Hello dear Wadaxrotup,
As we can check, your withdrawals were not processed due to lack of validation call after several attempts. According to our records the first call was made on 23.03.20 and then on 24.03.20, which you did not reply.
Please note that, the validation calls are made between 6 p.m. and 8 p.m. (GMT), we advise you to check your phone number on your account and make sure you are reachable on such times.Also note that such calls are not possible to be scheduled in advance.
After this validation step, your withdrawals will be processed if the data insert is correct and if the method of withdrawal matches the method of deposit.
To conclude, be please be aware that the number registered on your Bettilt account must be an Estonian mobile number, due to the fact of your account being registered in Estonia.
We kindly ask you to contact Bettilt Support via email - support@bettilt.com in order to update your number.
In that way we will be able to proceed with the validation call in order to proceed with the withdrawal that you have pending.
Best Regards,
Bettilt team
Bonjour cher Wadaxrotup,
Comme nous pouvons le vérifier, vos retraits n'ont pas été traités faute d'appel de validation après plusieurs tentatives. D'après nos informations, le premier appel a été passé le 23.03.20, puis le 24.03.20, auquel vous n'avez pas répondu.
Attention, les appels de validation s'effectuent entre 18h et 20h (GMT), nous vous conseillons de vérifier votre numéro de téléphone sur votre compte et de vous assurer d'être joignable à ces heures-là. Notez également que de tels appels ne peuvent pas être programmé à l'avance.
Après cette étape de validation, vos retraits seront traités si les données saisies sont correctes et si le mode de retrait correspond au mode de dépôt.
Pour conclure, sachez que le numéro enregistré sur votre compte Bettitt doit être un numéro de mobile estonien, du fait que votre compte est enregistré en Estonie.
Nous vous demandons de bien vouloir contacter le support Bettilt par e-mail - support@bettilt.com afin de mettre à jour votre numéro.
De cette façon, nous pourrons procéder à l'appel de validation afin de procéder au retrait que vous avez en attente.
Cordialement,
L'équipe Bettilt