Dear LCB,
I won a total of $4,287 between slots and blackjack. I submitted two separate requests for payment on Nov. 4th and 5th since $2,500 is the max cashout for any transaction. The $2,500 request was approved on Nov. 14th; and the $1,787 was approved on Nov. 23rd. Per their guidelines and timeframes, payments, once they're approved, should take no more than 10 business days. For the $2500 payment, it has been a month; and for the $1787 payment, it has been 15 business days. I have repeatedly asked about payment, and all they say is that they've escalated my case, yet no action is done. I have several saved chats where they say they are escalating and that it's going to be processed soon, but they never say when. Can you please help to escalate this issue?
I signed up this year for Posh Casino because of their special invite but I'm mad at myself for not reading the reviews about this casino and the problems folks have had with their payments. Btw, my username is jigggj****.
Thank you ,
Jason
Cher LCB,
J'ai gagné un total de 4 287 $ entre les machines à sous et le blackjack. J'ai soumis deux demandes de paiement distinctes les 4 et 5 novembre, car 2 500 $ est le retrait maximum pour toute transaction. La demande de 2 500 $ a été approuvée le 14 novembre ; et le montant de 1 787 $ a été approuvé le 23 novembre. Conformément à leurs directives et délais, les paiements, une fois approuvés, ne devraient pas prendre plus de 10 jours ouvrables. Pour le paiement de 2 500 $, cela fait un mois ; et pour le paiement de 1 787 $, cela fait 15 jours ouvrables. J'ai posé des questions à plusieurs reprises sur le paiement, et tout ce qu'ils disent, c'est qu'ils ont fait remonter mon cas, mais aucune mesure n'est prise. J'ai plusieurs discussions enregistrées dans lesquelles ils disent qu'elles s'intensifient et que cela va être traité bientôt, mais ils ne disent jamais quand. Pouvez-vous s'il vous plaît aider à faire remonter ce problème ?
Je me suis inscrit cette année sur Posh Casino en raison de leur invitation spéciale, mais je m'en veux de ne pas avoir lu les critiques sur ce casino et les problèmes que les gens ont rencontrés avec leurs paiements. Au fait, mon nom d'utilisateur est jigggj****.
Merci ,
Jason