RÉSOLU : DIFFÉREND SUR LE CASINO NINEWIN

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Dernier message fait il y a environ 7 mois par Complaints Moderator
jamie omara
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  • Original Anglais Traduction Français

    Despite weeks of back-and-forth communication with the casino, including their confirmation of a refund, they failed to follow their own complaints policy. This policy outlines a seven-day period for complaint escalation and decision-making within an additional 48 hours.

    Throughout our exchanges, the casino has provided little information, often falsely claiming they had sent refunds when they had not. After extensive communication, they recently informed me that payments had been sent to my account in full. However, the amount received (£268) does not match the total deposits I made, which exceeded this sum.

    Despite informing the CEG otherwise, Ninewin Casino insists that £268 represents the total amount owed, which is inaccurate since i deposited a lot more than this here they are refusing to provide me with a transactional summary, i am unabe to access my full reords due my bank being closed down. 

    Malgré des semaines de communication avec le casino, y compris la confirmation d'un remboursement, ils n'ont pas respecté leur propre politique en matière de réclamations. Cette politique prévoit un délai de sept jours pour la remontée des plaintes et la prise de décision dans un délai supplémentaire de 48 heures.

    Tout au long de nos échanges, le casino a fourni peu d’informations, affirmant souvent à tort qu’il avait envoyé des remboursements alors qu’il ne l’avait pas fait. Après de nombreuses communications, ils m'ont récemment informé que les paiements avaient été intégralement envoyés sur mon compte. Cependant, le montant reçu (268 £) ne correspond pas au total des dépôts que j'ai effectués, qui dépassaient cette somme.

    Bien qu'il ait informé le CEG du contraire, Ninewin Casino insiste sur le fait que 268 £ représentent le montant total dû, ce qui est inexact puisque j'ai déposé beaucoup plus que cela ici, ils refusent de me fournir un résumé de la transaction, je ne peux pas accéder à mes enregistrements complets dus. ma banque est fermée.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    First of all, welcome to LCB! Glad to have you here. smiley

    Sorry about your experience at the casino.

    Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?

    Also, please note that we haven't listed this casino on our website, but we will try to find their contact information and help you further.

    Bonjour Jamie Omara ,

    Tout d'abord, bienvenue chez LCB ! Heureux de vous avoir ici. smiley

    Désolé pour votre expérience au casino.

    Pouvez-vous s'il vous plaît nous envoyer votre nom d'utilisateur/identifiant de casino par message privé afin que nous puissions contacter le représentant du casino et nous renseigner sur votre cas ?

    Veuillez également noter que nous n'avons pas répertorié ce casino sur notre site Web, mais nous essaierons de trouver leurs coordonnées et de vous aider davantage.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    Thanks for sharing your casino credentials with us!

    We will reach out to a casino representative to inquire about your case.

    Keep you posted.
     

    Bonjour Jamie Omara ,

    Merci d'avoir partagé vos identifiants de casino avec nous !

    Nous contacterons un représentant du casino pour nous renseigner sur votre cas.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    We must close this complaint and mark it Resolved, as we received proof from the casino that you actually made deposits of no more than 268 pounds.

    Thanks for your understanding.

    Bonjour Jamie Omara ,

    Nous devons clôturer cette plainte et la marquer comme résolue, car nous avons reçu la preuve du casino que vous avez effectivement effectué des dépôts ne dépassant pas 268 livres.

    Merci pour votre compréhension.

  • Original Anglais Traduction Français

    this is bizzare as i have proof that my deposits are more than that i have all staetements and theyhave only shown you one payment method when there was several, if this is the case why wont they share the transacatiion history with me

    c'est bizarre car j'ai la preuve que mes dépôts sont supérieurs à ce que j'ai tous les états et ils ne vous ont montré qu'un seul mode de paiement alors qu'il y en avait plusieurs, si tel est le cas, pourquoi ne partagent-ils pas l'historique des transactions avec moi

  • Original Anglais Traduction Français

    Skrill card payment at ZPaymPF*Highrollerwins
    March 19, 2024 12:34 AM
    - 29.63 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 18, 2024 4:29 PM
    - 29.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 18, 2024 4:23 PM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 18, 2024 4:17 PM
    - 29.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 16, 2024 4:44 AM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 14, 2024 12:19 PM
    - 30.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 14, 2024 12:10 PM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 14, 2024 12:00 PM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 14, 2024 11:02 AM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at CLX*digitalglorymake
    March 14, 2024 10:55 AM
    - 20.00 GBP
    Skrill card payment at De Iyankiana Global Li
    March 14, 2024 10:41 AM
    - 21.58 GBP
     

