Hi,
on the 31/12/2016 I made a payout request for €2000,00 at Supernova casino.On 10/01/2017 I received €1000,00 via neteller and the remaining €1000,00 were credited back to my casino account (they told me due to my VIP level I can´t make more !!!!). So I made a new request for the remaining €1000,00 and got on the 30/01/2017 €150,00 and the remaining €850,00 were credited back to my casino account as well !!! So I made a new request for these €850,00 and after more than one week I asked Emma Edison from the finance departement when I will get fully paid.
Today I got following answers from Emma:
Dear Thomas,
Please be informed that your withdrawal request was cancelled, as
according to our Terms and Conditions if a player’s account remains
inactive (i.e. no bets placed etc) for a period of more than 30 days, we
are entitled to deny any pending withdrawal in place.
Best Regards,
Emma Edison
Finance Department
Supernova Casino
and after that mail:
Dear Thomas,
As per our previous email, your withdrawal request was cancelled, since
if a player’s account remains inactive (i.e. no bets placed etc) for a
period of more than 30 days, we are entitled to deny any pending
withdrawal in place.
Please also note that according to our Terms and Conditions,
documentation sent for account verification needs to be renewed
regularly. We would like to inform you that your account will be
temporarily suspended until all necessary up to date documentation is
received by us.
Thank you for your understanding and cooperation.
Best Regards,
Emma Edison
Finance Department
Supernova Casino
So in my eyes that Casino should be blacklisted at your forum - I think I will never get paid fully.
cheers
Thomas
schnuggi
schnuggi@aon.at
Salut,
le 31/12/2016, j'ai fait une demande de paiement de 2 000,00 € au casino Supernova. Le 10/01/2017, j'ai reçu 1 000,00 € via neteller et les 1 000,00 € restants ont été recrédités sur mon compte casino ( ils m'ont dit qu'en raison de mon niveau VIP, je ne pouvais pas gagner plus !!!!). J'ai donc fait une nouvelle demande pour les 1000,00€ restants et j'ai reçu le 30/01/2017 150,00€ et les 850,00€ restants ont également été recrédités sur mon compte casino !!! J'ai donc fait une nouvelle demande pour ces 850,00 € et après plus d'une semaine j'ai demandé à Emma Edison du service financier quand je serai entièrement payé.
Aujourd'hui, j'ai reçu les réponses suivantes d'Emma :
Cher Thomas,
Veuillez être informé que votre demande de retrait a été annulée, car
conformément à nos Conditions générales si le compte d'un joueur reste
inactif (c'est-à-dire aucun pari placé, etc.) pendant une période de plus de 30 jours, nous
ont le droit de refuser tout retrait en attente sur place.
Cordialement,
Emma Edison
Département financier
Casino Supernova
et après ce mail :
Cher Thomas,
Conformément à notre précédent e-mail, votre demande de retrait a été annulée, car
si le compte d'un joueur reste inactif (c'est-à-dire aucun pari placé, etc.) pendant une période
période de plus de 30 jours, nous sommes en droit de refuser tout
retrait en place.
Veuillez également noter que conformément à nos conditions générales,
les documents envoyés pour la vérification du compte doivent être renouvelés
régulièrement. Nous tenons à vous informer que votre compte sera
temporairement suspendu jusqu'à ce que tous les documents nécessaires à jour soient
reçu par nous.
Merci de votre compréhension et de votre coopération.
Cordialement,
Emma Edison
Département financier
Casino Supernova
Donc, à mes yeux, ce casino devrait être mis sur liste noire sur votre forum – je pense que je ne serai jamais entièrement payé.
acclamations
Thomas
schnuggi
schnuggi@aon.at