est le cas le plus courant).
    un) et prétendant vivre à une adresse différente de celle qu'ils habitent réellement, ce qui
    enfreint manifestement les conditions d’utilisation.

    Nous voulons croire que les gens sont authentiques, mais tous les joueurs ne le sont pas.
    nous savons que nous sommes le casino, il est facile d'oublier que nous sommes constamment attaqués
    de personnes qui font de leur mieux pour abuser du casino par tous les moyens possibles,
    et c'est notre travail de prévenir les abus et de minimiser le risque de nuire à un véritable joueur.

    Je ne dis en aucun cas qu'OP est une agresseuse, mais ce que je dis, c'est qu'elle
    le processus de vérification a échoué et nous avons besoin de documents supplémentaires pour être en mesure de le faire à 100 %
    pour vérifier son identité et qu'elle est la propriétaire du compte.

    De plus, ce n'est pas comme si nous prenions l'argent de cette joueuse en disant qu'elle avait échoué à une vérification. Nous demandons simplement des documents supplémentaires et nous accordons au joueur l'avantage
    du doute. L'argent est visible sur le compte du joueur et elle peut se connecter pour le vérifier.

    Comme vous l'aurez peut-être compris, nous ne sommes pas en mesure de partager tous les détails de cette affaire.
    ouvertement comme ça, mais nous sommes en correspondance avec les admins ici pour donner notre plein
    côté de l'histoire.

    Si vous avez d'autres questions concernant la vérification, n'hésitez pas à les poser, je serai aussi disponible
    transparent autant que possible.

    Mike


  • Original Anglais Traduction Français

     

     

    "That's profiling. And profiling is wrong."  ~Ron White

     

     

    @bitstarz;@zuga

    This is the most ridiculous request I have ever heard. It is disrespectful, demoralizing, and completely uncalled for.There are far more professional ways to go about verifying an individual's address and/or identity. There are plenty of reputable sites that offer services to verify an individuals address.  They are not at all expensive and you can utilize their services on an as needed basis. 

     

    "C'est du profilage. Et le profilage est une erreur." ~ Ron Blanc

    @bitstarz;@zuga

    C’est la demande la plus ridicule que j’ai jamais entendue. C'est irrespectueux, démoralisant et totalement déplacé. Il existe des moyens bien plus professionnels de procéder pour vérifier l'adresse et/ou l'identité d'un individu. Il existe de nombreux sites réputés qui proposent des services pour vérifier l’adresse d’un individu. Ils ne sont pas du tout chers et vous pouvez utiliser leurs services selon vos besoins.

  • Original Anglais Traduction Français

    @kjeisenbarth 

    I already explained why this is being asked of player. And knowing how much fraud is going on ( again not saying this is the case with OP , but there is a reasonable doubt knowing their initial verificaiton did not meet the criteria ), this is fully legitimate * even though unorthodox.

     

    @kjeisenbarth

    J'ai déjà expliqué pourquoi cela est demandé au joueur. Et sachant l'ampleur de la fraude (encore une fois, je ne dis pas que c'est le cas avec OP, mais il existe un doute raisonnable sachant que leur vérification initiale ne répondait pas aux critères), c'est tout à fait légitime * même si peu orthodoxe.

  • Original Anglais Traduction Français

    @kjeisenbarth

    Hi there,

    I'm not sure if I completely agree with it being disrespectful and demoralizing. Also, when it comes to this being uncalled for or not, I'm not being to be disrespectful when I say that it's a slightly bold statement as you haven't seen what we've seen. When it comes to verifying individuals addresses, that highly depends on what county it is (I would imagine).

    On top of this, we have to remember that there's a responsibility here by both the casino and the player. We require that a player sends in legitimate documents in order to verify their identity, and if those documents do not meet the standard that is expected to verify one's identity, we have to ask for further documentation. 

