Hi Guys,
Betcave Review
My name is David Boulette I'm the manager at the Betcave Casino. My goal here is to give all our players nothing but the best customer service. If there is anything you need just let me know. If you need an answer fast you can email me at dave@betcave.net and I will be at your service:)
Sujet d'assistance et de plaintes du casino Betcave
- Créé par
- betcave
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
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- Créé par
- betcave
- à Jan 26, 11, 01:16:52 AM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Original Traduction traduit parSalut les gars,
Revue Betcave
Je m'appelle David Boulette et je suis le manager du Casino Betcave. Mon objectif ici est de donner à tous nos joueurs le meilleur service client. Si vous avez besoin de quelque chose, faites-le-moi savoir. Si vous avez besoin d'une réponse rapide, vous pouvez m'envoyer un e-mail à dave@betcave.net et je serai à votre service :) -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Jan 26, 11, 02:41:10 AM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
welcome to LCB,
I signed up with betcave couple weeks ago. I took 100 free & 30 minute promo, didn't win and I planed to deposit with betcave later on, but a day later, my account was flagged across rival casinos, I now have "no promotions available" at betcave. Several rival casinos lifted the ban, and gave me the promotions back because I was a loyal depositor there. I'm just wondering if you can grant me back the promotions at betcave. Thanks
username is taaadaaahhh.bienvenue à LCB,
Je me suis inscrit sur Betcave il y a quelques semaines. J'ai pris 100 promotions gratuites et 30 minutes, je n'ai pas gagné et j'avais prévu de déposer avec betcave plus tard, mais un jour plus tard, mon compte a été signalé dans des casinos concurrents, je n'ai maintenant "aucune promotion disponible" sur betcave. Plusieurs casinos rivaux ont levé l'interdiction et m'ont rendu les promotions parce que j'y étais un déposant fidèle. Je me demande simplement si vous pouvez me redonner les promotions chez betcave. Merci
le nom d'utilisateur est taaadaaahhh. -
- Répondu par
- kirkoala
- à Jan 26, 11, 01:05:22 PM
- Full Member 101
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
hi david my username in betcave is kirkoala70.... I joined you but I've never even had a promotion ... even that of the signup bonus ... I do not correct
salut david mon nom d'utilisateur dans betcave est kirkoala70.... je t'ai rejoint mais je n'ai même jamais eu de promotion... même celle du bonus d'inscription... je ne corrige pas
-
- Répondu par
- kirkoala
- à Jan 26, 11, 03:49:18 PM
- Full Member 101
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
thanks for the promotion ... I do not know how to pass the second stage ... Am I eligible to do so but I do not know if I have to do first deposit .... how can I do?
merci pour la promotion... Je ne sais pas comment passer la deuxième étape... Suis-je éligible pour le faire mais je ne sais pas si je dois faire un premier dépôt.... comment puis-je faire ?
-
- Répondu par
- betcave
- à Jan 26, 11, 06:51:53 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hey Taaadaa,
I have made you bonus eligible and gave you some promos.
Good Luck!Salut Taaadaa,
Je vous ai rendu éligible au bonus et je vous ai offert des promotions.
Bonne chance! -
- Répondu par
- betcave
- à Jan 26, 11, 06:55:33 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hey Kirkoala,
This is a multi-stage promo. You have completed the first stage. So now If you make a deposit your winnings of $110 will be transfered to your real account.
Good LuckSalut Kirkoala,
Il s'agit d'une promotion en plusieurs étapes. Vous avez terminé la première étape. Alors maintenant, si vous effectuez un dépôt, vos gains de 110 $ seront transférés sur votre compte réel.
Bonne chance -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Jan 26, 11, 07:27:21 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
thanks so much
I'm about to deposit to betcave now.
Have another question thou. are casino lust and betcave sisters? because I did registered with casino lust as well and on header of casino lust sign up email, starting as betcave also. And if casino lust is a sister casino, could you also make me eligible for bonuses as well? username at casino lust is riceman.
thanks
Hey Taaadaa,
I have made you bonus eligible and gave you some promos.
Good Luck!
Merci beaucoup
Je suis sur le point de déposer pour betcave maintenant.
Tu as une autre question. la luxure du casino et la caverne sont-elles des sœurs ? parce que je me suis également inscrit sur Casino Lust et sur l'en-tête de l'e-mail d'inscription de Casino Lust, commençant également par Betcave. Et si Casino Lust est un casino frère, pourriez-vous également me rendre éligible aux bonus ? Le nom d'utilisateur au casino Lust est Riceman.
merci
Salut Taaadaa,
Je vous ai rendu éligible au bonus et je vous ai offert des promotions.
Bonne chance!0.5/ 5
-
- Répondu par
- betcave
- à Jan 26, 11, 08:45:36 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
The casinos share common owners I believe however they have a different person running the day to day operations. I will send them an email for you.
Cheers,
DaveJe crois que les casinos partagent des propriétaires communs, mais ils ont une personne différente qui gère les opérations quotidiennes. Je leur enverrai un email pour vous.
Acclamations,
Dave -
- Répondu par
- kirkoala
- à Jan 27, 11, 03:28:05 AM
- Full Member 101
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I need to deposit without doing anything?I must first warn chat?
