Dear Thomas,
I am very sorry that such situation has happened; however, after analysing the history of our communication, the Support Service employee suggested to perform the following refund procedure which you have agreed on: to charge up your balance in our casino as soon as possible. The employee asked you to create a payment request and specified that it would be processed immediately after creation. When you were registering at our casino, you agreed with the rules of the website, that all actions in your account perform at your own risk. At one time we have satisfied your refund request, the funds were returned to you. You clarified that you have gambling problems, but I have noticed your activity on this forum. You are addicted and continue to play. Perhaps you should ask for help. I can recommend such specialists to you:
GamCare is the leading recognized organization, which delivers consultations, advice and practical support in solving the problem of social consequences of gambling in Great Britain, you may visit at: www.gamcare.org.uk. Confidential hotline: 0845 6000 133.
Gamblers Anonymous is the community of men and women, who gathered in order to solve their own gambling problems and to help others to do the same. There are regional offices all over the world. Information about Gamblers Anonymous services at: www.gamblersanonymous.org.uk.
Gambling Therapy provides support and consults those who were adversely affected by gambling. Gambling therapy group members work both in Great Britain and abroad. The website at: www.gamblingtherapy.org.
Thanks for your understanding.
Sincerely yours,
Casino Columbus
Cher Thomas,
Je suis vraiment désolé qu'une telle situation se soit produite ; cependant, après avoir analysé l'historique de notre communication, l'employé du service d'assistance a suggéré d'effectuer la procédure de remboursement suivante sur laquelle vous avez convenu : recharger votre solde dans notre casino le plus rapidement possible. Le salarié vous a demandé de créer une demande de paiement et a précisé qu'elle serait traitée immédiatement après sa création. Lors de votre inscription sur notre casino, vous avez accepté les règles du site Web selon lesquelles toutes les actions effectuées sur votre compte sont effectuées à vos propres risques. Une fois que nous avons satisfait votre demande de remboursement, les fonds vous ont été restitués. Vous avez précisé que vous aviez des problèmes de jeu, mais j'ai remarqué votre activité sur ce forum. Vous êtes accro et continuez à jouer. Peut-être devriez-vous demander de l'aide. Je peux vous recommander de tels spécialistes :
GamCare est la principale organisation reconnue qui fournit des consultations, des conseils et un soutien pratique pour résoudre le problème des conséquences sociales du jeu en Grande-Bretagne. Vous pouvez visiter sur : www.gamcare.org.uk. Hotline confidentielle : 0845 6000 133.
Gamblers Anonymous est une communauté d'hommes et de femmes qui se sont rassemblés pour résoudre leurs propres problèmes de jeu et aider les autres à faire de même. Il existe des bureaux régionaux partout dans le monde. Informations sur les services Gamblers Anonymous sur : www.gamblersanonymous.org.uk.
Gambling Therapy fournit un soutien et consulte ceux qui ont été affectés négativement par le jeu. Les membres des groupes de thérapie par le jeu travaillent en Grande-Bretagne et à l’étranger. Le site Web à l'adresse : www.gamblingtherapy.org.
Merci pour votre compréhension.
Cordialement,
Casino Colomb