Hi , my name is Dino and I'm the floor manager for Club Gold Casino, one of the latest casinos to join the Playtech stable.
I have gladly joined to assist players with any questions or issues they might have with our Casino.
Rest assured that all action will be prompt and intended to be resolved in the best way possible.
For any issues that may arise, please feel free to email me at helpdesk@clubgoldcasino.com along with your username for a quicker reference.
Best regards
Dino
Club Gold Casino
Club Gold Casino
- Créé par
- Dino CGC
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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- Créé par
- Dino CGC
- à Sep 19, 12, 09:57:09 AM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parBonjour, je m'appelle Dino et je suis le responsable du Club Gold Casino , l'un des derniers casinos à rejoindre l'écurie Playtech.
Je me joins volontiers à nous pour aider les joueurs avec toutes les questions ou problèmes qu'ils pourraient avoir avec notre casino.
Soyez assuré que toutes les actions seront rapides et destinées à être résolues de la meilleure façon possible.
Pour tout problème pouvant survenir, n'hésitez pas à m'envoyer un e-mail à helpdesk@clubgoldcasino.com avec votre nom d'utilisateur pour une référence plus rapide.
Cordialement
Dinosaure
Club Gold Casino2.2/ 5
-
- Répondu par
- zuga
- à Sep 19, 12, 10:01:01 AM
- Admin 8368
- actif la dernière fois il y a environ 7 heures
Welcome on board Dino, good to have you here.
cheers
ZugaBienvenue à bord de Dino, ravi de vous avoir ici.
acclamations
Zouga -
- Répondu par
- Wish4Wins
- à Nov 27, 12, 02:23:27 AM
- Full Member 209
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Hi Dino! Glad to know that you are now a rep/member at LCB!
I have been playing at Club Gold Casino for some time now and I have been upgraded to VIP Level 3 some months back. Club Gold Casino WAS my top favorite Playtech casino, up to the day when the no-wagering bonuses were suddenly discontinued. Without them, I found myself gradually turning away from Club Gold in search of better deals and offers elsewhere.
What I find disturbing is that your no-wagering bonuses MAY STILL BE AVAILABLE, but only to members who have received its promotional email only! Needless to say, and sadly, I am no longer one of those previleged members any more, perhaps for good. I do understand the casino management's rights and final say regarding bonuses, but many many members like me are deeply disappointed for being left out. Are only new members being offered those no-wagering bonuses, or inclusive of members who have not made much wins/withdrawals?
As I am sure you are aware too Dino, Club Gold's major weakness (to me at least) is the VERY LONG processing time taken by the finance team in processing and completing a withdrawal claim! I myself have made quite a number of withdrawals from Club Gold and NONE of them were completed within the stipulated 4 business days. It was more like 2-4 weeks. This is indeed a very sore point for an otherwise VERY GOOD casino!Salut Dino ! Heureux de savoir que vous êtes maintenant représentant/membre du LCB !
Je joue au Club Gold Casino depuis un certain temps maintenant et j'ai été mis à niveau au niveau VIP 3 il y a quelques mois. Club Gold Casino ÉTAIT mon casino Playtech préféré, jusqu'au jour où les bonus sans mise ont été soudainement interrompus. Sans eux, je me suis progressivement détourné du Club Gold à la recherche de meilleures offres et offres ailleurs.
Ce que je trouve troublant, c'est que vos bonus sans mise PEUVENT TOUJOURS ÊTRE DISPONIBLES, mais uniquement aux membres qui ont reçu son e-mail promotionnel uniquement ! Inutile de dire que, malheureusement, je ne fais plus partie de ces membres privilégiés, peut-être pour de bon. Je comprends les droits de la direction du casino et son dernier mot concernant les bonus, mais de nombreux membres comme moi sont profondément déçus d'avoir été laissés de côté. Est-ce que seuls les nouveaux membres se voient offrir ces bonus sans mise, ou y compris les membres qui n'ont pas réalisé beaucoup de gains/retraits ?
Comme je suis sûr que vous le savez aussi Dino, la principale faiblesse de Club Gold (du moins pour moi) est le temps de traitement TRÈS LONG pris par l'équipe financière pour traiter et compléter une demande de retrait ! J'ai moi-même effectué un certain nombre de retraits sur Club Gold et AUCUN d'entre eux n'a été effectué dans les 4 jours ouvrables stipulés. C'était plutôt 2 à 4 semaines. C’est en effet un point très sensible pour un casino par ailleurs TRÈS BON !2.2/ 5
-
- Répondu par
- Dino CGC
- à Nov 28, 12, 08:59:48 AM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi Wish4Wins,
I am sorry to read your concern regarding the wagering free bonuses. These promotions were given for a certain period of time for different groups of players and they will be available to you from time to time.
