Hello shabathehut,
We trust that you are well and safe.
Please note that your account and e-mail correspondence have been reviewed. As we can see, you have provided your documents for Account Verification to our Support e-mail address instead of the Banking Department's, hence the reason behind the delay.
Nonetheless, your documents have been reviewed and approved. We're now happy to inform you that your account is fully verified!
To finalize your first withdrawal, please contact our Customer Service.
Congratulations on your win!
Kind Regards,
Pacific Spins Management
Bonjour Shabathhut,
Nous espérons que vous allez bien et en sécurité.
Veuillez noter que votre compte et votre correspondance électronique ont été examinés. Comme nous pouvons le constater, vous avez fourni vos documents de vérification de compte à notre adresse e-mail d'assistance au lieu de celle du service bancaire, d'où la raison du retard.
Néanmoins, vos documents ont été examinés et approuvés. Nous sommes maintenant heureux de vous informer que votre compte est entièrement vérifié !
Pour finaliser votre premier retrait, veuillez contacter notre Service Client.
Félicitations pour votre victoire !
Cordialement,
Gestion des tours du Pacifique