I played freeroll tournament 12/7/2018 Number 14666301 at Planet casino.
My wining was $ 75.00.
I had made wagering and placed 12/7/2018 $300 withdrawal .
12/8/2018 I receieved e-mail from Planet casino:
Dear Nelea,
Herewith some details regarding your withdrawal at Planet Casino.
Your casino sign-in is: bacocentr@gmail.
Your withdrawal of $ 300.00 were submitted at 12/7/2018 6:10 PM (US Eastern Standard Time).
This e-mail is to confirm that your request for a withdrawal at Planet Casino is being handled by our accounts department.
FOR YOUR FIRST WITHDRAWAL
Please note that we will need you to submit documentation to enable us to send your money to you.
The required documents are in line with legislation to prevent money laundering and safeguard you (and us) against possible acts of fraud. These documents (to be faxed or emailed to us) are:
ID Document
Front and Back copies of your credit card. We only need to see the first four digits as well as the last four digits. Please blank out the eight digits in the middle before submitting.
Copy of a recent utilities bill (such as a telephone or electricity bill).
PLEASE ALSO NOTE THE FOLLOWING:
For credit card deposits, you will be required to complete and sign an Authorization Report. This is similar to a credit card slip for ordinary store deposits. This acts as acknowledgement for your deposits made at our establishment.
Our accounts department operates Monday to Friday from 09H00 (GMT) to 16H00 (GMT), excluding public holidays / bank holidays.
All withdrawals are processed once a day, Monday to Friday. Your withdrawal will be processed in the next batch.
You will receive an e-mail or telephone call to notify you once your withdrawal has been processed.
The maximum cash-in amount on Free Money/Free Spins/Loyalty Points Redeemed/Competition or Tournament Prizes (No Deposit Required) is $/€/£150 (One Hundred and Fifty).
You may view a summary of all your financial transactions on your account at the Statement facility. This can be accessed by clicking on the Cashier button on the main casino screen.
For your convenience, withdrawals remain in your account for forty-eight (48) hours should you wish to reverse the withdrawal to continue playing.
Please do not hesitate to contact our Customer Support Team if you have any questions.
Sincerely,
Melissa Reynolds
Finance Manager
==================================================================
12/10/2018 I sended all documents to Planet casino.
No answer, no pay.
12/18/2018 I sended again an e-mail to Planet casino.
No respond...
Please, help me.
My Planet casino name is aellen
TY
J'ai joué au tournoi freeroll du 7/12/2018 numéro 14666301 au casino Planet.
Mon gain était de 75,00 $.
J'avais fait un pari et effectué un retrait de 300 $ le 7/12/2018.
12/8/2018 J'ai reçu un e-mail de Planet Casino :
Chère Nélea,
Ci-joint quelques détails concernant votre retrait sur Planet Casino.
Votre connexion au casino est : bacocentr@gmail.
Votre retrait de 300,00 $ a été soumis le 7/12/2018 à 18h10 (heure normale de l'Est des États-Unis).
Cet e-mail vise à confirmer que votre demande de retrait sur Planet Casino est traitée par notre service comptable.
POUR VOTRE PREMIER RETRAIT
Veuillez noter que nous aurons besoin que vous soumettiez des documents pour nous permettre de vous envoyer votre argent.
Les documents requis sont conformes à la législation visant à prévenir le blanchiment d'argent et à vous protéger (et nous) contre d'éventuels actes de fraude. Ces documents (à nous faxer ou à nous envoyer par email) sont :
Document d'identité
Copies recto et verso de votre carte de crédit. Nous avons seulement besoin de voir les quatre premiers chiffres ainsi que les quatre derniers chiffres. Veuillez effacer les huit chiffres au milieu avant de soumettre.
Copie d'une facture de services publics récente (comme une facture de téléphone ou d'électricité).
VEUILLEZ ÉGALEMENT NOTER CE QUI SUIT :
Pour les dépôts par carte de crédit, vous devrez remplir et signer un rapport d'autorisation. Ceci est similaire à un bordereau de carte de crédit pour les dépôts en magasin ordinaires. Ceci vaut reconnaissance de vos dépôts effectués dans notre établissement.
Notre service comptable fonctionne du lundi au vendredi de 09H00 (GMT) à 16H00 (GMT), hors jours fériés/jours fériés.
Tous les retraits sont traités une fois par jour, du lundi au vendredi. Votre retrait sera traité dans le prochain lot.
Vous recevrez un e-mail ou un appel téléphonique pour vous informer une fois votre retrait traité.
Le montant maximum d'encaissement sur l'argent gratuit/les tours gratuits/les points de fidélité échangés/les prix de concours ou de tournoi (aucun dépôt requis) est de 150 $/€/£ (cent cinquante).
Vous pouvez consulter un résumé de toutes vos transactions financières sur votre compte dans la fonction Relevé. Ceci est accessible en cliquant sur le bouton Caissier sur l'écran principal du casino.
Pour votre commodité, les retraits restent sur votre compte pendant quarante-huit (48) heures si vous souhaitez annuler le retrait pour continuer à jouer.
N'hésitez pas à contacter notre équipe de support client si vous avez des questions.
Sincèrement,
Mélissa Reynolds
Responsable des finances
=================================================== ================
10/12/2018 J'ai envoyé tous les documents au casino Planet.
Pas de réponse, pas de salaire.
18/12/2018 J'ai de nouveau envoyé un e-mail à Planet Casino.
Pas de réponse...
S'il vous plaît aidez-moi.
Le nom du casino My Planet est Aellen
TY