    Paiement par carte Skrill chez ZPaymPF*Highrollerwins
    19 mars 2024 00h34
    - 29,63 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    18 mars 2024 16:29
    - 29,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    18 mars 2024 16:23
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    18 mars 2024 16:17
    - 29,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    16 mars 2024 04h44
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    14 mars 2024 12:19
    - 30,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    14 mars 2024 12h10
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    14 mars 2024 12h00
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    14 mars 2024 11h02
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez CLX*digitalglorymake
    14 mars 2024 10h55
    - 20,00 GBP
    Paiement par carte Skrill chez De Iyankiana Global Li
    14 mars 2024 10h41
    - 21,58 GBP

  • Original Anglais Traduction Français

    more prooof of pyments

    plus de preuves de paiements

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    We will check again with casino rep.

    Keep you posted.

    Bonjour Jamie Omara ,

    Nous vérifierons à nouveau auprès du représentant du casino.

    Vous tenir au courant.

  • Original Anglais Traduction Français

    this isnt the only time they have lied, since they originally lied that they actually sent the payments. As you mentioned tat you recieved proof from the casino in regaards to the payment methods, can you confirm to me how many payment methods you have seen on the payment proof, because i have 3 which i have used a barclays card, a skrill physcial card and a skriill viirtual card im going to attatch some more payment proof now, also if you check the amount against the amount they have refunded me you will see it is more than 268 GBP also check the transaction references they are all different. I AM NOT HAPPY WITH THIS.

    Ce n’est pas la seule fois où ils ont menti, puisqu’ils ont initialement menti en affirmant qu’ils avaient effectivement envoyé les paiements. Comme vous l'avez mentionné, vous avez reçu une preuve du casino concernant les méthodes de paiement, pouvez-vous me confirmer combien de méthodes de paiement vous avez vues sur la preuve de paiement, car j'en ai 3 dont j'ai utilisé une carte Barclays, une carte physique Skrill. et une carte virtuelle Skriill, je vais joindre une preuve de paiement supplémentaire maintenant, également si vous vérifiez le montant par rapport au montant qu'ils m'ont remboursé, vous verrez qu'il est supérieur à 268 GBP, vérifiez également les références de transaction, elles sont toutes différentes. JE NE SUIS PAS SATISFAIT DE CELA.

  • Original Anglais Traduction Français

    HERE IS MORE PAYMENT PROOF

    VOICI PLUS DE PREUVE DE PAIEMENT

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    We have received more proof of the first statement so we will mark this complaint as Resolved.

    You used your credit card and bank transfer (PayOp) to deposit.

    If we count all the deposits that you indicated in writing, we get 259.2 GBP (the rest of the screenshots are just confirmations of the deposits that you already indicated in writing)

    Best regards,

    Bonjour Jamie Omara ,

    Nous avons reçu davantage de preuves de la première déclaration et nous marquerons donc cette plainte comme résolue.

    Vous avez utilisé votre carte de crédit et votre virement bancaire (PayOp) pour effectuer le dépôt.

    Si nous comptons tous les dépôts que vous avez indiqués par écrit, nous obtenons 259,2 GBP (le reste des captures d'écran ne sont que des confirmations des dépôts que vous avez déjà indiqués par écrit)

    Cordialement,

  • Original Anglais Traduction Français

    then share the  proof with me 

    ***Profanity was removed by the moderator.

     

    alors partage la preuve avec moi

    *** Les grossièretés ont été supprimées par le modérateur.

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

     

     It is against the rules to use profanity on this forum. If you persist in behaving inappropriately, you will be banned.

    Bonjour Jamie Omara ,

    Il est interdit d'utiliser des grossièretés sur ce forum. Si vous persistez à vous comporter de manière inappropriée, vous serez banni.

  • Original Anglais Traduction Français

    are these the statements you were provided by ninewin? 

    Est-ce que ce sont les déclarations qui vous ont été fournies par ninewin ?