    Kind Regards,

    Mike

    @kjeisenbarth

    Salut,

    Je ne sais pas si je suis entièrement d’accord avec le fait que cela soit irrespectueux et démoralisant. De plus, lorsqu’il s’agit de savoir si cela est déplacé ou non, je ne veux pas manquer de respect lorsque je dis que c’est une déclaration légèrement audacieuse, car vous n’avez pas vu ce que nous avons vu. Lorsqu'il s'agit de vérifier les adresses des individus, cela dépend fortement de quel comté il s'agit (j'imagine).

    En plus de cela, nous devons nous rappeler qu'il y a ici une responsabilité à la fois du casino et du joueur. Nous exigeons qu'un joueur envoie des documents légitimes afin de vérifier son identité, et si ces documents ne répondent pas aux normes attendues pour vérifier son identité, nous devons demander des documents supplémentaires.

    Cordialement,

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français
    kjeisenbarth wrote:

    This is the most ridiculous request I have ever heard. It is disrespectful, demoralizing, and completely uncalled for.There are far more professional ways to go about verifying an individual's address and/or identity.


    It does seem ridiculous at first. I was right there with you. But it is called for as the Rep said the OP failed the verification process.

    I have seen many topics about Bitstarz and this is the first time I hear about this. So this only goes to proove this is not standard thing they do, but in extraoridanry cases when there is a reason to suspect something odd, or when the original verificaiton failed.

    kjeisenbarth a écrit :

    C’est la demande la plus ridicule que j’ai jamais entendue. C'est irrespectueux, démoralisant et totalement déplacé. Il existe des moyens bien plus professionnels de procéder pour vérifier l'adresse et/ou l'identité d'un individu.


    Cela semble ridicule au premier abord. J'étais là avec toi. Mais cela est nécessaire car le représentant a déclaré que le PO avait échoué dans le processus de vérification.

    J'ai vu de nombreux sujets sur Bitstarz et c'est la première fois que j'en entends parler. Cela ne fait donc que prouver que ce n'est pas une chose standard qu'ils font, mais dans des cas extraordinaires où il y a une raison de soupçonner quelque chose d'étrange, ou lorsque la vérification originale a échoué.

  • Original Anglais Traduction Français
    Gospodja Ministarka wrote:

    Ok, taking a picture of yourself holding ID is pretty standard procedure. I have done it a couple of times, but taking pictures next to a street sign is just...insane. I can't stop laughing. laugh_out_loud

    I agree with a lot of different points that have been made. The only thing that puzzles me is why my posts were commennted on so much even though i am not the only or first one to point out how silly it sounds. Anywho i guess the oldest gets it tongue

     

    On a different note, i do agree whole heartdly the casino has the right to protect themselves from fraud but as  Key put it, there are a lot of other ways to do it.

    Gospodja Ministarka a écrit :

    Ok, prendre une photo de vous avec une pièce d'identité est une procédure assez standard. Je l'ai fait plusieurs fois, mais prendre des photos à côté d'un panneau de signalisation est tout simplement... fou. Je ne peux pas arrêter de rire. laugh_out_loud

    Je suis d'accord avec beaucoup de points différents qui ont été avancés. La seule chose qui me laisse perplexe, c'est pourquoi mes messages ont été autant commentés même si je ne suis pas le seul ni le premier à souligner à quel point cela semble idiot. N'importe qui, je suppose que le plus âgé comprend tongue .

    Sur une note différente, je suis tout à fait d'accord que le casino a le droit de se protéger contre la fraude, mais comme Key l'a dit, il existe de nombreuses autres façons de le faire.

  • Original Anglais Traduction Français

    As I said in my previous posting,  there are far more professional means to verify an individual's address.

    It is my opinion that this request is disrespectful and demoralizing and uncalled for. It's an opinion. Nothing more. Nothing less. 

    If you would, please?  Imagine, for a moment...

    What would your reaction be if a bank, a government official, or even a prospective employer asked an individual to perform this task? 

