Hi. Let me introduce myself as a casino rep for Coin Palace casino
We have:
- Hundreds of games from the best gaming providers: NetEnt, Quickfire, Endorphina, Amatic, SOFTSWISS and others.
- We accept fiat currencies along with Bitcoin (We accept EUR, USD, GPB, CAD, NOK, SEK, RUB, BTC)
- Live chat support available 24/7
- Nice 100% up to €100 first deposit bonus with 200 spins
- Up to 500 EUR / 5 BTC +200 free spin total welcome package.
Dear LCB members if you have any questions or inquiries feel free to post them here!
Casino Coin Palace
- Créé par
- Coin Palace
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
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3 496il y a environ 2 mois
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- Créé par
- Coin Palace
- à Sep 13, 16, 06:08:38 PM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Original Traduction traduit parSalut. Permettez-moi de me présenter en tant que représentant du casino Coin Palace.
Nous avons:
- Des centaines de jeux des meilleurs fournisseurs de jeux : NetEnt, Quickfire, Endorphina, Amatic, SOFTSWISS et autres.
- Nous acceptons les monnaies fiduciaires ainsi que Bitcoin (Nous acceptons EUR, USD, GPB, CAD, NOK, SEK, RUB, BTC)
- Assistance par chat en direct disponible 24h/24 et 7j/7
- Beau bonus de premier dépôt de 100 % jusqu'à 100 € avec 200 tours
- Jusqu'à 500 EUR / 5 BTC + 200 tours gratuits au total, package de bienvenue.
Chers membres du LCB, si vous avez des questions ou des demandes de renseignements, n'hésitez pas à les poster ici !2.4/ 5
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Sep 14, 16, 03:50:02 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Welcome to our forum. Hope we'll have a great time together.
Bienvenue sur notre forum. J'espère que nous passerons un bon moment ensemble.
-
- Répondu par
- Coin Palace
- à Sep 14, 16, 09:00:31 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
-
- Répondu par
- Melcb
- à Sep 15, 16, 12:08:47 AM
- Admin 6308
- actif la dernière fois il y a environ 9 jours
Welcome to the best forum ever! Thanks for being here to assist our wonderful LCB members.
Bienvenue sur le meilleur forum de tous les temps ! Merci d'être ici pour aider nos merveilleux membres du LCB.
-
- Répondu par
- Coin Palace
- à Sep 15, 16, 09:00:10 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi. Thank you. Glad to be here!
Salut. Merci. Heureux d'être ici!
-
- Répondu par
- Space1000
- à Sep 29, 16, 08:37:26 AM
- Sr. Newbie 18
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
If your from the USA DO NOT PLAY HERE!!!
I depsoited at coinpalce.ip to try out the casino and get the depsoit bonus. I was told from support that my deposit would be automatically be credit once support shows ONE confirmation of bitcoin transaction. After an hour I did not get the deposit bonus and received this chat from support:
Here is the next chat trnscript from support:
Coinpalace - Live Chat: Hello, thank you for playing at our casino! How could I help you? Hallo! Danke, dass Sie in unserem Casino spielen! Was können wir für Sie tun? Здравствуйте, чем мы можем Вам помочь?
00:49tom: Never got the 100 percent or the 200 free spins never was automatically credited not right
00:49Coinpalace - Live Chat: Please, wait a moment I'll check it.
00:54Coinpalace - Live Chat: Sorry, we only provide Bonuses to verified players.
00:54tom: what?
00:55Coinpalace - Live Chat: You need you upload your documents and verify you account to get the Bonus, sorry.
00:55tom: where does it state that
00:56Coinpalace - Live Chat: Those are are our rules, sorry.
00:56tom: where are you rules that state that?
00:58Coinpalace - Live Chat: We will transfer your request to the manager. We will inform you via email, as soon as we have news. Thanks!
01:00tom: ok well you lied to me telling me that bonus is pending and will automatically be creditted now you change the story againSo This is how chat treats players by lying to a customer.
I was promised by Lily at customer support from lcb that a rep from the casino would conact me in two days and resolve the problem. Well guess what NO response after a week. WOW. Here is the chat transcript from the casino when addressed this issue:
Operator: Support Service
20:58 Your Question:
20:58 Please wait and one of our operators will be with you shortly.
20:58 You are now chatting with Coinpalace - Live Chat
20:58 Coinpalace - Live Chat: Hello, thank you for playing at our casino! How could I help you? Hallo! Danke, dass Sie in unserem Casino spielen! Was können wir für Sie tun? Здравствуйте, чем мы можем Вам помочь?
20:59 Tom: yes I was told my complaint would be esolved and still no reponse
20:59 Tom: Your casino rep was contacted by latestcasinobonus.com
21:00 Tom: hello?
21:00 Coinpalace - Live Chat: Wait a bit please
21:01 Tom: wait on here?
