On July 11, I made a deposit of 5,000 rubles for a crypto bonus at Pledoo casino. I opened the Razor Shark slot and started playing. After some time, the game gave an error and no longer allowed to press the spin (error: Exception). After that I played other games. I periodically opened Razor Shark and also gave the same error - an exception. The next day I continued to play various games. I checked the Razor Shark slot, but it gave an error. After about 3 hours of play. Decided to open the game again and check out the Razor Shark game. It turned out to make a few spins. One of the spins was even winning for about 3,000 rubles. The balance at that time was about 130,000 rubles. After that, I decided to see the progress of wagering the bonus. Successfully fulfilled all conditions. On July 15, I received an email from Pledoo casino. In which it says that my account is blocked and all the money has been debited. Because of bonus hunting. I didn’t save any functions, I didn’t leave any bonuses and I played only allowed slots. Didn't exceed the limit.
RÉSOLU : le casino Pledoo a radié les gains de 130 000 roubles et bloqué le compte
- Créé par
- misha mike
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
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- Créé par
- misha mike
- à Jul 15, 22, 03:29:22 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Original Traduction traduit parLe 11 juillet, j'ai effectué un dépôt de 5 000 roubles pour un bonus crypto au casino Pledoo. J'ai ouvert la machine à sous Razor Shark et j'ai commencé à jouer. Après un certain temps, le jeu a généré une erreur et n'a plus permis d'appuyer sur le spin (erreur : Exception). Après cela, j'ai joué à d'autres jeux. J'ouvrais périodiquement Razor Shark et donnais également la même erreur - une exception. Le lendemain, j'ai continué à jouer à divers jeux. J'ai vérifié l'emplacement Razor Shark, mais cela a donné une erreur. Après environ 3 heures de jeu. J'ai décidé de rouvrir le jeu et de découvrir le jeu Razor Shark. Il s'est avéré que cela faisait quelques tours. L'un des tours était même gagnant pour environ 3 000 roubles. Le solde à cette époque était d'environ 130 000 roubles. Après cela, j’ai décidé de voir la progression des mises du bonus. Toutes les conditions ont été remplies avec succès. Le 15 juillet, j'ai reçu un email du casino Pledoo. Dans lequel il est dit que mon compte est bloqué et que tout l'argent a été débité. À cause de la chasse aux bonus. Je n'ai sauvegardé aucune fonction, je n'ai laissé aucun bonus et j'ai joué uniquement aux machines à sous autorisées. Je n'ai pas dépassé la limite.
3.7/ 5
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- Répondu par
- misha mike
- à Jul 15, 22, 04:19:33 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
To my attempts to explain to the Pledoo casino security service (how and what slots I played) and that I did not violate the rules of the casino. The casino told me: The decision has been made and is non-negotiable.In the future, we will not respond to your messages.
p.s I have not played progressive functions.
À mes tentatives d'expliquer au service de sécurité du casino Pledoo (comment et à quelles machines à sous j'ai joué) et que je n'ai pas enfreint les règles du casino. Le casino m'a dit : La décision a été prise et n'est pas négociable. À l'avenir, nous ne répondrons pas à vos messages.
ps je n'ai pas joué aux fonctions progressives.
3.7/ 5
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 16, 22, 04:49:27 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello misha mike,
Sorry to hear about your troubles. Could you please provide us with your casino username via PM. We will then contact casino rep to provide clarification on this matter.
Bonjour Misha Mike ,
Désolé d'entendre parler de vos problèmes. Pourriez-vous s'il vous plaît nous fournir votre nom d'utilisateur de casino par MP . Nous contacterons ensuite le représentant du casino pour fournir des éclaircissements à ce sujet.
-
- Répondu par
- misha mike
- à Jul 16, 22, 09:35:24 AM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Thanks. I sent you a private message
Merci. Je vous ai envoyé un message privé
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 18, 22, 02:09:35 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi misha mike,
Thanks for sending over your casino username. We have contacted casino representative, keep you posted on this forum thread.
Salut Misha Mike ,
Merci d'avoir envoyé votre nom d'utilisateur de casino. Nous avons contacté le représentant du casino, vous tiendrons au courant sur ce fil de discussion.