Je dois déposer sans rien faire ? Je dois d'abord avertir le chat ?
-
- Répondu par
- bonusroundplease
- à Jan 27, 11, 08:56:10 AM
- Super Hero 1103
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Welcome aboard Betcave rep! Just knowing you are here I will make my first deposit there today! You have no ideal the importance and impact it makes on a casino when a casino rep is a active member on this forum! Thanks for you post. cnolley
Bienvenue à bord du représentant Betcave ! Sachant simplement que vous êtes ici, j'y effectuerai mon premier dépôt aujourd'hui ! Vous n’avez aucune idée de l’importance et de l’impact que cela a sur un casino lorsqu’un représentant de casino est un membre actif sur ce forum ! Merci pour votre message. cnolley
-
- Répondu par
- betcave
- à Jan 27, 11, 03:40:20 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
No you are good to go, deposit and play away:)
Non, vous êtes prêt à partir, à déposer et à jouer :)
-
- Répondu par
- betcave
- à Jan 27, 11, 03:42:47 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
That's great news:) I aim to please having direct feedback from players is the best way for me to improve our casino!
C'est une excellente nouvelle :) Mon objectif est de faire plaisir. Avoir des commentaires directs des joueurs est le meilleur moyen pour moi d'améliorer notre casino !
-
- Répondu par
- Slotbeuker
- à Jan 28, 11, 12:07:41 AM
- Hero Member 541
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi David!
First, welcome to LCB, its great having a rep here, it always raises the level of trust we have in a casino.
I have a question, as I'm a bit worried to see that players from my country (The Netherlands) are no longer allowed to sign up at the new Rival casinos, also not at Betcave.
I'm also dissapointed ofcourse..
Is this new Rival policy, and will we soon get banned from all Rivals, also the ones where we already have an account?
That would be a REAL bummer, cuz I love the games!!
Thanks in advance!!Salut David!
Tout d’abord, bienvenue chez LCB, c’est génial d’avoir un représentant ici, cela augmente toujours le niveau de confiance que nous avons dans un casino.
J'ai une question, car je suis un peu inquiet de voir que les joueurs de mon pays (les Pays-Bas) ne sont plus autorisés à s'inscrire dans les nouveaux casinos Rival, ni sur Betcave non plus.
Je suis aussi déçu bien sûr..
Est-ce une nouvelle politique de Rival, et serons-nous bientôt bannis de tous les Rivals, y compris ceux pour lesquels nous avons déjà un compte ?
Ce serait vraiment décevant, parce que j'adore les jeux !!
Merci d'avance!! -
- Répondu par
- betcave
- à Jan 28, 11, 11:17:06 AM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I will have to check into this for you. Currently we are blocking players from your region. I think it might be a legal decision but I will get confirmation. If I can get our lawyers to sign off on it I can open your country up to Betcave.
All the best,
DavidJe vais devoir vérifier ça pour vous. Nous bloquons actuellement les joueurs de votre région. Je pense que cela pourrait être une décision judiciaire mais j'obtiendrai une confirmation. Si je peux obtenir l'approbation de nos avocats, je pourrai ouvrir votre pays à Betcave.
Tous mes vœux,
David -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Jan 28, 11, 02:02:29 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
I remembered betcave had 100 free & 30 min plus 100% welcome bonus when I first signed up. I claimed 111 & 30 min couple days ago and now I have "new promotions are coming soon". So, if we take the multi stage promo, we cannot have the welcome bonus anymore?
username is taaadaaahhh
thanksJe me souviens que Betcave avait 100 minutes gratuites et 30 minutes plus un bonus de bienvenue de 100 % lors de ma première inscription. J'ai réclamé 111 et 30 minutes il y a quelques jours et maintenant j'ai "de nouvelles promotions arrivent bientôt". Donc, si on prend la promo multi-étapes, on ne peut plus avoir le bonus de bienvenue ?
le nom d'utilisateur est taaadaaahhh
merci -
- Répondu par
- betcave
- à Jan 28, 11, 10:52:16 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I gave you another deposit match promo:)
DaveJe vous ai offert une autre promotion de correspondance sur dépôt :)
Dave -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Feb 09, 11, 09:34:44 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
you heard anything from them yet?
thanks
The casinos share common owners I believe however they have a different person running the day to day operations. I will send them an email for you.
Cheers,
Dave
tu as déjà eu des nouvelles d'eux ?
merci
Je crois que les casinos partagent des propriétaires communs, mais ils ont une personne différente qui gère les opérations quotidiennes. Je leur enverrai un email pour vous.
Acclamations,
Dave -
- Répondu par
- betcave
- à Feb 10, 11, 12:07:01 AM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I was just told that you are good to go on that casino as well:)
On m'a juste dit que tu étais prêt à aller sur ce casino aussi :)
-
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Feb 10, 11, 05:53:46 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
yesterday I checked and saw a message "New promotions are coming soon", and I just checked today and saw "no promotions available".
Would you please contact casino lust again?
thankshier, j'ai vérifié et j'ai vu un message "De nouvelles promotions arrivent bientôt", et je viens de vérifier aujourd'hui et j'ai vu "aucune promotion disponible".
