Hello Martha Prada,
They don't want to cooperate. We just got a reply from the casino support team. Namely, they can't share any info about players' accounts with a 3rd party.
"We appreciate your concern. However, please understand that we do not disclose any information about our players' accounts except to themselves. Kindly suggest the involved players to contact us using their registered email accounts. We thank you for your cooperation."
Unfortunately, there is nothing we can do to help you.
We consider this case unresolved.
Bonjour Martha Prada,
Ils ne veulent pas coopérer. Nous venons de recevoir une réponse de l'équipe d'assistance du casino. À savoir, ils ne peuvent partager aucune information sur les comptes des joueurs avec un tiers.
"Nous apprécions votre préoccupation. Cependant, veuillez comprendre que nous ne divulguons aucune information sur les comptes de nos joueurs, sauf à eux-mêmes. Veuillez suggérer aux joueurs concernés de nous contacter en utilisant leurs comptes de messagerie enregistrés. Nous vous remercions pour votre coopération."
Malheureusement, nous ne pouvons rien faire pour vous aider.
Nous considérons ce cas comme non résolu.