The tables however are about to turn as we will be re-introducing them for December in the light of the Christmas festivities. Keep an eye out in your inbox for our newsletter in the next few days.
With regards to the payment processing we are actively taking major steps to reduce the time frame and I am confident that you will see a big difference in the weeks to come.
Thank you again Wish4Wins for bringing this to my attention and should you have any further questions or comments , please don't hesitate to let me know.
Best regards
DinoBonjour Wish4Wins,
Je suis désolé de lire votre inquiétude concernant les bonus de mise gratuits. Ces promotions ont été accordées pendant une certaine période pour différents groupes de joueurs et elles vous seront proposées de temps en temps.
La situation est cependant sur le point de s'inverser puisque nous les réintroduirons en décembre à la lumière des festivités de Noël. Gardez un œil sur votre boîte de réception pour recevoir notre newsletter dans les prochains jours.
En ce qui concerne le traitement des paiements, nous prenons activement des mesures importantes pour réduire les délais et je suis convaincu que vous verrez une grande différence dans les semaines à venir.
Merci encore Wish4Wins d'avoir porté cela à mon attention et si vous avez d'autres questions ou commentaires, n'hésitez pas à me le faire savoir.
Cordialement
Dinosaure -
- Répondu par
- Wish4Wins
- à Nov 28, 12, 12:00:48 PM
- Full Member 209
- actif la dernière fois il y a environ 5 ans
Thank you for your reply Dino!
I must admit, there are some truth in what you have just clarified! I made a withdrawal claim last week and got the payment in within 1 week! Now that's a 300% improvement at least! I hope it gets better and better! Well done!
Last but not least, I shall certainly look forward to receiving those wonderful emails again after such disappointing breaks away from Club Gold.
Best Regards,
H5R70630882Merci pour ta réponse Dino!
Je dois admettre qu'il y a du vrai dans ce que vous venez de préciser ! J'ai fait une demande de retrait la semaine dernière et j'ai reçu le paiement en 1 semaine ! Cela représente au moins une amélioration de 300 % ! J'espère que ça ira de mieux en mieux ! Bien joué!
Enfin et surtout, j'attendrai certainement avec impatience de recevoir à nouveau ces merveilleux e-mails après des ruptures aussi décevantes avec le Club Gold.
Cordialement,
H5R70630882 -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 07, 13, 12:14:29 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi there, after a long time I decided to play at CGC. Time ago I remember I was very nervous because I was sure to have met WR and they sad I didn't.
Same thing today: I deposited 100 and get 77 WR 20x, ok?
I took notice of my comps point (1 is 10 euros played).Always played at slots (100%), when I checked I saw WR met. But I couldn't withdrawal.So I came into chat and they say:
1) I had to wager more
2) "free spin do not count" !! I think I know it!!!
I was very very ...grrrr....So I kept on playing, then I found another guy into chat and he sad I met the WR, but couln't cash out for "error of System"
Now I came in to see the situation and I found my account locked for "security reasons"! That's incredible. On top nine line slots are set low, so you cant'play more than 90 cents.
What do you think about this matter ? Is there a Rep here? Sure, as time ago, I don't feel quite when I play there :things are not clear and I find there's too much confusion
Thanks allBonjour, après un long moment, j'ai décidé de jouer à CGC. Il y a quelque temps, je me souviens que j'étais très nerveux parce que j'étais sûr d'avoir rencontré WR et ils étaient tristes que je ne l'aie pas fait.
Même chose aujourd'hui : j'ai déposé 100 et j'obtiens 77 WR 20x, d'accord ?
J'ai pris note de mon point comps (1 = 10 euros joués). Toujours joué aux machines à sous (100%), quand j'ai vérifié j'ai vu WR rencontré. Mais je ne pouvais pas me retirer. Alors je suis entré dans le chat et ils ont dit :
1) J'ai dû miser plus
2) "les tours gratuits ne comptent pas" !! Je pense que je le sais !!!
J'étais très très... grrrr... Alors j'ai continué à jouer, puis j'ai trouvé un autre gars dans le chat et il était triste d'avoir rencontré le WR, mais je n'ai pas pu encaisser pour "erreur de système".