-
- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 20, 22, 08:59:40 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi misha mike,
We received a response from Casino Rep and here is what they said:
"Player's account been suspended and his earnings nullified, due to the violations of our terms.
From our observations of players actions, he was deliberately playing accumulative games with the bonus.
After bonus was wagered, player collect savings from bets played with active bonusWe've also noticed that the player used a similar strategy six months ago, but his winnings were played out at the time, thus we were unaware of the misuse.
Additionally, player couldn't pass our KYC through SumSub (verification platform)."
Salut Misha Mike ,
Nous avons reçu une réponse du représentant du casino et voici ce qu'ils ont dit :
"Le compte du joueur a été suspendu et ses gains annulés, en raison de violations de nos conditions.
D'après nos observations des actions des joueurs, il jouait délibérément à des jeux cumulatifs avec le bonus.
Une fois le bonus misé, le joueur récupère les économies réalisées sur les paris joués avec le bonus actif.Nous avons également remarqué que le joueur a utilisé une stratégie similaire il y a six mois, mais ses gains ont été joués à ce moment-là, nous n'avions donc pas connaissance de cette utilisation abusive.
De plus, le joueur n'a pas pu transmettre notre KYC via SumSub (plateforme de vérification)."
-
- Répondu par
- misha mike
- à Jul 20, 22, 03:04:52 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I have read the response from the manager. Please note that this answer does not contain specific information.
I will say the following about KYC:
the casino has an automatic online KYC system. When going through online KYC, I uploaded all the necessary documents and they were of excellent quality, but for some reason the automatic system rejected my documents. Please note that at the request of the pledoo casino security service, I submitted additional documents by e-mail (a photo of a passport and a selfie with a passport). After that, a response came from the pledoo casino security service that my documents were accepted. At the same time, there were no comments on the documents from the security service. But.... A few hours later, a letter came from the security service, which says that the casino will check the legality of my game in slots. I am attaching a screenshot of the answers from the pledoo casino security service.
If necessary, I can re-submit all the necessary documents to pledoo casino.
The answer from the pledoo casino representative said that they consider my game as bonus hunting. I will answer: I have already made several deposits in pledoo casino before, but there has never been a withdrawal of funds .... Is this how bonus abusers play?????
The response from the pledoo casino representative says that I played slots with an accumulative function for bonus funds, but it does not indicate which slots. I openly declare that I have not played accumulative slots and have not left pending winnings.TO PROVE THAT PLEDOO CASINO DOES NOT DECEIVE PLAYERS, PLEASE
PLEDOO CASINO REPRESENTATIVE PRESENT THE FOLLOWING INFORMATION TO THE LCB FORUM ADMINISTRATORS:
1) a list of slots in which bonus rounds or accumulative functions or pending winnings have been postponed by me for bonus funds.
(in the response of the representative of pledoo casino it is indicated that there were several such slots)
2) information (logs) about gaming sessions in slots, in which, according to the casino, I took pending winnings or pending bonus rounds to the real balance.
ONLY AFTER THIS INFORMATION IS PROVIDED, THE LCB FORUM ADMINISTRATORS CAN GET A COMPLETE PICTURE OF THIS SITUATION AND IDENTIFY THE ACTIONS OF THE CASINO (CORRECT ACTIONS OR DECEPTION OF THE PLAYER)!!!Ps: Perhaps the pledoo casino thinks that in the Razor shark slot (I played this slot with bonus funds) I had a pending win. Let me explain:
I played this slot with bonus funds, but then the slot gave an "exception" error. During the wagering of the bonus, I went to this slot many times to play it, but the slot also gave this error. When I won back the bonus, I had 127 thousand rubles on my balance (with a deposit of about 4 thousand rubles).
After that, I went to the razor shark slot, the error disappeared and I could play it. But .... I didn’t have any pending winnings for bonus funds. The proof that there were no delayed wins or accumulated features is that the first and second spins were without a win. Only the third spin gave a win of 3 thousand rubles.After making a few more spins, rounding up the balance to the exact amount of 130 thousand rubles, I decided to finish the game and create a withdrawal request and go through verification.J'ai lu la réponse du gérant. Veuillez noter que cette réponse ne contient pas d'informations spécifiques.
