Hello. My email on Circus.be is tumanyaroslav1000@gmail.com. On 5 of July 2018 my account on circus.be was verified by theis departament! I received the email from them
Hello,
We have received your documents and your account is now authenticated.
We will get back to you, if however an additional document will be required in the future.
We remain at your service,
Ludovic
Ok. Then I made withdrawal of 166 euro from my account it was on 6 of July. Yesterday the ask me to send bank statement. I sent it on 9 of July. Today they wrote for me
Dear,
After having analyzed your account, we note that you have violated our terms of use.
Therefore, we are obliged to suspend your account permanently.
Thank you for your understanding.
Kind regards,
Ludovic.
AND I WROTE THEM - WHY MY VERIFIED ACCOUNT WAS BLOCKED!!!! THEY DID NOT GET ANY ANSWER. HELP ME PLEASE IN THIS QUESTIONS.
Bonjour. Mon email sur Circus.be est tumanyaroslav1000@gmail.com. Le 5 juillet 2018, mon compte sur circus.be a été vérifié par son département ! J'ai reçu l'e-mail de leur part
Bonjour,
Nous avons reçu vos documents et votre compte est désormais authentifié.
Nous reviendrons vers vous, si toutefois un document supplémentaire s'avérait nécessaire à l'avenir.
Nous restons à votre service,
Ludovic
D'accord. Ensuite, j'ai retiré 166 euros de mon compte, c'était le 6 juillet. Hier, on m'a demandé d'envoyer un relevé bancaire. Je l'ai envoyé le 9 juillet. Aujourd'hui, ils ont écrit pour moi
Cher,
Après avoir analysé votre compte, nous constatons que vous avez violé nos conditions d'utilisation.
Nous sommes donc obligés de suspendre votre compte définitivement.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Ludovic.
ET JE LES ai ÉCRITS - POURQUOI MON COMPTE VÉRIFIÉ A ÉTÉ BLOQUÉ !!!! ILS N'ONT OBTENU AUCUNE RÉPONSE. AIDEZ-MOI S'IL VOUS PLAÎT DANS CES QUESTIONS.