21:01 Coinpalace - Live Chat: yes
21:02 Tom: ok will wait on chat
21:03 Coinpalace - Live Chat: There is no news yet regarding your issue
21:04 Tom: latestcasinobonus.com told me that rep said it woulde be resolved so it is not resolved
21:05 Coinpalace - Live Chat: Just wait please until your issue being resolved
21:05 Tom: ok what is maximum time frame
21:06 Coinpalace - Live Chat: Sorry, but we cannot state exact time frame unfortunatelyAs a player this is how a player is treated???? AWFULLLLLLL.
A casino that treats players like "nobody's" as well as treating LCB as "nobody's" is disgusting!!!!!!!
Take my advice from a depsoitng player to avoid this casino!!!!
Si vous venez des États-Unis, NE JOUEZ PAS ICI !!!
J'ai déposé sur coinpalce.ip pour essayer le casino et obtenir le bonus de dépôt. Le support m'a dit que mon dépôt serait automatiquement crédité une fois que le support aurait montré UNE confirmation de transaction Bitcoin. Au bout d'une heure, je n'ai pas reçu le bonus de dépôt et j'ai reçu ce chat du support :
Voici le prochain script de discussion du support :
Coinpalace - Live Chat : Bonjour, merci d'avoir joué sur notre casino ! Comment pourrais-je vous aider? Bonjour! Merci, vous pourrez jouer à nos jeux de casino ! Était-ce possible pour vous? Здравствуйте, чем мы можем Вам помочь?
00:49tom : Je n'ai jamais obtenu les 100 % ou les 200 tours gratuits n'ont jamais été automatiquement crédités, ce n'est pas correct
00:49Coinpalace - Live Chat : S'il vous plaît, attendez un instant, je vais vérifier.
00:54Coinpalace - Live Chat : Désolé, nous fournissons uniquement des bonus aux joueurs vérifiés.
00:54tom : quoi ?
00:55Coinpalace - Live Chat : Vous devez télécharger vos documents et vérifier votre compte pour obtenir le bonus, désolé.
00:55tom : où est-il indiqué que
00:56Coinpalace - Live Chat : Ce sont nos règles, désolé.
00:56tom : où sont vos règles qui stipulent cela ?
00:58Coinpalace – Live Chat : Nous transférerons votre demande au gestionnaire. Nous vous informerons par email dès que nous aurons des nouvelles. Merci!
01:00tom : ok bon tu m'as menti en me disant que le bonus est en attente et sera automatiquement crédité maintenant tu changes encore l'histoireC'est ainsi que le chat traite les joueurs en mentant à un client.
Lily du service client de LCB m'a promis qu'un représentant du casino me contacterait dans deux jours et résoudrait le problème. Et bien devinez quoi AUCUNE réponse après une semaine. OUAH. Voici la transcription du chat du casino lorsque ce problème a été résolu :
Opérateur : Service d'assistance
20h58 Votre question :
20h58 Veuillez patienter et l'un de nos opérateurs sera avec vous sous peu.
20:58 Vous discutez maintenant avec Coinpalace - Chat en direct
20h58 Coinpalace - Live Chat : Bonjour, merci d'avoir joué sur notre casino ! Comment pourrais-je vous aider? Bonjour! Merci, vous pourrez jouer à nos jeux de casino ! Était-ce possible pour vous? Здравствуйте, чем мы можем Вам помочь?
20:59 Tom : oui, on m'a dit que ma plainte serait résolue et toujours pas de réponse
20h59 Tom : Votre représentant de casino a été contacté par lastcasinobonus.com
21h00 Tom : bonjour ?
21h00 Coinpalace - Live Chat : Attendez un peu s'il vous plaît
21:01 Tom : attendre ici ?
21h01 Coinpalace - Chat en direct : oui
21:02 Tom : ok, j'attendrai le chat
21h03 Coinpalace - Live Chat : Il n'y a pas encore de nouvelles concernant votre problème
21:04 Tom : latestcasinobonus.com m'a dit que le représentant avait dit que le problème serait résolu, donc ce n'est pas résolu.
21h05 Coinpalace - Chat en direct : attendez simplement que votre problème soit résolu
21h05 Tom : ok, quel est le délai maximum
21h06 Coinpalace - Chat en direct : Désolé, mais nous ne pouvons malheureusement pas indiquer l'heure exacteEn tant que joueur, c'est ainsi qu'un joueur est traité ???? AWFULLLLLLL.
Un casino qui traite les joueurs comme « à personne » et qui traite LCB comme « à personne » est dégoûtant !!!!!!!
Suivez mon conseil d'un joueur déposant pour éviter ce casino !!!!
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Sep 29, 16, 08:41:05 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Space1000,
We let the rep know and hope he'll respond to you soon on this thread.
Bonjour Space1000,
Nous en informons le représentant et espérons qu'il vous répondra bientôt sur ce fil.
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- Répondu par
- Coin Palace
- à Sep 30, 16, 05:07:35 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hi, thanks for your comment!
We have detected that you were playing bitcoin games from US, but according to our T&C (https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions), "If you are a player from the US or any of its states, United Kingdom, or Spain, you won't be allowed to play real money wagering games including bitcoins." Also, our Bonus terms (https://coinpalace.io/en/bonus) state: " Bonuses are not available for players from USA, United Kingdom, Spain."