     

    I know what my reaction would be:           "_|_  _|_"

     

    Comme je l'ai dit dans mon message précédent, il existe des moyens bien plus professionnels pour vérifier l'adresse d'un individu.

    À mon avis, cette demande est irrespectueuse, démoralisante et injustifiée. C'est un avis. Rien de plus. Rien de moins.

    Si vous le vouliez, s'il vous plaît ? Imaginez, un instant...

    Quelle serait votre réaction si une banque, un représentant du gouvernement ou même un employeur potentiel demandait à une personne d’effectuer cette tâche ?

    Je sais quelle serait ma réaction : "_|_ _|_"

  • Original Anglais Traduction Français

    @Cat50 @Nirvana

    Hi guys,

    Just want to point out that we're not getting a thrill out of having to do this either. But I can assure you we also would rather sit and plan fun promotions for a players than having to sit and do this, but we have guidelines
    we have to follow when it comes to verifying a player, and if something doesn't seem right
    it's our obligation to ask questions.

    I'm sure there are casinos out there who would just take the money form the player and say
    they failed the KYC. But as mentioned, the money is in the player's account, and we're giving
    the player an additional option to verify her identity.

    I understand that the practice might seem unorthodox, I'd ask questions too. But then again
    it's important to remember again that this is something that only a fraction of a percent of 
    players would have to go through, and it's a last resort when all the other documentations
    is not adding up.

    Mike

    @Cat50 @Nirvana

    Salut les gars,

    Je veux juste souligner que cela ne nous enthousiasme pas non plus. Mais je peux vous assurer que nous préférons également nous asseoir et planifier des promotions amusantes pour les joueurs plutôt que de devoir nous asseoir et faire cela, mais nous avons des lignes directrices.
    nous devons suivre lorsqu'il s'agit de vérifier un joueur, et si quelque chose ne semble pas bien
    c'est notre obligation de poser des questions.

    Je suis sûr qu'il existe des casinos qui prendraient simplement l'argent du joueur et lui diraient :
    ils ont échoué au KYC. Mais comme mentionné, l'argent est sur le compte du joueur et nous lui donnons
    au joueur une option supplémentaire pour vérifier son identité.

    Je comprends que cette pratique puisse paraître peu orthodoxe, je poserais aussi des questions. Mais encore une fois
    il est important de se rappeler encore une fois qu'il s'agit de quelque chose qui ne représente qu'une fraction d'un pour cent de
    les joueurs devraient passer par là, et c'est un dernier recours lorsque toutes les autres documentations
    ne s'additionne pas.

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français

    @kjeisenbarth

    Hi there,

    Of course you're entitled to your opinion, and surely, if you went into a bank
    or had to use a government agency for whatever that might be, and they asked
    for an ID and you presented a fake ID let's say, they wouldn't ask you for a selfie,
    they'd refuse you to use their services. Period.

    We're at least giving the player a chance for redeeming herself here, asking for
    what might be an orthodox way to verify her identity and proof of address, but
    nevertheless an option when all the other ones are exhausted.

    Mike

    @kjeisenbarth

    Salut,

    Bien sûr, vous avez droit à votre avis, et sûrement, si vous êtes entré dans une banque
    ou ont dû faire appel à une agence gouvernementale pour quoi que ce soit, et ils ont demandé
    pour une pièce d'identité et que vous avez présenté une fausse pièce d'identité, disons qu'ils ne vous demanderaient pas de selfie,
    ils vous refuseraient d'utiliser leurs services. Période.

    Nous donnons au moins au joueur une chance de se racheter ici, en lui demandant
    quelle pourrait être une manière orthodoxe de vérifier son identité et son justificatif de domicile, mais
    néanmoins une option lorsque toutes les autres sont épuisées.

    Mike

  • Original Anglais Traduction Français
    kjeisenbarth wrote:

    As I said in my previous posting,  there are far more professional means to verify an individual's address.