Maintenant, je suis venu voir la situation et j'ai trouvé mon compte verrouillé pour des « raisons de sécurité » ! C'est incroyable. Sur les neuf lignes supérieures, les emplacements sont bas, vous ne pouvez donc pas jouer plus de 90 cents.
Que pensez-vous de cette affaire ? Y a-t-il un représentant ici ? Bien sûr, comme autrefois, je ne me sens pas bien quand j'y joue : les choses ne sont pas claires et je trouve qu'il y a trop de confusion
Merci a tous -
- Répondu par
- Melcb
- à Apr 07, 13, 05:36:24 PM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 8 jours
Hi there, after a long time I decided to play at CGC. Time ago I remember I was very nervous because I was sure to have met WR and they sad I didn't.
Same thing today: I deposited 100 and get 77 WR 20x, ok?
I took notice of my comps point (1 is 10 euros played).Always played at slots (100%), when I checked I saw WR met. But I couldn't withdrawal.So I came into chat and they say:
1) I had to wager more
2) "free spin do not count" !! I think I know it!!!
I was very very ...grrrr....So I kept on playing, then I found another guy into chat and he sad I met the WR, but couln't cash out for "error of System"
Now I came in to see the situation and I found my account locked for "security reasons"! That's incredible. On top nine line slots are set low, so you cant'play more than 90 cents.
What do you think about this matter ? Is there a Rep here? Sure, as time ago, I don't feel quite when I play there :things are not clear and I find there's too much confusion
Thanks all
Please PM me your casino username and we will make sure the casino rep looks into your query.
Bonjour, après un long moment, j'ai décidé de jouer à CGC. Il y a quelque temps, je me souviens que j'étais très nerveux parce que j'étais sûr d'avoir rencontré WR et ils étaient tristes que je ne l'aie pas fait.
Même chose aujourd'hui : j'ai déposé 100 et j'obtiens 77 WR 20x, d'accord ?
J'ai pris note de mon point comps (1 = 10 euros joués). Toujours joué aux machines à sous (100%), quand j'ai vérifié j'ai vu WR rencontré. Mais je ne pouvais pas me retirer. Alors je suis entré dans le chat et ils ont dit :
1) J'ai dû miser plus
2) "les tours gratuits ne comptent pas" !! Je pense que je le sais !!!
J'étais très très... grrrr... Alors j'ai continué à jouer, puis j'ai trouvé un autre gars dans le chat et il était triste d'avoir rencontré le WR, mais je n'ai pas pu encaisser pour "erreur de système".
Maintenant, je suis venu voir la situation et j'ai trouvé mon compte verrouillé pour des « raisons de sécurité » ! C'est incroyable. Sur les neuf lignes supérieures, les emplacements sont bas, vous ne pouvez donc pas jouer plus de 90 cents.
Que pensez-vous de cette affaire ? Y a-t-il un représentant ici ? Bien sûr, comme autrefois, je ne me sens pas bien quand j'y joue : les choses ne sont pas claires et je trouve qu'il y a trop de confusion
Merci a tous
Veuillez m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino et nous veillerons à ce que le représentant du casino examine votre requête. -
- Répondu par
- Dino CGC
- à Apr 10, 13, 07:28:42 AM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi there, after a long time I decided to play at CGC. Time ago I remember I was very nervous because I was sure to have met WR and they sad I didn't.
Same thing today: I deposited 100 and get 77 WR 20x, ok?
I took notice of my comps point (1 is 10 euros played).Always played at slots (100%), when I checked I saw WR met. But I couldn't withdrawal.So I came into chat and they say:
1) I had to wager more
2) "free spin do not count" !! I think I know it!!!
I was very very ...grrrr....So I kept on playing, then I found another guy into chat and he sad I met the WR, but couln't cash out for "error of System"
Now I came in to see the situation and I found my account locked for "security reasons"! That's incredible. On top nine line slots are set low, so you cant'play more than 90 cents.
What do you think about this matter ? Is there a Rep here? Sure, as time ago, I don't feel quite when I play there :things are not clear and I find there's too much confusion
Thanks all
Dear Melody,
Please note that your account was temporarily locked due to a security alert triggered within the system.
This normally is a random security check that occurs to all players at least once within their gaming activity.
The account is currently under investigation and we will have the outcome soon. We will notify you immediately as soon as the outcome has been defined. If everything is in order then your account will be re-instated and you will be able to make your withdrawal.
With regards to the mention of "another guy" with the same issue, please note that each circumstance is unique. e.g. if a player, has multiple bonuses then we need to see the reason why and the decide the relevant steps to take.
