I AM VERY UPSET ABOUT LARIVIERACASINO.COM!
I REGISTERED ACCOUNT JUST LAST MONTH.
I DEPOSITED 200 EUROS USING ECOPAYZ.
I PLAYED ROULETTE BET 50 EUROS AND WON 2K EUROS.
I WITHDREW TO ECOPAYZ.
I SENT THEM MY DOCUMENTS.
THEY APPROVED THE WITHDRAWAL ON APRIL 26 BUT IT WAS NEVER PAID TO MY ECOPAYZ ACCOUNT.
IT HAS BEEN ALMOST A MONTH BUT THEY NEVER PAID ME.
THESE ARE LIVE CHAT CONVERSATION THAT I SAVED:
Henry
yes, it seems payment was mad and successfully
it has taken a bit longer
Henry
12:02 am
but you should se it end of business day wednessaday
the latest
Arlette
12:38 am
the payment have been approved on the 26/04/19
12:39 am
i will transfer the query to finance team for further information and we will contact you for the feedback Luis
Arlette
12:40 am
it has been paid as per the sytstem
12:41 am
that's why i will transfer the query to finance for verification because your payment have been approved
Arlette
12:41 am
i cant give you more information about that ,we need the feedback of the finance team
you can come on chat in 4h but we will send you an email for the feedback
I CHATTED WITH MISS VANESSA AND TOLD HER I WILL POST COMPLAINT BECAUSE THE WITHDRAWAL WAS APPROVED IN THE CASHIER HISTORY BUT WAS NEVER PAID INTO MY ECOPAYZ ACCOUNT.
I TOLD HER I CHECKED MY ECOPAYZ ACCOUNT TODAY AND THE PAYMENT IS STILL NOT THERE.
I WAS GOING TO ASK HER SOME MORE INFORMATION AND SEND HER SCREENSHOT OF MY ECOPAYZ TRANSACTION TO PROVE THAT I STILL DO NOT RECEIVED THE PAYMENT BUT SHE DISCONNECTED THE CHAT VERY SUDDENLY.
I CHECKED MY ECOPAYZ ACCOUNT FOUR TIMES THIS WEEK TO DOUBLE CHECK IF THE WITHDRAWAL IS PAID.
DO THEY HAVE LCB REP HERE?
Je suis très contrarié par LARIVIERACASINO.COM !
J'AI ENREGISTRÉ UN COMPTE LE MOIS DERNIER.
J'AI DÉPOSÉ 200 EUROS PAR ECOPAYZ.
J'AI JOUÉ À LA ROULETTE PARI 50 EUROS ET GAGNE 2 000 EUROS.
JE ME RETRAIT CHEZ ECOPAYZ.
Je leur ai envoyé mes documents.
ILS ONT APPROUVÉ LE RETRAIT LE 26 AVRIL MAIS IL N'A JAMAIS ÉTÉ PAYÉ SUR MON COMPTE ECOPAYZ.
CELA FAIT PRESQUE UN MOIS MAIS ILS NE M'ONT JAMAIS PAYÉ.
VOICI LES CONVERSATIONS DE CHAT EN DIRECT QUE J'AI ENREGISTRÉES :
Henri
oui, il semble que le paiement ait été effectué avec succès
ça a pris un peu plus de temps
Henri
00h02
mais tu devrais le voir mercredi en fin de journée
le dernier
Arlette
00h38
le paiement a été approuvé le 26/04/19
00h39
je transférerai la requête à l'équipe financière pour plus d'informations et nous vous contacterons pour les commentaires Luis
Arlette
00h40
il a été payé selon le système
00h41
c'est pourquoi je transférerai la requête au service financier pour vérification car votre paiement a été approuvé
Arlette
00h41
je ne peux pas vous donner plus d'informations à ce sujet, nous avons besoin des commentaires de l'équipe financière
vous pouvez venir discuter dans 4h mais nous vous enverrons un email pour les commentaires
J'AI CHATTÉ AVEC Mlle VANESSA ET LUI DIT QUE JE PUBLIERAIS UNE PLAINTE CAR LE RETRAIT A ÉTÉ APPROUVÉ DANS L'HISTOIRE DE LA CAISSE MAIS N'A JAMAIS ÉTÉ PAYÉ SUR MON COMPTE ECOPAYZ.
JE LUI DIT QUE J'AI VÉRIFIÉ MON COMPTE ECOPAYZ AUJOURD'HUI ET LE PAIEMENT N'EST TOUJOURS PAS LÀ.
J'ALAIS LUI DEMANDER PLUS D'INFORMATIONS ET L'ENVOYER UNE CAPTURE D'ÉCRAN DE MA TRANSACTION ECOPAYZ POUR PROUVER QUE JE N'AI TOUJOURS PAS REÇU LE PAIEMENT MAIS ELLE A DÉCONNECTÉ LE CHAT TRÈS SOUDAINEMENT.
J'AI VÉRIFIÉ MON COMPTE ECOPAYZ QUATRE FOIS CETTE SEMAINE POUR VÉRIFIER SI LE RETRAIT EST PAYÉ.
ONT-ILS UN REPRÉSENTANT LCB ICI ?