Pourriez-vous s'il vous plaît recontacter Casino Lust ?
merci0.5/ 5
-
- Répondu par
- betcave
- à Feb 11, 11, 12:25:58 AM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
You should have a $300 Free promo now.
Vous devriez avoir une promotion gratuite de 300 $ maintenant.
-
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Feb 11, 11, 04:17:18 AM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
David,
I really appreciate all the help you have done for me lately, without you I wouldn't have my promotions back with betcave and casino lust, but I need your help once again. After I made my first deposit with casino lust and before I played, the message "no promotions available" came up again. I just want to make sure I am eligible for bonus so whenever they have promo, I will be notified.
many thanksDavid,
J'apprécie vraiment toute l'aide que vous m'avez apportée ces derniers temps, sans vous, je n'aurais pas récupéré mes promotions avec Betcave et Casino Lux, mais j'ai encore une fois besoin de votre aide. Après avoir effectué mon premier dépôt avec Casino Lust et avant de jouer, le message « aucune promotion disponible » est revenu. Je veux juste m'assurer que je suis éligible au bonus, donc chaque fois qu'ils auront une promotion, je serai averti.
merci beaucoup0.5/ 5
-
- Répondu par
- everyone
- à Feb 11, 11, 08:18:37 AM
- Full Member 135
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
betcave thanks for help from PM
+1 for betcavebetcave merci pour l'aide du PM
+1 pour Betcave -
- Répondu par
- TAAADAAA
- à Feb 11, 11, 08:59:02 PM
- Superstar Member 5873
- actif la dernière fois il y a environ 6 mois
update: my casino lust acct is now eligible for bonus again,
thanks Davidmise à jour : mon compte Casino Lust est désormais à nouveau éligible au bonus,
merci David0.5/ 5
-
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 22, 11, 09:16:48 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Good Evening,
Made playthrough with my account, chillymellow, but there are ZERO withdrawal methods available. Hmmmm... Any suggestions how to request a withdrawal?
thanks,
chillymellowBonne soirée,
J'ai joué avec mon compte, chillymellow, mais il existe des méthodes de retrait ZÉRO disponibles. Hmmmm... Des suggestions pour demander un retrait ?
merci,
froid et doux -
- Répondu par
- betcave
- à Apr 22, 11, 09:27:14 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
I suggest you contact support and request a "Usemywallet Invitation". With the latest of the payment processor seizures we are being cautious with the processors we have left.
CheersJe vous suggère de contacter le support et de demander une "Invitation Usemywallet". Avec les dernières saisies des processeurs de paiement, nous sommes prudents avec les processeurs qui nous restent.
Acclamations -
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 22, 11, 09:43:04 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Thanks, and I understand your cautiion. I already have a QT account though. I'll check with support and see if there's something else I can do.
Merci et je comprends votre prudence. Mais j'ai déjà un compte QT. Je vais vérifier auprès du support et voir si je peux faire autre chose.
-
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 23, 11, 01:28:11 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Well, this really bites. Here is the response from Support at BetCave:
Following up on your email. We regret to inform you that due to the US government involvement inonline gambling and not permitting citizens from the USA to gambleOnline we are currently unable to accept U.S. customers to register,deposit and play at the casino. Because of this, combined with the fact that you have played and won ona free bonus, it would not be possible to withdraw the balance in youraccount. Existing player accounts may be closed due to this in the near future. Our apologies for the inconvenience. If you have any further questions, please don't hesitate to contact usagain. Sincerely,Bet Cave Customer ServiceEh bien, ça mord vraiment. Voici la réponse du support de BetCave :
Suite à votre email. Nous avons le regret de vous informer qu'en raison de l'implication du gouvernement américain dans le jeu en ligne et de l'interdiction pour les citoyens américains de jouer en ligne, nous ne sommes actuellement pas en mesure d'accepter que les clients américains s'inscrivent, déposent et jouent au casino. Pour cette raison, combinée au fait que vous avez joué et gagné sur un bonus gratuit, il ne serait pas possible de retirer le solde de votre compte. Les comptes de joueurs existants pourraient être fermés pour cette raison dans un avenir proche. Nous nous excusons pour le désagrément. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter à nouveau. Cordialement, Service client de Bet Cave -
- Répondu par
- betcave
- à Apr 23, 11, 01:32:36 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
You got to love canned generic replies like that.
Have you ever deposited at betcave before? Let me see what I can do for you.
DaveVous devez aimer les réponses génériques standard comme celle-là.
Avez-vous déjà déposé sur betcave auparavant ? Laissez-moi voir ce que je peux faire pour vous.
Dave -
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 23, 11, 01:46:17 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
No, Dave, I haven't, but not just because I didn't want to. I haven't been able to get money into my QT lately - they won't take it from my bank, and I have one card that expired and now has a replacement with a different expiration date and need to send in a new CC form to them with the new info, and hope that, with things as they are, they'll accept it. It's been tough as nails to deposit anywhere. Especially as strapped for cash as I am anyway.
I have enjoyed playing at Bet Cave, and tried with some multi-stage bonuses, but ended up with like $6 and $4 after playthrough, and didn't see how I could deposit $25 to go to the second stage when all I could withdraw was the amount of the bonus... you know? I pretty much stick to rival casinos, as they've always allowed me to win, then deposit to withdraw. I don't mind depositing, and, right at the moment, have a little money to do so, I just was really skeptical about putting money in and not being able to get it out. Rightly so, I guess.
