Here is the live chat transcript between LCB member reetah and Playamo support agent (members last name has been removed for privacy reasons). Rude and unprofessional.
Support Agent 2
12:42 am
Hello. How may I help you?
Lorita xxxxx
12:43 am
Hey can I please claim a no deposit bonus please? I've been playing with this casin8 for a while and am yet to receive any free no deposit bonus as an incentive for my loyalty
12:44 am
And the fact I've made more than 17 deposits of no less than $30 over the last 2 days should be considered ...
Support Agent 2
12:45 am
Sorry, we can't offer you a Bonus at the moment your no special than anyone else Lorita please understand that. (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxx
12:45 am
Pardon?
Why's that?
Support Agent 2
12:45 am
We don't have any offers at the moment well not for you anyway lol too bad for you again (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:45 am
I've never received one from you guys before
Um I was told something different yesterday.
12:46 am
Check the previous transcript from yesterday where the representative explained something completely different to what your saying!
Support Agent 2
12:46 am
Sorry, no deposit free pins are available for players who wan't lucky from all time so you should suck it up and stop being annoying (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:46 am
Wow really? That's unnecessarily rude. So the representative yesterday lied to me?
12:47 am
She said only those that lose more than win get free no deposit bonuses
Support Agent 2
12:47 am
It's right then and you clearly know more than me miss know it all
Lorita xxxxxxx
12:47 am
Who can I contact to escalate this matter ?
Support Agent 2
12:47 am
support@playamo.com
Lorita xxxxxxx
12:48 am
You've been quite blunt and not the slightest bit supportive
Support Agent 2
12:48 am
Thank You! :) Do you think I care about your opinion (Edit 22 May 2018 - false text added by member)
Lorita xxxxxxx
12:48 am
Are you serious?
Support Agent 2 has closed the chat.
Voici la transcription du chat en direct entre Reetah , membre du LCB, et l'agent de support de Playamo (le nom de famille du membre a été supprimé pour des raisons de confidentialité). Impoli et non professionnel.
Agent d'assistance 2
00h42
Bonjour. Comment puis-je vous aider?
Lorita xxxx
00h43
Hé, puis-je s'il vous plaît réclamer un bonus sans dépôt s'il vous plaît ? Je joue avec ce casino8 depuis un certain temps et je n'ai pas encore reçu de bonus gratuit sans dépôt pour encourager ma fidélité.
00h44
Et le fait que j'ai effectué plus de 17 dépôts d'au moins 30$ au cours des 2 derniers jours doit être pris en compte...
Agent d'assistance 2
00h45
Désolé, nous ne pouvons pas vous offrir de bonus pour le moment, vous n'êtes pas spécial par rapport aux autres, Lorita, veuillez comprendre cela. (Edit 22 mai 2018 - faux texte ajouté par le membre)
Lorita xxxxxx
00h45
Pardon?
Pourquoi ça?
Agent d'assistance 2
00h45
Nous n'avons pas d'offres pour le moment et bien pas pour vous en tout cas mdr tant pis pour vous encore (Edit 22 mai 2018 - faux texte ajouté par un membre)
Lorita xxxxxxx
00h45
Je n'en ai jamais reçu de votre part auparavant
Euh, on m'a dit quelque chose de différent hier.
00h46
Vérifiez la transcription précédente d'hier où le représentant a expliqué quelque chose de complètement différent de ce que vous dites !
Agent d'assistance 2
00h46
Désolé, des épingles gratuites sans dépôt sont disponibles pour les joueurs qui n'ont pas de chance de tous les temps, vous devriez donc vous laisser aller et arrêter d'être ennuyeux (Modification du 22 mai 2018 - faux texte ajouté par un membre)
Lorita xxxxxxx
00h46
Oh vraiment? C'est inutilement grossier. Donc le représentant m'a menti hier ?
00h47
Elle a dit que seuls ceux qui perdent plus que gagnent bénéficient de bonus gratuits sans dépôt.
Agent d'assistance 2
00h47
C'est vrai et tu en sais clairement plus que moi, mademoiselle, je sais tout
Lorita xxxxxxx
00h47
Qui puis-je contacter pour faire remonter ce problème ?
Agent d'assistance 2
00h47
support@playamo.com
Lorita xxxxxxx
00h48
Vous avez été assez direct et pas le moins du monde solidaire
Agent d'assistance 2
00h48
Merci! :) Pensez-vous que votre opinion m'importe (Edit 22 mai 2018 - faux texte ajouté par un membre)
Lorita xxxxxxx
00h48
Êtes-vous sérieux?
L'agent de support 2 a fermé le chat.