Dear Vitaliy,
We were checking with the relevant department, and it seems you really need to send valid documents, in order to have your account verified.
We also wish to advise you that since your account registration, there has been changes made to our terms and services offered. One of these changes is to the policy for account and customer verification. This process was established to comply with the security and legal standards that govern our business, which we must adhere to
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the actual card and email:
- Front and back of a signed, valid piece of Photo Identification (either a Driver's License or Passport)
- A proof of address (utility bill or bank statement showing the name and address registered on the account), issued within the last 2 months
- A picture of you holding your Photo Identification to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
Please allow 3 - 5 business days for processing. Some adjustments will then be made to your account, after which you will enjoy further deposits, withdrawals and playing in an easy manner.
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact our customer support department anytime.
Wish you all the best and an Happy New Year.
Kind regards,
Jackpot Capital Casino Representative
Cher Vitaly,
Nous avons vérifié auprès du service concerné et il semble que vous deviez vraiment envoyer des documents valides afin de faire vérifier votre compte.
Nous souhaitons également vous informer que depuis l'enregistrement de votre compte, des modifications ont été apportées à nos conditions et services offerts. L'un de ces changements concerne la politique de vérification des comptes et des clients. Ce processus a été établi pour respecter les normes de sécurité et juridiques qui régissent notre activité, auxquelles nous devons adhérer.
Nous vous demandons de bien vouloir prendre des photos numériques claires et lisibles de la carte réelle et de l'e-mail :
- Recto et verso d'une pièce d'identité avec photo signée et valide (permis de conduire ou passeport)
- Un justificatif de domicile (facture d'électricité ou relevé bancaire indiquant le nom et l'adresse enregistrés sur le compte), délivré dans les 2 derniers mois
- Une photo de vous tenant votre photo d'identité devant votre visage. Veuillez vous assurer que les détails de votre photo d'identité sont visibles sur la photo.
Veuillez vous assurer que l'intégralité de la carte/du document est visible (aucune partie ne doit être coupée/recadrée). Veuillez noter que les photos partiellement coupées/recadrées ne seront pas acceptées et entraîneront des retards.
Pour plus de clarté, veuillez vous assurer que les documents sont en haute résolution.
Veuillez prévoir 3 à 5 jours ouvrables pour le traitement. Certains ajustements seront ensuite apportés à votre compte, après quoi vous pourrez profiter d'autres dépôts, retraits et jouer en toute simplicité.
Si vous avez besoin d'informations ou d'assistance supplémentaires, n'hésitez pas à contacter notre service client à tout moment.
Je vous souhaite tout le meilleur et une bonne année.
Cordialement,
Représentant du casino Jackpot Capital