  • Original Anglais Traduction Français

    TELL ME WHERE ON EITHER OF THEM 2 STATEMENTS WHICH ARE TRANSFER STATEMENTS ( NOT PROOF OF TRANSFER STATEMENTS ) THESE 2 STATEMENTS SIMPLY SHOW THE AMOUNT TRANSFERRED FROM NINEWIN CASINO TO MY ACCOUNT, THEY DO NOT SUMMARISE THE AMOUNT OF MONEY I HAVE DEPOSITED HERE OR ANYTHING ELSE FOR THAT MATTER 

    DITES-MOI OÙ SUR L'UN OU L'AUTRE 2 RELEVÉS QUI SONT DES RELEVÉS DE TRANSFERT (PAS DES PREUVES DE RELEVÉS DE TRANSFERT) CES 2 RELEVÉS MONTRENT SIMPLEMENT LE MONTANT TRANSFÉRÉ DE NINEWIN CASINO À MON COMPTE, ILS NE RÉSUMENT PAS LE MONTANT D'ARGENT QUE J'AI DÉPOSÉ ICI OU AUTRE D'AILLEURS

  • Original Anglais Traduction Français

    COME ON, YOU WERE QUICK ENOUGH TO RESPOND ADVISING THAT I WAS WRONG, BACK YOURSELF UP

    Allez, vous avez été assez rapide pour répondre en me disant que j'avais tort, reculez

  • Original Anglais Traduction Français

    Please see attached conversation betweenn myselff and ninewin customer support advisor, it can be clear to see by this exactly what is going on, guilty so to speak. 


    Name: jamie omara
    E-mail: jamie.omara6@icloud.com

     


    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:30 am UTC)
    Hello and Welcome!

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:31 am)
    I'm a ChatBot, not a real human 🤖
    I will assist you today, and will help you out with your questions 😊

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:33 am)
    ChatBot sent rich message.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:32:38 am)
    Other 🌀

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:41 am)
    jamie omara, I will transfer you to one of our agents now.

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:43 am)
    ChatBot sent rich message.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:32:46 am)
    Wait in chat 🙋

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:49 am)
    One of our agents could chat with you about it 💬

    ChatBot (Fri, 4/5/2024, 04:32:51 am)
    Meanwhile, please, provide more details for your question here ⤵️
    If you have a screenshot, please, feel free to attach it as well. This will speed up the process significantly🙏

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:33:01 am)
    Hi, I'm Eric and how can I help you today?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:33:24 am)
    HI im having some issues with my bank, ccan i get a sum of my deposits sent to me please ?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:33:54 am)
    Could you please provide me with your email?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:34:04 am)
    jamie.omara6@icloud.com

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:34:44 am)
    thanks

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:37:42 am)
    So, I have checked that the payment has finished processing from our side. The best course of action would be to just wait. for the bank itself.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:38:39 am)
    ok, i have already recieved 2 payments

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:38:46 am)
    is this the third pametn?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:38:50 am)
    payment**

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:39:32 am)
    Yes, you are fully compensated from our side.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:39:52 am)
    how many payments are there sorry?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:39:54 am)
    2 or 3?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:40:23 am)
    3 completed payments.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:40:37 am)
    can you cinform the amounts ?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:40:42 am)
    So, the best course of action would be to just wait.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:40:46 am)
    208?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:40:49 am)
    60

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:40:54 am)
    andhow much was the last one ?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:42:24 am)
    I will check just one moment.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:44:35 am)
    great thanks

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:47:14 am)
    ?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:47:31 am)
    Still checking.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:47:41 am)
    ok thanks

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:48:31 am)
    i know one was sent on the 27th and one on the 29th

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:48:59 am)
    so its just the third one im trying to locate you see

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:49:55 am)
    yes and i will need your full name as stated in your account and Your phone number used upon registration.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:50:09 am)
    jamie omara

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:50:13 am)
    07871956758

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:52:05 am)
    okay then give me a moment.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:52:23 am)
    no problem thanks s

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:56:16 am)
    the payment team has informed me that it might take up to 5 banking days to receive the funds, it was processed on our side.