As for the comments regarding betting limits on slots , it is important to note that the limits change in accordance with your VIP level and account status. The higher the level and/or status the higher the bet limit.
We will contact you directly regarding the outcome of the account which hopefully will have a happy ending.
Best regards
Dino G
Bonjour, après un long moment, j'ai décidé de jouer à CGC. Il y a quelque temps, je me souviens que j'étais très nerveux parce que j'étais sûr d'avoir rencontré WR et ils étaient tristes que je ne l'aie pas fait.
Même chose aujourd'hui : j'ai déposé 100 et j'obtiens 77 WR 20x, d'accord ?
J'ai pris note de mon point comps (1 = 10 euros joués). Toujours joué aux machines à sous (100%), quand j'ai vérifié j'ai vu WR rencontré. Mais je ne pouvais pas me retirer. Alors je suis entré dans le chat et ils ont dit :
1) J'ai dû miser plus
2) "les tours gratuits ne comptent pas" !! Je pense que je le sais !!!
J'étais très très... grrrr... Alors j'ai continué à jouer, puis j'ai trouvé un autre gars dans le chat et il était triste d'avoir rencontré le WR, mais je n'ai pas pu encaisser pour "erreur de système".
Maintenant, je suis venu voir la situation et j'ai trouvé mon compte verrouillé pour des « raisons de sécurité » ! C'est incroyable. Sur les neuf lignes supérieures, les emplacements sont bas, vous ne pouvez donc pas jouer plus de 90 cents.
Que pensez-vous de cette affaire ? Y a-t-il un représentant ici ? Bien sûr, comme autrefois, je ne me sens pas bien quand j'y joue : les choses ne sont pas claires et je trouve qu'il y a trop de confusion
Merci a tous
Chère Mélodie,
Veuillez noter que votre compte a été temporairement verrouillé en raison d'une alerte de sécurité déclenchée dans le système.
Il s'agit normalement d'un contrôle de sécurité aléatoire effectué par tous les joueurs au moins une fois au cours de leur activité de jeu.
Le compte fait actuellement l'objet d'une enquête et nous connaîtrons bientôt le résultat. Nous vous informerons immédiatement dès que le résultat sera défini. Si tout est en ordre, votre compte sera rétabli et vous pourrez effectuer votre retrait.
Concernant la mention d'« un autre gars » ayant le même problème, veuillez noter que chaque circonstance est unique. Par exemple, si un joueur a plusieurs bonus, nous devons en voir la raison et décider des mesures pertinentes à prendre.
Quant aux commentaires concernant les limites de paris sur les machines à sous, il est important de noter que les limites changent en fonction de votre niveau VIP et du statut de votre compte. Plus le niveau et/ou le statut sont élevés, plus la limite de mise est élevée.
Nous vous contacterons directement concernant le résultat du compte qui, nous l'espérons, connaîtra une fin heureuse.
Cordialement
Dino G. -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 10, 13, 04:52:26 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
dear Dino
I see that when I play at CGC and met the WR there's always something going wrong.So I stopped to play there, I think about one year ore more. I won about 2300 euros last time and it was a battle because according to chat I didn't met WR while I had about 1000 into my balance and I was satisfied. Unfortunately for the casino I had to play more and more , but I didm't loose my money but double up-
Now it's happening the same thing: when I play I take note of my wager and I'm sure I did it a first time when I was about 700 or 800.I play at many other casinos and the comps point do not grow with free spins and always played at slots (100%). First operator was unsure, the second one told me, after I've played about half an hour: congrats you met the wager. Ok, when I go to cash out the system "tell me" I couldn't because I didn't met. So I came again into chat and I was told there was an error and on Monday I could cash out for adjustment of technical support . Well, back again on Thursday and I find my account locked for security reason....that's quite strange that randomly I was suspected to have multiple accounts, also because never had more than one account in any place and, for truth, I really don't know how to make a double accont! In this way I cannot show any proove of my game history or other data about my gaming that night so to post it.
I only know that I've never had such iussues at any other playtech casino.
That's all
Thanks for your kind attention
Sorry, now I see you're talking about multiple bonuses.I've deposited 100 and get 77 (77%). How coul I have other bonuses??????really now I understand less than before...cher Dino
Je vois que quand je joue à CGC et que je rencontre le WR, il y a toujours quelque chose qui ne va pas. Alors j'ai arrêté de jouer là-bas, je pense à un an ou plus. J'ai gagné environ 2300 euros la dernière fois et c'était une bataille car selon le chat je n'ai pas rencontré WR alors que j'avais environ 1000 euros sur mon solde et j'étais satisfait. Malheureusement pour le casino, j'ai dû jouer de plus en plus, mais je n'ai pas perdu mon argent mais j'ai doublé la mise.