Je dirai ce qui suit à propos de KYC :
le casino dispose d'un système KYC en ligne automatique. Lors du KYC en ligne, j'ai téléchargé tous les documents nécessaires et ils étaient d'excellente qualité, mais pour une raison quelconque, le système automatique a rejeté mes documents. Veuillez noter qu'à la demande du service de sécurité du casino pledoo, j'ai soumis des documents complémentaires par e-mail (une photo d'un passeport et un selfie avec un passeport). Après cela, le service de sécurité du casino Pledoo a répondu que mes documents avaient été acceptés. Dans le même temps, les services de sécurité n'ont fait aucun commentaire sur les documents. Mais... Quelques heures plus tard, une lettre est arrivée du service de sécurité, disant que le casino vérifierait la légalité de mon jeu sur les machines à sous. Je joins une capture d'écran des réponses du service de sécurité du casino pledoo.
Si nécessaire, je peux soumettre à nouveau tous les documents nécessaires à pledoo casino.
La réponse du représentant du casino Pledoo a déclaré qu'ils considéraient mon jeu comme une chasse aux bonus. Je répondrai : j'ai déjà effectué plusieurs dépôts dans le casino pledoo auparavant, mais il n'y a jamais eu de retrait de fonds.... Est-ce ainsi que jouent les abuseurs de bonus ?????
La réponse du représentant du casino Pledoo indique que j'ai joué à des machines à sous avec une fonction d'accumulation des fonds bonus, mais elle n'indique pas quelles machines à sous. Je déclare ouvertement que je n'ai pas joué aux machines à sous cumulatives et que je n'ai pas laissé de gains en attente. POUR PROUVER QUE LE CASINO PLEDOO NE TROMPE PAS LES JOUEURS, VEUILLEZ
LE REPRÉSENTANT DU CASINO PLEDOO PRÉSENTE LES INFORMATIONS SUIVANTES AUX ADMINISTRATEURS DU FORUM LCB :
1) une liste des machines à sous dans lesquelles j'ai reporté des tours de bonus, des fonctions cumulatives ou des gains en attente pour des fonds bonus.
(dans la réponse du représentant du casino pledoo, il est indiqué qu'il existait plusieurs machines à sous de ce type)
2) des informations (journaux) sur les sessions de jeu dans les machines à sous, dans lesquelles, selon le casino, j'ai porté les gains en attente ou les tours de bonus en attente au solde réel.
SEULEMENT APRÈS QUE CETTE INFORMATION EST FOURNIE, LES ADMINISTRATEURS DU FORUM LCB PEUVENT OBTENIR UNE IMAGE COMPLÈTE DE CETTE SITUATION ET IDENTIFIER LES ACTIONS DU CASINO (ACTIONS CORRECTES OU TROMPERIE DU JOUEUR) !!!Ps : Peut-être que le casino Pledoo pense que dans la machine à sous Razor Shark (j'ai joué à cette machine à sous avec des fonds bonus), j'avais un gain en attente. Laisse-moi expliquer:
J'ai joué à cette machine à sous avec des fonds bonus, mais la machine à sous a ensuite généré une erreur « exception ». Pendant la mise du bonus, je suis allé plusieurs fois sur cette machine à sous pour y jouer, mais la machine à sous a également donné cette erreur. Lorsque j'ai récupéré le bonus, j'avais 127 000 roubles sur mon solde (avec un dépôt d'environ 4 000 roubles).
Après cela, je suis allé sur la machine à sous Razor Shark, l'erreur a disparu et j'ai pu y jouer. Mais... Je n'avais aucun gain en attente pour les fonds bonus. La preuve qu'il n'y a pas eu de gains retardés ni de fonctionnalités accumulées est que les premier et deuxième tours se sont déroulés sans gain. Seul le troisième tour a donné un gain de 3 000 roubles. Après avoir effectué quelques tours supplémentaires, arrondissant le solde au montant exact de 130 000 roubles, j'ai décidé de terminer le jeu, de créer une demande de retrait et de procéder à une vérification.3.7/ 5
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- Répondu par
- misha mike
- à Jul 20, 22, 03:31:05 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Here are screenshots about verification
https://prnt.sc/ruMB2WjzhlO-
https://prnt.sc/rtOvDcNAmmJ3
Voici des captures d'écran sur la vérification
https://prnt.sc/ruMB2WjzhlO-
https://prnt.sc/rtOvDcNAmmJ3
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 21, 22, 02:59:40 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi misha mike,
We will followup with Casino Rep based on all the information you provided us now and see how they respond to this. Keep you posted.