But I do appreciate anything you can do. It makes an American woman so sad...Non, Dave, je ne l'ai pas fait, mais pas seulement parce que je ne le voulais pas. Je n'ai pas pu mettre d'argent sur mon QT ces derniers temps - ils ne le prendront pas de ma banque, et j'ai une carte qui a expiré et j'ai maintenant une carte de remplacement avec une date d'expiration différente et je dois envoyer un nouveau formulaire CC avec les nouvelles informations, et j'espère que, dans l'état actuel des choses, ils l'accepteront. Il a été difficile de le déposer n'importe où. Surtout aussi à court d’argent que je le suis de toute façon.
J'ai aimé jouer sur Bet Cave et essayé avec des bonus en plusieurs étapes, mais je me suis retrouvé avec 6 $ et 4 $ après le jeu, et je ne voyais pas comment je pourrais déposer 25 $ pour passer à la deuxième étape alors que tout ce que je pouvais retirer était le montant du bonus... vous savez ? Je m'en tiens plutôt aux casinos concurrents, car ils m'ont toujours permis de gagner, puis de déposer pour retirer. Cela ne me dérange pas de déposer et, pour le moment, j'ai un peu d'argent pour le faire, j'étais juste très sceptique quant à l'idée d'investir de l'argent et de ne pas pouvoir le retirer. À juste titre, je suppose.
Mais j'apprécie tout ce que vous pouvez faire. Cela rend une Américaine si triste... -
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 27, 11, 07:17:27 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Dave, have you found anything that you can do for me? It's not my fault the casino removed all of the processors from my account. It's not like there was a requirement to make a deposit before playing. BetCave gave out the free chip I played with, and made the rules for playthrough, which I achieved, and then they made it impossible for me to cash out. They didn't give me any opportunity to deposit, and it wasn't required. I have a QT account to which they could send my funds.
They say American players can no longer be accepted to register, deposit, and play. I'm not asking for any of that, and I have had an account for some time now. I'm not trying to register and play. And what is wrong with playing and winning on a free chip???
What are you going to do to those players still depositing and who might win a free chip in one of your contests or that you have posted? Is BetCave going to stop them from withdrawing as well?
I have used QT at Rival casinos before, no issues. But BetCave is not allowing me to use it because .... why?? I'm not a "new" player. There was no requirement of depositing to play the chip. Is my money going to sit there until US legalizes depositing and withdrawing electronically? Even the poker sites are starting to let their members withdraw their funds. I did nothing wrong, and I don't accept the reasons for not allowing me to withdraw. They simply do not apply to me as explained in the email. Any progress on my behalf?Dave, as-tu trouvé quelque chose que tu puisses faire pour moi ? Ce n'est pas de ma faute si le casino a supprimé tous les processeurs de mon compte. Ce n’est pas comme s’il était obligatoire d’effectuer un dépôt avant de jouer. BetCave a distribué le jeton gratuit avec lequel j'ai joué et a établi les règles de jeu, ce que j'ai réalisé, puis ils m'ont rendu impossible l'encaissement. Ils ne m'ont donné aucune possibilité de déposer, et ce n'était pas obligatoire. J'ai un compte QT sur lequel ils pourraient envoyer mes fonds.
Ils disent que les joueurs américains ne peuvent plus être acceptés pour s'inscrire, déposer et jouer. Je ne demande rien de tout cela et j'ai un compte depuis un certain temps déjà. Je n'essaie pas de m'inscrire et de jouer. Et qu'y a-t-il de mal à jouer et à gagner avec un jeton gratuit ???
Qu'allez-vous faire aux joueurs qui déposent encore et qui pourraient gagner un jeton gratuit dans l'un de vos concours ou que vous avez posté ? BetCave va-t-il également les empêcher de se retirer ?
J'ai déjà utilisé QT dans les casinos Rival, aucun problème. Mais BetCave ne me permet pas de l'utiliser parce que... pourquoi ?? Je ne suis pas un "nouveau" joueur. Il n’y avait aucune obligation de dépôt pour jouer au jeton. Mon argent va-t-il rester là jusqu'à ce que les États-Unis légalisent les dépôts et les retraits par voie électronique ? Même les sites de poker commencent à permettre à leurs membres de retirer leurs fonds. Je n'ai rien fait de mal et je n'accepte pas les raisons pour lesquelles je ne me suis pas autorisé à me retirer. Ils ne s'appliquent tout simplement pas à moi, comme expliqué dans l'e-mail. Des progrès en mon nom ? -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 30, 11, 05:22:34 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Dave
the first time I joined at Lust, some months ago. I played the free hour and won my bonus. Then, just to know something more, I talked with the chat and...da dan I was told that my Country too cannot have promotion causing "abusers".Italy. Do you give the same answer to all players, from the Netherlands to Italy ?
So I left cause also the chat girl was really unkind
Today I find this promo into my email
99 frre for 33 minutes
I download the casino and read terms.Multi stage.MAx bonus 198, depositing 25, PT 26 x, max cashable 2xbonus. Ok?
