Hi LadyEnygma,
The casino looked into your account and informed us that you did make a deposit which you lost, then you claimed a free bonus and lost. Then you went on to claim another free bonus (making it the second free bonus) and won.
Now as per the casino’s Terms and Conditions - Section 8.4.1
A player is only permitted to claim one free bonus offer on their casino account, where no deposit is required. This includes free money offers and free spins offers. Should a player claim more than one free bonus offer (in succession without making a purchase at the specific casino in question), any winnings generated from this bonus will be null and void.
The withdrawal was not approved as Player is in violation of the Casino’s Terms and Conditions.
However, if you want to talk to them directly they can arrange a call with their Support Managers who can further explain it to you.
Bonjour LadyEnygma,
Le casino a examiné votre compte et nous a informé que vous avez effectué un dépôt que vous avez perdu, puis que vous avez réclamé un bonus gratuit et perdu. Ensuite, vous avez réclamé un autre bonus gratuit (ce qui en fait le deuxième bonus gratuit) et vous avez gagné.
Maintenant, conformément aux conditions générales du casino - Section 8.4.1
Un joueur n'est autorisé à réclamer qu'une seule offre de bonus gratuit sur son compte de casino, où aucun dépôt n'est requis. Cela inclut les offres d’argent gratuit et les offres de tours gratuits. Si un joueur réclame plus d'une offre de bonus gratuit (à la suite sans effectuer d'achat dans le casino spécifique en question), tous les gains générés par ce bonus seront nuls et non avenus.
Le retrait n'a pas été approuvé car le joueur enfreint les conditions générales du casino.
Cependant, si vous souhaitez leur parler directement, ils peuvent organiser un appel avec leurs responsables du support qui pourront vous expliquer davantage.