We can't prohibit your bitcoin play according to your IP (sometimes players use US vpns for many reasons, while being located in another place). So to verify if it's legit for you to play and receive the bonus, we have kindly asked you to upload the documents, but unfortunately you haven't done that. That's why sadly you didn't receive the bonus.
Our support staff could have done way better to solve this problem. We are very sorry for inconvenience.
Bonjour, merci pour votre commentaire !
Nous avons détecté que vous jouiez à des jeux Bitcoin depuis les États-Unis, mais selon nos conditions générales (https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions), "Si vous êtes un joueur des États-Unis ou de l'un de ses États, Au Royaume-Uni ou en Espagne, vous ne serez pas autorisé à jouer à des jeux de paris en argent réel, y compris les bitcoins. » De plus, nos conditions de bonus (https://coinpalace.io/en/bonus) indiquent : "Les bonus ne sont pas disponibles pour les joueurs des États-Unis, du Royaume-Uni et de l'Espagne."
Nous ne pouvons pas interdire votre jeu Bitcoin en fonction de votre IP (parfois les joueurs utilisent des VPN américains pour de nombreuses raisons, tout en étant situés dans un autre endroit). Donc, pour vérifier si vous êtes légitime de jouer et de recevoir le bonus, nous vous avons gentiment demandé de télécharger les documents, mais malheureusement vous ne l'avez pas fait. C'est pourquoi vous n'avez malheureusement pas reçu le bonus.
Notre équipe d'assistance aurait pu faire bien mieux pour résoudre ce problème. Nous sommes vraiment désolés pour la gêne occasionnée.
-
- Répondu par
- Gospodja Ministarka
- à Sep 30, 16, 07:04:28 AM
- Superstar Member 7323
- actif la dernière fois il y a environ 3 jours
I have one question. You don't accept players from the US but you take their deposits,right? How can that be?
J'ai une question. Vous n'acceptez pas les joueurs des États-Unis mais vous acceptez leurs dépôts, n'est-ce pas ? Comment est-ce possible ?
-
- Répondu par
- Space1000
- à Sep 30, 16, 08:34:45 AM
- Sr. Newbie 18
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Coin Palace wrote:
Hi, thanks for your comment!
We have detected that you were playing bitcoin games from US, but according to our T&C (https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions), "If you are a player from the US or any of its states, United Kingdom, or Spain, you won't be allowed to play real money wagering games including bitcoins." Also, our Bonus terms (https://coinpalace.io/en/bonus) state: " Bonuses are not available for players from USA, United Kingdom, Spain."
We can't prohibit your bitcoin play according to your IP (sometimes players use US vpns for many reasons, while being located in another place). So to verify if it's legit for you to play and receive the bonus, we have kindly asked you to upload the documents, but unfortunately you haven't done that. That's why sadly you didn't receive the bonus.
Our support staff could have done way better to solve this problem. We are very sorry for inconvenience.
Completly unaccetpable. I want my depsoit fully refunded. Your casino recginzed my ip address as being form the usa. Your casino should NOT have allowed me to even register in addition to depositing. Unethical in this situationNot knowing this what if I won???? Seeing how Reputation is crucial to a casino. I have a feelling your caino would have not paid me if I won due to beong in the USA!!!!!
I request a full refund based on your response as well as mistakes by YOUR casino for allowing me to register in the FIRST place.
Other non USA player accepted casinos have protocols in place that recognize IP address and immedialtely BLOCK USA players from playing that is the fault of your casino.
Coin Palace a écrit :Bonjour, merci pour votre commentaire !
Nous avons détecté que vous jouiez à des jeux Bitcoin depuis les États-Unis, mais selon nos conditions générales (https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions), "Si vous êtes un joueur des États-Unis ou de l'un de ses États, Au Royaume-Uni ou en Espagne, vous ne serez pas autorisé à jouer à des jeux de paris en argent réel, y compris les bitcoins. » De plus, nos conditions de bonus (https://coinpalace.io/en/bonus) indiquent : "Les bonus ne sont pas disponibles pour les joueurs des États-Unis, du Royaume-Uni et de l'Espagne."
Nous ne pouvons pas interdire votre jeu Bitcoin en fonction de votre IP (parfois les joueurs utilisent des VPN américains pour de nombreuses raisons, tout en étant situés dans un autre endroit). Donc, pour vérifier si vous êtes légitime de jouer et de recevoir le bonus, nous vous avons gentiment demandé de télécharger les documents, mais malheureusement vous ne l'avez pas fait. C'est pourquoi vous n'avez malheureusement pas reçu le bonus.
Notre équipe d'assistance aurait pu faire bien mieux pour résoudre ce problème. Nous sommes vraiment désolés pour la gêne occasionnée.