Maintenant, c'est la même chose : quand je joue, je prends note de ma mise et je suis sûr de l'avoir fait une première fois quand j'avais environ 700 ou 800. Je joue dans de nombreux autres casinos et les points de récompense n'augmentent pas avec la gratuité. tours et toujours joué aux machines à sous (100%). Le premier opérateur n'était pas sûr, le deuxième m'a dit, après avoir joué environ une demi-heure : félicitations, vous avez réussi votre pari. Ok, quand je vais encaisser le système "dis-moi", je ne peux pas parce que je ne me suis pas rencontré. Je suis donc revenu sur le chat et on m'a dit qu'il y avait une erreur et que lundi je pourrais encaisser pour l'ajustement du support technique. Eh bien, je reviens jeudi et je trouve mon compte verrouillé pour des raisons de sécurité. je ne sais pas comment faire un double compte ! De cette façon, je ne peux montrer aucune preuve de mon historique de jeu ou d'autres données sur mon jeu cette nuit-là, afin de les publier.
Je sais seulement que je n'ai jamais eu de tels problèmes dans aucun autre casino Playtech.
C'est tout
Merci pour votre aimable attention
Désolé, je vois maintenant que vous parlez de plusieurs bonus. J'ai déposé 100 et j'en ai reçu 77 (77 %). Comment pourrais-je avoir d'autres bonus ??????vraiment maintenant je comprends moins qu'avant... -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 12, 13, 10:16:17 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
hallo! 7 days have gone and there's no sign of life.Account still locked, no email, no explanations.
Had troble in the past at CGC and I thought something was changed.
I really thing all gamblers shoul know this management. How long does it take to check an account? and we're talking about 600 euros!!!! I've been paid 3000 or more without any problem out there
Totally dispice of people when they have to cash out. Any kindness.It reminds me some horrible Rivals.
These are things I really don't understand
MBonjour! 7 jours se sont écoulés et il n'y a aucun signe de vie. Compte toujours verrouillé, pas d'email, pas d'explications.
J'ai eu des problèmes dans le passé à CGC et je pensais que quelque chose avait changé.
Je pense vraiment que tous les joueurs devraient connaître cette gestion. Combien de temps faut-il pour vérifier un compte ? et on parle de 600 euros !!!! J'ai été payé 3000 ou plus sans aucun problème
Totalement méprisant les gens lorsqu'ils doivent encaisser. N'importe quelle gentillesse. Cela me rappelle d'horribles Rivals.
Ce sont des choses que je ne comprends vraiment pas
M. -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 15, 13, 03:22:15 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hallo every one. Still no answer, still account locked, I tried to talk with live chat of the site and when I requested explanations they close....Really a good treatment!!!
I suggest not to play there, and I will in other forums
Thanks for attentionBonjour à tous. Toujours pas de réponse, compte toujours bloqué, j'ai essayé de parler avec le chat en direct du site et quand j'ai demandé des explications ils ferment....Vraiment un bon traitement !!!
Je suggère de ne pas jouer là-bas, et je le ferai sur d'autres forums
Merci pour l'attention -
- Répondu par
- Dino CGC
- à Apr 15, 13, 03:52:10 PM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Please note that the investigation is still ongoing and will be completed by tomorrow.
We had previously informed the player that an investigation was taking place due to reasons that have already been mentioned to the player and on this thread. Tomorrow the player will be informed via PM of the outcome.Please also note constantly threatening the casino and it's employees is hardly a solution when the player has been informed of the above on several occasions. We cannot avoid an investigation upon receiving a security alert, simply because the player threatens with forums. The security check is completed to ensure the integrity of all players. If the outcome is positive then the account is re-instated.
We find it unfair in this instance that, until the outcome of the investigation is finalized, the player decides to purposely damage the image of the casino.
Best regards
Dino
Veuillez noter que l'enquête est toujours en cours et sera terminée d'ici demain.
Nous avions préalablement informé le joueur qu'une enquête était en cours pour des raisons qui ont déjà été évoquées au joueur et sur ce fil. Demain, le joueur sera informé du résultat par MP. Veuillez également noter que menacer constamment le casino et ses employés n'est guère une solution lorsque le joueur a été informé de ce qui précède à plusieurs reprises. Nous ne pouvons pas éviter une enquête dès réception d'une alerte de sécurité, simplement parce que le joueur menace avec les forums. Le contrôle de sécurité est terminé pour garantir l’intégrité de tous les joueurs. Si le résultat est positif, le compte est rétabli.