It sounds good, I don't like Rival, but it's a good opportunity to know better.
Well I get 189 from the primary, ok?
Then it appears a message "your balance was reduced to 89"
So , even if I was intentioned to deposit, I was thinking that a casino changing rules in few minutes it's not so sure...maybe they change the wagering on run...
What about? any explanation?
Thankssalut Dave
la première fois que j'ai rejoint Lust, il y a quelques mois. J'ai joué l'heure gratuite et gagné mon bonus. Ensuite, juste pour en savoir plus, j'ai parlé avec le chat et...da dan, on m'a dit que mon pays aussi ne pouvait pas avoir de promotion provoquant des "abuseurs".L'Italie. Donnez-vous la même réponse à tous les acteurs, des Pays-Bas à l'Italie ?
Alors je suis parti parce que la chat girl était vraiment méchante.
Aujourd'hui, je trouve cette promo dans mon email
99 frères pendant 33 minutes
Je télécharge le casino et lis les termes. Multi-étapes. Bonus MAx 198, dépôt 25, PT 26 x, bonus encaissable maximum 2x. D'accord?
Ça a l'air bien, je n'aime pas Rival, mais c'est une bonne occasion de mieux savoir.
Eh bien, je reçois 189 de la primaire, d'accord ?
Ensuite, il apparaît un message "votre solde a été réduit à 89"
Donc, même si j'avais l'intention de déposer, je pensais qu'un casino changeait les règles en quelques minutes, ce n'est pas si sûr... peut-être qu'ils changent les mises en courant...
Qu'en est-il de? une explication ?
Merci -
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 30, 11, 06:19:43 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Funny thing, I got the same email, but from Casino Lust. I see they are still offering me promotions, though I never have had the chance to deposit.
And guess what, the second stage requires a deposit. And guess what else? There are NO deposit methods. Or withdrawal- no processors at all. You know I am from the USA and you know you won't give me a processor so why torture me with promotions that aren't worth the paper on which they are written? (lol)
I think I've been nice, and patient, maybe I'm wrong. Why is this group of casinos promising promotions that, once complete, are impossible to cashout or to fulfill the second stage requirement of depositing? That's just wrong and frankly I'm surprised more members aren't rallying to try to get Bet Cave and Casino Lust to honor their own rules and pay their players as they should.
I'm also disappointed, Dave, that you haven't gotten back with me at all in the past week other than to say Bet Cave's email was generic and to make fun of the casino for sending it to me and to promise you would see what you could do. You could have at least pm'ed or posted to say they aren't ever going to pay me. Just my opinion...C'est drôle, j'ai reçu le même email, mais de Casino Lust. Je vois qu'ils me proposent toujours des promotions, même si je n'ai jamais eu la possibilité de déposer.
Et devinez quoi, la deuxième étape nécessite une caution. Et devinez quoi d'autre ? Il n’existe AUCUNE méthode de dépôt. Ou retrait – pas de processeurs du tout. Vous savez que je viens des USA et vous savez que vous ne me donnerez pas de processeur alors pourquoi me torturer avec des promotions qui ne valent pas le papier sur lequel elles sont écrites ? (mdr)
Je pense que j'ai été gentil et patient, peut-être que je me trompe. Pourquoi ce groupe de casinos promet-il des promotions qui, une fois terminées, sont impossibles à encaisser ou à remplir la deuxième étape du dépôt ? C'est tout simplement faux et franchement, je suis surpris que davantage de membres ne se mobilisent pas pour essayer d'amener Bet Cave et Casino Lust à respecter leurs propres règles et à payer leurs joueurs comme ils le devraient.
Je suis également déçu, Dave, que vous ne m'ayez pas répondu du tout au cours de la semaine dernière, sauf pour dire que l'e-mail de Bet Cave était générique et pour vous moquer du casino pour me l'avoir envoyé et pour promettre que vous le verriez. ce que tu pourrais faire. Vous auriez pu au moins envoyer un message privé ou poster pour dire qu'ils ne me paieront jamais. Juste mon avis...0.5/ 5
-
- Répondu par
- Melody
- à Apr 30, 11, 07:04:03 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Funny thing, I got the same email, but from Casino Lust. I see they are still offering me promotions, though I never have had the chance to deposit.
In fact I was talking about Lust
C'est drôle, j'ai reçu le même email, mais de Casino Lust. Je vois qu'ils me proposent toujours des promotions, même si je n'ai jamais eu la possibilité de déposer.
En fait je parlais de Luxure0.5/ 5
-
- Répondu par
- chillymellow
- à Apr 30, 11, 07:50:08 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Yes, I realized that after I posted, I hope that you get an answer soon and that they will straighten things out for you. I definitely would like to see both of these casinos do well and do right by their customers.
Oui, j'ai réalisé qu'après avoir posté, j'espère que vous obtiendrez bientôt une réponse et qu'ils arrangeront les choses pour vous. J’aimerais vraiment voir ces deux casinos réussir et agir correctement envers leurs clients.
-
- Répondu par
- Dipity
- à May 01, 11, 02:31:40 PM
- Full Member 103
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi there Dave.
I enjoyed playing at Bet Cave, and did manage to cashout. For anyone wondering, they do actually pay (it comes to something when you have to confirm that a Casino does actually payout winnings, but thats the world we live in today, I guess).