Complètement inacceptable. Je souhaite que mon dépôt soit entièrement remboursé. Votre casino a reconnu mon adresse IP comme étant celle des États-Unis. Votre casino n'aurait PAS dû me permettre de m'inscrire en plus du dépôt. C'est contraire à l'éthique dans cette situationJe ne le sais pas, et si je gagnais ???? Voir à quel point la réputation est cruciale pour un casino. J'ai le sentiment que votre caino ne m'aurait pas payé si j'avais gagné parce que j'étais aux USA !!!!!
Je demande un remboursement complet en fonction de votre réponse ainsi que des erreurs de VOTRE casino pour m'avoir permis de m'inscrire en PREMIER endroit.
D'autres casinos non acceptés par les joueurs américains ont mis en place des protocoles qui reconnaissent l'adresse IP et BLOQUENT immédiatement les joueurs américains de jouer, ce qui est la faute de votre casino.
2.4/ 5
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Sep 30, 16, 08:55:55 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi Space1000,
We've notified the casino rep and waiting for him to answer.
Bonjour Space1000,
Nous avons prévenu le représentant du casino et attendons sa réponse.
-
- Répondu par
- Coin Palace
- à Sep 30, 16, 09:21:43 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Gospodja Ministarka wrote:
I have one question. You don't accept players from the US but you take their deposits,right? How can that be?
Hi. All SOFTSWISS based casinos use information from user. Fiat money payment can't be done without info from profile. But BTC payments do not require that information. Players using US ip don't get bonuses, but in case they will verify themselves and in case they will be non-US residents they will be able to play and get bonusesGospodja Ministarka a écrit :J'ai une question. Vous n'acceptez pas les joueurs des États-Unis mais vous acceptez leurs dépôts, n'est-ce pas ? Comment est-ce possible ?
Salut. Tous les casinos basés sur SOFTSWISS utilisent les informations des utilisateurs. Le paiement en argent fiduciaire ne peut pas être effectué sans les informations du profil. Mais les paiements BTC ne nécessitent pas cette information. Les joueurs utilisant une adresse IP américaine n'obtiennent pas de bonus, mais s'ils vérifient eux-mêmes et s'ils ne sont pas des résidents américains, ils pourront jouer et obtenir des bonus. -
- Répondu par
- Coin Palace
- à Sep 30, 16, 10:33:37 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Completly unaccetpable. I want my depsoit fully refunded. Your casino recginzed my ip address as being form the usa. Your Space1000 wrote:
We have now issued a personal bonus for an amount of your initial deposit, so that you can withdraw it back. If there were any wins on your account, they would be forfeited and your deposit would be returned back to you.
Complètement inacceptable. Je souhaite que mon dépôt soit entièrement remboursé. Votre casino a reconnu mon adresse IP comme étant celle des États-Unis. Votre Space1000 a écrit :
Nous avons maintenant émis un bonus personnel d'un montant de votre dépôt initial, afin que vous puissiez le retirer. S'il y avait des gains sur votre compte, ils seraient perdus et votre dépôt vous serait restitué.
-
- Répondu par
- Space1000
- à Sep 30, 16, 12:27:03 PM
- Sr. Newbie 18
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Coin Palace wrote:
Completly unaccetpable. I want my depsoit fully refunded. Your casino recginzed my ip address as being form the usa. Your Space1000 wrote:
We have now issued a personal bonus for an amount of your initial deposit, so that you can withdraw it back. If there were any wins on your account, they would be forfeited and your deposit would be returned back to you.
Issue satisfied. Refund in full. Withdrawl successful.Coin Palace a écrit :Complètement inacceptable. Je souhaite que mon dépôt soit entièrement remboursé. Votre casino a reconnu mon adresse IP comme étant celle des États-Unis. Votre Space1000 a écrit :
Nous avons maintenant émis un bonus personnel d'un montant de votre dépôt initial, afin que vous puissiez le retirer. S'il y avait des gains sur votre compte, ils seraient perdus et votre dépôt vous serait restitué.
Problème satisfait. Remboursement intégral. Retrait réussi.2.4/ 5
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Feb 01, 17, 01:13:37 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Hello,
I played on coin palace casino on the 12th of November..I won 25.000 euro I was playing..I continued my playing and won some more..after playing a while I want to withdraw a little from my profits.. I uploaded my documents it was verified like instantly..So I thought this is a fast casino.. I tried to enter the chat to see if everything was fine with my documentation I got no responds..
After 1 day I try to get in the chat it was out of service I tried to sent emails to the VIP manager who welcomed me I sent like 4-5 emails to the support all unresponsive..2 days ago I came into the chat and ask a question about my withdraw:
21:30 Player player: what is wrong wit my withdraw?
21:30 Coinpalace - Live Chat: Sorry, I can't really tell but we'll try to proceed it as soon as possible.
21:31 Coinpalace - Live Chat: Please, accept our apologies for keeping you waiting.As the chat continued..
21:32 Players : My mails ain't being responded to
21:33 Players: the chat is unreachable
21:33 Coinpalace - Live Chat: Sorry, our managers need to check your withdrawal more thoroughly, we'll proceed it as soon as they'll be done with that.After 2 weeks you want to give me a phone verification read the chat.
Vitali 11:11:03 amIf you will not verify your phone we will refund your deposit and close account.