Salut Misha Mike ,
Nous ferons un suivi auprès du représentant du Casino sur la base de toutes les informations que vous nous avez fournies maintenant et verrons comment ils réagissent à cela. Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 26, 22, 03:44:29 PM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hi misha mike,
Casino Rep has got back to us and provided us proof that you were bonus hunting and in violation of terms and conditions.
6.13. Bonus hunt is strictly forbidden with any active bonuses (Welcome / Reload bonuses, Special / Streamer bonuses, etc.). *Bonus Hunt means collecting bonus features that include free spins in online slots or bonus savings, then closing that slot and opening it after the wagering process of a bonus is completed.
6.15. If the violation of the rules was considered by us as an attempt to cheat the casino, Pledoo has the right to confiscate all winnings and deposits without the possibility of a return.
There is not much more we can do here. This is the final decision. We will mark this case as RESOLVED.
Salut Misha Mike ,
Casino Rep nous a répondu et nous a fourni la preuve que vous recherchiez des bonus et que vous enfreigniez les termes et conditions.
6.13. La chasse aux bonus est strictement interdite avec tous les bonus actifs (bonus de bienvenue/rechargement, bonus spéciaux/streamer, etc.). *Bonus Hunt signifie collecter des fonctionnalités bonus qui incluent des tours gratuits dans les machines à sous en ligne ou des économies de bonus, puis fermer cette machine à sous et l'ouvrir une fois le processus de mise d'un bonus terminé.
6.15. Si la violation des règles a été considérée par nous comme une tentative de fraude du casino, Pledoo a le droit de confisquer tous les gains et dépôts sans possibilité de retour.
Nous ne pouvons pas faire grand-chose de plus ici. C'est la décision finale. Nous marquerons ce cas comme RÉSOLU.
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- Répondu par
- misha mike
- à Jul 26, 22, 04:25:18 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
You couldn't get proof. I am 100% sure of this. The wagering of the bonus was without violating the rules. After wagering the bonus, I had no pending bonuses and bonus rounds, as well as no winning spins. You have either been deceived or you are in collusion with a casino representative.
Vous ne pouviez pas obtenir de preuve. J'en suis sûr à 100%. La mise du bonus s'est déroulée sans enfreindre les règles. Après avoir misé le bonus, je n’avais aucun bonus ni tour de bonus en attente, ni aucun tour gagnant. Soit vous avez été trompé, soit vous êtes en collusion avec un représentant du casino.
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- Répondu par
- misha mike
- à Jul 26, 22, 05:17:32 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
I have information that Pledoo casino is cheating.
J'ai des informations selon lesquelles le casino Pledoo triche.
3.7/ 5
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- Répondu par
- misha mike
- à Jul 26, 22, 05:25:32 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Next, I file a complaint with the licensing authority. I will post evidence later.
Ensuite, je dépose une plainte auprès de l'autorité concédante. Je publierai des preuves plus tard.
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- Répondu par
- KingNemo
- à Jul 27, 22, 03:07:26 AM
- Mighty Member 3342
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Hello misha mike,
Casino Rep has provided us sufficient evidence. If you'd like to file a complaint to their Curacao License, feel free to do so HERE.
Bonjour Misha Mike ,
Casino Rep nous a fourni des preuves suffisantes. Si vous souhaitez déposer une plainte auprès de leur licence de Curaçao, n'hésitez pas à le faire ICI .
-
- Répondu par
- misha mike
- à Jul 28, 22, 01:09:29 PM
- Sr. Newbie 15
- actif la dernière fois il y a environ 1 an
Pledoo Casino has a different license. The one you mentioned is not one of them. Their license certria@gaminglicences.com
The information that you were provided is not spelled out in any rule of the Pledoo casino. The casino is cheating you.Pledoo Casino a une licence différente. Celui que vous avez mentionné n’en fait pas partie. Leur licence certria@gaminglicences.com
Les informations qui vous ont été fournies ne sont précisées dans aucune règle du casino Pledoo. Le casino vous trompe.3.7/ 5
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