Nous trouvons injuste dans ce cas-ci que, jusqu'à ce que les résultats de l'enquête soient finalisés, le joueur décide délibérément de nuire à l'image du casino.
Cordialement
Dinosaure -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 15, 13, 09:16:28 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I simply find all this complications absurd.
I play at CGC after more than 1 year and I found investigations about bonuses which still I don't understand (what are you talking about?)and chat closed .On top I don't understand the account is locked :what damage can I do????
The only place where I have some kind of answer is here.
RegardsJe trouve tout simplement absurdes toutes ces complications.
Je joue sur CGC après plus d'un an et j'ai trouvé des enquêtes sur les bonus que je ne comprends toujours pas (de quoi tu parles ?) et le chat est fermé. En plus je ne comprends pas, le compte est verrouillé : quel dommage puis-je faire????
Le seul endroit où j'ai une sorte de réponse est ici.
Salutations -
- Répondu par
- Dino CGC
- à Apr 15, 13, 11:30:45 PM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Please be advised that the investigation has nothing to do with bonuses.
We will inform the player accordingly shortly.
Best regards
Dino GVeuillez noter que l'enquête n'a rien à voir avec les bonus.
Nous en informerons le joueur prochainement.
Cordialement
Dino G. -
- Répondu par
- Dino CGC
- à Apr 16, 13, 01:09:34 PM
- Représentant du casino 14
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
We are happy to inform the player that the account has now been re-open following the successful outcome of the investigation. The VIP level has been re-instated and the funds in the account are free to withdrawal. I personally tried calling the player but without success wanting to congratulate her for the successful session.
Congratulations Melody once again on behalf of the entire team.
Best regards
Dino GNous sommes heureux d'informer le joueur que le compte a désormais été rouvert suite au succès de l'enquête. Le niveau VIP a été rétabli et les fonds du compte sont libres de retrait. J'ai personnellement essayé d'appeler la joueuse mais sans succès, voulant la féliciter pour cette séance réussie.
Félicitations Mélodie encore une fois au nom de toute l'équipe.
Cordialement
Dino G. -
- Répondu par
- Melody
- à Apr 16, 13, 06:09:23 PM
- Jr. Member 94
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Come in to say the same: account unlocked, cash out requested: Couldn't answer cause some people work too...and on job my cell phone is off.
Thanks allEntrez pour dire la même chose : compte débloqué, retrait demandé : je n'ai pas pu répondre car certaines personnes travaillent aussi... et au travail, mon téléphone portable est éteint.
Merci a tous -
- Répondu par
- johnny2rubs
- à Jun 19, 13, 07:54:05 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
does this make sense
Hi there Jonathan! Please state your query below and your account manager will be with you shortly. ..and don't forget to ask for your bonus of the day!
Pocahontas: Hello Jonathan
Pocahontas: you left before I could answer your question
johnny2rubs: can i find a list of my past wagers, or gambling session
johnny2rubs: my computer acted up
johnny2rubs: im here now
johnny2rubs: so what is the answer
Pocahontas: You can only find your history for every game separately
Pocahontas: You need to enter the game and on the right side it has the possibility to check the 'history'
johnny2rubs: it just seems that 10$ went missing, i was above 50$ only betting 0.25$ then it was down to 30 in minutes
johnny2rubs: i wanted to see if i hit the wrong button or something else
Pocahontas: I can help you with any information
johnny2rubs: ok it was the incredible hulk game
Pocahontas: i will check here
Pocahontas: Please try to check the game's history on your casino software
johnny2rubs: i am
johnny2rubs: and there is 10$ gone
johnny2rubs: spim 15604988345 balance of 40.92
johnny2rubs: 0.25 spin
johnny2rubs: spin 15604988555 balance 30.67
Pocahontas: Give me a moment to find this code please
johnny2rubs: ok
Pocahontas: Ok
johnny2rubs: yes
Pocahontas: So in this spin 15604988345 you placed a 0.25 bet
johnny2rubs: yes
Pocahontas: And you continued to play with Marvel Jackpot in the same time
johnny2rubs: yup
johnny2rubs: look at the times of the two spins
johnny2rubs: 3 seconds apart
Pocahontas: Thank you for your patience Jonathan!
johnny2rubs: yes
Pocahontas: Could you return in one hour?
johnny2rubs: no
johnny2rubs: why?
johnny2rubs: why in one hour?
johnny2rubs: what is the problem
Pocahontas: Ok
Pocahontas: I already have the information Jonathan
johnny2rubs: so what happened
Pocahontas: As you cleared the bonus, your balance has been adjusted and the bonus amount was removed
johnny2rubs: what bonus?