Player 11:11:28 amYou can verifiy my phone number right now call me on my home phone
Vitali 11:11:33 am
no
we need verify phone number entered while registration
that's it!After the chat I got an instant email.
"Dear Player!
We would like to inform you that your winning was confiscated. The reason is in breaching the following points of the casino rules.
-participating in any type of collusion with other players
-providing incorrect registration data
-development of strategies aimed at gaining of unfair winnings
-fraudulent actions against other online casinos or payment providers
- creating two or more accounts
- other types of cheatingYour last deposit was returned to your account. Moreover we want to bring to your attention that the bonuses are not available for you at the moment.
Best regards,
Coinpalace Support Team! "I am a multiplied verified user at the this casino I jumped to all the hoops they provided for been promised my withdraw multiply times I hope LCB.com can provide mediation to still get my cash out where I am 100% entitled to!
Till today they still didn't provide me with any evidence or other verified 3th party website I hope they will respond here as they keep sending me to management who is not responding..
Bonjour,
J'ai joué au casino Coin Palace le 12 novembre..J'ai gagné 25 000 euros en jouant..J'ai continué à jouer et j'ai gagné encore..après avoir joué un moment, je veux retirer un peu de mes bénéfices.. J'ai téléchargé mon les documents ont été vérifiés instantanément..J'ai donc pensé que c'était un casino rapide.. J'ai essayé d'entrer dans le chat pour voir si tout allait bien avec ma documentation, je n'ai reçu aucune réponse..
Après 1 jour, j'ai essayé d'entrer dans le chat, il était hors service. J'ai essayé d'envoyer des e-mails au responsable VIP qui m'a accueilli. J'ai envoyé 4 à 5 e-mails au support, tous ne répondaient pas. Il y a 2 jours, je suis entré dans le chat et poser une question sur mon retrait :
21h30 Joueur : qu'est-ce qui ne va pas avec mon retrait ?
21h30 Coinpalace - Chat en direct : Désolé, je ne peux pas vraiment le dire mais nous essaierons de procéder dès que possible.
21h31 Coinpalace - Chat en direct : veuillez accepter nos excuses pour vous avoir fait attendre.Alors que la discussion se poursuivait..
21:32 Joueurs : On ne répond pas à mes mails
21:33 Joueurs : le chat est inaccessible
21h33 Coinpalace - Chat en direct : Désolé, nos responsables doivent vérifier votre retrait de manière plus approfondie, nous le procéderons dès qu'ils en auront terminé.Après 2 semaines, vous souhaitez me donner une vérification téléphonique, lisez le chat.
Vitali 11:11:03Si vous ne vérifiez pas votre téléphone, nous vous rembourserons votre dépôt et fermerons votre compte.
Joueur 11:11:28Vous pouvez vérifier mon numéro de téléphone dès maintenant, appelez-moi sur mon téléphone personnel
Vitali 11:11:33
Non
nous devons vérifier le numéro de téléphone saisi lors de l'inscription
c'est ça!Après la conversation, j'ai reçu un e-mail instantané.
"Cher Joueur !
Nous tenons à vous informer que votre gain a été confisqué. La raison en est la violation des points suivants des règles du casino.
-participer à tout type de collusion avec d'autres acteurs
-fournir des données d'enregistrement incorrectes
-élaboration de stratégies visant à obtenir des gains injustes
-actions frauduleuses contre d'autres casinos en ligne ou fournisseurs de paiement
- créer deux ou plusieurs comptes
- d'autres types de tricherieVotre dernier dépôt a été restitué sur votre compte. De plus, nous souhaitons attirer votre attention sur le fait que les bonus ne sont pas disponibles pour le moment.
Cordialement,
Équipe d'assistance Coinpalace ! "Je suis un utilisateur vérifié plusieurs fois dans ce casino, j'ai sauté sur tous les cerceaux qu'ils prévoyaient et on m'a promis de retirer plusieurs fois. J'espère que LCB.com pourra fournir une médiation pour continuer à retirer mon argent là où j'ai droit à 100 % !
Jusqu'à aujourd'hui, ils ne m'ont toujours fourni aucune preuve ni aucun autre site Web tiers vérifié. J'espère qu'ils répondront ici car ils continuent de m'envoyer à la direction qui ne répond pas.
2.4/ 5
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 01, 17, 05:27:51 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi GambleXXL,
Sorry to hear that. Could you please PM me your casino username and we're going to contact the rep to look into it?
Salut GambleXXL,
Désolé d'entendre ça. Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer par MP votre nom d'utilisateur du casino et nous allons contacter le représentant pour examiner la question ?
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Feb 01, 17, 06:13:30 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I PM'd you thanks for your help. :)
Je vous ai envoyé un MP merci pour votre aide. :)
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 01, 17, 06:38:54 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
It has been forwarded to the casino rep. He'll provide the answer shortly.
Il a été transmis au représentant du casino. Il fournira la réponse sous peu.