Took 3 working days per withdrawal, and it was in my moneybookers. Documents were verified within hours too
So - I do actually have one question. I have a promotion available to me with Betcave, and it's a 100% deposit match, which is fine and dandy. However, my normal deposit is 25-50 euros. If I take the 100% match, even on a deposit of 50 - max cashout is ONLY 3x the bonus...making it a max cashout of 150 eur.
Oh, and I too have the 'no promotions available' message showing at Casino Lust - not sure if this is because there actually aren't any promotions, or if I'm restricted from them!
Is it possible to look into your promotions? Other than that, keep up the good work with the document processing and payouts!
Cheers, Dipity.Salut Dave.
J'ai aimé jouer sur Bet Cave et j'ai réussi à encaisser. Pour tous ceux qui se posent la question, ils paient réellement (cela arrive à quelque chose quand vous devez confirmer qu'un casino verse réellement des gains, mais c'est le monde dans lequel nous vivons aujourd'hui, je suppose).
Cela prenait 3 jours ouvrables par retrait, et c'était dans mon moneybookers. Les documents ont également été vérifiés en quelques heures
Donc, j'ai en fait une question. J'ai une promotion à ma disposition avec Betcave, et c'est une correspondance de dépôt de 100 %, ce qui est très bien. Cependant, mon dépôt normal est de 25 à 50 euros. Si je prends la correspondance à 100 %, même sur un dépôt de 50, le retrait maximum est SEULEMENT 3x le bonus... ce qui en fait un retrait maximum de 150 euros.
Oh, et moi aussi, j'ai le message « aucune promotion disponible » qui s'affiche sur Casino Lust - je ne sais pas si c'est parce qu'il n'y a en fait aucune promotion, ou si je n'en suis pas autorisé !
Est-il possible de consulter vos promotions ? En dehors de cela, continuez votre bon travail avec le traitement des documents et les paiements !
Bravo, Dipity.0.5/ 5
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- Répondu par
- chillymellow
- à May 01, 11, 02:52:46 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
For others wondering, sometimes they *don't* actually pay.
I'd love to come back and report that I was wrong!Pour d'autres qui se demandent, parfois ils ne paient *pas* réellement.
J'aimerais revenir et signaler que j'avais tort ! -
- Répondu par
- Dipity
- à May 01, 11, 03:46:45 PM
- Full Member 103
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
For others wondering, sometimes they *don't* actually pay.
I'd love to come back and report that I was wrong!
Have you not been paid by Bet Cave?
Pour d'autres qui se demandent, parfois ils ne paient *pas* réellement.
J'aimerais revenir et signaler que j'avais tort !
Vous n'avez pas été payé par Bet Cave ? -
- Répondu par
- chillymellow
- à May 01, 11, 05:45:09 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
well, yes, scroll up a bit. the issue is still not resolved since Dave said he would get back to me, and hasn't been able to yet. Just awaiting final notice. Hopefully it can be amicably resolved.
eh bien, oui, remontez un peu. le problème n'est toujours pas résolu puisque Dave a dit qu'il me recontacterait, et il n'a pas encore pu le faire. J'attends juste l'avis final. Espérons que cela puisse être résolu à l’amiable.
-
- Répondu par
- betcave
- à May 02, 11, 06:55:58 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Chillymellow,
The problem I am facing is our US facing processors are only available to US players who have made a deposit in the past. Since you have never made a deposit there are no cashout options for you. We currently are hard at work coming up with a solution for all US players. This will allow players to play and deposit without any problems. I appologize for the delay with this but our legal team is being extra cautious due to what happened April 15th.
Best,
DaveSalut Chillymellow,
Le problème auquel je suis confronté est que nos processeurs américains ne sont disponibles que pour les joueurs américains qui ont effectué un dépôt dans le passé. Puisque vous n’avez jamais effectué de dépôt, aucune option de retrait ne s’offre à vous. Nous travaillons actuellement dur pour trouver une solution pour tous les joueurs américains. Cela permettra aux joueurs de jouer et de déposer sans aucun problème. Je m'excuse pour le retard, mais notre équipe juridique est extrêmement prudente en raison de ce qui s'est passé le 15 avril.
Meilleur,
Dave -
- Répondu par
- betcave
- à May 02, 11, 07:03:59 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Melody,
This is the way multistage promotions work. Once the time limit is up on stage 1 of the promo your balance is reduced. Once you activate stage 2 by making a deposit your account would have been credited your bonus amount. I've noticed a few others have been confused with this process. I'll see if Rival can think of a better way of doing this multi stage promos.
Best,
DaveSalut Mélodie,
C’est ainsi que fonctionnent les promotions à plusieurs étapes. Une fois le délai écoulé lors de l'étape 1 de la promotion, votre solde est réduit. Une fois que vous aurez activé l’étape 2 en effectuant un dépôt, votre compte aura été crédité du montant de votre bonus. J'ai remarqué que quelques autres personnes ont été confondues avec ce processus. Je vais voir si Rival peut penser à une meilleure façon de faire ces promos en plusieurs étapes.