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:57:02 am)
    About two days have passed, so it should be pretty soon.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:57:25 am)
    ok, how much is the third payment though? that was my intial question?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:57:37 am)
    as its only the third payment i am missing

    Eric (Fri, 4/5/2024, 04:58:52 am)
    Yes, of course, I will check the amount right this second.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 04:59:05 am)
    great thanks

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:01:23 am)
    So, it seems it should be 60 GBP.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:01:50 am)
    so there is 2 payments of 60?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:02:02 am)
    as ive already recieved a payment for 60

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:02:14 am)
    208 GBP was processed previously, this task was for 60.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:02:14 am)
    a payment fo 208 also ive recieved

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:02:26 am)
    Yes, precisely.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:02:56 am)
    so then how much is the third payment ?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:03:24 am)
    So, there is apparently no third payment, there are just those two.

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:03:40 am)
    There was a typing mistake on my part.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:03:51 am)
    sorry mate, did your managers just advised that you dropped them in the shit ?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:04:01 am)
    of couse lol

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:04:24 am)
    you mean, you told the truth bymistke and your mannagrs have just called you in the office

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:04:35 am)
    fortunatley i screen recorded e whole thing

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:05:00 am)
    bu you were right about the third payment, as this is what i have been trying to dispute

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:05:20 am)
    No, the payment team informed me that you have been compensated for 208 and you are waiting for the 60.

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:05:46 am)
    Which will be provided to you within the next 5 banking days.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:05:50 am)
    you said on more tan 1 occasion about the third payment lol

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:06:11 am)
    you dont make that mistake more than once i its a typing error my friend

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:06:46 am)
    but thankyou

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:06:56 am)
    I assure you that there is no third payment, and I have informed you of everything that the payment team has told me.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:07:01 am)
    because you just confirmed to me that i wasnt crazy

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:07:17 am)
    and can continue to escalate this matter further..

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:07:17 am)
    Is there anything else I can help with?

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:09:07 am)
    of course lol, its ok mate orry you had to be part of ta and i hope tere not too ard on your arse for confirmng what they have been trying to cover up since they repaid me the wrong amount and will nnot admit it, bbut the mad thing they think they could get away with is lie about the transactions against a bank statement

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:09:55 am)
    can yyou provide me wit a copy of the ttal amount of deposits i made to te casino and also te methods used, under the subjec access request act

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:11:33 am)
    i will check give me a second.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:11:41 am)
    by that just to be clear i mea my funds that i added to the casino as i have a right to this information please

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:16:48 am)
    Still checking just a moment.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:18:37 am)
    great

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:20:49 am)
    ??

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:21:09 am)
    the unedited version please 😂

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:21:11 am)
    I am waiting for a response from the appropriate team.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:21:34 am)
    great thanks i bet

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:23:39 am)
    the easies thing to do would b to issue me my payments in full, since ii have now got prooof that this cipany has lied

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:24:18 am)
    and its really not looking to good

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:24:48 am)
    I am escalating your matter, give me a moment.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:27:52 am)
    why would it need escalating if your telling the truth about my refund ? and tht ii have been refunded correctly?

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:28:46 am)
    Your total deposits have been correctly refunded, amounting to 268.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:29:12 am)
    therefore i need an official statement of this

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:29:32 am)
    like you can view when you have an account with the casino

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:29:51 am)
    owevr as you deleetyd my acccount i cant access this

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:30:04 am)
    so i cant really take your word on it

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:30:10 am)
    or the casinos

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:30:22 am)
    it needs to be in an offical format

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:30:53 am)
    like when use requested my data and that had to be in a certain format

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:30:56 am)
    I understand that this is the exact reason why I am escalating the matter so you can be provided with the documents you requested.

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:33:08 am)
    my request for such document shouldnt need to be escalted, as as a customer of this website its something you have access to at your own free will,

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:33:26 am)
    however i cannot as i no longer have an account

    jamie omara (Fri, 4/5/2024, 05:33:42 am)
    however i have verified myself correctly

    Eric (Fri, 4/5/2024, 05:36:06 am)
    I understand i am informing them as we speak.

     

    Ticket ID: hd.1712295410852.5jp44v.46d166bb

     

     

    Veuillez consulter la conversation ci-jointe entre moi-même et le conseiller du support client Ninewin, il peut être clair de voir exactement ce qui se passe, coupable pour ainsi dire.


    Nom : Jamie Omara
    Courriel : jamie.omara6@icloud.com


    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:30 UTC)
    Bonjour et bienvenue!