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Feb 21, 17, 08:50:22 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
MelissaN wrote:
GambleXXL wrote:
I PM'd you thanks for your help. :)
It has been forwarded to the casino rep. He'll provide the answer shortly.
Any news?
MelissaN a écrit :GambleXXL a écrit :Je vous ai envoyé un MP merci pour votre aide. :)
Il a été transmis au représentant du casino. Il fournira la réponse sous peu.
Des nouvelles?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 21, 17, 09:21:12 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We've messaged them again. Have they sent you any emails since we've contacted them?
Nous leur avons de nouveau envoyé un message. Vous ont-ils envoyé des e-mails depuis que nous les avons contactés ?
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 22, 17, 07:38:27 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
They informed us they are looking into your case, we've advised them to speed up the process so we hope they'll resolve this issue shortly.
Ils nous ont informé qu'ils étudiaient votre cas, nous leur avons conseillé d'accélérer le processus et nous espérons qu'ils résoudront ce problème sous peu.
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Feb 23, 17, 09:14:43 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Feb 23, 17, 09:16:25 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
-
- Répondu par
- MelissaN
- à Feb 24, 17, 05:38:14 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
We've notified them again. Keep you updated.
Nous les avons de nouveau prévenus. Te tenir au courant.
-
- Répondu par
- Coin Palace
- à Feb 24, 17, 10:14:12 AM
- Newbie 7
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Sorry for keeping you waiting for our reply for that long.
We performed an investigation because there were some suspicious actions at your account.
We have tried to call the phone number you have provided in your account, as a necessary part of verification according to our T&C, but the phone number is invalid and as a result we couldn't verify your account.
According to our T&C, in this case your account will stay blocked and the winnings will be confiscated. Please refer to "Anti-Fraud policy" section of our T&C located here https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions for more information.Désolé de vous avoir fait attendre notre réponse aussi longtemps.
Nous avons mené une enquête car des actions suspectes ont eu lieu sur votre compte.
Nous avons essayé d'appeler le numéro de téléphone que vous avez fourni dans votre compte, dans le cadre de la vérification nécessaire conformément à nos Conditions générales, mais le numéro de téléphone n'est pas valide et, par conséquent, nous n'avons pas pu vérifier votre compte.
Selon nos CGU, dans ce cas votre compte restera bloqué et les gains seront confisqués. Veuillez vous référer à la section « Politique anti-fraude » de nos Conditions générales située ici https://coinpalace.io/en/terms-and-conditions pour plus d'informations. -
- Répondu par
- GambleXXL
- à Mar 13, 17, 09:52:53 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I was busy on another site, where they provided the website 4 times with evidence which has not been approved.
On the other website(AG) the complaint is running for almost 5 months they never provided any real evidence, the case is unresolved on there website, because there claims have been unjustified.
I try to resolve the case by verifiyen myself by skype and phone.
I sent in numerous documents to verifiy my account all is approved..they just look for a way not to pay.
Also they changed the terms and conditions after my confiscation..they are saying it like it was there before I played, it wasn't!!
I hope LCB can mediate to verify my account.
J'étais occupé sur un autre site, où ils ont fourni au site Web à quatre reprises des preuves qui n'ont pas été approuvées.
Sur l'autre site Web (AG), la plainte dure depuis près de 5 mois, ils n'ont jamais fourni de preuves réelles, l'affaire n'est pas résolue sur ce site Web, car les allégations sont injustifiées.
J'essaie de résoudre le cas en vérifiant moi-même par Skype et par téléphone.
J'ai envoyé de nombreux documents pour vérifier que mon compte est approuvé... ils cherchent juste un moyen de ne pas payer.
Ils ont également modifié les termes et conditions après ma confiscation. Ils disent que c'était comme si c'était là avant que je joue, ce n'était pas le cas !!
J'espère que LCB pourra intervenir pour vérifier mon compte.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 13, 17, 09:58:21 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Sorry to hear that GambleXXL. We haven't heard from you since then so we thought the case was resolved. We are going to notify the casino again and ask for further explanation. Keep you posted.
Désolé d'entendre ça GambleXXL. Depuis, nous n'avons pas eu de vos nouvelles et nous pensions que l'affaire était résolue. Nous allons avertir à nouveau le casino et demander des explications supplémentaires. Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- GambleXXL
- à Mar 13, 17, 10:01:28 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I can post my the link of my complaint from the otherwebiste I don't know if its allowed.
Je peux publier le lien de ma plainte depuis un autre site Web. Je ne sais pas si c'est autorisé.
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- Répondu par
- Bitspender
- à Mar 13, 17, 10:45:26 AM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
I been following this case on AG for a few months as well. From what I can tell by research this company has a habit of using poor excuses to deny large winners. Do this company have a legit license? If so you might can seek help from their as well.
Je suis également cette affaire sur AG depuis quelques mois. D'après ce que je peux dire grâce à mes recherches, cette société a l'habitude d'utiliser de mauvaises excuses pour refuser les grands gagnants. Cette entreprise possède-t-elle une licence légitime ? Si tel est le cas, vous pouvez également leur demander de l'aide.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 13, 17, 10:59:25 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
GambleXXL wrote:
I can post my the link of my complaint from the otherwebiste I don't know if its allowed.