Meilleur,
Dave -
- Répondu par
- chillymellow
- à May 02, 11, 07:10:14 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Dave, thanks so much for the reply. I am hoping that this means my balance is safe there until such time as a processor is available for the US again? I'll be happy with that, if that is the case and I know it is difficult for the casino at this time. It's difficult for me as well, but knowing I have my winnings safely banked for future distribution would make me feel tons better!
I hope you can bring QT back as an option for me as I have funds there so that I can deposit in case I really do need to deposit first. And for everyone's sake, just hoping you get some method for withdrawals and deposits soon.
thanks again!Dave, merci beaucoup pour la réponse. J'espère que cela signifie que mon solde y est en sécurité jusqu'à ce qu'un processeur soit à nouveau disponible pour les États-Unis ? J'en serai content, si tel est le cas et je sais que c'est difficile pour le casino en ce moment. C'est difficile pour moi aussi, mais savoir que mes gains sont mis en banque en toute sécurité pour une distribution future me ferait me sentir bien mieux !
J'espère que vous pourrez ramener QT comme option pour moi, car j'ai des fonds là-bas pour pouvoir déposer au cas où j'aurais vraiment besoin de déposer en premier. Et pour le bien de tous, j’espère simplement que vous disposerez bientôt d’une méthode de retrait et de dépôt.
Merci encore! -
- Répondu par
- betcave
- à May 02, 11, 07:13:46 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Yes your balance is absolutely safe until we get a processor in place.
Best,
DaveOui, votre solde est absolument en sécurité jusqu'à ce qu'un processeur soit mis en place.
Meilleur,
Dave -
- Répondu par
- Melody
- à May 02, 11, 07:52:22 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Melody,
This is the way multistage promotions work. Once the time limit is up on stage 1 of the promo your balance is reduced. Once you activate stage 2 by making a deposit your account would have been credited your bonus amount. I've noticed a few others have been confused with this process. I'll see if Rival can think of a better way of doing this multi stage promos.
Best,
Dave
Beg your pardon Dave, but I can still read, at all.It was written the pt (99free, 33 minutes and 0,50 wager) and the max bonus was 198, for sure. I think it's better if we begin to make screen about these promo. Well, I met the wager and had a 189.When I logged in again I found it was reduced to 89, have to deposit 25 as written before and wager 26 x, max cash out 2x bonus.It'snt the first time it happens something similar, so pls, I know the rules and I read every time all.It was curious even that 198...but with the balance avoided of 100 I didn't think to play, feeling quite unsure. I reported it also into an italian forum, so I know what I'm talking about in real time
"Hello Cxxx,
You have just been given up to $99 and 33 minutes Free! To claim see the cashier and select the "$99 Free" promo. ALL games are allowed in this promo!
CasinoLust Management
*note your username is: cxxxxx
facendo poi il download in cassa c'era
son arrivata a 189,c'era scritto che il massimo era 198
son rientrata ora e me li han ridotti a 89" This is italian but it's written the same things I reported here.
Sorry
Salut Mélodie,
C’est ainsi que fonctionnent les promotions à plusieurs étapes. Une fois le délai écoulé lors de l'étape 1 de la promotion, votre solde est réduit. Une fois que vous aurez activé l’étape 2 en effectuant un dépôt, votre compte aura été crédité du montant de votre bonus. J'ai remarqué que quelques autres personnes ont été confondues avec ce processus. Je vais voir si Rival peut penser à une meilleure façon de faire ces promos en plusieurs étapes.
Meilleur,
Dave
Je vous demande pardon Dave, mais je peux encore lire du tout. Il était écrit le pt (99 gratuits, 33 minutes et 0,50 de mise) et le bonus maximum était de 198, bien sûr. Je pense que c'est mieux si nous commençons à faire des screens sur ces promos. Eh bien, j'ai atteint le pari et j'ai eu un 189. Lorsque je me suis reconnecté, j'ai découvert qu'il était réduit à 89, je dois déposer 25 comme écrit précédemment et parier 26 x, encaisser au maximum 2x bonus. Ce n'est pas la première fois que cela arrive quelque chose de similaire, alors s'il vous plaît, je connais les règles et je les lis à chaque fois. C'était curieux même ce 198... mais avec le solde évité de 100, je n'ai pas pensé à jouer, me sentant assez incertain. Je l'ai également signalé sur un forum italien, donc je sais de quoi je parle en temps réel
"Bonjour Cxxx,
Vous venez de recevoir jusqu'à 99 $ et 33 minutes gratuites ! Pour réclamer, rendez-vous à la caisse et sélectionnez la promotion « 99 $ gratuits ». TOUS les jeux sont autorisés dans cette promo !
Gestion de CasinoLust
*notez que votre nom d'utilisateur est : cxxxxx
facendo poi il download in cassa c'era
son arrivata a 189,c'era scritto che il massimo era 198
son rientrata ora e me li han ridotti a 89" C'est italien mais c'est écrit les mêmes choses que j'ai rapportées ici.
Désolé -
- Répondu par
- chillymellow
- à May 02, 11, 08:16:03 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
Melody, you are right about the missing $100 according to the promo as listed for me as well. Your balance should have dropped to $189, not $89. In my opinion, based on the info in the cashier.