    All standard "professional" means were exhausted already. The user failed to verify one of the docs.

    kjeisenbarth wrote:

    It is my opinion that this request is disrespectful and demoralizing and uncalled for. It's an opinion. Nothing more. Nothing less. 

    You are entitle to your opinion however such opinion is not based on facts in this case. 

    If you reasonably consider what Rep has stated then you should not have any shred of doubt as to if casino is well within their rights or not.

    kjeisenbarth wrote:

    What would your reaction be if a bank, a government official, or even a prospective employer asked an individual to perform this task? 

    The difference is these are not online establishments and verification would be done in person in those case you mention.

    Online Casinos are sometimes limited in ways to verify someone's true identity.

    kjeisenbarth wrote:

    I know what my reaction would be:  ....

    My reaction would be the same, but if I had nothing do hide I would do what is asked of me. It is inconvenient but thats all it is.

    kjeisenbarth a écrit :

    Comme je l'ai dit dans mon article précédent, il existe des moyens bien plus professionnels pour vérifier l'adresse d'un individu.

    Tous les moyens « professionnels » standards étaient déjà épuisés. L'utilisateur n'a pas réussi à vérifier l'un des documents.

    kjeisenbarth a écrit :

    À mon avis, cette demande est irrespectueuse, démoralisante et injustifiée. C'est un avis. Rien de plus. Rien de moins.

    Vous avez droit à votre opinion, mais cette opinion n'est pas basée sur des faits dans cette affaire.

    Si vous considérez raisonnablement ce que Rep a déclaré, vous ne devriez avoir aucun doute quant à savoir si le casino est dans son droit ou non.

    kjeisenbarth a écrit :

    Quelle serait votre réaction si une banque, un représentant du gouvernement ou même un employeur potentiel demandait à un individu d’effectuer cette tâche ?

    La différence est qu’il ne s’agit pas d’établissements en ligne et que la vérification serait effectuée en personne dans les cas que vous mentionnez.

    Les casinos en ligne sont parfois limités dans la manière de vérifier la véritable identité d'une personne.

    kjeisenbarth a écrit :

    Je sais quelle serait ma réaction : ....

    Ma réaction serait la même, mais si je n'avais rien à cacher je ferais ce qu'on me demande. Ce n'est pas pratique mais c'est tout.

  • Original Anglais Traduction Français

    Funny, while we are back and forth about this the OP seems to have bowed gracefully out of the topic. I noticed they were last active 28min. ago. If it was me, i would have sent what was asked and gave the casino h&!!. Makes you wonder huh

    C'est drôle, pendant que nous discutons de cela, le PO semble s'être gracieusement retiré du sujet. J'ai remarqué qu'ils étaient actifs pour la dernière fois 28 minutes. il y a. Si c’était moi, j’aurais envoyé ce qui a été demandé et j’aurais donné h&!! Vous vous demandez huh

  • Original Anglais Traduction Français
    Cat50 wrote:

    Funny, while we are back and forth about this the OP seems to have bowed gracefully out of the topic. I noticed they were last active 28min. ago. If it was me, i would have sent what was asked and gave the casino h&!!. Makes you wonder huh

    the OP needs to suck it up and do what is asked of him. Problem solved.

    Cat50 a écrit :

    C'est drôle, pendant que nous discutons de cela, le PO semble s'être gracieusement retiré du sujet. J'ai remarqué qu'ils étaient actifs pour la dernière fois 28 minutes. il y a. Si c’était moi, j’aurais envoyé ce qui a été demandé et j’aurais donné h&!! Vous vous demandez huh

    le PO doit le prendre en charge et faire ce qu'on lui demande. Problème résolu.

  • Original Anglais Traduction Français
    zuga wrote:

    You are entitle to your opinion however such opinion is not based on facts in this case

    This is a fact. There were no problems with this player's address when they were depositing. Accepting their funds is the same as entering into a legal agreement. You deposit. You play. You win. We pay. Technically, the previous terms and conditions were modified when the casino accepted the player's money without having verified the required information. Garnering all the appropriate information is the casino's responsibility.  It's that simple. Why is the weight of this solely on the player? The player should be paid their winnings or the agreement should be annulled all together with the money invested by the player refunded. 