Please PM me the link. The casino has been notified. We are waiting for their answer. Keep you posted.
GambleXXL a écrit :Je peux publier le lien de ma plainte depuis un autre site Web. Je ne sais pas si c'est autorisé.
S'il vous plaît, envoyez-moi le lien en MP. Le casino a été prévenu. Nous attendons leur réponse. Vous tenir au courant.
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- Répondu par
- GambleXXL
- à Mar 13, 17, 11:54:42 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
-
- Répondu par
- Bitspender
- à Mar 13, 17, 06:07:31 PM
- Super Hero 1354
- actif la dernière fois il y a environ 3 ans
GambleXXL I have been rooting for you every since I read your complaint on AG. I really hope you get your money buddy. I really really do!
GambleXXL Je vous soutiens depuis que j'ai lu votre plainte sur AG. J'espère vraiment que tu auras ton argent, mon pote. Je le fais vraiment vraiment !
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- Répondu par
- GambleXXL
- à Mar 20, 17, 07:46:13 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
Heard nothing from the casino again...there still certified on AG. It's a waste they can't provide evidence to pay me 25.000 euro but the website still promoting them I hop LCB can do a little bit more for me and mediate.
Je n'ai plus rien entendu du casino... là-bas, toujours certifié sur AG. C'est du gaspillage, ils ne peuvent pas fournir de preuves pour me payer 25 000 euros, mais le site Web continue de les promouvoir. J'espère que LCB pourra faire un peu plus pour moi et servir de médiateur.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 20, 17, 09:14:54 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
GambleXXL wrote:
Heard nothing from the casino again...there still certified on AG. It's a waste they can't provide evidence to pay me 25.000 euro but the website still promoting them I hop LCB can do a little bit more for me and mediate.
We are doing our best. They didn't reply our emails until now. They stated that you were taking advantage of the casino's bonuses and you were doing certain fraudulent activities ( we are waiting for them to tell us what specific activities they are referring to). The second thing is that they could not verify your phone number that was provided upon the registration. According to their T&C:
In case the phone number is invalid or missing herewith possible fraud take place, casino reserves the right to terminate the account and confiscate the win. If the player do not get through the procedure within two weeks the account will be permanently closed and the win confiscated. Such actions may help to reduce fraudulent actions and avoid negative practice in the future.
GambleXXL a écrit :Je n'ai plus rien entendu du casino... là-bas, toujours certifié sur AG. C'est du gaspillage, ils ne peuvent pas fournir de preuves pour me payer 25 000 euros, mais le site Web continue de les promouvoir. J'espère que LCB pourra faire un peu plus pour moi et servir de médiateur.
Nous faisons de notre mieux. Ils n'ont pas répondu à nos emails jusqu'à présent. Ils ont déclaré que vous profitiez des bonus du casino et que vous pratiquiez certaines activités frauduleuses (nous attendons qu'ils nous disent à quelles activités spécifiques ils font référence). La deuxième chose est qu’ils n’ont pas pu vérifier votre numéro de téléphone fourni lors de l’inscription. Selon leurs CGV :
Dans le cas où le numéro de téléphone est invalide ou manquant, une possible fraude aurait lieu, le casino se réserve le droit de résilier le compte et de confisquer le gain. Si le joueur ne termine pas la procédure dans un délai de deux semaines, le compte sera définitivement fermé et le gain confisqué. De telles actions peuvent contribuer à réduire les actions frauduleuses et à éviter les pratiques négatives à l’avenir.
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- Répondu par
- GambleXXL
- à Mar 21, 17, 02:27:26 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
I did everything to verifiy my account.
- Passport
- picture holding my passort
- picture of me holding a sign " hi coinpalace"
- neteller pic
- utiliy bill
After giving all this I stil waited for 4 weeks for any responds after that they tell me they try to call me. I gave them my home number I try to communicate with skype. It was impossible only the number I provided. I still have the this number..only its deactivated for now.
But everything was impossible, they only could call me on the number I provided I changed my number with there support team to my home number and now they are refusing to call and 2 weeks ago the retrospectively changed the terms. I still have screenshots of this. They applied this after me and many other players have won big amounts.
AG is taking any of it. I am stilling willing to verify my account in any way. I played with and with out bonuses to.
J'ai tout fait pour vérifier mon compte.
- Passeport
- photo tenant mon passeport
- photo de moi tenant une pancarte "salut coinpalace"
- pic neteller
- facture de services publics
Après avoir donné tout cela, j'ai encore attendu 4 semaines pour des réponses, après quoi ils m'ont dit qu'ils essayaient de m'appeler. Je leur ai donné mon numéro personnel et j'essaie de communiquer avec Skype. C'était impossible uniquement avec le numéro que j'avais fourni. J'ai toujours ce numéro... seulement il est désactivé pour l'instant.
