Oh my, you are helping me with a complaint at Duckyluck, and now? since they never paid me yet, I went ahead, transfered another 100 to bitcoin. I decided to play straight cash at Jumba Bet. My coinbase, said they sent it at 6:51 last night successfully. The casinos site says INSTANT DEPOSIT...Well 15 minutes later, i am told by chat to wait 2 hours. I checked every half hour, and sent pics to support, showing the coinbase conformation, to their address etc.
2 hours later? chat tells me I should wait 24! I said, hey, I wanted to play tonight. really stressfull time, this was my entertainment, to relax, and you have ruined it. I sent again, emails, proof support. this morning> here is the message from jumba bet via email.
Jumba Bet Support
9:48 AM (17 minutes ago)
to me
Dear Diana,
Thank you for reaching out to us. We apologize for not responding on time.
Thank you for providing us with the information. I have escalated the matter to our finance department. They have 48 hours to look into this and you can come through to the chat for feedback.
Please note our finance department operates Monday to Friday, 09H00 (GMT) to 16H00 (GMT)
so at this rate? I will be waiting until monday for even an answer? and they have my $55 that was sent to them yesterday. Why is this happening? so frustrating, thanks for your help beware jumba bet right now.
Oh mon Dieu, tu m'aides avec une plainte chez Duckyluck, et maintenant ? comme ils ne m'ont encore jamais payé, j'ai continué et j'ai transféré 100 autres dollars vers Bitcoin. J'ai décidé de jouer directement en cash sur Jumba Bet. Mon coinbase a dit qu'ils l'avaient envoyé à 6h51 hier soir avec succès. Le site du casino indique DÉPÔT INSTANTANÉ... Eh bien, 15 minutes plus tard, on me dit par chat d'attendre 2 heures. J'ai vérifié toutes les demi-heures et envoyé des photos au support, montrant la conformation de la coinbase, à leur adresse, etc.
2 heures plus tard? le chat me dit que je devrais attendre 24 ! J'ai dit, hé, je voulais jouer ce soir. une période vraiment stressante, c'était mon divertissement, pour me détendre, et vous l'avez gâché. J'ai renvoyé des emails, des preuves à l'appui. ce matin > voici le message de jumba bet par mail.
Assistance pour les paris Jumba
9h48 (il y a 17 minutes)
tome
Chère Diane,
Merci de nous avoir contactés. Nous nous excusons de ne pas avoir répondu à temps.
Merci de nous avoir fourni l'information. J'ai signalé le problème à notre service financier. Ils ont 48 heures pour examiner la question et vous pouvez accéder au chat pour obtenir des commentaires.
Veuillez noter que notre service financier fonctionne du lundi au vendredi, de 09H00 (GMT) à 16H00 (GMT)
alors à ce rythme ? J'attendrai jusqu'à lundi pour avoir une réponse ? et ils ont mes 55 $ qui leur ont été envoyés hier. Pourquoi cela arrive-t-il? tellement frustrant, merci pour votre aide, méfiez-vous du pari Jumba en ce moment.