Melody, tu as raison à propos des 100 $ manquants selon la promotion indiquée pour moi également. Votre solde aurait dû tomber à 189 $, et non à 89 $. À mon avis, d'après les informations à la caisse.
-
- Répondu par
- betcave
- à May 02, 11, 08:17:01 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Melody,
I just checked your account. The reason your balance was reduced to 89.75 is because the terms of this promo state that the original bonus amount of $99 in stage 1 is sticky. This means it can not be transferred to stage 2.
I've attached a screen shot of the terms you would have seen.
However because of the confusion I will credit your account a free chip.
Cheers,
DaveSalut Mélodie,
Je viens de vérifier votre compte. La raison pour laquelle votre solde a été réduit à 89,75 est que les termes de cette promotion indiquent que le montant initial du bonus de 99 $ lors de l'étape 1 est permanent. Cela signifie qu’il ne peut pas être transféré à l’étape 2.
J'ai joint une capture d'écran des termes que vous auriez vu.
Cependant, en raison de la confusion, je créditerai votre compte d'un jeton gratuit.
Acclamations,
Dave -
- Répondu par
- Melody
- à May 06, 11, 02:58:14 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
hi Dave
you must admit the terms were not so clear at all. I'd like to play with a sign up bonus such as 200% or 100% , with an honest wager (not 100x or 50x) , with clear terms (allowed games, no/cashable bonus),no max cah out.
At the end I diidn' find any free chip....how could you give me , without knowing my account?
see you soonsalut Dave
vous devez admettre que les termes n’étaient pas du tout clairs. J'aimerais jouer avec un bonus d'inscription tel que 200 % ou 100 %, avec une mise honnête (pas 100x ou 50x), avec des conditions claires (jeux autorisés, bonus non/encaissable), sans retrait maximum.
À la fin, je n'ai trouvé aucun jeton gratuit... comment pourriez-vous m'en donner, sans connaître mon compte ?
à bientôt -
- Répondu par
- betcave
- à May 06, 11, 03:01:45 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi Melody,
I found a user named Melody, I figured that was you and assigned a free chip. I guess that's not your login. Feel free to send me your login and I will credit you a free chip.
With regards to the promos, I know we are always working on new promos. I will pass your suggestions along to our promotional manager.
Cheers,
DaveSalut Mélodie,
J'ai trouvé un utilisateur nommé Melody, j'ai pensé que c'était vous et je lui ai attribué un jeton gratuit. Je suppose que ce n'est pas votre identifiant. N'hésitez pas à m'envoyer votre login et je vous créditerai un chip gratuit.
En ce qui concerne les promos, je sais que nous travaillons toujours sur de nouvelles promos. Je transmettrai vos suggestions à notre responsable promotionnel.
Acclamations,
Dave -
- Répondu par
- Melody
- à May 06, 11, 07:23:15 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Dear Dave
I'm not that Melody.
Thanks for kindness
about sign up promo: they aren't written into the casino
where can I find them?
Thanks againCher Dave
Je ne suis pas cette Melody.
Merci pour la gentillesse
à propos de la promotion d'inscription : elles ne sont pas écrites dans le casino
Où puis-je les trouver?
Merci encore -
- Répondu par
- chillymellow
- à Jul 09, 11, 06:21:46 PM
- Mighty Member 3619
- actif la dernière fois il y a environ 4 ans
So Dave, no activity in 2 months...where are you? Last I heard from you Casino Lust was about to open a processor so I could get my $150 out of Bet Cave. Next thing I knew, both were closed to the USA.
So, when and how am I to get my $150? I won it fair and square; it's my money and I need it NOW.Alors Dave, aucune activité depuis 2 mois... où es-tu ? Aux dernières nouvelles, Casino Lust était sur le point d'ouvrir un processeur pour que je puisse retirer mes 150 $ de Bet Cave. La prochaine chose que je savais, c'est que les deux étaient fermés aux États-Unis.
Alors, quand et comment vais-je recevoir mes 150 $ ? Je l'ai gagné équitablement et équitablement ; c'est mon argent et j'en ai besoin MAINTENANT.0.5/ 5
-
- Répondu par
- betcave
- à Jul 12, 11, 08:31:38 PM
- Sr. Newbie 34
- actif la dernière fois il y a environ 8 ans
Hi chillymellow,
Originally we had a new payment processor lined up for CasinoLust. However Rival pulled the plug on it. In fact starting August 1, no Rival casino will allow US players (so I've been told). To get around this issue we have signed a deal with RTG. They are currently hard at work migrating CasinoLust over to there platform. The expected launch date for this is early August. When that happens CasinoLust will be happily accepting US players once again:)
Cheers,
DaveSalut chillymellow,
À l’origine, nous avions prévu un nouveau processeur de paiement pour CasinoLust. Cependant, Rival a débranché le projet. En fait, à partir du 1er août, aucun casino Rival n'autorisera les joueurs américains (c'est ce qu'on m'a dit). Pour contourner ce problème, nous avons signé un accord avec RTG. Ils travaillent actuellement dur pour migrer CasinoLust vers cette plateforme. La date de lancement prévue est début août. Lorsque cela se produira, CasinoLust acceptera à nouveau avec plaisir les joueurs américains :)
Acclamations,
Dave
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