Hi aleksandrs oleinikovs,
Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we’re sorry to hear about your negative experience. Please note that we don't have this brand listed, but we will try to reach out to them.
It would be helpful if you could provide as much evidence as possible via private message, such as screenshots of your live chat conversations or any emails you received from the casino regarding the closure of your account.
Also, could you please share with us more details:
- How did you win this amount?
- Did you use any bonuses?
- Is your account verified?
Bonjour Alexandre Oleinikovs ,
Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec les membres de la LCB. Nous sommes désolés d'apprendre votre expérience négative. Veuillez noter que cette marque n'est pas répertoriée, mais nous essaierons de les contacter.
Il serait utile que vous fournissiez autant de preuves que possible par message privé , telles que des captures d'écran de vos conversations de chat en direct ou des e-mails que vous avez reçus du casino concernant la fermeture de votre compte.
Pourriez-vous également partager avec nous plus de détails :
- Comment avez-vous gagné cette somme ?
- Avez-vous utilisé des bonus ?
- Votre compte est-il vérifié ?