     

     

    zuga a écrit :

    Vous avez droit à votre opinion, mais cette opinion n'est pas basée sur des faits dans cette affaire.

    C'est un fait. Il n'y a eu aucun problème avec l'adresse de ce joueur lors du dépôt. Accepter leurs fonds équivaut à conclure un accord juridique. Vous déposez. Vous jouez. Vous gagnez. Nous payons. Techniquement, les termes et conditions précédents ont été modifiés lorsque le casino a accepté l'argent du joueur sans avoir vérifié les informations requises. Recueillir toutes les informations appropriées relève de la responsabilité du casino. C'est si simple. Pourquoi tout cela pèse-t-il uniquement sur le joueur ? Le joueur doit recevoir ses gains ou l'accord doit être entièrement annulé et l'argent investi par le joueur doit être remboursé.

  • Original Anglais Traduction Français

    It is not the standard in online gambling industry to do KYC before making a deposit. No one does this ( with few exceptions in some instances ) .  Everyone knows this.
    If you poll any player now, the majority of them would opt for KYC after they won. Most players do not want to do KYC before depositing as they want to play str8 away with their deposits. So you cant really use this as an argument against the casino.

    With that said most casinos would accept the documents sent in advance prior making the deposit. Any player can do that on their own.

    The money that casino has taken from any player can easily be refunded to the original account holder in case the player who made the deposit in the first place is determined to be a fraudster.

    The casino is taking deposit in good faith expecting players to be legit. ( granted they all have their anit fraud and anti laundering protocols in place , but fraud can never be completely prevented ).  If a player is indeed legit which usually is the case then the KYC is an easy process with reputable casinos like Bitsrarz.

    If a player is not legit or there is a suspicion or reason to doubt them , then you get additional verification.

    Again I am stressing out this is quite an unorthodox request, but nothing less reasonable when you put things in perspective.

    Fact: Player did not pass the verification. Result: additional verification is required and all per their T&Cs.

    You may like it or dislike it, but in my humble opinion casino has very right to do this when you have a situation like this.

    So now we have two potential scenarios:

    1. Player complies with this request ( which I urge them to do ) and then they get paid if all in good standing.

    2. Player does not comply, or does not pass the additional verification and then they don't get paid. But any deposits made in the process should be refunded.

    LCB and I always strive to be objective. We are not here to defend anyone we are here to mediate and we are here to get the truth.

    Anyways I said what I had to say about this complaint, anything else would be just running in circles.

    You are all free to make additional comments of course but I really have nothing new to add at this point.

     

     

    Ce n’est pas la norme dans l’industrie du jeu en ligne de faire du KYC avant d’effectuer un dépôt. Personne ne fait cela (à quelques exceptions près dans certains cas). Tout le monde le sait.
    Si vous interrogez n’importe quel joueur maintenant, la majorité d’entre eux opteraient pour KYC après avoir gagné. La plupart des joueurs ne veulent pas faire de KYC avant de déposer car ils veulent jouer à str8 avec leurs dépôts. Vous ne pouvez donc pas vraiment utiliser cela comme argument contre le casino.

    Cela dit, la plupart des casinos accepteraient les documents envoyés à l’avance avant d’effectuer le dépôt. N’importe quel joueur peut le faire lui-même.

    L'argent que le casino a retiré à n'importe quel joueur peut facilement être remboursé au titulaire initial du compte au cas où le joueur qui a effectué le dépôt en premier lieu est déterminé comme étant un fraudeur.