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:31)
    Je suis un ChatBot, pas un vrai humain 🤖
    Je vais vous aider aujourd'hui et je vous aiderai avec vos questions 😊

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:33)
    ChatBot a envoyé un message riche.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:32:38)
    Autre 🌀

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:41)
    Jamie Omara, je vais vous transférer vers l'un de nos agents maintenant.

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:43)
    ChatBot a envoyé un message riche.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:32:46)
    Attendez dans le chat 🙋

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:49)
    Un de nos agents pourrait en discuter avec vous 💬

    ChatBot (vendredi 05/04/2024, 04:32:51)
    En attendant, veuillez fournir plus de détails sur votre question ici ⤵️
    Si vous avez une capture d'écran, n'hésitez pas à la joindre également. Cela accélérera considérablement le processus🙏

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:33:01)
    Salut, je m'appelle Eric et comment puis-je vous aider aujourd'hui ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:33:24)
    Bonjour, j'ai des problèmes avec ma banque, puis-je recevoir le montant de mes dépôts, s'il vous plaît ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:33:54)
    Pourriez-vous s'il vous plaît me fournir votre email?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:34:04)
    jamie.omara6@icloud.com

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:34:44)
    merci

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:37:42)
    J'ai donc vérifié que le paiement est terminé de notre part. La meilleure solution serait d’attendre. pour la banque elle-même.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:38:39)
    ok, j'ai déjà reçu 2 paiements

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:38:46)
    est-ce le troisième pametn ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:38:50)
    paiement**

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:39:32)
    Oui, vous êtes entièrement indemnisé de notre part.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:39:52)
    combien de paiements y a-t-il désolé ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:39:54)
    2 ou 3 ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:40:23)
    3 paiements effectués.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:40:37)
    pouvez-vous confirmer les montants ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:40:42)
    La meilleure solution serait donc d’attendre.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:40:46)
    208 ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:40:49)
    60

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:40:54)
    et combien coûtait le dernier ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:42:24)
    Je vais vérifier juste un instant.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:44:35)
    grand merci

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:47:14)
    ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:47:31)
    Vrification en cours.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:47:41)
    d'accord merci

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:48:31)
    je sais qu'un a été envoyé le 27 et un le 29

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:48:59)
    donc c'est juste le troisième que j'essaie de localiser, tu vois

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:49:55)
    oui et j'aurai besoin de votre nom complet tel qu'indiqué dans votre compte et de votre numéro de téléphone utilisé lors de l'inscription.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:50:09)
    Jamie Omara

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:50:13)
    07871956758

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:52:05)
    ok alors donne-moi un moment.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:52:23)
    pas de problème merci

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:56:16)
    l'équipe de paiement m'a informé que la réception des fonds pouvait prendre jusqu'à 5 jours bancaires, cela a été traité de notre côté.

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:57:02)
    Environ deux jours se sont écoulés, cela ne devrait donc pas tarder.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:57:25)
    ok, combien coûte le troisième paiement ? c'était ma question initiale ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:57:37)
    car ce n'est que le troisième paiement qui me manque

    Eric (vendredi 05/04/2024, 04:58:52)
    Oui, bien sûr, je vérifierai le montant dès maintenant.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 04:59:05)
    grand merci

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:01:23)
    Il semble donc que cela devrait être de 60 GBP.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:01:50)
    donc il y a 2 versements de 60 ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:02:02)
    car j'ai déjà reçu un paiement de 60

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:02:14)
    208 GBP ont été traités précédemment, cette tâche était pour 60.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:02:14)
    un paiement pour 208 que j'ai également reçu

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:02:26)
    Oui, précisément.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:02:56)
    alors, combien coûte le troisième paiement ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:03:24)
    Il n’y a donc apparemment pas de troisième paiement, il n’y a que ces deux-là.

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:03:40)
    Il y a eu une erreur de frappe de ma part.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:03:51)
    désolé mon pote, est-ce que tes managers viennent de te dire que tu les as laissés tomber dans la merde ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:04:01)
    bien sûr mdr

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:04:24)
    tu veux dire, tu as dit la vérité par brume et tes mannagrs viennent de t'appeler au bureau

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:04:35)
    Heureusement, j'ai tout enregistré à l'écran

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:05:00)
    mais vous aviez raison à propos du troisième paiement, car c'est ce que j'ai essayé de contester

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:05:20)
    Non, l'équipe de paiement m'a informé que vous avez été indemnisé pour 208 et que vous attendez les 60.

