Hello.
For the past two months, I have been struggling to verify my account with Wildz Casino. I have successfully been able to verify my ID, address, and proof of payment method ownership and identity. However due to the type of bank account payments are being sent to, I am unable to fully verify my account. I have reached out to Wildz customer service many times to inform them about my situation, but they continue to disregard what I am saying, and repeatedly ask for the same information that I have told them I am unable to provide. Can someone please help me resolve this issue with Wildz, so I can successfully withdraw my $100 worth of winnings?
My screen name is "Matthew" and my account username is: matthewdsouza17@gmail.com
Thank you!
Bonjour.
Depuis deux mois, j'ai du mal à vérifier mon compte sur Wildz Casino. J'ai réussi à vérifier ma pièce d'identité, mon adresse et la preuve de propriété et d'identité du moyen de paiement. Cependant, en raison du type de compte bancaire vers lequel les paiements sont envoyés, je ne suis pas en mesure de vérifier entièrement mon compte. J'ai contacté le service client de Wildz à plusieurs reprises pour les informer de ma situation, mais ils continuent de ignorer ce que je dis et demandent à plusieurs reprises les mêmes informations que celles que je leur ai dit que je ne suis pas en mesure de fournir. Quelqu'un peut-il m'aider à résoudre ce problème avec Wildz, afin que je puisse retirer avec succès mes 100 $ de gains ?
Mon pseudo est "Matthew" et le nom d'utilisateur de mon compte est : matthewdsouza17@gmail.com
Merci!