    Le casino accepte les dépôts de bonne foi en s'attendant à ce que les joueurs soient légitimes. (il est vrai qu'ils ont tous mis en place leurs protocoles anti-fraude et anti-blanchiment, mais la fraude ne peut jamais être complètement évitée). Si un joueur est effectivement légitime, ce qui est généralement le cas, le KYC est un processus simple avec des casinos réputés comme Bitsrarz.

    Si un joueur n'est pas légitime ou s'il y a des soupçons ou des raisons de douter de lui, vous obtenez une vérification supplémentaire.

    Encore une fois, je souligne qu’il s’agit d’une demande peu orthodoxe, mais tout aussi raisonnable si l’on met les choses en perspective.

    Fait : Le joueur n'a pas réussi la vérification. Résultat : une vérification supplémentaire est requise et le tout selon leurs CGU.

    Cela peut vous plaire ou ne pas l'aimer, mais à mon humble avis, le casino a tout à fait le droit de le faire lorsque vous vous trouvez dans une situation comme celle-ci.

    Nous avons donc maintenant deux scénarios potentiels :

    1. Le joueur se conforme à cette demande (ce que je l'encourage à faire) et il est ensuite payé s'il est tous en règle.

    2. Le joueur ne se conforme pas ou ne réussit pas la vérification supplémentaire et il n'est alors pas payé. Mais tous les dépôts effectués au cours du processus doivent être remboursés.

    LCB et moi nous efforçons toujours d’être objectifs. Nous ne sommes pas ici pour défendre qui que ce soit, nous sommes ici pour servir de médiateur et nous sommes là pour obtenir la vérité.

    Quoi qu'il en soit, j'ai dit ce que j'avais à dire à propos de cette plainte, tout le reste ne ferait que tourner en rond.

    Vous êtes bien sûr tous libres de faire des commentaires supplémentaires mais je n’ai vraiment rien de nouveau à ajouter à ce stade.

  • Original Anglais Traduction Français

    I get what you're saying, zuga.

     I am perfectly aware that there are only two viable options for this player. The casino's way or no way.  This is the reality of online gaming.

     

     

    RE: KYC

    When has a player's preference ever been a factor with regard to  casino security?  We're gamblers. There is not a poll result in the world that will change the fact that players will jump through flaming hoops if it means we get to land in front of a slot machine on the other side.  

     

     

     

    Fraudulent gambling ring

     If I were part of a fraudulent gambling ring and the casino asked me to take a selfie in front of a street sign, I would be elated.

    "Put you best selfie face on... because tomorrow is  our verification day field trip! Please bring two to four changes of clothing in a regulation size carry-on.  You should include a minimum of two wigs.  Remember:            accessories are your friend! Accessorize Accessorize Accessorize!!"

    Je comprends ce que tu dis, Zuga.

    Je suis parfaitement conscient qu'il n'existe que deux options viables pour ce joueur. Le casino veut ou pas. C'est la réalité du jeu en ligne.

    Objet : KYC

    Quand la préférence d’un joueur a-t-elle déjà été un facteur en matière de sécurité du casino ? Nous sommes des joueurs. Il n’y a pas de résultat de sondage au monde qui changera le fait que les joueurs sauteront à travers des cerceaux enflammés si cela signifie que nous parvenons à atterrir devant une machine à sous de l’autre côté.

    Réseau de jeu frauduleux

    Si je faisais partie d’un réseau de jeu frauduleux et que le casino me demandait de prendre un selfie devant un panneau de signalisation, je serais ravi.

    "Mettez votre meilleur visage de selfie... parce que demain c'est notre excursion de vérification ! Veuillez apporter deux à quatre vêtements de rechange dans un bagage à main de taille réglementaire. Vous devez inclure au moins deux perruques. N'oubliez pas : les accessoires sont vos amis. ! Accessoiriser Accessoiriser Accessoiriser !!"

  • Original Anglais Traduction Français
    kjeisenbarth wrote:

    I am perfectly aware that there are only two viable options for this player. The casino's way or no way. This is the reality of online gaming.


