I have been playing on casinoheroes.com and the withdrawal option for Germany is bank.
The casino asked for bank statement and I sent it twice.
First they rejected because it had to be on PDF format so I sent it on PDF format.
Secondly, they rejected again because it had to have a logo.
The bank statement I sent is valid and I think they are making excuses to delay verification and delay payment.
MelissaN told me that the casino cannot accept the Bank Statement as a proof. And that they offered to send to Revolut but my Revolut account is closed. I told them that they can send it to me by any of these options:
1) Skrill
2) Neteller
3) Ecopayz
4) Bitcoin
5) My Deutsche Handelsbank account.
I am giving FIVE options for them to pay me. It is crazy that they refuse to.
But I did not get any reply from MelissaN about what the casino thinks about this.
So I am posting here in the forum.
J'ai joué sur casinoheroes.com et l'option de retrait pour l'Allemagne est la banque.
Le casino a demandé un relevé bancaire et je l'ai envoyé deux fois.
D’abord, ils ont rejeté parce qu’il devait être au format PDF, alors je l’ai envoyé au format PDF.
Deuxièmement, ils ont de nouveau refusé parce qu'il fallait qu'il y ait un logo.
Le relevé bancaire que j'ai envoyé est valide et je pense qu'ils trouvent des excuses pour retarder la vérification et retarder le paiement.
MelissaN m'a dit que le casino ne peut pas accepter le relevé bancaire comme preuve. Et qu'ils ont proposé d'envoyer à Revolut mais mon compte Revolut est fermé. Je leur ai dit qu'ils pouvaient me l'envoyer par l'une de ces options :
1) Skrill
2) Neteller
3) Ecopayz
4) Bitcoin
5) Mon compte Deutsche Handelsbank.
Je leur donne CINQ options pour me payer. C'est fou qu'ils refusent.
Mais je n’ai reçu aucune réponse de MelissaN sur ce que le casino en pense.
Je poste donc ici sur le forum.