Mais tout était impossible, ils ne pouvaient m'appeler qu'au numéro que j'avais fourni. J'ai changé mon numéro avec leur équipe d'assistance en mon numéro de maison et maintenant ils refusent d'appeler et il y a 2 semaines, ils ont modifié les conditions rétrospectivement. J'en ai encore des captures d'écran. Ils l'ont appliqué après que moi et de nombreux autres joueurs ayons gagné de grosses sommes.
AG prend tout cela. Je suis toujours prêt à vérifier mon compte de quelque manière que ce soit. J'ai joué avec et sans bonus.
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- Répondu par
- MelissaN
- à Mar 21, 17, 09:30:47 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Do you mean they changed the terms related to a phone number? Could you please PM me the screenshots so that we can see the terms were changed?
We are still waiting for them to clarify the rules you broke as well as certain fraudulent activities they've been accusing you of.
Thanks.
Voulez-vous dire qu’ils ont modifié les termes liés à un numéro de téléphone ? Pourriez-vous s'il vous plaît m'envoyer des captures d'écran en MP afin que nous puissions voir que les termes ont été modifiés ?
Nous attendons toujours qu'ils clarifient les règles que vous avez enfreintes ainsi que certaines activités frauduleuses dont ils vous accusent.
Merci.
-
- Répondu par
- GambleXXL
- à Jun 21, 17, 05:07:12 AM
- Newbie 13
- actif la dernière fois il y a environ 7 ans
This rule wasn't in place yet when I was playing with them they added it after my win and a couple of other wins.
I did nothing fraudulent I maintained the rules. Please asked them for proof of my fraudulent activity they can't give it!!
I use another simcard for casinos because they spam allot...the simcard has expired to my knowledge I asked them to call me on my home number on my personal mobile phone and even asked if they want to call me with skype to veriify it was me.This is a case from NOVEMBER 2016 they asked for phone number in February 2017..It looked like they came up with a policy not paying customer who had over 10K+ cash outs.
Cette règle n'était pas encore en place lorsque je jouais avec eux, ils l'ont ajoutée après ma victoire et quelques autres victoires.
Je n'ai rien fait de frauduleux, j'ai maintenu les règles. S'il vous plaît, demandez-leur une preuve de mon activité frauduleuse, ils ne peuvent pas la donner !!
J'utilise une autre carte SIM pour les casinos car ils attribuent du spam... la carte SIM a expiré à ma connaissance. Je leur ai demandé de m'appeler sur mon numéro personnel sur mon téléphone portable personnel et je leur ai même demandé s'ils voulaient m'appeler avec Skype pour vérifier que c'était le cas. moi.Il s'agit d'un cas datant de NOVEMBRE 2016, ils ont demandé un numéro de téléphone en février 2017. Il semblait qu'ils avaient mis en place une politique de non-paiement pour les clients ayant effectué plus de 10 000 retraits.
-
- Répondu par
- nirvana
- à Jun 21, 17, 01:37:37 PM
- Super Hero 1034
- actif la dernière fois il y a environ 1 mois
GambleXXL wrote:
This rule wasn't in place yet when I was playing with them they added it after my win and a couple of other wins.
thats a dirty move is they retroactively enforced the new rules. However can you prove it? Do you happen to have the screenshots of the old terms at the time of your registration/deposit/play , before it was changed?GambleXXL a écrit :
Cette règle n'était pas encore en place lorsque je jouais avec eux, ils l'ont ajoutée après ma victoire et quelques autres victoires.
c’est une sale décision, c’est qu’ils ont appliqué rétroactivement les nouvelles règles. Mais pouvez-vous le prouver ? Avez-vous par hasard les captures d'écran des anciennes conditions au moment de votre inscription/dépôt/jeu, avant qu'elles ne soient modifiées ? -
- Répondu par
- MelissaN
- à Jul 04, 17, 07:34:25 AM
- Almighty Member 15546
- actif la dernière fois il y a environ 2 mois
Hi GambleXXL,
Sorry to hear it's not been sorted yet. You know we were trying to get in touch with the casino asking for more info regarding your case. However, the last time they told us that their decision is final and they didn't want to discuss it further or provide us with the evidence. They also stated that: According to our T&Cs, a wrong phone number in the profile and inability to proceed with phone verification for this user is already enough to block the account and withhold the win, and that's what we've actually done.
They are not willing to cooperate with us as well. Have you tried to address their regulatory body?
Salut GambleXXL,
Désolé d'apprendre que cela n'a pas encore été réglé. Vous savez que nous essayions de contacter le casino pour lui demander plus d'informations concernant votre cas. Cependant, la dernière fois, ils nous ont dit que leur décision était définitive et qu'ils ne voulaient pas en discuter davantage ni nous fournir de preuves. Ils ont également déclaré que : Selon nos conditions générales, un numéro de téléphone erroné dans le profil et l'impossibilité de procéder à la vérification du téléphone pour cet utilisateur suffisent déjà à bloquer le compte et à refuser le gain, et c'est ce que nous avons réellement fait.
Ils ne sont pas non plus disposés à coopérer avec nous. Avez-vous essayé de vous adresser à leur organisme de réglementation ?
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