Pocahontas: The 10 missing represent the bonus amount from your VIP bonus
johnny2rubs: why would it be removed
johnny2rubs: no one mentioned that
johnny2rubs: so you give me money as a bonus and then take it back?
Pocahontas: Jonathan you were informed that in case of withdrawal the bonus amount would be removed from your balance
johnny2rubs: i never made a withdrawl
johnny2rubs: because the system would not let me
johnny2rubs: im confused
johnny2rubs: ?
Pocahontas: As i advised you the balance was going to be adjusted
Pocahontas: and it was
Pocahontas: you left the chat meanwhile
johnny2rubs: ok so let me just get this clear in my head for the future
johnny2rubs: i recieved a vip bonus of 10$ yesterday and i finished the playthrough requirements
johnny2rubs: but then becuase i finished the playthrough and attempted a failed withdrawl my balance was adjusted so you could recoupe the 10$ bonus
johnny2rubs: is that what you are saying to me
johnny2rubs: or the 10$ was removed because the money in my account was moved to a real money account and not a bonus account
johnny2rubs: ?
johnny2rubs: in the end i do not get the 10$ back or do i
Pocahontas: the 104 was removed because that was the bonus amount that you have received
Pocahontas: The bonuses are not redeemable
Pocahontas: that is why when you want to request a withdrawal the bonus needs to be removed and your gaming sessions reviewed
johnny2rubs: the 104 was taken from my bonus account to my real account?
Pocahontas: everything was fine, you completed the wagering requirements so the 10$ was removed
Pocahontas: the 10$ was removed from your balance
Pocahontas: and you were left with the amount that you could withdraw
johnny2rubs: oh ok sure
johnny2rubs: its your system
Pocahontas: am i understandable? I hope so
johnny2rubs: you are but the system is not
Pocahontas: Anytime you have any question please feel free to come in chat and ask
Pocahontas: I can even call you if you want to talk
Pocahontas: Maybe it is easier and faster
johnny2rubs: im sure we will be talkingEst-ce que ça a du sens
Salut Jonathan ! Veuillez formuler votre requête ci-dessous et votre responsable de compte vous répondra sous peu. ..et n'oubliez pas de demander votre bonus du jour !
Pocahontas : Bonjour Jonathan
Pocahontas : tu es parti avant que je puisse répondre à ta question
johnny2rubs : puis-je trouver une liste de mes paris passés ou de ma session de jeu
johnny2rubs : mon ordinateur est en panne
johnny2rubs : je suis là maintenant
johnny2rubs : alors quelle est la réponse
Pocahontas : vous ne pouvez trouver votre historique que pour chaque jeu séparément
Pocahontas : Vous devez entrer dans le jeu et sur le côté droit, il y a la possibilité de vérifier « l'historique »
johnny2rubs : il semble simplement que 10 $ ont disparu, j'étais au-dessus de 50 $ en pariant seulement 0,25 $, puis c'était tombé à 30 en quelques minutes
johnny2rubs : je voulais voir si j'avais appuyé sur le mauvais bouton ou autre chose
Pocahontas : je peux vous aider avec toutes les informations
johnny2rubs : ok, c'était l'incroyable jeu Hulk
Pocahontas : je vais vérifier ici
Pocahontas : Veuillez essayer de vérifier l'historique du jeu sur votre logiciel de casino
johnny2rubs : je suis
johnny2rubs : et il reste 10$
johnny2rubs : spim 15604988345 solde de 40,92
johnny2rubs : 0,25 tour
johnny2rubs : tourner 15604988555 solde 30,67
Pocahontas : Donnez-moi un moment pour trouver ce code s'il vous plaît
Johnny2rubs : ok
Pocahontas : D’accord
Johnny2rubs : oui
Pocahontas : Donc, dans ce tour 15604988345, vous avez placé une mise de 0,25
Johnny2rubs : oui
Pocahontas : Et tu as continué à jouer avec Marvel Jackpot en même temps
johnny2rubs : ouais
johnny2rubs : regardez les temps des deux tours
johnny2rubs : à 3 secondes d'intervalle
Pocahontas : Merci pour ta patience Jonathan !