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:05:46)
    Qui vous sera fourni dans les 5 prochains jours bancaires.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:05:50)
    tu as parlé plus d'une fois du troisième paiement mdr

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:06:11)
    tu ne fais pas cette erreur plus d'une fois, c'est une erreur de frappe mon ami

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:06:46)
    mais merci

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:06:56)
    Je vous assure qu'il n'y a pas de troisième paiement et je vous ai informé de tout ce que l'équipe de paiement m'a dit.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:07:01)
    parce que tu viens de me confirmer que je n'étais pas fou

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:07:17)
    et peut continuer à aggraver davantage cette affaire.

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:07:17)
    Y a-t-il autre chose que je puisse aider ?

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:09:07)
    bien sûr mdr, c'est bon mon pote, désolé, tu devais faire partie de ta et j'espère que tu ne seras pas trop en colère pour avoir confirmé ce qu'ils ont essayé de dissimuler puisqu'ils m'ont remboursé le mauvais montant et ne l'admettront pas, mais le Ce qui est fou avec lequel ils pensent pouvoir s'en sortir, c'est mentir sur les transactions contre un relevé bancaire

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:09:55)
    pouvez-vous me fournir une copie du montant total des dépôts que j'ai effectués au casino ainsi que des méthodes utilisées, en vertu de la loi sur les demandes d'accès soumises

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:11:33)
    je vais vérifier, donne-moi une seconde.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:11:41)
    par là, juste pour être clair, je veux dire mes fonds que j'ai ajoutés au casino car j'ai droit à ces informations s'il vous plaît

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:16:48)
    Je vérifie encore juste un instant.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:18:37)
    super

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:20:49)
    ??

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:21:09)
    la version non éditée s'il vous plaît 😂

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:21:11)
    J'attends une réponse de l'équipe compétente.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:21:34)
    super merci je parie

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:23:39)
    la chose la plus simple à faire serait de m'émettre l'intégralité de mes paiements, puisque j'ai maintenant la preuve que cette société a menti.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:24:18)
    et ça n'a vraiment pas l'air bien

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:24:48)
    Je fais remonter votre affaire, donnez-moi un moment.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:27:52)
    pourquoi faudrait-il une escalade si vous dites la vérité sur mon remboursement ? et j'ai été remboursé correctement ?

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:28:46)
    Le total de vos dépôts a été correctement remboursé, s'élevant à 268.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:29:12)
    donc j'ai besoin d'une déclaration officielle à ce sujet

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:29:32)
    comme vous pouvez le voir lorsque vous avez un compte au casino

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:29:51)
    Malheureusement, comme vous avez supprimé mon compte, je ne peux pas y accéder

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:30:04)
    donc je ne peux pas vraiment te croire sur parole

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:30:10)
    ou les casinos

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:30:22)
    il doit être dans un format officiel

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:30:53)
    comme lorsque l'utilisation demandait mes données et qu'elles devaient être dans un certain format

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:30:56)
    Je comprends que c'est exactement la raison pour laquelle je transmets le problème afin que vous puissiez recevoir les documents que vous avez demandés.

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:33:08)
    ma demande pour un tel document ne devrait pas avoir besoin d'être transmise, car en tant que client de ce site Web, vous avez accès à votre propre volonté,

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:33:26)
    mais je ne peux pas car je n'ai plus de compte

    Jamie Omara (vendredi 05/04/2024, 05:33:42)
    mais je me suis bien vérifié

    Eric (vendredi 05/04/2024, 05:36:06)
    Je comprends que je les informe au moment où nous parlons.

    Numéro d’identification du billet : hd.1712295410852.5jp44v.46d166bb

  • Original Anglais Traduction Français

    Hello jamie omara,

    We responded to you as soon as we got the information from the casino rep.

    Thanks for your understanding. 

    Please stop posting on this thread, as this is the casino's and our final resolution regarding your case.

    Bonjour Jamie Omara ,

    Nous vous avons répondu dès que nous avons reçu l'information du représentant du casino.

    Merci pour votre compréhension.

    Veuillez arrêter de publier sur ce fil, car il s'agit de la résolution finale du casino concernant votre cas.

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