I legitimately won €3,803.75 from a €400 deposit in which I received a €400 bonus on Jackpot City. I withdrew my funds and uploaded my documents inside my account. After chasing up my withdrawal on live chat on 5th September I was told my withdrawal was canceled due to an ‘internal system issue’. The following day I was emailed and told that my account was closed ‘under management discretion’ and that my ‘funds will not be withdrawable’. This came completely out of the blue, I did nothing wrong, broke none of their terms and I sent the requested documents in good time.
I asked for an explanation and was just told my account was closed under management decision and that I should refer to 10.17 of their terms and conditions. They literally covered every eventuality under this term. Except I haven’t broken any of them. This is absolutely absurd that they would accuse me of breaking such a term and not to tell me which one I have supposedly broken.
J'ai légitimement gagné 3 803,75 € sur un dépôt de 400 € sur lequel j'ai reçu un bonus de 400 € sur Jackpot City. J'ai retiré mes fonds et téléchargé mes documents sur mon compte. Après avoir suivi mon retrait sur le chat en direct le 5 septembre, on m'a dit que mon retrait avait été annulé en raison d'un « problème interne au système ». Le lendemain, j'ai reçu un e-mail m'informant que mon compte avait été fermé « à la discrétion de la direction » et que mes « fonds ne seraient pas retirables ». Cela est venu de nulle part, je n’ai rien fait de mal, je n’ai enfreint aucune de leurs conditions et j’ai envoyé les documents demandés à temps.
J'ai demandé une explication et on vient de me dire que mon compte avait été fermé suite à une décision de la direction et que je devais me référer au 10.17 de leurs termes et conditions. Sous ce terme, ils couvraient littéralement toutes les éventualités. Sauf que je n’en ai cassé aucun. C'est absolument absurde qu'ils m'accusent d'avoir enfreint un tel terme et de ne pas me dire lequel j'ai soi-disant enfreint.