Johnny2rubs : oui
Pocahontas : Pourriez-vous revenir dans une heure ?
Johnny2rubs : non
johnny2rubs : pourquoi ?
johnny2rubs : pourquoi en une heure ?
johnny2rubs : quel est le problème
Pocahontas : D’accord
Pocahontas : j'ai déjà l'information Jonathan
johnny2rubs : et alors, que s'est-il passé
Pocahontas : Lorsque vous avez effacé le bonus, votre solde a été ajusté et le montant du bonus a été supprimé
johnny2rubs : quel bonus ?
Pocahontas : Les 10 manquants représentent le montant du bonus de votre bonus VIP
johnny2rubs : pourquoi serait-il supprimé
johnny2rubs : personne n'a mentionné ça
johnny2rubs : alors tu me donnes de l'argent en bonus et tu le reprends ensuite ?
Pocahontas : Jonathan vous avez été informé qu'en cas de retrait le montant du bonus serait supprimé de votre solde
johnny2rubs : je n'ai jamais effectué de retrait
johnny2rubs : parce que le système ne me permettait pas
johnny2rubs : je suis confus
johnny2rubs : ?
Pocahontas : Comme je te l'avais dit, la balance allait être ajustée
Pocahontas : et c'était
Pocahontas : tu as quitté le chat entre-temps
johnny2rubs : ok, alors laisse-moi mettre les choses au clair dans ma tête pour l'avenir
johnny2rubs : j'ai reçu un bonus VIP de 10$ hier et j'ai rempli les conditions de jeu
johnny2rubs : mais ensuite, parce que j'ai terminé la partie et tenté un retrait échoué, mon solde a été ajusté afin que vous puissiez récupérer le bonus de 10 $
johnny2rubs : c'est ce que tu me dis
johnny2rubs : ou les 10$ ont été supprimés car l'argent de mon compte a été transféré vers un compte en argent réel et non vers un compte bonus
johnny2rubs : ?
johnny2rubs : au final, je ne récupère pas les 10 $ ou est-ce que je
Pocahontas : le 104 a été supprimé car c'était le montant du bonus que vous aviez reçu
Pocahontas : Les bonus ne sont pas échangeables
Pocahontas : c'est pourquoi lorsque vous souhaitez demander un retrait, le bonus doit être supprimé et vos sessions de jeu revues
johnny2rubs : le 104 a été retiré de mon compte bonus vers mon compte réel ?
Pocahontas : tout s'est bien passé, vous avez rempli les conditions de mise donc les 10$ ont été supprimés
Pocahontas : les 10 $ ont été supprimés de votre solde
Pocahontas : et il vous restait le montant que vous pouviez retirer
johnny2rubs : oh ok bien sûr
johnny2rubs : c'est votre système
Pocahontas : est-ce que je comprends ? Je l'espère
johnny2rubs : vous l'êtes mais le système ne l'est pas
Pocahontas : Chaque fois que vous avez des questions, n'hésitez pas à venir discuter et à poser
Pocahontas : Je peux même t'appeler si tu veux parler
Pocahontas : C'est peut-être plus facile et plus rapide
johnny2rubs : je suis sûr que nous en parlerons -
- Répondu par
- blueday
- à Jun 19, 13, 03:45:25 PM
- Almighty Member 37999
- actif la dernière fois il y a environ 2 ans
This is how it looks from what you have said.
You had a free chip and completed the playthrough. You cannot withdraw the original free chip they gave you (the bonus) so they removed the $10 free bonus you got, which left you the amount you can withdraw.
I hope this makes sense.
blueVoilà à quoi cela ressemble d'après ce que vous avez dit.
Vous aviez un jeton gratuit et avez terminé la partie. Vous ne pouvez pas retirer le jeton gratuit original qu'ils vous ont donné (le bonus), ils ont donc supprimé le bonus gratuit de 10 $ que vous aviez obtenu, ce qui vous a laissé le montant que vous pouvez retirer.
J'espère que cela a du sens.
bleu -
- Répondu par
- johnny2rubs
- à Jun 20, 13, 06:30:43 AM
- Newbie 3
- actif la dernière fois il y a environ 11 ans
thanks for the input, i guess it just seemed odd. came out mid play with no immediate explanation...all good though. i enjoy that casino
merci pour votre contribution, je suppose que cela semblait étrange. est sorti en cours de jeu sans explication immédiate... tout va bien cependant. j'apprécie ce casino
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