    You say it's casino's way like they do this on a whim. The player is either legitimate or fraudulent. We will see soon enough which one is it.

    kjeisenbarth a écrit :

    Je suis parfaitement conscient qu'il n'existe que deux options viables pour ce joueur. Le casino veut ou pas. C'est la réalité du jeu en ligne.


    Vous dites que c'est la façon de faire du casino, qu'ils font ça sur un coup de tête. Le joueur est soit légitime, soit frauduleux. Nous verrons bien assez tôt de quoi il s’agit.

  • Original Anglais Traduction Français
    nirvana wrote:

    You say it's casino's way like they do this on a whim.

    You're not from the US, are you?  This might play a significant role with regard to personal perspective.  As a US player, my experience is far different than yours.  You don't have to agree with my views, but it might benefit you to know that they are born from an entirely different experience than your own.

    I'm not sure how you're missing this, but the casino allowed multiple deposits without any problem.  I keep reading that this player is from Brazil and that there have been many instances in which a fraudulent gambling ring based in Brazil has taken advantage of several casinos and even LCB.  The fact that this player is from Brazil is only NOW suspect? Why didn't this fact have any bearing on the player's account when they were depositing?

    So, no.  I am not saying that the casino acted on a whim.  It would be more accurate to say they acted when it suited them.  I don't believe Bitstarz is inherently bad. I have heard MANY great things about this group.  I believe, like you, they are looking at this issue from a personal perspective and fail to see the full scope of the issue.  Once they do, I am confident  they will handle it fairly, without prejudice and at the same time hold themselves accountable. 

    Nirvana a écrit :

    Vous dites que c'est la façon de faire du casino, qu'ils font ça sur un coup de tête.

    Vous n'êtes pas des États-Unis, n'est-ce pas ? Cela pourrait jouer un rôle important en ce qui concerne le point de vue personnel. En tant que joueur américain, mon expérience est bien différente de la vôtre. Vous n'êtes pas obligé d'être d'accord avec mes opinions, mais il pourrait vous être utile de savoir qu'elles sont nées d'une expérience totalement différente de la vôtre.

    Je ne sais pas comment vous manquez cela, mais le casino a autorisé plusieurs dépôts sans aucun problème. Je continue de lire que ce joueur vient du Brésil et qu'il y a eu de nombreux cas dans lesquels un réseau de jeux frauduleux basé au Brésil a profité de plusieurs casinos et même de LCB. Le fait que ce joueur soit originaire du Brésil n'est que MAINTENANT suspect ? Pourquoi ce fait n'a-t-il aucune incidence sur le compte du joueur lors du dépôt ?

    Donc non. Je ne dis pas que le casino a agi sur un coup de tête. Il serait plus juste de dire qu’ils ont agi quand cela leur convenait. Je ne pense pas que Bitstarz soit intrinsèquement mauvais. J'ai entendu BEAUCOUP de bonnes choses à propos de ce groupe. Je crois que, comme vous, ils examinent cette question d’un point de vue personnel et n’en voient pas toute l’ampleur. Une fois qu’ils l’auront fait, je suis convaincu qu’ils traiteront la question de manière équitable, sans préjugés et en même temps se tiendront responsables.

  • Original Anglais Traduction Français

    this complaint is now closed. The player did not comply with the casino request for additonal verificaiton. The member also did not reply to our private messages, nor have replied here and havent been active in nearly two weeks.

    You can make your own conclusions based on all this, but as far as LCB goes this complaint is closed ( we will reopen it in case the player gets back to us ).

    cette plainte est maintenant classée. Le joueur n'a pas répondu à la demande de vérification supplémentaire du casino. Le membre n'a pas non plus répondu à nos messages privés, ni répondu ici et n'a pas été actif depuis près de deux semaines.

    Vous pouvez tirer vos propres conclusions sur la base de tout cela, mais en ce qui concerne LCB, cette plainte est classée (nous la rouvrirons au cas où le joueur nous répondrait).

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